Про співтовариство

В цьому співтоваристві ділимось досвідом в ремонті авто- мото- техніки, друкуємо історії про техніку, розміщаєм її фото, обговорює загалом все, що повязано з авто- мото- технікою.
Вид:
короткий
повний

Автомайстерня gam-ua

ЧіпТюнінг дизельних автомобілів групи VW

1. Для чіптюнінгу автомобілів групи VW потрібно...
1. Ноутбук.
2. кабель MPPS
заінсталювати програму і драйвер з диску.
3. кабель для проведення діагностики VAGcom щоб стерти помилки.


1. Отже для того щоб зчитати прошивку потрібно заінсталювати програму MPPS, що йде в комплекті до кабелю.
2. якщо у вас Windows 7 запуск проводити тільки в режимі адміністратора 
Тут є відео з описом процесу на англ. мові.
Для зчитування прошивки потрібно витягнути запобіжник панелі (наприклад для VW Skoda 1.9 tdi запобіжник 11 
Далі перевіряємо чи є звязок з блоком (ЕБУ)
Вибираємо марку автомобіля та тип блоку... наприклад EDC 15 -Kline та Skoda Octavia
Тиснемо кнопку ECU id та чекаємо відповіді від блока. якщо відповідь отримана можна зчитувати прошивку.
Для зчитування прошивки тиснемо READ. перед кожною операцією включаємо запалювання.
Зчитавши прошивку її потрібно відредагувати. Для цього можна звернутися до спеціаліста а можна самому.
Для цього раджу вивчити відповідну літературу в інтернеті: 
наприклад цей сайт.
https://sites.google.com/site/vagecumap/home

Для редагування дизельних прошивок можна використовувати програму
VAG EDC Suite
або 
WinOLS.
відреаговану прошивку заливаємо аналогічним шляхом, тільки не забуваємо про те що треба вийняти запобіжник приборної панелі.
при операції запису раджу не виходити з машини, і перед записом перевірити стан акумулятора. Він має бути зарядженим. Адже при будь-якому втраченні зєднування можна вбити блок. Вибираємо Write.

Після заливання прошивки потрібно видалити всі помилки втрати звязку з блоком VAGCOM  програмою Вася Діагност.
Вдалого чіпування.


де всі???

  • 31.03.12, 23:54
народець, що поробляєте? куди пропали???

Будьте обережні з обігрівом

  • 06.12.10, 09:52
давно я не писав заміток в співтоваристві, як і кожен з вас.

коротко: надворі холодно, працює обігрів, машина зазвичай не глушиться. так от, коли машина працює на холостих акамулятор не заряджається. за 20 хвилин такого простою з увімкненою пічкою, дворічним акамулятор, мінус деся та стартером що "бере на себе" можна не зщавестися ключем. доведеться штовхати, а це не вжячна робота, заводити машину на льоді з толкача. 

Про страховку автомобіля

  • 19.05.10, 17:08
Хочу розповісти про маленкий аспект страхуваня.
обовязкова стараховка яку купуємо при ТО страхує відповідальність перед іншими водіями. тобто якщо гупнути на запорозці мерс і влетіти в 300 штук то їх заплатить страхова компанія.

є стараховка яка стархує вас Якщо ви наприклад перекинулись помяли бампер і тд самостійно. вам страхова компанія оплатить збитки. АЛЕ.......
 
приклад із життя. мужик зимою побив машину. приїхали, глянули а внього літня резина.  заплатили тільки половину вартості ремонту. хоча в мужика і був час 7 днів що перезути авто. позичити резину зимову в сусіда.

отакі пиріжки.

Автолюбителям: нові послуги з протидії радарам!!!



       Двоє поліцейських з каліфорнійського дорожнього патруля сиділи в засідці з радаром на трасі I - 15, трішки на північ від аеродрому морської піхоти в Мірамарі.

