Mitsubishi запускає надміцний друк 5D-виробів

Фотография
Друк виробів, міцніших в 5 разів, ніж створені в 3D-форматі, запустив науковий відділ Mitsubishi Electric Research Laboratories. Це пятиосьове аддитивне виробництво також відоме, як 5D-друк.
Діяльність бренду різнобічна - від виробництва кондиціонерів до ЖК-дисплеїв. Сучасні технології друку ніяк не виходило залишити без уваги, їх впроваджують в різні підрозділи. Так, Heavy Industriesзбирається організувати випуск деталей для ракетних двигунів, використовуючи 3D-друк. А MERLнавчиться друкувати міцні елементи для використання в суворих умовах

Суть пятиосьового адитивного виробництва полягає у пресуванні на платформі, що розгойдується , через що виходить п'ять осей. Це дозволяє створити об'єкти з новою внутрішньою структурою, а також замінити звичний пошаровий спосіб накладення матеріалів. Методику називають «5D-друком», але фактично термін підходить і для інших видів виробництва.
Був проведений експеримент, в ході якого друкували герметизуючу кришку трьома методами. 3D-друкована кришка через шарувату структуру вийшла більш крихкою, ніж виріб, виконаний методом лиття під тиском.
При використанні 5D-друку кришка стала ще міцнішою. Шари стали рівними, а міцність підвищилася в 3-5 разів. Крім того, матеріалу було використано на 25% менше, а тиск, який витримує виріб, досяг 3,7 МПа (для порівняння - 3D-друкована кришка впорається з 0,1 МПа).
Метод пятиосьового друку стає досягненням, що штовхає до подальших досліджень
.

6 стартапів, що створили бізнес ЗАВДЯКИ безпілотникам

SkyCatch

Стартап, якому лише 2 роки, вже привернув інвестиції 22 компаній, в тому числі і Qualcomm Ventures, Avalon Ventures і інших.
Клієнти бренду користуються додатком для підключення до камер дронів. Воно забезпечує перегляд потокового HD-відео і фото. Дрони використовуються для картографії і зйомки місцевості.

Skycart

Доставка вантажу дронами протягом півгодини. Поки що стартап працює по Каліфорнії, але збирається стати великою службою швидкої доставки.

Vertical

В основному корисний фотографам і дизайнерам, дозволяючи їм окреслити місцевість для майбутньої роботи і отримати мультимедійні матеріали з висоти.

OpenROV

Застосовується для підводної розвідки в різних водоймах. Найбільш затребуваний в екологів і дослідників водних глибин.

CyPhy Works
Компанія застосовує дронів в пошукових і рятувальних операціях.

Airdog

Дозволяє подивитися спортивні події прямо з повітря. На сьогоднішній день в стартапі зацікавлено більше 15 інвесторів ..

Технологія ......

Стирання і заміна спогадів
Фотография
В процесі згадування відбувається не просто «відтворення» інформації, а її «перезапис» в мозку. Цей процес вчені назвали реконсолідація. З'ясувалося, що реконсолідацію можна направити по іншому шляху силою навіювання - простіше кажучи, підмінити спогади людини. В одному з експериментів психолог зміг вселити пацієнтові помилкові спогади про нібито скоєний ним злочин. Після людина в деталях описувала подію, якої насправді не було.

Крім того, був виявлений білок, відповідальний за збереження спогадів - PKMzeta. В ході випробувань з ліками, які нейтралізують цей білок, пацієнти змогли блокувати негативні спогади, які завдавали їм страждання.
Світлові мечі
Фотография
Вченим вдалося те, що раніше вважалося неможливим - створення фотонів частинки, що володіє масою. Якщо в природних умовах фотони проходять один крізь одного, то в штучному середовищі частинки починають взаємодіяти. Ці фотонні зв'язки допомогли сформувати (поки на субатомному рівні) новий вид матерії зі світла.

Звичайно, в процесі роботи вчені думали не про світлові мечі. Створена матерія могла б знайти застосування в квантових комп'ютерах. З іншого боку, ніщо не заважає виробникам одного разу порадувати всіх шанувальників «Зоряних воєн».
Воскресіння мертвих
Фотография
Пітер Ріі з університету Арізони відкрив спосіб воскресіння людини за допомогою «терапевтичної гіпотермії». З охолодженого тіла викачується кров і замінюється на особливий фізрозчин. Завдяки цьому в організмі зупиняється метаболізм, і вчені отримують час на проведення необхідних процедур - кисневого голодування в тканинах не виникає.

Потім, коли викачану кров повертають в тіло, серце знову запускається. Перший удар фіксується при температурі 30 ° C, а при подальшому нагріванні його ритм частішає, поки не досягне нормального рівня. Один з колег доктора Ріі вже зайнявся питанням застосування цієї технології на безнадійних жертвах вогнепальних поранень.
Рідка броня
Польські вчені з Інституту технологій безпеки Moratex створили новий вид натільного захисту. Їх бронежилет зроблений не з звичайних волокон кевлара, а з особливої «ущільнювальної рідини». Ця рідина унікальна: вона змінює свої властивості в залежності від градієнта швидкості. Чим швидше будь-який об'єкт на неї впливає, тим більш вузькою вона стає. Завдяки цій властивості вона здатна зупинити кулю.

Представник дослідницької групи з Moratex каже, що ця броня вирішить проблему деформації, властиву звичайним бронежилетам. Якщо кевларовий захист здатен прогинатися при ударі на 4 см вглиб тіла, то показник деформації рідкої броні становить всього 1 см.
Персональні голографічні пристрої
Фотография
Хоча реальних прототипів у цій технології поки немає, компанії пропонують різні варіанти її втілення в життя - від пірамідних датчиків, що кріпляться до дисплея, до спеціальних плівок. А англійська фірмаVirtual Presence розробила проект особливої коробки для отримання голограм, всередину якої потрібно покласти телефон.

Незважаючи на те, що поки ідея голограм на смартфонах здається футуристичною, компанія IBMвпевнена: телефони, що проектують 3D-зображення вашого співрозмовника, будуть винайдені протягом 5 років.

