хочу сюди!
 

Natalia

43 роки, близнюки, познайомиться з хлопцем у віці 35-50 років

Посадка в аєропорту Kai Tak.Шокуючий відеофільм.

Kai Tak - старий аєропорт Гон Конга, який було закрито у 1998 році в зв*язку з відкриттям нового.Через безліч хмарочосів і гір, розташованих на північ і єдиною ЗПС 13/31, виступаючою в Victoria Harbour, посадки в цьому аеропорту були дуже складні.
Захід на посадку на ЗПС 13 в аеропорту «Кай Так» завдяки своїй складності і видовищності отримав всесвітню популярність. Зниження проводилося на точку за межами аеропорту в північно-східному напрямку над завантаженим портом і густонаселеними районами. На цьому етапі інструментальний захід на посадку здійснювався за допомогою модифікованої курсо-глісадної системи (з 1974 року).Доворот на посадковий курс здійснювався з наземного орієнтиру, суміщеному з середнім маркерним радіомаяком. У цей момент на відстані всього 3,7 кілометра від точки приземлення екіпаж повинен був виконати розворот на 47 °. Як правило вхід в правий розворот здійснювався на висоті близько 200 метрів, а вихід на передпосадкову пряму - на 40 метрах.І так непростий захід на посадку ускладнювався частим сильним і мінливим по напрямку вітром. Крім того, доворот на посадковий курс виконувався виключно візуально, що робило неможливим посадку в поганих метеоумовах.Захід на посадку на смугу 31 і зліт з смуги 13 не мав значущих відмінностей від стандартних умов. Вихід після зльоту з смуги 31 передбачав різкий розворот на 65 ° незабаром після зльоту.


Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
22

Коментарі

18.11.12, 14:28

    Гість: R0mmel

    28.11.12, 14:28

    катастрофи траплялись?

      38.11.12, 14:33

      Ппц, повний
      А це ж один з найжвавіших аеропортів світу!

        48.11.12, 14:43Відповідь на 2 від Гість: R0mmel

        Показники безпеки були "рекордні" навідь для небезпечних аеропортів.Бували і катастрофи.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Kai_Tak_Airport#Accidents
        Але думаю найбільшою катастрофою для місцевих жителів був практично постійний гуркіт від низько літаючих літаків, адже аеропорт був одним із самих завантажених у світі, хоча і з одною смугою.

          58.11.12, 14:47Відповідь на 3 від Танк_

          так точно.Гадаю місцеві жителі і пілоти були в захваті коли його закрили.

            анонім

            68.11.12, 14:59

            А пасажирам підгузки видавали?

              78.11.12, 15:07Відповідь на 6 від анонім

              І антипреспіранти пілотам

                Гість: путлер капут

                88.11.12, 15:21

                  98.11.12, 15:54

                  ничего себе..

                    108.11.12, 16:02

                    Жуткий заход на посадку! Для такой "дури" КРЕН під 45-50 - це ж дивитись страшно!
                    *** В нас за такий крен при Екстренному Заході ГОРЯЩОГО Ту-154 - командіру чуть талон не вірізали!
                    А ще при вітрах зі сторони ГОРНОГО ХРЕБТА - там добряча турбулентність і "ротори" (постійні вихори)...
                    А повна відсутність "кінцевої полоси безпеки" при заході від гори і хоть яких-небудь ПЛОЩАДОК для аварійної посадки...- то вже вААще! Якщо б якийсь випадок... - то тільки врізатись у будинкі...
                    І як вони там літали МАЙЖЕ БЕЗАВАРІЙНО?

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      попередня
                      наступна