Сидіти в літаку стало менш зручно — і це не ілюзія. З 1980-х авіакомпанії поступово зменшували ширину сидінь і простір для ніг: сьогодні середній крок — 79 см, у лоукостів — лише 71 см. Тим часом середня вага пасажирів зросла на 7 кг.
Причина — дерегуляція авіаринку в США у 1978 році. Замість державної послуги польоти стали інструментом максимізації прибутку. Компанії ущільнили ряди, створивши систему «тортур-класу» для більшості та простору — за доплату.
Наслідки — не лише дискомфорт, а й ризики: тромбози, складна евакуація. FAA поки не регулює розміри сидінь, а їхні тести критикують за нереалістичні умови. Сенаторка Тамі Дакворт вимагає змін: у разі аварії 150 пасажирів мають евакуюватися за 90 секунд — але як...
Коментарі
NoTaRь
14.05.25, 14:09
Різниця між класами у літаку-, у просторі, але не у розмірах сидінь. Пасажир має надійно фіксуватись у вузькому кріслі в міру своєї навченості. І то, бізнес класів, де можна було б вставати і ходити,- дуже небагато.
Згадується, що радянських літаках і поїздах їхали і стоячи. Що було порушенням техніки безпеки.
Лоукости дійсно забиті, що швидко їх не покинеш. Досить подивитись як пхаються після посадки, хоча все одно чекатимуть в автобусі
nebosklon
24.05.25, 14:49
Lukas-67
34.05.25, 17:48
Авіатранспорт найбільш швидкий, та найбільш небезпечний.
The Martian
44.05.25, 17:59
Помнится в последних Икарусах сидения выдвигались в проход. Для жирных)
The Martian
54.05.25, 18:00Відповідь на 1 від NoTaRь
Индусы и т.п на крышах до сих пор катаются)
Logic_man
64.05.25, 21:16
Голубка
75.05.25, 14:35Відповідь на 1 від NoTaRь
Зрозуміла...

Голубка
85.05.25, 14:35Відповідь на 3 від Lukas-67
Голубка
95.05.25, 14:35Відповідь на 4 від The Martian
Голубка
105.05.25, 14:35Відповідь на 6 від Logic_man