Про співтовариство

Тут об’єднуються ті, хто хоче жити в іншій Україні! Україні, де вартують справжні людські цінності:чесність, порядність, любов. Де шанується культурна та історична спадщина, де люди з шаною ставляться до природи та рідного краю.

На жаль, політика в житті нашої країни є визначальною і риба гниє з голови. Протиріччя між особистими інтересами кубла олігархів і стратегічними інтересами українського народу стали несумісними. Вони є фундаментальними, ціннісними.
Україні потрібна правова держава з опорою на громадянське суспільство. Натомість олігархам потрібна поліцейська держава з опорою на сексотів-пристосуванців.
Україна має будуватися на двох базових цінностях: Україна є самостійною суверенною державою та Україна шанує європейські цінності і впроваджує європейські стандарти.
Натомість олігархи своїми діями позбавляють Україну самостійної політики, перетворюють на васала іншої держави, впроваджують в Україні авторитарно-репресивний політичний режим.
Україна повинна будувати свою економіку на конкурентних ринкових засадах. Олігархи знищують засади конкуренції в економіці України, монополізують стратегічно важливі сектори економіки країни.

Тим не менше, наше життя є різнобарвним, а людині притаманне відчуття прекрасного, то ж не хотілося б, аби дописувачі обмежувались суто політичною проблематикою :)
Дописувачем може стати той, хто поділяє наші цінності і пише на українську тематику.

Хочеться наголосити, що засади модерування цього співтовариства є абсолютно прозорі і демократичні, модератори можуть змінюватись за волевиявленням дописувачів.
Вид:
короткий
повний

Твоя Україна

Жадібність і клановість Порошенка

Багато людей, особисто знайомих з Петром Порошенком, відзначають одну його рису – жадібність.
     Він не бачить сенсу ділитися там, де може все забрати собі – незалежно від того, чи це стосується грошей, чи влади, чи права на істину в останній інстанції.
     Наприклад, Порошенко ні з ким не обговорював публічно проект змін до Конституції – тобто він не бачить сенсу ділитися даним йому правом законодавчої ініціативи. І тому проект Порошенка справедливо був "відфутболений" Верховною Радою як безальтернативний.
     Так само Порошенко ні з ким не обговорював свою виборчу програму. Він не розуміє – це було би щонайменше жестом поваги до громадянського суспільства та відзначенням їхньої ролі в усуненні Януковича.
     Я впевнений, що Порошенко ні з ким не буде обговорювати свій передвиборчий список на парламентських виборах – так, як він не обговорював список до Київради, заповнивши його людьми Черновецького. Хоча навіть його попутники з партії УДАР в 2012 році попередньо відкрили списки для ознайомлення та критичних зауважень громадськості – але Порошенко не зробить і такого.
     Принцип політичної діяльності Порошенка полягає у відповіді на питання, яку я почув від нього, коли запитав щодо використання 5 каналу для самореклами: "Це мій канал, що хочу, те з ним і роблю".
     Так само Порошенко вважає, що це його влада – і що хоче, те з нею і буде робити. 

Тому Порошенко затверджує свою квоту до Нацради з питань телебачення та радіомовлення лояльними людьми, нехтуючи проханнями громадянського суспільства. 
    

     У понеділок Порошенко звільнив трьох членів Нацради з президентської квоти (четвертий член Оксана Головатенко заховалася від відставки у декреті) та зразу ж увів до Нацради нових членів.
     Григорія Шверка – в минулому першого віце-президента UMH Group, яка тоді належала нинішньому главі адміністрації президента Борису Ложкіну. 
     Юрія Артеменка – колишнього губернатора Запорізької області та представника Володимира Гусинського в Україні. Артеменко входив до керівних органів медіа Порошенка – зокрема, його радіостанцій та газети "Правда України" 
     Владислава Севрюкова – в минулому керівника комерційного відділу телерадіокомпанії "НБМ", яка мовить під логотипом порошенківського "5 каналу". Останнім часом він є помічником депутата Юрія Стеця – генпродюсера 5 каналу та головного пропагандиста Нацгвардії.
     Переконаний, що більшість читачів не чула цих прізвищ до сьогоднішнього дня – не чув про них і я як журналіст, за виключенням Артеменка, оскільки він очолював обласну адміністрацію.
     Паралельно рух Стоп цензурі висував до Нацради відомих медіа-юристів Тараса Шевченка та Тетяну Котюжинську, які багато років працюють поряд із журналістами в реформуванні медійного законодавства, написанні законів, наданні правової допомоги в судах, оскарженні дій посадових осіб тощо.
     Але спочатку квоту від громадськості "прокотили" депутати – у парламентську четвірку призначили висуванців Пінчука, Фірташа та Коломойського.
     А тепер і в Порошенка не знайшлося місця в квоті для знаних юристів-медійників. Натомість він прилаштував колишнього підлеглого глави своєї адміністрації та помічника свого головного медіа-радника.
     Відмінність Шевченка та Котюжинської в тому, що вони – незалежні люди, і не були б сліпими виконавцями волі своїх політичних боссів.
Звісно, Порошенко має право призначати кого заманеться. Але після Майдану дуже небезпечно для політиків не чути голосу суспільства.
     Саме суспільство зробило Порошенка тим, ким він є сьогодні. Бо, якби не суспільство, то Порошенко працював би зараз не президентом, а досі безуспішно намагався стати єдиним кандидатом від опозиції на посаду мера Києва. 


