О сообществе

В цьому співтоваристві ділимось досвідом в ремонті авто- мото- техніки, друкуємо історії про техніку, розміщаєм її фото, обговорює загалом все, що повязано з авто- мото- технікою.
Вид:
краткий
полный

Автомайстерня gam-ua

Гаи - что с ними делать !!!

Многие автолюбители уже научились бороться с гаишниками, вооруженными обыкновенными радарами. Всем известно, что к радару можно попросить сертификат соответствия и потребовать доказательства того, что отображаемая на экране скорость принадлежит именно вашему автомобилю.



Не для кого не секрет что, “гаишники” прибегают к противозаконным действиям, наблюдая с визиром, за нами, автолюбителями из своих личных авто. Автомобиль для отслеживания скорости должен быть оборудован специальными световыми приборами, а так же иметь соответствующую символику госавтоинспекции. Другой раз автолюбитель может и не знать что он “попался” , а это является прямым нарушением нашего “незапятнанного закона”.

Однако, господа любители прокатиться с ветерком, не стоит отчаиваться – и на эту машинку есть противоядие. Так, производитель ВИЗИРА официально заявил о погрешности измерения скорости в +- 2 км/ч, а это уже хоть и маленький, но бонус к официально допустимым +20. Также существуют и антирадары, заблаговременно сообщающие о работе ВИЗИРа. Например, цифровой антирадар super CAT SVE-66t, по заявлению производителя, «видит лазерные радары серии ВИЗИР на расстоянии до 600 метров, при эффективной дальности самого радара ВИЗИР в 400 метров».

Каверзний випадок...


>>>}}} car cup_full car {{{<<<

Цей випадок, що стався кілька  років тому, й досі ходить на
N-му підприємстві у вигляді оповідки.

         Сама історія. Поїхали від підприємства кілька чоловіків до міста на трьох "Газелях". Дві порожні, одна завантажена дитячими калейдоскопами. Такі картонні трубочки зі скельцями і дзеркалами. Рано вранці при під'їзді до міста - пост ДАІ - перевірка вантажного транспорту. Порожні пройшли швидко, й стали осторонь, очікуючи на третю. Молодий "даїшник", бачить, що машина навантажена й відправляє водія до даїшної будки аби той поспілкуввся з офіцером.

         "Картина маслом"... До будки заходить водій (вага кг за 100, практично лисий чорні треники, чорна шкіряна куртка), віддає даїшнику документи. Той не дивлячись в папери:
- Ти хто?
- Водій.
         Тут же заходить супроводжуючий (дещо худіший порівняно з водієм, стрижений майже налисо, чорні джинси, чорна шкіряна куртка). Офіцер:
- А ти хто?
- Експедитор.

         Не дивлячись в папери, з сарказмом, розтягуючи слова:

-  І ВЕЗЕТЕ ВИ ДИТЯЧІ  ІГРАШКИ.


         Згадуючи як даїшник вибігав подивитися вантаж, в'їжджали до міста вони вже несонні і веселі.

 P.S. Дуже вдячний, що зазирнули.smile  Хочу лише додати, що вже давно хотів вивісити цю історію, але відволікався на інші теми... Сподіваюся, що Вам теж сподобалося... 

P.P.S. Колись мені довелося натрапити на цю розповідь на одному гумористичнму сайті, і вона мене дуже зацікавила. Також я там натрапив на підбірку "водійських карикатур" (одну з яких використано тут вгорі для оформлення). 


66%, 23 голоса

26%, 9 голосов

9%, 3 голоса
Авторизируйтесь, чтобы проголосовать.

Про водіння. (не я писав) але підтримую

  • 15.01.10, 10:15

  

   Якщо вірити плутаним прогнозам синоптиків, наступного тижня нас очікує справжня зима, з невід'ємними морозами, снігопадом і дорожнім хаосом. Щоб уникнути неприємностей за кермом, пропонуємо освіжити знання, що стосуються водіння в зимовий час.

   Понизьте швидкість. Коли під колесами - сніг, що укотив, або лід, ні про які швидкісні розгони мови бути не може. Швидкість руху повинна бути вибрана відповідно до погодних умов. Причому ваш стаж водіння тут особливої ролі не грає - адже ви не можете поручитися за решту всіх учасників рухи, від яких теж може залежати ваша безпека. Взимку важливо уміти правильно планувати час на шлях з крапки А в точку Б. Не хочете спізнюватися - виходите заздалегідь. Адже поспішати на зимовій дорозі - означає збільшити свої шанси взагалі не доїхати до пункту призначення.