       Один з них намірився було виміряти швидкість машин, що виїжджають на пагорб прямо перед ними. Як раптом... радар став показувати 500 км/ч. Полісмен спробував скинути програму радара, але програма скидатися відмовилася, а потім і сам радар вимкнувся. Після чого приголомшуючий рев, витікаючий звідкись з верхівок дерев, роз'яснив, що радар відстежував винищувач з авіабази морської піхоти F/A - 18 Hornet (виробництва фірми Нортроп-Грумман), що здійснював поблизу вправи по низьких польотах.

       Капітан поліцейського управління направив скаргу командирові бази. Відповідь, що прийшла, була витримана істинно у специфічному стилі:

~

       Дякуємо за Ваш лист. Ми, нарешті, можемо закрити папку з цим інцидентом. Вам може бути цікавий той факт, що тактичний комп'ютер Хорнета виявив присутність і почав супровід вашого ворожого радара, чому й послав сигнал придушення у відповідь, від чого Ваш радар і відключився.

       Далі, ракета "повітря-земля", що була частиною амуніції повністю озброєного на той момент літака, так само автоматично націлилася на місце розташування Вашого устаткування.

       На щастя, пілот Морської Піхоти, який управляв Хорнетом, правильно оцінив ситуацію, і, швидко зреагувавши на статус тривоги ракетної системи, що зненацька виник, зміг перехопити управління автоматичною системою захисту перш, ніж ракета була випущена для знищення місця розташування радара противника.

       Пілот так само пропонує вам тримати закритим рот, коли ви лаєтеся на його адресу, оскільки відео-система на цьому типі літаків є дуже високотехнологічною. Сержантові ж Джонсону, поліцейському, який тримав радар, необхідно проконсультуватися у свого дантиста з приводу заднього лівого моляра. Схоже, пломба в ньому розхитана. Крім того, у нього зламана застібка на кобурі.

 

 

Дякуємо за Вашу турботу.

 

 

Semper Fi

 

       Примітка: Semper Fi, - скорочення від "Семпер Фіделіс" - "Завжди вірний" - девіз корпусу Морської Піхоти США.


Замовлення на тренувальні польоти винищучів авіабази та їх бажані маршрути можна направляти цілодобово за наступною адресою:

Marine Corps Air Station Miramar
Public Affairs Office
P.O. Box 452017
San Diego, CA 92145-2017.


P.S. Усе наведене вище є жартом. При цьому на меті не було спричинення будь-якої моральної або ж матеріальної шкоди.  У разі виникнення будь-яких зауважень з боку зацікавлених осіб, автором публікації їх буде одразу ж прийнято до уваги.

P.P.S. З оригінальним текстом оповідки можна ознайомитися за адресою http://imho.net.ua/2010/03/01/kvitanciya-za-prevyshenie-skorosti.html. Задля оформлення цієї публікації також було використано деякі матеріали  з офіційного сайту авіабази Мірамар, за що й висловлюється велика вдячність:

http://www.miramar.usmc.mil


73%, 30 голосів

10%, 4 голоси

17%, 7 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Вирячивши очі в неосяжну білизну зимового поля

ОСКІЛЬКИ БІЛЬШІСТЬ ЧИТАТИ НЕВМІЄ, ТОМУ ВСЕ ЩО ХОТІВ СКАЗАТИ І РОЗКАЗАТИ ВИЛОЖУЮ В ОДНОМУ ФОТО. КОМУ ЦІКАВО, ВІДПОВІДІ В КОМЕНТАХ.
,

88%, 7 голосів

13%, 1 голос
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Как правильно заполнять протоколы ГАИ

  • 18.03.10, 10:38
stop stop stop

Как правильно заполнять протоколы ГАИ
(Судебно-юридическая газета, № 8-9, 15-21 марта 2010)

Общение с работниками ГАИ - не самое приятное занятие. Поэтому, когда гаишники досаждают водителю без веских на то причин, не стоит с этим мириться. А для этого необходимо знать свои права.