лікарі з допомогою 3D-друку врятували життя немовляти

Фотография
Нещодавно медики з дитячої лікарні Бостона зробили складну операцію немовляті, у якого спостерігалася черепно-мозкова грижа. Лікарі ніколи раніше не стикалися з подібними пацієнтами, а тому, щоб операція пройшла успішно, були використані можливості адитивних технологій для ретельного планування ходу дій.
Ще під час УЗД лікарі виявили, що плід розвивається з дефектами, так як частини його мозку виходять за межі черепа. Незважаючи на те, що шанси вижити після народження у немовляти були мінімальними, майбутні батьки відмовилися переривати вагітність. Дитина народилася в строк, і хоча її мозок частково був не там, де потрібно, він нормально функціонував. Тому лікарі вирішили терміново проводити операцію.
Хірургічне втручання ускладнювалося тим, що за межі черепа вийшла частина мозку, що відповідає за зір і мислення. Тому помилка медиків могла привести до сумних наслідків. Так як раніше подібні операції в цій лікарні не проводилися, хірурги вирішили попрактикуватися на реалістичній 3D-моделі. За допомогою адитивних технологій була створена об'ємна копія голови немовляти, на якій лікарі ретельно спланували кожен крок операції.

В результаті за шість годин лікарі змогли акуратно перемістити частину мозку в череп на належне місце і закрити отвір кістковою тканиною.
Це не перший випадок, коли 3D-друкована модель черепа використовується для лікування маленьких пацієнтів з черепно-мозковими грижами. У травні китайські лікарі провели операцію однорічній дитині з мікроцефалією. Медики заявили, що операція пройшла успішно завдяки сучасним можливостям адитивних технологій.

11 головних думок Джордана Белфорта з книги «Вовк з Уолл-стріт»

Изображение
1. Великі гроші можуть зруйнувати ваше життя
Як говорить Белфорт, багатство - це можливість отримати багато відразу. Причому без наслідків. З його  допомогою можна грати з законом, користуватися будь-якими привілеями, відчувати владу над людьми і подіями.
У той же час величезні гроші нерідко відкривають нам, наскільки жорстокі наші душі, і показують іншим, наскільки душі мілкі. До того ж, ми стаємо нещасні і найчастіше втрачаємо контроль над собою, коли стрибаємо все вище і вище. У багатства є зворотна сторона - з найвищої вершини ви можете скотитися в глибоку прірву завдяки звичці жити і творити безкарно. Просто пам'ятайте про це.

«Можливо, всі відмінно знали, що відбувається, але, поки курка несе золоті яйця, нікому діла немає до того, що вона себе вбиває?»

2. Багатство - спосіб бути щасливим і навіть хорошою людиною
Маючи доступ до безлімітного рахунку, ви з легкістю радуєте себе, друзів і незнайомих людей. Ви вирішуєте за хвилини те, що у інших займає роки. Ви користуєтеся послугами найкращих фахівців, а географія для вас не проблема. Ви створюєте бізнес, тисячі робочих місць і можливостей стати багатими для інших, використовуючи «будівельний матеріал» - гроші. Це радує душу і мотивує робити більше хороших справ.

«Зараз, коли я багатий, то навіть якщо у мене проблеми, я вирішую їх, сидячи в своєму лімузині, одягнений в костюм за дві штуки баксів, а на руці у мене золотий годинник за двадцять штук! І повірте мені, коли ти так виглядаєш, то і проблеми твої вирішити легше ».

3. Будь-яка людина може бути героєм
Незалежно від вашого матеріального становища, геройство доступно кожному з нас. Яка б не була ситуація (порятунок потопаючого, перебування в серці  шторму на яхті, гра на біржі, сімейна сварка), ви завжди можете бути героєм.
І навіть при цьому не важливо, яку мету ви переслідуєте - допомогти людині або показати себе. Ви завжди опиняєтеся у виграші, якщо зробите ставку на т.зв. егоальтруізм - усвідомлену допомогу іншим з розумінням того, що отримаєте задоволення від процесу і подяку оточуючих: «Ніхто ніколи нічого не робив і не робить ближньому по одній тільки доброті душевній - ось що я маю на увазі. Завжди знаходиться який-не будь прихований мотив - нехай навіть банальне почуття задоволення собою, яке відчуває людина, надаючи іншому допомогу ».

«- Ви герой в справжнісінькому сенсі цього слова. Мало хто зробив би те, що зробили ви. Вас ніхто не вчив, але ви все зробили правильно. Відмінна робота, сер. Ви справжній герой .... - Я так пишаюся тобою! Мій чоловік - герой! Вона гаряче поцілувала мене. У цей самий момент я зрозумів, чому кожна дитина хоче стати пожежником ».

4. Заганяйте себе в кут і вірте, що ви вже сильні
Сумніви підривають фундамент будь-якої справи. Замість того щоб діяти сміливо і коригувати все по ходу, ви приймаєте обережні рішення, не дозволяючи собі розвернутися. У підсумку залишаєтеся там, де були. Тому відмовтеся від запасних безпечних «гнізд», стукайте в усі двері. Ви побачите, як багато шансів з'являється перед вами кожну хвилину, якщо ви впевнені в собі: «І ось що я ще скажу: дійте так, як ніби ... Як ніби ви вже багатії, як ніби ви вже розбагатіли - і тоді ви напевно розбагатієте. Дійте з безмежною вірою в себе, і тоді люди повірять вам. Дійте так, як ніби ви володієте величезним досвідом, і тоді люди підуть за вашою порадою. Дійте так, як ніби ви вже досягли приголомшливих успіхів, і тоді - і це так само вірно, як те, що я зараз стою перед вами, - ви дійсно досягнете успіху! »
«Я хочу, щоб ви максимально використовували власні можливості. Я хочу, щоб ви загнали самі себе в кут. Не залишайте собі іншого вибору - тільки успіх. Нехай одна тільки думка про невдачу здасться вам настільки огидною, що у вас не залишиться ніяких інших варіантів, крім успіху »

5. Намагайтеся прорахувати всі наслідки наперед
Рішучі дії хороші, якщо ви вмієте прораховувати їх на кілька кроків вперед. Тоді ніхто й ніщо не зможе вас зупинити. Уміння бачити себе з боку допомагає зрозуміти як перспективи, так і приховані небезпеки і перспективи. У Вовка в голові завжди три потоки думок: один - те, що проговорюється в дану секунду, другий - генерація бізнес-ідей або роздуми над іншими життєво важливими питаннями, третій - аналіз майбутніх вигод.
Якщо ви аналізуєте все навколо, ви стаєте швидші, розумніші, успішніші за інших. Цю пораду Белфорт отримав від свого наставника Ела Абрахамса, який знав, як працює фінансова система, і тому величезну увагу приділяв тому, щоб запобігти будь-якому витоку інформації і провернути будь-яку справу з максимальною вигодою.
«Важливо бачити наслідки подій минулого - саме це втовкмачував в мою голову Ел Абрахамс під час наших пам'ятних зустрічей за ранніми сніданками»