   Збільште дистанцію. Гальмівний шлях абсолютно будь-якого автомобіля на сніжній або обмерзлій дорозі збільшується в два, а іноді - і в три рази. Тому до дистанції до переднього автомобіля потрібно відноситися зі всією серйозністю. Вже невелике її збільшення дасть вам дорогоцінні долі секунди для реагування в екстремальній ситуації, а також забезпечить трохи більше простір для маневру.

   Уникайте різких рухів. Професійні інструктори по водінню часто використовують для пояснення основного принципу зимового водіння приклад з канатоходцем. Один різкий рух - і канатоходець виявляється на батуті, а ви - в канаві. Зміни траєкторії руху повинні бути плавними і поступовими. Пам'ятаєте - в суху погоду автомобіль здатний впокорювати набагато крутіші повороти, прощаючи вам драйверские помилки. Взимку чекати поблажливості не доводиться. Перед поворотом потрібно заздалегідь понизити швидкість і перемкнутися на знижену передачу. Працювати зчепленням і коробкою безпосередньо в самому повороті небезпечно. Якщо є можливість, то постарайтеся проходити повороти по меншому радіусу, при достатньому запасі тяги (знижена передача) і на постійній швидкості.

   Комбінуйте гальмування. Плавним повинна бути не тільки робота газом і кермом, але і педаллю гальма. Причому з нею потрібно бути особливо обережним. Більшість автомобілів сьогодні оборудованны системою ABS, яка не дає колесам заблокуватися при гальмуванні, а машині - перетворитися на некеровані санки. Колеса продовжують крутитися, тим самим забезпечуючи контроль над ситуацією. Проте варто пам'ятати, що система працює лише при швидкості вище 15 км/ч. Якщо на вашій машині система ABS відсутня, то при екстреному гальмуванні слід імітувати її роботу - посилати на педаль гальма різкі і короткі імпульси. Завдяки ABS машина залишається керованою при гальмуванні. Тому якщо вам необхідне екстремальне гальмування - сміливо притискуйте педаль гальма в підлогу. У сильну ожеледь багато досвідчених водіїв радять по можливості гальмувати двигуном. При послідовному перемиканні передач вниз автомобіль сповільнюватиметься, проте таке гальмування актуальне лише при запасі дистанції. У такого способу є і зворотна сторона - різке збільшення оборотів двигуна може привести до ритмічного занесення. Тому при "перестрибуванні", наприклад, з п'ятої передачі на третю пом'якшите момент включення передачі за рахунок затримки (пробуксували) зчеплення. Досвідченіші водії, а також автогонщики в таких випадках удаються до "перегазовке" для вирівнювання оборотів двигуна (коротке натиснення на газ при вичавленому зчепленні під час перемикання швидкості). При комбінуванні гальмування педаллю і двигуном ви зможете добитися плавності, яка послужить гарантом вашій безпеці в зимовий час.

   Контролюйте занесення. Якщо автомобіль повело, найголовніше – не панікувати і не посилювати ситуацію. Реакція на занесення повинна бути негайною: плавний і одночасно швидкий поворот рулюючи (не міняючи позицію рук) у бік занесення, що розвивається. Тут важливо не перестаратися, оскільки надмірно великий кут повороту коліс може викликати знос задньої осі у зворотний бік. Для контролю занесення потрібно враховувати конструктивні особливості автомобілів з різним типом приводу. Задньопривідні автомобілі, схильні до надмірної обертальності і обертання, потребують миттєвого закриття газу і блискавичного рулювання у бік зносу заднього моста. На передньопривідному автомобілі дії кермом залишаються такими ж, але педаль газу повинна бути натиснута. Тим самим ви збільшуєте кут зносу задньої осі. Після цього потрібно різко кинути газ і відновити положення передніх коліс строго по напряму прямолінійного руху.

Поставити в занесення полноприводный автомобіль – складно, а ще складніше – його із занесення вивести. Тут багато що залежить від типу повного приводу і від розподілу моменту, що крутить, по осях. У будь-якому випадку – крутимо кермо у бік занесення, стараючись выравнить машину короткими відкриттями і закриттям газу.