Еще 20 августа 2009 пресс-служба ГАИ распространила информацию о том, что использование протоколов старого образца запрещено. Вместо них сотрудники ГАИ обязаны использовать протоколы нового образца, в которых вместо слова "Нарушитель" используются термины "Гражданин" и "Лицо, которое привлекается к административной ответственности". Поэтому, если вы видите в протоколе слова "Сведения о личности нарушителя" и "Подпись нарушителя", можете быть уверены, с помощью этих бумажек вас хотят лишь запугать для получения взятки.

Если же перед вами протокол нового образца, стоит заполнить все свободные графы. Особое внимание следует обратить на два поля под названием "Свидетели и потерпевшие", сотрудники ГАИ редко заполняют их самостоятельно. Если с вами в машине находятся пассажиры, впишите их имена фамилии, домашние адреса и попросите поставить подпись. Если свидетелей нет, напишите в обоих графах "Свидетелей нет" и не забудьте в оставшемся месте поставить размашистую Z. Отсутствие свидетелей является огромным промахом для сотрудника ГАИ. За такой протокол его точно никто не похвалит, а выговор сделать могут.

Если вас обвиняют в превышении скорости, в графе "Объяснения личности, которая привлекается к административной ответственности; по сути нарушения" можно писать: "Двигался в плотном потоке транспорта со скоростью (на 5-10 км/час меньше чем положено на данном участке). Показатели скорости, установленные прибором (название и серийный номер прибора), не могут считаться доказательством совершенного именно мной правонарушения, так как невозможно установить аутентичность и принадлежность зафиксированной скорости к моему автомобилю. Протокол составлен с нарушением ст. 2.14 "Инструкции по организации проведения и делопроизводства в делах об административных нарушениях правил, норм и стандартов, касающихся обеспечения безопасности дорожного движения", а также ст. 251 КУоАП. Ходатайствую перед Судом в закрытии дела в связи с несоответствием протокола требованиям ст. 256 КУоАП и отсутствием состава административного правонарушения (руководствуясь ст. 247 КУоАП)".

Если работник ГАИ обвиняет вас в проезде на запрещающий сигнал светофора, можно написать: "Выехал на перекресток (регулируемый пешеходный переход, и т.п.) в момент, когда мигающий зеленый сигнал светофора сменился на желтый. Чтобы не прибегать к экстренному торможению, и не создавать аварийно-опасную ситуацию на перекрестке, я выполнил требования п. 8.11 Правил дорожного движения и освободил перекресток".

Для других нарушений в графе "Объяснения личности, которая привлекается к административной ответственности; по сути нарушения", можно писать: "С решением (ФИО и звание работника ГАИ) не согласен, подробные объяснения предоставлю на отдельном листе". При этом в графе "К протоколу прилагается" необходимо также указать, что объяснения прилагаются на отдельных листах и указать их количество. Помните, что пока в Украине только один государственный язык - украинский. Поэтому все замечания и пояснения следует писать только на украинском языке.

В случае несогласия с действиями работника ГАИ подписывать протокол следует только после графы "Гр-н (ФИО) ознакомлен с его правами и обязанностями, предусмотренными ст. 63 Конституции Украины, ст. 268 КУоАП" и "Подпись лица, привлекаемого к административной ответственности (с содержанием протокола ознакомлен, копию протокола получил, внесенные обо мне данные правильные)". Во всех остальных свободных графах следует поставить прочерк, чтоб туда уже никто ничего не дописал. Далее в течение десяти дней необходимо обратиться в суд с целью обжалования протокола. Это лучше поручить профессиональному юристу. Цена их услуг во многих случаях гораздо меньше, чем штраф за нарушение ПДД.

Телефоны доверия Украины

ГАИ - (044) 272-46-59, 272-36-60

МВД Украины - (044) 256-16-75, 256-10-02, 256-16-76, 254-76-04

УБОП МВС Украины - (044) 244-59-93, 216-71-57, 461-16-27

Многоканальный телефон горячей линии ГАИ Киева 483-70-64

Противокорупционная "горячая линия" УМВС Украины - (044) 254-75-75


Отстаивайте свои права,мы должны бороться с беспределом!