6. Любов - одна з найбільших цінностей
Ким би ви не були, діти і сім'я відкривають нам невідомі куточки душі і щасливі світи. Ви розумієте, що вами рухає, що допомагає жити в шаленому ритмі, на чому будуються рішення. Все інше відходить на другий план. Любов може накрити вас, а може і пройти повз. Белфорт відчув повною мірою, як сім'я змінює його особисту мотивацію: «Джанет посміхнулася - посміхнулася, подумавши про те, що побачить Чендлер (дочка Белфорта - ред.), - І я не міг не замислитися над тим, як же ми живемо, якщо спокій і умиротворення нам може принести тільки чистота і невинність дитини »
З іншого боку, з любові ж хтось потурає вашим страшним звичкам, дивиться, як ви руйнуєте своє життя, залишаючись поруч з вами. Ці ж люди залишаться і після того, як ви подолаєте свої слабкості, ні разу не нагадавши про те, що ви їм зобов'язані.
«Звичайно ж, Гвінн і Джанет (служниця і помічниця - ред.) Залишилися зі мною, і ми жодного разу не згадали їм того, що вони більше, ніж хто-не будь (якщо не брати до уваги Герцогиню), потурали моїм звичкам. Іноді легше просто поховати минуле ... Так чи інакше, я любив їх обох і знав, що вони любили мене. Правда життя полягає в тому, що наркоманія - дуже хитра хвороба, і чим глибше ти в ній в'язнеш, тим більше у тебе відключається здоровий глузд, особливо якщо ти учасник шоу «Багаті і нікчемні».

7. Людина піддається своїм слабкостям
Людина може виявитися на шляху самознищення в будь-яку секунду. Не важливо, скільки грошей і влади зосереджено в  руках, вона завжди безпорадна перед своїми слабкостями. Якщо немає спокою в душі, чесних відповідей для самого себе, внутрішні демони виявляються сильнішими. Але точно також в будь-який момент людина здатна з ними впоратися - впасти на дно, щоб вибратися нагору з незламною вірою в себе, або ж знайти компроміс, пробуючи протриматися ще день: «Що може бути дурніші, ніж говорити собі, ледь продерши очі:« Гей, Майкі, з сьогоднішнього дня ти в зав'язці! »- Замість цього я кажу:« Ей, Майкі, ти, головне, протримайся до вечора, приятель, а завтра буде видно! »

«Робота брокера - паршива робота. Зрозумій мене правильно: бабки і все таке - це круто, але ти ж нічого не створюєш, ти нічого не будуєш. Так що з часом все це стає досить одноманітним ... У нас була найсильніша залежність від адреналіну, і нам потрібні були все більш і більш високі обриви, з яких можна було б стрибнути, і все більш і більш дрібні басейни, в які можна було б приземлитися »

8. Дія залежить від внутрішнього стану
За словами Белфорта, зовнішнє благополуччя не означає внутрішню чистоту людини. Можна бути блискучим покидьком-багатієм, який здійснює мерзенні речі. Такі люди близькі до зриву в прірву саморуйнування, до краху успішної компанії. Внутрішня ж чистота людини, яка в момент і щиро відмовилась від слабкостей, не дозволить їй морально впасти, відкотитися в минуле, втратити висоту.

9. Для ведення бізнесу потрібен внутрішній стрижень
«Але хіба мені відкриють двері, якщо я не постукаю?», - Як каже Белфорт, в бізнесі виживають тільки ті, хто вміє бути жорстким, в кого живий дух пригод. Вчіться бути найкращим, найсильнішим, щоб підкорювати вершини. Бажано шукати найефективніші і при цьому швидкі шляхи.

«Якщо займаєшся бізнесом, потрібно вміти пресувати. Люди не купують акції, людям продають акції. Ніколи про це не забувай »

10. Шукайте справу, заради якої хочеться жити
Тільки те, що чіпляє, змусить вас подолати всі перешкоди заради своєї мети. Ви вивчаєте все, що важливо, до останньої букви, бачите всі плюси, мінуси, лазівки і можете створити нове на рівному місці. Без цього вогню ви навряд чи знайдете мотивацію жити так, як хочеться.

«Але головне, що я попався на гачок. Рев натовпу брокерів проник в пори моєї шкіри і відгукнувся в кожній частинці мого єства. Я знав, що впораюся з такою роботою. Я знав, що можу виконувати її не гірше, ніж Марк Ханна, а може бути, і краще. Адже я теж можу бути ніжним, як шовк »

11. Одного разу доведеться все пояснити - своїм дітям
Коли-не будь крупиці здорового глузду відкриють істину - за гедонізмом надзвичайно стоїть величезна відповідальність. Сьогодні ви з легкістю і радісно шукаєте лазівки в законах (держави, життя, суспільства та ін.), А післязавтра вам доведеться пояснювати своїм дітям, чому довкола впевнені, що їх батько - аферист, безумець, зрадник. Ким би ви не були, коли-не будь буде і ваша черга. Якщо вдасться, вже зараз приймайте рішення з оглядкою на це. Або морально готуйте себе до майбутнього поясненню того, що робите зараз.

"
Але перш за все я щиро сподіваюся, що розповідь про моє життя послужить попередженням - як для багатих, так і для бідних, для кожного, хто підносить до ніздрі ложечку або ковтає таблетки; для кожного, хто збирається розтринькати таланти, отримані від Бога; для того, хто збирається перейти на темну сторону сили і зануритися в нестримний гедонізм. І для кожного, хто вважає, що бути Вовком з Уолл-стріт - це круто"

Про які втрачені можливості шкодують українці.....

Изображение
1.«Ставити за ціль працювати з професіоналами у кращих компаніях. Бути готовим  працювати за мінімальну оплату заради знань и вмінь. Вчитися Швидко змінювати роботу, якщо вона все одне не дасть тобі тих результатів, що ти Хотів. Шукати змін І ШВИДКО переналаштовуватися і не ступоритись  на одному місці ».

2. «Більше вкладати в свою освіту. Вибирати кар'єрне зростання і цікаву роботу замість стабільної високої зарплати ».