   Головна педаль – газ! Багато автомобілістів помилково вважають, що рятівником в будь-яких умовах є педаль гальма. Проте в зимовий час саме вона може стати причиною аварій. При різкому тороможении завантажується передня вісь автомобіля: рулювати стає складніше, а реагувати на ситуацію, що стрімко розвивається, практично неможливо. Більшість автомобілів на наших дорогах – передньопривідні. Тут особливо важливо не зловживати гальмом на слизькому покритті. Ще одна проблема - відсутність необхідної тяги у разі виникнення занесення. Прихильники економічного водіння прагнуть пересуватися на найостаннішій передачі, але в екстремальній ситуації вони не зможуть використовувати момент двигуна, що крутить виходу із занесення. На слизькій дорозі користуйтеся зниженою передачею (4-ою замість 5-ої, 3-ей замість 4-ої), зберігаючи обороти двигуна в районі 2 000 об/мин.

   Знайте небезпечні ділянки. Потенційно небезпечні ділянки дорогі взимку – перехрестя, виїзди на головну дорогу, зупинки суспільного транспорту, одним словом - все ті місця, де транспорт гальмує і розгониться. Із-за накатаного шару снігу, що утворюється, тут буває дуже слизько. Будьте обережні, рухаючись по розчищеній і сухій головній дорозі після минулого кілька днів тому снігопаду в районі примикання другорядних вулиць і, якщо транспорт, що виїжджає з них, несподівано перетинає дорогу — не дивуйтеся і поступитеся йому самі, не дивлячись на вашу явну перевагу. Автомобілі, що швидше за все під'їжджають до головної дороги, просто не можуть вчасно зупинитися на тому, що укотив до блиску снігу. На заміських дорогах слизькі ділянки зустрічаються в зоні сніжних переметів на узліссях лісу, в розривах придорожніх лісозахисних насаджень, на розвилках і перехрестях дорогий, а також до і після крутих поворотів, перед якими багато водіїв пригальмовують, а потім збільшують швидкість руху.

   Забудьте про "нейтралку". Їзда накатом актуальна тільки в суху погоду. Важливо розуміти, що автомобіль, що котиться на "нейтралці", некерований. Тому при русі під гору гальмуєте двигуном і будьте готові працювати газом (передній привід).

   Забезпечте собі хороший огляд. Взимку ми часто бачимо сніжні замети, що пересуваються по дорогах, з чотирма колесами, в яких поспішаючий водій протер лише скромний "ілюмінатор" на лобовому склі. Запасіться часом і гарненько почистите автомобіль перед початком руху. Ніякий поспіх не виправдовує ризик, пов'язаний з обмерзлими стеклами і заметом на даху, який при розгоні може опинитися на капоті і лобовому склі наступної за вами машини.

   Включите голову. Все вищесказане багатьом покажеться давно вивченими істинами. Ось тільки аварій на наших дорогах при кожному більш-менш серйозному снігопаді менше не стає. Безвідповідальні дії водіїв, що рахують себе королями дорогі, приводять до драматичних наслідків. Їзда зимою не повинна бути стресом, від неї теж можна отримувати задоволення. Ну а якщо ви відчуваєте, що після першої ожеледі вам геть розхотіло сидіти за кермом до початку весни - ставте автомобіль в гараж і не піддайте небезпеки життя тих, що оточують.

 

 

 запрошую в співтовариство. писати мона все всім зарєстрованим.

Народ помогите!!!

Я недавно нарыл в нете новую примочку для тюнинга карбюраторов типа "Солекс". Называется  УПГС. Написали красиво.  Но хочется узнать может кто испытал. help Если да то напишите. Стоит она своих денег или очередной на...б. Заранее благодаренmoney

До проблеми удосконалення методики ремонту транспортних засобів

На фото (натрапив якось на "http://rulez.org.ua"): танк Т-84-120  "Ятаган".