Недавно прочитал статью о том как гайцы безосновательно остановили водителя, а после попытки им снять данный беспридел на видео отобрали камеру и задержали.Как они объяснили это задержание произошло за то, что водитель  не имеет права снимать их и их авто.Меня как водителя насторожило как же бороться с бесприделом "оборотней" в погонах.Если съёмка по сути единственный способ отстоять свою правоту в суде,  запрещена законом.Но справедливость есть. Автор статьи о задержании обратился в вышестоящие инстанции с вопросом есть ли закон запрещающий съёмку во время беседы с сотрудниками дпс. Письменный ответ смотрите ниже.

Пользуясь моментом хочу провести маленький опрос. Сталкивались ли вы с противоправными действиями Гайцев?

0%, 0 голосів

50%, 2 голоси

25%, 1 голос

25%, 1 голос
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Про ТО, ЗМІНИ в проходженні. Напівофіційно. БЮРОКРАТІЯ ЗМІН У ТО

  • 04.02.10, 16:22

чуваки. чуть незабув: коли проходите ТО то не у вас ні у власника авто неповинно бути заборгованості зі сплати штрафів.

якщо виїздите по довіреності і власник авто проживає у донецьку, ваше авто в києві, то вам доведеться їхати у виконавчу службу донецька і там брати довідку чи не має власник авто заборгованості. потім шукат ивиконавчу в києві де брати довідку для себе. вопшим гемору більше.

без довідки з виконавчої ТО не проведеть. довідка покищо безкоштовна. тільки в черзі півдня простоїте поки довідку випешуть. а потім півдня пробігаєте за начальником поки він поставить підпис і печать, а потім ще скільки пощастить будете чекати реєстрації.

 

 коли проходити медогляд обовязково потрібно мати при собі паспорт і військовий квиток. якщо мед  довідку н е за бабло купуєте.  якщо ви колись відкосили від арміні типу через "я псих" то ТО вам не бачити.

 

я на техогляд згаяв тиждень. це при тому що маю знайомих гайців, лікарів. нікому нічого неплатив. хоча пропонував. відмовляються. все хочуть по закону.

Про ТО та реєстрацію скутерів. ОФІЦІЙНО

                 З реєстрацією скутера проблем не буде, до липня

   В гаражах скутеристів «залізні коні» покірно чекають весни. А їх власникам вже зараз потрібно попріти над реєстрацією двоколісної техніки, щоб потім законно та безтурботно пересуватись вулицями. Доведеться і власникам автомобілів попріти, готуючи свої авто до чергового техогляду. 

З 1 січня 2010 року набрала чинності нова редакція Порядку державної реєстрації транспортних засобів. Нововведенням є обов’язкова державна реєстрації в органах Державтоінспекції – мопедів, об’єм двигуна яких не перевищує 50 кубічних сантиметрів. При цьому передбачено, що перша державна реєстрація мопедів, придбаних до набрання чинності Порядку, до 01 липня 2010 року може проводитися без подання документів, що підтверджують правомірність їх придбання, за встановленою процедурою після проведення Державтоінспекцією відповідних перевірок.

   Документами, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, є засвідченні підписом відповідної посадової особи, що скріплений печаткою та необхідні для надання в підрозділи Державтоінспекції: довідка рахунок видана суб’єктом господарювання, діяльність якого пов’язана  з реалізацією транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери; договори та угоди, укладені на товарних біржах на зареєстрованих у Департаменті Державтоінспекції бланках, інші засвідчені в установленому порядку документи, що встановлюють право власності на транспортні засоби; копія рішення суду, засвідчена в установленому порядку, із зазначенням юридичних чи фізичних осіб, які визнаються власниками транспортних засобів, марки, моделі, року випуску таких засобів, а також ідентифікаційних номерів їх складових частин; довідка органу соціального захисту населення або управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, що виділили автомобіль або мотоколяску; акт приймання-передачі транспортних засобів, виданий підприємством – виробником або підприємством, яке переобладнало чи встановило на транспортний засіб спеціальний пристрій згідно із свідоцтвом про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, із зазначенням ідентифікаційних номерів такого транспортного засобу та конкретного одержувача; вантажна митна декларація або видане митним органом посвідчення про реєстрацію в підрозділах Державтоінспекції транспортних засобів чи їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери.