3. «Була можливість працювати за іншою спеціальністю, але я в якийсь момент забоялися міняти все кардинально, а треба було. Не можна боятися - потрібно діяти! »

4. «Шкодую, що невпевненість у собі і страх невдачі перешкодили мені почати розвиватися в моїй професії раніше. Довелося починати все з початку в 26 років »

5. «Коли тобі роблять пропозицію про роботу, посаду, - потрібно добре було все продумати, перш ніж сказати« ні ». Або  не задовольнятися малим »

6. «Купився на громадську думку про успішні професії на поточний момент і кинув улюблене заняття - зараз намагаюся повернутися».

7. «Мені 35 років, а я тільки недавно зрозуміла - як важливо знайти свій шлях і йти за своєю мрією. Шкодую про згаяний час безцільного блукання по життю, хоча на той момент мені так не здавалося ».

8. «Не боятися запитувати все, що незрозуміло, не потрібно боятися здатися дурним або некомпетентним. Питання на новій посаді / спеціальності / проекті - це нормально і необхідно для оптимальної роботи ».

9. «Треба було відкрити свою справу».

10. «Сім'я важливіша за кар'єру».

11. «Втрачено багато часу для придбання більш різноманітних навичок. Краще мати 2, а то і 3 професії про запас. Занадто багато розпорошувався і в підсумку багато умінь і знань, не доведених до прибуткового фіналу ».

12. «Потрібно було вчити математику і не вступати в гуманітарний вуз».

13. «Я б змусив себе вчити мови, навіть не маючи необхідності їх знати. Як можна раніше знайшов би собі наставника ».

14. «Я шкодую, що не вміла по-справжньому вчитися в університеті. Не просто запам'ятати щось, щоб здати іспит, а по-справжньому розібратися і застосувати знання відразу ж на практиці ».

15. «Зрозуміла, що важливо зрозуміти вже в 20 років, чим ти хочеш займатися в житті, що потрібно любити своє заняття і знайти його, що потрібно дивитися в майбутнє, вчити англійську. Зараз в твоєму резюме немає 10 років досвіду в тій області, в якій зараз хочеш займатися, тому краще відразу знайди свою справу, навіть якщо вона не популярна. Вчіть англійську! Займайтеся самоосвітою! Виберіть свою професію! Подорожуйте! Дивіться по сторонам! ».

7 міфів про пошук роботи

Изображение
1. Якщо у компанії немає активних вакансій, значить треба чекати, поки з'являться
Неправда - сьогодні перемагають проактивні. Щоб розповісти про себе, своє бажання працювати в конкретній компанії, не обов'язково чекати, поки з'явиться якась вакансія. Ви можете написати менеджеру безпосередньо, якщо ЗНАЙТИ його контакти, або звернутися через форму зворотного зв'язку прямо на сайті.

2. Резюме повинно бути нудним, як у всіх
Ні в якому разі. До переможців варто записати не тільки проактивних, а й тих, хто вміє ненав'язливо виділитися. Ви можете надати людяності своєму резюме, тим самим подвоїти свою майбутню зарплату. Розкажіть в ньому про те, як ви вирішите проблеми вашого майбутнього начальника - так ви і виділитися зможете і не перегнете палицю в креативності.

3. Супровідні листи ніхто не читає
Тому що їх мало надсилають. Ще як читають! Навіть самі роботодавці в тексті вакансії просять написати, чому повинні взяти саме вас, а мотиваційний лист як і раніше мало хто пише. Пам'ятайте, що саме супровідний лист допомагає виділитися красномовніше багатьох інших аргументів.

4. Самий відповідний кандидат - той, у якого найбільш підходящий досвід і найбільший стаж
Релевантний досвід вже не так важливий у багатьох сферах діяльності. Самий відповідний кандидат для будь-якої роботи - це, як правило, не та людина, яка робила ту ж саму роботу десь ще. Найкращий кандидат - це той, хто добре знає себе, куди рухається і чому.

5. Задавайте питання на співбесіді, тільки якщо про це запитають
А ось і ні. Уточнюйте, що для вас важливо, у рекрутера, навіть якщо у вас не питають про це. Можливість дізнатися більше про роботу - найменше, чого ви заслуговуєте. Хоча, якщо вашим зворотним зв'язком не цікавляться, швидше за все, вами не зацікавилися зовсім.

6. На співбесіді потрібно показати себе ідеальним кандидатом
Дивно, але ні. Якщо ви  будете  приховувати свої уразливості, рекрутер буде наполегливо їх шукати. У всіх нас є слабкі сторони. Розкажіть про  труднощі, які ви відчуваєте, і про те, як працюєте над ними. Це звучить свіжо і показує, що у вас вистачає впевненості обговорювати свої недоліки та шляхи до самовдосконалення.

7. Роботодавець - головний в процесі найму, він все вирішує
Частково так, але роботодавець не завжди одноосібно приймає рішення - він ще й поради може просити: у рекрутерів, HR-ів і навіть секретарів. Пам'ятайте і будьте ввічливі з усіма людьми, яких зустрічаєте на співбесіді.

Але цей міф може звучати і так: «HR - головний, він все вирішує». Рекрутери можуть бути вершителями доль і приймати рішення. І є випадки, коли варто обходити HR-ів при відправці резюме - перевірте, чи ваш цей випадок, і дійте.


Людей, які знають тверезу оцінку своїм умінням, завжди цінують більше, вони завжди більш затребувані, роботодавці за них борються. 

Трохи про айтішників....

Изображение
Уміння працювати з Big Data залишається туманною перевагою при працевлаштуванні
Хоча всі говорять про те, що потрібні фахівці з Big Data, кожна компанія вкладає в це поняття своє бачення. А деякі взагалі більше орієнтуються на тренд при створенні такої вакансії, ніж на реальну потребу в такій функції. Потреба в нових компетенціях поки що не оформлена в якихось чітких рамках.
Хоча не можна відразу пояснити, як саме зв'язати колір очей, тип і колір кросівок, програмне забезпечення на мобільному і переваги при покупці електроніки, але це можливо. Володіння такою інформацією - потенційна конкурентна перевага, яку би хотіла мати власне будь-яка технологічна компанія з прицілом на міжнародний ринок.

Big Data особливо актуальна для рекомендаційних систем великих торгових майданчиків, типу Prom.ua або Olx.ua. Коли користувачеві показуються товари на підставі його попередніх покупок, сторінок, які він відкриває, банерів, на які він клікає - це все потрібно зводити в бази і аналізувати.