     Сергій Лещенко

Силы АТО предотвратили нападение на колонну с Аваковым

Сегодня бойцы АТО под Артемовском предупредили попытку нападения диверсионной группы, которая подготовила засаду для нападения на колонну, в которой находился министр МВД Арсен Аваков.

Об этом в своем Facebook сообщил журналист Юрий Бутусов.

«Аваков носится по освобожденной территории, постоянно находится в боевых порядках, общается на улицах и площадях с народом, в общем, демонстрирует приход украинской власти. Сегодня он приехал в Артемовск — город, который находится всего в 20 километрах от Горловки — там, где базируется банда ГРУ РФ подполковника Безлера», — отметил он.

По словам Бутусова, радиоразведка запеленговала диверсионную группу противника у въезда в Артемовск. Наши подразделения провели результативную зачистку, колонна не пострадала.

Силовики намерены освободить Донецк и Луганск

Силовики намерены освободить Донецк и Луганск без применения авиации и тяжелой артиллерии. Об этом на брифинге сообщил спикер Информационного центра Совета национальной безопасности и обороны Украины (СНБО) Андрей Лысенко, передает "Hromadske.TV".

"На данный момент идет активная фаза блокировки городов, где сосредоточены силы террористов. Продолжается работа над перекрытием путей до этих городов. Продолжается подготовка освобождения Донецка и Луганска. Подготовка очень тщательная, поскольку Президент запретил использовать в этих городах авиацию и артиллерию", - рассказал Лысенко.

Он отметил, что в освобождении городов будут задействованы все возможные подразделения.

"У нас есть вся информация о сооружении террористами блокпостов на улицах этих городов и расположение самих террористов. Мы знаем о захваченных террористами зданиях и где размещаются силы и вооружение террористов в захваченных зданиях", - подчеркнул Лысенко.

      РБК

Порошенко «палиться» на вічній темі Януковича «почую кожного»

Президент України Петро Порошенко звернувся до користувачів соціальних мереж.
     Прослухав його звернення. Не товаришують наші можновладці із українською мовою.

Президент каже: "Хотів подякувати вам за активність, підтримки, подякувати за критику...." Ну якщо хотів, то дякуй! А якщо не кажеш "дякую вам за...", то поясни чому ти хотів і ... раптом недохотів...

"Але з початком моєї роботи на ПОСТУ Президента України...." Чому "посту"? Чому не на посаді президента України? На постах у нас були товаріщі Сталін, Хрущов, Брєжнєв і решта цієї гоп-компанії... Під впливом нових слів, що стали широковживаними у нинішньому мовленні, дуже хочеться сказати "на блок-ПОСТУ Президента України"...

"Всі мої особисті постИ починатимуться з двох літер "П" - Петро Порошенко..." Коли він після президентського постА починає говорити про повідомлення в інтернеті, називаючи їх постАми - з тим же наголосом, то це дезорінтує мене як слухача. По друге, чому б не сказати просто і зрозуміло - повідомлення.

"Тому кожен раціональний аргумент обов'язково буде почутий..."

ПачЮЮ кожного!!! - Це ми вже проходили. Не збагну, для чого Порошенкові отак "палитися" на цій вічній темі Януковича? Для чого взагалі обіцяти те, у що ніхто не вірить? Тим більше, що від президента не вимагається чути кожен раціональний аргумент, від нього вимагається чинити в інтересах переважної більшості населення. І при цьому не обов'язково перечитувати постИ...

     Ігор ПАРАЩАК


Необычная история о «Леснике» из зоны АТО

Истории Войны. Вчера колонна Авакова ездила по Славянску с интересными проводниками - первой машиной шел джип первого зампреда СБУ Бухарева, и в штабе АТО в нее сел рядом с водителем какой-то седой мужчина в гражданской одежде, и показывал путь. Мне показалось любопытным узнать, кто этот мужчина, который по своей внешности никак не походит на грозного боевика.