   У разі коли власники транспортних засобів мають заборгованість із сплати штрафу за порушення правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху, їм може бути відмовлено в проведенні державної реєстрації (перереєстрації), знятті з обліку транспортного засобу.

   На зареєстрований у підрозділі Державтоінспекції мопед видається свідоцтво про реєстрацію та один номерний знак.

   Також нагадую автовласникам, що в період з 15 січня 2010 року розпочато проведення Державного технічного огляду транспортних засобів парного року випуску.

   Техогляд транспортних засобів незалежно від форм власності проводиться з такою періодичністю: два рази на рік – транспортні засоби, призначені для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більш як дев’ять з місцем водія включно та спеціалізовані засоби для перевезення небезпечних вантажів; один раз на рік – транспортні засоби, призначені для перевезення вантажів з максимально дозволеною масою понад 3,5 тонни, а також спеціальні та спеціалізовані засоби, зокрема автокрани, таксі, автомобілі швидкої медичної допомоги;

   Один раз на два роки – транспортні засоби призначені для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння не більш як дев’ять з місцем водія включно та для перевезення вантажів з максимальною дозволеною масою до 3,5 тонн, а також мотоцикли та інші механічні транспортні засоби.

   Допускається проведення техогляду причепів, причепів-розпусків та напівпричепів незалежно від року їх випуску одночасно з тягачем.

   Строки проведення техогляду Державтоінспекцією: з 15 січня по 15 грудня – для тих транспортних засобів, техогляд яких проводиться один раз на два роки або один на рік; з 15 січня по 30 червня та з 01 липня по 15 грудня – для тих засобів, техогляд яких проводиться два рази на рік.

   Для проведення техогляду працівникові Державтоінспекції подаються такі документи: 1) паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, для фізичних осіб, копії довідки з ЄДРПОУ та документа, що підтверджує факт закріплення засобу за водієм, - для юридичних осіб; 2) протокол перевірки  технічного стану,  виданий  суб'єктом господарювання не раніше 45 діб до дати проведення техогляду, або міжнародний сертифікат технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів, що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів; 3) реєстраційні та інші  документи,  що  підтверджують  право використання зазначеного засобу; 4) посвідчення водія, що дає право  керувати  засобом відповідної категорії, та талон до нього; 5) медична  довідка  щодо  придатності  водія  до керування засобом відповідної категорії; 6) поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних засобів або  документ,  що підтверджує право на звільнення від страхування; 7) квитанція  про  сплату  податку  з  власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та у разі наявності документ,  що підтверджує право на пільги із сплати такого податку (юридичними  особами  додатково  подається  розрахунок  податку  з власників засобів); 8) дозвіл на встановлення та використання спеціальних звукових і (або) світлових сигнальних пристроїв; 9) на засоби, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів, додатково подаються свідоцтво про допущення засобів до перевезення небезпечних вантажів та свідоцтво про підготовку водіїв  засобів, що перевозять небезпечні вантажі; 10) на  засоби,  що  працюють  на газовому паливі,  додатково подається  документ,  що  підтверджує  проведення випробовування газової паливної системи в порядку і строк, установлені для даного виду обладнання та його комплектації.

   У разі  відсутності  будь-якого  документа,  визначеного  цим пунктом, техогляд не проводиться. Маючи прикрі результати техогляду 2009 року до водіїв прохання не зволікати з проходженням державного технічного огляду!

                   

Сторінки:
1
2
3
5
попередня
наступна