Я стикався з прикладом інтернет-магазину, який аналізував прочитаний користувачами медіа-контент і на основі отриманих висновків пропонував набори товарів. Це була складна система з елементами Big Data. Для того, щоб користувачі клікали і купували пропозиції повинні бути максимально релевантні, саме в цьому сенс роботи з даними в сфері продажів.

Загалом, Big Data - це круто, модно, сучасно, але далеко не всім реально потрібен фахівець з цього питання. Попит на цей інструмент тільки формується, я вже не кажу про те, що для справжніх Big Data, потрібні потужності, які взагалі мало у кого є. Гарного веб-аналітика з головою вистачить, щоб закрити велику частину завдань з аналізу поведінки клієнтів 99% українських компаній.

У веб-аналітиці тепер десятки професій, з необхідністю глибокої спеціалізації
Що зараз відбувається на ринку реклами? Ставки в контекстній рекламі ростуть, займатися нею стає складніше. Необхідно аналізувати набагато більше різних характеристик від коефіцієнта конверсії до джерел телефонних звернень через call tracking. Крім того, крім динаміки по своїх позиціях, потрібно відстежувати ключові слова конкурентів. Я не виключаю, що в найближчі роки з'являться нові вакансії, які будуть займатися виключно аналізом звітів різних маркетингових SaaS-інструментів.

Раніше основним завданням інтернет-маркетолога були CTR і позиції в пошуку, сьогодні завдання в розрахунку рентабельності, ROI та інших економічних показників. Інтернет-маркетинг практично стикається з традиційними завданнями маркетингу підприємства.

На моє запитання щодо трендів у розвитку професії веб-аналітика Analytics Strategist в агентствіNetpeak Олексій Данилін відповів, що зараз все націлене на те, щоб збирати, перетворювати і обробляти дані, як можна швидше.

«З'являється все більше сервісів, в яких можна вирішувати складні завдання за допомогою простого інтерфейсу і з мінімальними витратами часу. В результаті у аналітика залишається більше часу на сам аналіз, а не на підготовку до нього. Також все більш доступними стають можливості по роботі з великими даними. Різні хмарні сервіси дозволяють обробляти величезні масиви даних за короткі проміжки часу. В результаті з'являється все більше можливостей врахувати нові джерела даних, об'єднати їх з уже наявними і отримати результат, що призводять до дій  », - вважає Олексій Данилін.
Изображение
Знання технологій і популярних хмарних сервісів стало must-have при відборі кандидатів
Схожа думка у HR-менеджера SaaS-сервісу Competera Галини Никончук. Вона вважає, що з ростом компаній і обсягів оброблюваної інформації використання технологічних рішень стає критично важливим.
«Зараз складно знайти вакансію, в якій не було б вимог до базової технічної грамотності, особливо якщо ми говоримо про IT. На так званих нетехнічних позиціях замість переліку технологій і фреймворків буде перелік CRM і SaaS необхідних для роботи. Це стосується таких, здавалося б зовсім нетехнічних фахівців, як Sales Manager, Customer Support і Customer Success Manager.

Безумовно, так само як і у випадку з програмістами, відсутність досвіду з якимось CRM і SaaS не стане причиною відмови ідеальному по інших критеріях кандидату, але за інших рівних умов ми виберемо швидше кандидата, який вже має навички роботи з використовуваними сервісами.

Можна вибудувати навіть загальний тренд по ринку, як з ростом компанії і обсягів інформації вони переходять від одного технологічного рішення до іншого, поки не зупиняються на оптимальному. Оскільки Competera достатня молода компанія ми на собі відчули ці етапи пошуку відповідних рішень і не у всіх департаментах вони ще завершені », - ділиться досвідом Галина Никончук.

Від себе додам, що в Ringostat ми теж стикаємося з випадками, коли компанії вказують наш сервіс в якості інструментів, досвід роботи з якими вітається. Поки що це саме таке формулювання, але досвід розвитку інших технологічних ніш показує, що з часом це стає жорсткою вимогою до здобувачів.

5 фактів про те, що потрібно знати про продажі і клієнтську підтримку в IT
1. Фахівців потрібно вирощувати. Якщо ви шукайте хорошого Sales-менеджера або фахівця по роботі з клієнтами, то ви швидше за все відчуєте, що на ринку є «кадровий голод» за цими вакансіями. Людям, які приходять за нашими заявками, потрібна  тривала  адаптація та додаткове навчання. Навіть якщо людина продавала послуги телефонії, їй буде непросто перемкнутися на продаж call tracking.

2. Ми не шукаємо "продажників". У людей все ще занадто багато стереотипів, пов'язаних з тим, що таке продаж. Вони уявляють собі людину, яка нав'язує якийсь абсолютно непотрібний товар, застосовуючи стратегії НЛП, використовуючи особистий контакт і т.д. Так продавати технологічні продукти не вийде.

3. Чим більше фідбек, тим вище rate укладених угод. Спеціаліст з продажу SaaS-продуктів або професійних послуг у сфері IT - це дуже часто людина з високим рівнем експертності, яка може не тільки розповісти про продукт, а й розібратися в проблемах клієнта, знайти відповідне рішення. Йому потрібно бути бізнес-консультантом, бізнес-аналітиком і одночасно досконально знати те, що пропонує. Щоб угода відбулася - не можна, щоб один говорив, а другий мовчав, це діалог, де кожен повинен виграти.

4. Вважайте LTV. Щоб стати успішним фахівцем з продажу в IT, потрібно думати в термінах Life Time Value, тобто довгострокової вартості клієнта для компанії. Якщо ви продаєте, щоб продати послуги на один місяць - ви швидко розоритесь. Основне завдання - зробити клієнтів адвокатами вашого бренду, довести, що довгострокове співробітництво буде вигідно  всім.

5. Працюйте строго по воронці продажів. Маркетологи займаються пошуком і навчанням перспективних клієнтів, коли ми бачимо, що клієнт готовий обговорити комерційну пропозицію - включаються Sales-менеджери.

Після укладання угоди його ведуть Customer Success менеджери, які моніторять рівень залученості, лояльності клієнта, оцінюють рівень використання функцій продукту. В цей же час Customer Supportзаймається виключно проблемами і відповідає на термінові питання. Завдяки тому, що вони працюють одночасно, клієнти звертаються в компанію не тільки коли незадоволені сервісом, але і коли хочуть добитися більшого, ставлять амбітні завдання.