 В штабе АТО мне удалось с ним пообщаться. Это оказался "Лесник" - командир оперативно-боевой группы СБУ в Славянске, работавшей тут с самого захвата террористами города. Группа "Лесника" с самого начала была одним из источников информации украинского командования об обстановке в городе, когда все другие органы власти оказались парализованы и разбежались. Они принимали участие в большом количестве разведывательных и боевых операций. Например, в дерзком захвате украинским спецназом комбикормового завода еще в мае, где был размещен один из самых горячих и стратегически значимых блок-постов. На заводе есть высокая башня, которая имеет огромное значение для контроля данного направления. При захвате башни одного из вражеских снайперов снял лично "Лесник" из своей свдшки.

О деятельности группы "Лесника" в СБУ есть журнал боевых действий, но мне его почитать не дали, просто сказали - мы им гордимся. "Лесник" рассказал, что он всю жизнь прожил в Донецкой области, исходил ее всю, работал охотником в одном из охотничьих хозяйств, которое перешло под контроль семейства Виктора Януковича. В совершенстве владеет оружием.

 Один из офицеров СБУ рассказал: "Лесник" не просил ротацию, не просил замену, у него была к нам всего одна необычная просьба. Очень необычная. У него проблемы с сердцем, ему делали аорто-коронарное шунтирование. И он очень боялся, что сердце не выдержит во время боевой операции, и он умрет. И вот я его спрашиваю: "Что я могу для вас сделать? Лично для вас?" А он: "Я боюсь умереть трусом. У меня слабое сердце, оно может подвести. Умру - и подумают, что "Лесник" умер от испуга. Не хочу, чтобы у меня в биографии была такая смерть - это очень несправедливо. Не дай Бог, дети подумают, что папа испугался, боялся, был слабаком. Я уничтожаю врага сознательно, я горжусь тем, что защищаю Украину. Если умру от сердца на боевом выходе, напарник сделает несколько выстрелов в тело, а вы мне дайте справку, что я погиб в бою". Офицер СБУ помолчал, а потом добавил: "Я знал, что такое никакими инструкциями не предусмотрено, но этому человеку я отказать не мог. Дал слово. Теперь молюсь за его здоровье".

 На этой неделе группа "Лесника" приглашена в Киев на встречу с руководителями СБУ. Их деятельность получит оценку руководства спецслужбы.

     Юрий БУТУСОВ

ЗАЯВА щодо недопустимості змін до Конституції

  • 08.07.14, 15:31
ЗАЯВА щодо недопустимості змін до Конституції в частині, яка стосується прав територіальних громад

Фаза: Обговорення і внесення змін триває до 2014-07-09 23:29 | Сфера: Конституційні права територіальних громад | Автор: Віктор Католик

Вважаємо неприпустимим кулуарне просування змін до Основного Закону.

Наша Конституція, з часу її прийняття у 1996 році, була визнана світовою спільнотою однією з найкращих. І впродовж усіх років незалежності найбільшою проблемою були не вади Основного Закону країни, а його тотальне невиконання.

Таке ургентне бажання змінити Конституцію аргументується необхідністю здійснити децентралізацію влади. Але при цьому замовчується той факт, що для децентралізації влади і передачі повноважень на місця необхідно лиш виконати діючу Конституцію, зокрема ст.140-143, Цивільний кодекс та Європейську Хартію місцевого самоврядування.

Нас переконують, що завдяки змінам до Конституції більше прав отримає не президент чи парламент, а носій влади – народ та органи місцевого самоврядування. Але, в дійсності, все якраз навпаки. Нова редакція Конституції позбавляє народ конституційного права на пряме народовладдя, регламентоване статтями 140-143. Підміняючи первинні територіальні громади адміністративно-територіальними одиницями, які підконтрольні виключно владі зверху, автори конституційних змін унеможливлюють безпосередню участь громади в управлінні державою. Тож так звана децентралізація радше схожа на узурпацію влади чиновниками і посилення владної вертикалі, аніж на подальший демократичний розвиток країни.

Головна небезпека пропонованих змін полягає у фактичній ліквідації первинного елемента місцевого самоврядування – територіальної громади як історично-сформованої спільноти людей, які проживають в місті/селі/селищі, мають спільні інтереси, визначений законом правовий статус і є суб’єктом права власності. Натомість, внаслідок підміни понять, громада визначається як адміністративно-територіальна одиниця, яка включає один або декілька населених пунктів, а також прилеглі до них території. Таким чином, переривається історичний зв’язок між поколіннями, а поняття «громада» постає штучним аморфним утворенням, яке виникло в результаті адміністративно-територіального поділу.

