Несправність двигуна за нагаром на свічках запалення
- 02.07.09, 18:56
На М 412 є три види сайлентблоків.
1) вулканизовані, в них верхня обойма з трьох частин. такі ствити самому дома без спеціального обладнання -- геморой. самі ви їх не поставити. адже вони більші на 2-3 міліметри від дірки в яку мають бути запресовані.
2) теж вулканизовані, але верхня обойма суцільна. ставляться вони кувалдою практично без гемору. однак вони занадто довгі. потому гайка ненакручується із всіма чотирма шайбами і гровером. доводиться обпилювати зайве.
3) сайленти пресовані вакуумом. вони чорні. такі ж як і нижні.
які з них кращі незнаю. в кодних з них свої переваги. замінивши їх памятайте. верхній сайлентболк затягується тільки тоді, коли авто стоїть на всіх чотирьох колесах на землі.
незабаром викладу фотки заміни сайлентблоків.
http://www.avtoall.ru/acat/index1.php?model=77 ссилка на каталог автозапчастин "москвич 412" цінний ресурс. там є і решта авто.
http://www.dkarta.com.ua/catalog/spares/20000253/p3.html таблиця із запчастинами до москвича. цей ресурс цікавий тим, що можна глянути в реальну фотку залізяки.
http://www.zaz.ru/forum/topic1350.html любителям ЗАЗ горбатих і ушатих.