Висновки
Ця філософія - важливий елемент на ринку праці. І він по суті і є фактором еволюції професії. Я можу на пальцях перерахувати компанії, які заводять собі Customer Success менеджерів або взагалі в принципі знають, чим вони повинні займатися. Аналогічна ситуація з Life Time Value або концепцією того, що Sales-менеджери більше не продають, так як це робили в Україні років десять тому.

Еволюція вакансій в IT-сфері дійсно вражає. Правда основна проблема в тому, що ринок праці не встигає наздогнати те, що зараз потрібно бізнесу. Єдиним виходом залишається створення корпоративних курсів, шкіл, коуч-програм, що дорого, але результативно, як для Ringostat, так і для інших учасників ринку.

А якщо заглянути трохи вперед, в список вакансій, які з'являться найближчим часом, то все більш очевидно, що IT потрібні власні університети, щоб задовольнити попит в нових фахівцях.

На ринку з'являється все більше як Entreprise софта, так і Open Source рішень, які стають все доступніше для малого і середнього бізнесу завдяки технології SaaS. Зростає попит на фахівців Big Data, так і на те, щоб стати таким фахівцем. Це все тренди, які важливо враховувати, як компаніям, які комплектують свої команди, так і тим, хто замислюється про працевлаштування в IT.

Изображение
4 приводу влаштуватися на роботу в інтернет-магазин
1. Не потрібно профільну освіту
Якісь ВНЗ намагаються розглядати окремі сфери на кшталт інтернет-маркетингу, але тут все змінюється з такою швидкістю, що через півроку будь-які знання втрачають цінність. Люди вчаться в процесі роботи, тому релевантний досвід куди важливіше вищої освіти.
Більшість роботодавців розуміють, що треба самим ростити персонал, тому в середніх і великих інтернет-проектах майже завжди є вакансії для джуніор, де потрібно тільки бажання вчитися і працездатність.
«У Rechi.Ua ми майже завжди готові взяти без досвіду в e-commerce, але з палаючими очима: помічника маркетолога, контентщиків і хорошого менеджера з продажу. Наприклад, нашим контент-відділом завідує фінансист за освітою, а маркетингом - педагог-лінгвіст », - розповідає Інеса Бачуріна.

2. Посади, спеціалізації та функції досі розмиті
Чим менше інтернет-магазин, тим більше функцій там поєднує одна людина. Але з урахуванням того, що це дуже складний технологічний бізнес, стати дійсно фахівцем відразу в декількох напрямках неможливо. Тому великий список функцій в резюме на останньому місці роботи швидше скаже про те, що здобувач володіє всім цим дуже поверхнево.
«Коли ми шукаємо спеціаліста по контекстній рекламі, то найбільший інтерес у нас викликають здобувачі, які на останньому місці роботи займалися тільки контекстною рекламою, а не ще і SEO, і SMM», - арт-директор Rechi.Ua розкриває особливості підбору персоналу.

3. Поріг входу в галузь - один з найнижчих
Поріг входу в галузь - один з найнижчих, тому ринок переповнений мікро-інтернет-магазинчиками зі штатом до 5 чоловік, які створюються нефахівцями, мляво існують і помирають через рік-два. Іноді простіше навчити людину без досвіду, ніж переучувати після роботи в такому проекті.
Досвід в даній сфері важливий, якщо він був отриманий в великих цікавих проектах. В інших випадках він або нічого не вирішує, або шкодить. Тому в більшості випадків ми просто оцінюємо особистісні та професійні якості претендента.

4. Ринок росте і кар'єрні перспективи істотні
E-commerce - одна з небагатьох галузей в останні роки, тому якщо потрапити в правильну компанію, можна за пару років зробити серйозну кар'єру. За словами Інеси Бачурін, в Rechi.Ua всі керівники відділів виросли і навчилися всередині компанії.

Як працюється на посадах, про які всі мріють

Изображение
Олександра, професійна відпочивальниця
За освітою я журналіст і перекладач. Якось випадково друзі прислали посилання з групи «Вакансії для хороших людей» з припискою «для тебе робота». Це була та сама посада професійного відпочиваючого: потрібно було тестувати гірки в аквапарку, пробувати коктейлі, розважати відпочивальників, спілкуватися з ними, знімати відео і робити фотозвіти. Я подумала, що впораюся: відправила анкету і написала есе, чому саме я повинна зайняти посаду професійного відпочиваючого, потім сходила на кілька зустрічей з представниками аквапарку.

У підсумковий тур вийшло, здається, близько 40 анкет, з яких голосуванням обрали мене. Голоси не накручувала, просто у мене багато передплатників в Instagram, і у всіх друзів по 50-100 тисяч передплатників. Так я отримала річний контракт.

Що я робила на проекті? Найважливіша моя функція - знімати відео про аквапарк, кожна програма після монтажу потрапляла на сайт аквапарку в «Блог професійного відпочиваючого». Таке відео я повинна була знімати щотижня, п'ятниця - звітний день. Теми абсолютно різні. Найбільше мене лякала гірка «Циклон», яку в народі називають «унітазом»: з 12-метрової висоти спочатку скачуєшся в чашу, кружляєш в ній, а потім потрапляєш в дірку, а з неї на великій швидкості в басейн, глибиною близько трьох метрів . Я погано плаваю, тому просила це зробити за мене друзів, але потім прокотилася і сама. Зараз, звичайно, дивлюся на неї і думаю: «Як я могла цього боятися?»

На одному тижні я тестувала меню ресторану аквапарку: мені безкоштовно приносили вибрані страви, я їх пробувала і на камеру розповідала, як вони мені. До речі, з боку аквапарку не було жорсткої цензури: мені б ніхто не заборонив сказати, що мені не сподобалося. Навіть якщо хтось із відпочиваючих мені говорив, що в басейні вода тепліше, ніж потрібно, то я йшла до свого начальника і про це розповідала. З урахуванням зауважень все це виправляли. Запам'яталася програма , коли я побачила приховану частину аквапарку: фільтри, систему очищення, перекачування води - все це розташовується на кілька поверхів вниз. Ще одна з важливих цілей - розмовляти з людьми, просто створювати хорошу атмосферу і придумувати різні свята, наприклад дні народження дітей.

В аквапарк я приходила в будь-який час, відвідування для мене було безкоштовним - у всіх співробітників є такі перепустки, на моєму написано «менеджер спецпроектів». Найскладніше було в тому, щоб умовити людей знятися в ролику і говорити на камеру. Звичайно, це логічно: люди прийшли відпочити, заплатили гроші, може, у них тариф «2 години 40 хвилин» і вони не хочуть цей час витрачати на тебе. До того ж не у всіх людей хороші фігури, а багато хто просто не люблять, коли їх знімають, тим більше в напівроздягненому вигляді.