            Степ... По степу катаються танки, за ними здалеку спостерігають ворони й люди… В танкістів почалися тактичні навчання, і вони виконують різноманітні маневри на своїй техніці. Вже пройшов тиждень «пішим по танковому», - це коли екіпажі бродять купками по тих маршрутах де їм належить потім проїхати на танках. Захоплююче заняття, адже їм для зв'язку потрібні ще й рації 63 року випуску (або просто зразка цього року, біс їх знає, але важать по 25-35 кг, бо батарейки) і речові мішки та ще багато чого й вони за день намотували "пішим" по 20-30 км. Але досить про сумне, адже зараз в них є танки і вони на них їздять. Вже ховалися в складках місцевості, вже робили протиракетні маневри, долали різні дурниці подібні до невеличких боліт (у велике не полізеш на ньому, та й де його там узяти). І ось тепер вони відпрацьовують рух в колоні, - поїдуть, здіймаючи як стадо куряву, зупиняться, здадуть задом, вперед тощо... І сталося ДТП! Механік одного танку проґавив момент зупинки, оскільки курява здійнялася дуже щільна і в'їхав у зад передньому. Навідник танку дуже здивувався, коли мирно собі спав і тут ТАК НЕЙМОВІРНО ТРУСОНУЛО! Він залетів головою в приціл і знову щось відламав від нього. Криючи матом, вони з командиром вилізли з башти і побачили просту картину, що на вигляд усе наче б ціле й незрозуміло що ж то було. Після того, як розкотили в сторони техніку (не зачекали на ДАІ, dada ) з'ясували характер пошкоджень: подряпана фарба в двох місцях ззаду в одного і декілька надривів (прорвало зубцями траків) на крилах в нашого. Й усіх справ-то.

           Хлопці обговорили, що було б з "Камазом" або "Жигулями", поіржали і думали що на цьому історія закончилась… Так от, вона на цьому лише почалася. Механік, який проґавив, момент гальмування, звався Поздєй, через прізвище Поздєєв. Він був нічим не цікавим й непомітним дрібний хлопцем. Ніхто його серйозно не сприймав. Жартували з ного та й глумилися інколи. Але тут комбат круто змінив його долю, просто сказавши: «Тепер Поздєй, привезеш нові крильця, старі знімеш і поміняєшь». Здавалося б, ну й що тут такого? Поздєй з'їздив на "Камазі" куди показали, зняв за пів дня крила з іншого, привіз їх в парк, кинув біля свого танка й сказав комбатові що до вечора буде готово…

           І ось тут починається саме цікаве! При ударі довгі стрижні, які тримали крила, стали не стрижнями прямими, які можна вибити, а красивими такими зигзагами. Розтягнуло і погнуло по-усякому їх. Поздєй узяв кувалду й зубило (це ж армія, а болгаркою солдатам користуватися "не слід", та й не було її, здається, в частині, - такого, наче б, ніхто й не бачив) і почав рубати. Тут виявилося, що виробники танка використовували для виготовлення цієї неймовірно важливої деталі ну дуже якісну сталь! До вечері вийшло рубонути лише одне коліно з 20-ти на одному крилі. При цьому зубило ставало схожим на красиву квітку, коротшало на третину й тупилося зовсім… Кувалда також злітала багато разів. Наступного дня з ранку Поздей був вже в парку і почав діяти далі…Пройшов тиждень, Поздєй почав зватися "дятел", поламав кувалди, які були в частині, приварив ручку міцнішу до найбільшої, винищив зубила, які були в часті, "в непотріб" і чіплявся до усіх, причому говорив, що йому там трохи рубонути і він поверне! Йому вже не вірили бо під танком валялося чимало красивих квіточок із зубил та кувалд… Поздєй міг на перекурах тапер виразно всім і кожному роз'яснити, як треба бити кувалдою, як правильно потрібно рубати зубилом, ганив сталь погану на кувалдах і зубилах… І людина почала поступово набувати нового гордого обличчя… Рукостискання його стало дуже міцним, погляд осмисленим і твердим, мова прямою і зрозумілою.