На думку авторів, конституційна реформа необхідна тому, що модель місцевого самоврядування перехідного періоду значною мірою вичерпала свої функціональні можливості. Але це при тому, що дана модель так і не була реалізована на практиці. Більше того, автори чомусь вирішили, що зазначена у Конституції модель громадянин — громада — держава була всього лиш моделлю перехідного періоду, а не тисячолітньою традицією українського народу.

У пропонованих змінах до 140-ї статті зникає право територіальної громади здійснювати свою владу безпосередньо.

Стаття 142 Конституції гласить: "Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад."

На виконання цієї статті Основного Закону повинен бути механізм утворення територіальних громад - юридичних осіб публічного права та оформлення ними права власності на належне їм майно.

Такий механізм на сьогодні відсутній. Натомість, у запропонованих змінах до Конституції, замість "власності територіальних громад" з'являється поняття "комунальної власності громад", а сам термін "громади" означає лише назву адміністративно-територіальної одиниці.

Пропоновані зміни до ст. 143-ї позбавляють український народ права на свою законну власність - національне багатство, оскільки вже не територіальні громади безпосередньо, або через створені ними органи місцевого самоврядування, управляють комунальним майном, землею, ресурсами, а лише органи місцевого самоврядування та їх посадові особи, чиї повноваження планується обмежити відповідними повноваженнями представників Президента України. Тобто долю спільного майна визначатимуть виключно депутати та представники центральної влади, що на практиці, як ми знаємо, перетворюється на звичайний грабунок укранського народу. Тому можна уявити собі масштаби розкрадань, якщо усунути з правового поля справжнього власника національного багатства – народ.

Зміна статті 143-ї Конституції України на манер російської, з вилученням права громади на безпосереднє управління свом майном, взагалі виглядає цинічним кроком в умовах військово агресі сусідньої держави.

Навіть з поверхневого аналізу стає зрозумілим - про жодну реальну децентралізацію не йдеться. Це лише мімікрія системи, яка насправді хоче повністю вихолостити принципи народовладдя, закладені в чинній редакції Основного Закону.

Якщо ми вибрали європейський шлях розвитку, тоді чому уподібнюємо нашу Конституцію до російської? Адже тільки у Росії народ позбавлений права на пряме народовладдя, в той час, як усі європейські конституції та Європейська Хартія місцевого самоврядування ревно обстоюють це право.

Ми закликаємо не міняти Конституцію, а навпаки – виконати чинну: усунути перешкоди для нормально роботи територіальних громад власників та запровадити відповідні законодавчі механізми на виконання діючих статей Основного Закону, які би забезпечили реалізацію народом свого права на безпосереднє народовладдя та володіння майном у відповідності до чинної Конституції України та Європейської Хартії місцевого самоврядування.

Майдан подарував українцям безцінний практичний досвід народовладдя, породив справжнє громадянське суспільство, яке тепер не бажає миритися зі свавіллям можновладців, відкрив можливість взяти владу в свої руки і брати активну участь у керівництві своєю державою.

Саме це і є зміною системи влади і справжньою євроінтеграцією, за яку стояв Майдан.

Коррупционные схемы пока успешно работают

 Как будто бы мы не знаем, что у нас все последние годы очень зарегулирована экономика.Знаем, постоянно об этом на всех уровнях говорим, но улучшений до сих пор никаких нет. Государственное регулирование, как было, так по сей день представляет собой, например, не услуги для бизнеса, а источник доходов для госрегуляторов. Принцип действий простой: чиновники начинают терзать и мучить предпринимателей малого и среднего бизнеса для того, чтобы те им платили, и тогда они их не будут, уж так сильно и больно терзать и мучить. В то же время по оценкам экспертов до 70%  всех лицензионных требований и регулирующих актов на начало какой-либо предпринимательской деятельности просто завтра можно и даже нужно выбросить в мусорное ведро. Но никто этого пока не делает, так как это незамедлительно собьет уровень взяток.

     Более того, многие эксперты утверждают, что при украинском монопольно-олигархическом капитализме этого никогда не произойдет. И это при том, что у нас сейчас очень жесткая экономическая ситуация в условиях вооруженного конфликта на востоке страны. В этой связи разве что Минфин, НБУ и налоговая служба озаботились «серым» экспортом капитала. А ведь в предыдущие годы все участники таких схем «серого» вывоза капитала получали свои довольно немалые доходы, иногда даже очень большие. Сразу уточню, что такое «серый» экспорт? Проще говоря – это не возврат экспортной выручки.

     Олександр ГОНЧАРОВ,
Директор Інституту розвитку економіки України