У п'ятницю та вихідні, звичайно, в парк приходить найбільша кількість людей. Але до цього часу відео мені потрібно було вже здати, тому я приїжджала в аквапарк зазвичай в понеділок. Буває, що за один день я не встигала все зняти: люди навідріз відмовляються, дадуть лише дві особи, а потрібно мінімум 20 опитати для трьох-п'ятихвилинного відео. Тому доводилося приїжджати на наступний день, а в середу вже займатися монтажем.

Крім цього, через місяць роботи я вирішила вести соцмережі аквапарку: спочатку просто допомагала порадами, а потім повністю взяла їх на себе, писала три різні посади в день у вільний від зйомок і монтажу час. Плюс почала займатися просуванням - наприклад, приваблювала блогерів (серед моїх знайомих їх багато). У підсумку, коли пройшов рік і контракт відпочиваючого закінчився, мені надійшла пропозиція продовжити працювати SMM-ником в аквапарку.

Изображение
Віктор, постійний фотограф National Geographic
Я потрапив в National Geographic в 2011 році. У нас був власний проект «Ординська печера. Пізнання », знімали найдовшу гіпсову обводнену печеру в світі. Випустили книжку, яка потрапила в National Geographic, так редакція вирішила зробити про Ординську печеру матеріал. Після я сам запропонував зробити матеріал про гіпсові печери на Уралі, проект схвалили і взяли в журнал. А на третій проект, про який я розповів в редакції, поїхав разом з головним редактором як офіційна особа National Geographic. З цього часу я почав знімати для журналу постійно. Ніякої посади «постійний фотограф National Geographic» немає, це скоріше таке звання - означає, що ти один з тих, хто знімає для журналу набагато частіше за всіх інших.

Найчастіше ми самі придумуємо проект, а потім презентуємо його в редакції. Один проект зазвичай триває від півроку до року, протягом цього буває від шести до десяти виїздів по два-три тижні. Часто проекти йдуть паралельно, серед них є як маленькі (одна поїздка - одна публікація), так і великі, які можуть бути завдовжки в рік і навіть більше.

З умовами в поїздках буває по-різному, але треба розуміти, що фотографи National Geographic не живуть в п'ятизіркових готелях і не ходять дивитися визначні пам'ятки. Перед експедицією складається список, що треба знімати і коли, скільки людина повинні брати участь в зйомці - це така по-справжньому робота, хоч і виглядає з боку здорово. Але коли ти сидиш в офісі, то тобі приємно думати, що хтось підкорює шторм на Балтиці або плаває з дельфінами. Але по факту, якщо тобі потрібно щодня вставати о восьмій ранку, йти збирати спорядження, пірнати до дельфінів, півтори години з ними плавати, потім снідати, ще півтори години плавати з дельфінами, потім обідати, потім знову півтори години плавати з дельфінами, а потім розбирати фототехніку - і так сім місяців, - ти починаєш ненавидіти цих дельфінів, тому що вони насправді дістали.
Як справлятися з усім цим? Просто потрібно бути хорошим фотографом - встаєш і робиш. Специфіка моєї роботи як підводного фотографа в тому, що ти не можеш взяти барсетку і поїхати кудись один. Це командна робота, потрібні асистенти, техніки, ми з собою возимо майже 450 кілограмів обладнання. В цілому ми займаємося не найбільш безпечними речами. Наприклад, в 2011 році ми робили проект «Глечик джина», присвячений глибокому карстовому джерелу в світі, в Кабардино-Балкарії, і під час експедиції у нас загинула людина, а ще одну паралізувало.

Щоб знімати для National Geographic, для цього теж потрібно стати кращим, і це дуже просто. Ти вибираєш якийсь напрямок у фотографії, перестаєш займатися всім іншим, зосереджується на цьому протягом п'яти-десяти років, стаєш кращим в цьому напрямку фотографії (якщо у тебе є здібності). І, швидше за все, якщо підходиш по стилістиці, то ти рано чи пізно починаєш співпрацювати з National Geographic. Це дуже просто і в той же час складно, тому що треба підняти жопу зі стільця і щось робити. Здається, що багато хто фотографує, конкуренція велика, але по факту - ні....

Изображение
Тетяна, дегустатор шоколаду
Фактично відразу після школи я прийшла на фабрику, спочатку фасувала цукерки. Приблизно через півроку мене взяли на лінію ТЕРМОПАК, де цукерки я вже пакувала. Після цього, пройшовши пробні курси, я влаштувалася лаборантом в лабораторію. Там же працював і головний технолог, якому згодом я почала допомагати. Через деякий час він поїхав до Польщі, а мене взяли на його місце. Мене відправили на спеціалізовані курси про суфле, шоколад і мармелад в Німеччину. Пізніше вступила в харчовій університет, правда, не на кондитерську спеціалізацію, а хлібопекарську (бо в потоці більше нікого не було). Так виходить, що я вже 16-й рік працюю на фабриці.

Моє основне завдання - це контроль технологічних процесів. Є підлеглі технологи, за роботою яких я стежу, навчаю їх, ми разом розробляємо і впроваджуємо нові смаки. Звичайно, шоколад я пробую протягом дня постійно, тому що потрібно знати те, що йде у виробництво. Над тим, скільки з'їдаю за день, ніколи не замислювалася. Іноді їм просто так: коли просто хочеться солодкого, то вибираю молочний або білий шоколад, а якщо потрібно підбадьоритися, то вибираю гіркий шоколад. До речі, моє ставлення до солодкого не змінилося: шоколад я люблю з дитинства, і зараз я його їм не менше, аніж раніше. Незважаючи на те що я жахлива ласуня, я досить вибіркова в цьому - все підряд я не їм. Тому спочатку знайомлюся з інформацією, яка вказана на етикетці: мені цікаво, з чого виробляють товари мої колеги.

Найбільше шоколаду я з'їдаю в період, коли ми впроваджуємо нові смаки. Після того як поставлена задача, а зразки розроблені, ми призначаємо дату дегустації. Якщо це абсолютно новий продукт, то дегустаційна комісія може працювати цілий день. За цей час всі пробують мінімум 20 видів різної продукції. Рекорд - 160 зразків. Яка кількість шоколаду в кілограмах, я не зможу сказати точно. Тим більше ми пробуємо не тільки шоколадні вироби, а й вафельні, мармеладні. Уявіть собі мармеладну цукерку, яка важить близько п'яти грамів, або шоколадну цукерку в десять грамів. Якщо ми протестували 160 таких зразків, то, може, з'їли півтори або навіть два кілограми.
Звичайно, такі дегустації бувають не кожен день. Вони проводяться в міру того як ми готуємо до випуску нову продукцію. Буває, що дегустація проводиться раз на місяць, а іноді і раз в три місяці. Але найчастіше - раз в два місяці.

Під час дегустації ми не їмо все підряд в хаотичному порядку: смак продукту завжди впливає на сприйняття наступного зразка. Тому ми пробуємо різні лінійки, зазвичай по зростанню вмісту какао-продукту - від молочних до темних сортів. Якщо в дегустації беруть участь продукти без цукру, з додаванням стевії (а у неї є специфічний присмак), то це, звичайно, може вплинути на органолептики. Тому після кожного шматочка шоколаду рот ополіскується теплою водою - щоб збити смак і нейтралізувати жирову фазу, яка залишається на слизовій оболонці. Технологи в процесі роботи вчаться аналізувати різні смаки. І чутливість, як і будь-який навик, тренується.

Зазвичай, дивлячись на мене, ніхто ніколи не вірить, що я працюю на кондитерському виробництві. Моя фігура не змінилася, і всі, коли дивляться на мене, кажуть: «Ти, напевно, нічого не їсиш». Насправді я їм шоколад, звичайно. Вважаю, що якщо солодощі включати в раціон як ласощі і бути активною людиною, то нічого такого не станеться. І потім, для того щоб щось спробувати, не обов'язково це ковтати, смакові рецептори знаходяться не в шлунку, а на язиці. Тому досить все просто розжувати: це ніяк не буде сприяти ожирінню. Багато людей мені заздрять: «Ти багато їси солодкого, от би всім так ». Але без чорної заздрості, звичайно, всі за мене раді.

Від "саморобок" до потужних фур....

Изображение
У Кривому Розі представили саморобний електромобіль «Джміль», керувати яким можна без прав
16 червня в Кривому Розі відбулася презентація першого в місті електромобіля «Джміль». Автор розробки – місцевий підприємець, вчений Андрій Луценко. Він розповів, що сконструювати електромобіль вирішив разом з сином ще в 2008 році під час перегляду змагань інвалідів-візочників. 
У самому електрокарі акцент на двох колесах. Це дає йому перевагу перед 3-х або 4-х колесними «електробратами», – вважає конструктор:
«Витрати енергії на рух електромобіля визначаються вітром, який дме назустріч. Якщо колеса слабо накачані, більша витрата палива: солярки, гасу, бензину. Коли два колеса – всього в два рази менше. Через те, що постійно підтримується рівновага, автоматика налаштовується так, що він прагне витрачати менше енергії».
На щастя, щоб управляти таким «джмелем», права не потрібні.
«Звичайно, це ж як велосипед. Але більшою мірою потрібна відповідальність. Ти зобов'язаний стежити за рухом навколо, за людьми, які можуть поруч стояти, яких можна штовхнути або травмувати», – стверджує Луценко.
Максимальна швидкість електромобіля 50 км/год, але її можна обмежити.
«Швидкість залежить від того, з якого ключа увімкнулася машина. Дитячий варіант 12 км/год, щоб дитина не могла більше розігнатися».
На зиму в «малюка» передбачений підігрів сидінь, керма та місця, на яке ставлять ноги. Що стосується вартості такої «іграшки», то цінова політика залежить від комплектації. Мінімально – близько 100 тис. грн.


Изображение
Mercedes представив перший воднево-електричний кросовер
Компанія Mercedes-Benz представила перший в світі електричний гібрид на водні, створений на базі кросовера GLC. Поки що автомобіль має статус прототипу, проте вже скоро відправиться в серію, повідомляєmotormania.com.ua.
Новинка отримала назву Mercedes-Benz GLC F-Cell. Особливістю машини є те, що її оснастили установкою на паливних елементах і електромотором з тягової батареєю, яка забезпечує пробіг від розетки до розетки в допустимих для сучасних плагін-гібридів межах. З повністю заповненими баками і при повному заряді автомобіль долає близько 500 км. На одній же електротязі 8-кіловат-годинного акумулятора автомобіль може проїжджати до 50 км. Поповнення баків воднем займає всього 3 хв.

Изображение
Американська електрофура зібрала 7 000 попередніх замовлень на $ 2,3 мільярди
Трохи більше ніж за місяць молода американська компанія Nikola Motor, яка представила гібридну вантажівку на шести електродвигунах, зібрала 7 000 замовлень на поставку машин загальною сумою на $ 2,3 мільярда. 
«Ми вважаємо, що обійдемо нинішніх лідерів ринку Daimler, PACCAR, Volvo і Navistar в замовленнях на продажу в найближчі один-два роки», – заявив CEO компанії.

У компанії, названої на честь винахідника Ніколи Тесла, стверджують: технологія, на основі якої працює електровантажівка Nikola One, випереджає інші на 10-15 років за паливною ефективністю. Розробники працювали над створенням тягача більше трьох років.
Влаштований Nikola One наступним чином. Шість електромоторів живляться від літій іонних акумуляторів ємністю 320 кВт-год, що, в свою чергу, заряджають турбіну, яка працює на всіх видах палива – газі, бензині, дизельному пальному.
Потужність такої вантажівки – 2 000 кінських сил. За словами CEO Nikola Motor Тревора Мільтона, така машина в два рази економніша в порівнянні зі стандартною вантажівкою на 500 кінських сил з дизельним двигуном. Крім цього, як і більшість електрокарів, вантажівка має систему рекуперації, що дозволяє заряджати батареї під час руху з гірки. В цілому очікуваний хід Nikola One між заправками – 1300-1900 км, а очікувана витрата палива – 15 л на 100 км. При цьому завдяки карбоновій кабіні і алюмінієвій рамі маса тягача становить 9 600 кг, що на 900 кг менше, ніж у аналогів.

Один з недоліків електровантажівки – висока вартість: 375 тисяч доларів. Щоб зробити машину доступнішою і активізувати замовлення, компанія розробила шестирічну лізингову програму для перших 5 000 покупців. Щомісячний лізинговий платіж – $ 5 000.