           Пройшов місяць… Цей танковий "бат" вже не любив увесь полк, говорити усі почали в ритм ударів "Мега-поздєя", поховали подалі усі свої інструменти й уважно стежили за переміщеннями загальновідомого "дятла", бо він покрав вже усе, що погано лежало й хоча б віддалено нагадувало кувалду або зубило. Такий ремонт своїми руками не снився жодному цивільному механікові… Коли Поздєй вирубав перший стрижень, крило впало на землю і він заплакав, коли через півтора місяці після перших ударів впало друге, страшний рик почув навіть той, хто був за казармами, а це майже кілометр від парку! Він схопив крило і кинув його об танк так, що воно погнулося ще трохи… Для порівняння, - перед цим крила привезені на заміну він ледве скинув з "Камаза", а вантажили їх туди троє. Загалом, закінчилася епопея, але усі ще довго звикали до того що немає мірного стукоту і гуркоту на всю частину, і до того, що Поздєю тепер було не скажи зайвого і образливого нічого… Він реально міг врізати серйозно! Окріпнув і змужнів, хоч і говорив що втече або повіситься на початку епопеї. Ось так з дрібного і замученого Поздєя, він став поважаним чуваком, завдяки комбатові доброму і своїй сонності… Звичайно, тепер якщо кому треба було лом нарізувати дрібно, або забити що-небудь велике в щось тверде, йшли до нього і дивувалися тому, з якою нелюдською силою він бив кувалдою…

Висловлюю подяку за оригінальний текст сайту "http://www.todkena.ru"

P.S. За надану музичну композицію висловлюю подяку шановному "A_V_L" (який нещодавно віддав перевагу "реалу").

P.P.S. Модератори цього товариства висловлюють дружнє побажання зважати на погодні умови та допомагати водіям у разі "пробуксовки" їх автомобілів (аби просто у разі потреби підіпхнули машину) та бути обержнішими при переході дороги (через можливий гололід і проблеми з гальмуванням)!!!

P.P.P.S. Нехай же в нас завжди буде вдосталь сил для реалізації можливостей! Веселих свят!!!


80%, 24 голоса

13%, 4 голоса

7%, 2 голоса
Авторизируйтесь, чтобы проголосовать.

Звернення до водіїв та пішоходів

  • 29.12.09, 17:14

Шановні водії та пішоходи!

       Погодні умови бажають кращого... Сніг, що випав на лід, блокує рух. Не всі водії мають шиповану резину. Тому, - ПРОХАННЯ:

ЯКЩО ВИ ПОМІТИЛИ АВТО ЩО БУКСУЄ І НЕМОЖЕ ВИЇХАТИ ІЗ СТОЯНКИ, перехрестя (!), тощо  або ж ПРОСТО РУШИТЬ – НЕ ЛІНІТЬСЯ, ПІДІПХНІТЬ.

БОГ ВАМ ВІДДЯЧИТЬ.

 

    Я особисто двом водіям допоміг. Мене теж раз підіпхнули.

 

ВОДІЇ! Будьте загальноввічливі до пішоходів...

       ...І ще, гальмуйте двигуном! Бо якщо нема круїзконтролю, то гальма НЕДІЄВІ, - машина просто пливе!!! Так як у гайців із минулої замітки.

 

!!! Якщо машина гребеться, спробуйте рушати не І а ІІ передачею. зачасту допомага!!!

 

Шановні блогери, запрошую в члени спвітовариства. активісти стануть модераторами!!!

 

(повтор)

 

реально про гайців

розповів на дорозі знайомий.

їду, сніг, слизько, резина шипована, машина пуля.

спереду тягнуться за містом гайці. десь 50.

я їх обганяю. коли вмикаються мигалки. "водій авто № негайно зупиніться".

ну негайно так негайно. по тормозам. машина повільно, але впевнено стає.

обганяють мене гайці, проїжають ще метрів 50 і зіжають із траси в кувет.

вискакують, підбігають, "мать перемать, ваші документи"

я їм типу де хлопці права за сало купили, чого безпечної дитсанції недотримались, чого резина на авто не посезону, чого дорожню обстановку неврахували.

сів у машину і поїхав. а вони слідки бігли і паличками махали.

машина в куветі мені в слід синьо-червоними блималками підморгувала.

 

 

 

чуваки! є справедливість!

 

запрошую в члени співтовариства. найактивніші стануть модераторами, а я піду на пенсію. :-)

Чукави, сніг почне танути!

  • 21.12.09, 09:36

короче хто думає що снігопад найгірше той посиляється. машина з більшим задоволенням сідає в каші із снігі. особливо коли зпіднизу підмерза льод. а так воно іф буде. моя порада:

1) буде слизько, тому в кого стара резина порада. новішу поставте на перед. передні тормоза берут раніше задніх. незалежно яка у вас вісь ведуча. краще буксувати ніж іти юзом.

2) возіть із собою хоча б совок для сміття.

3) можна і трос возити, маленький. його можна пропустити через диск колеса і покришку. вийде імпровізоване шипуваня.

4) рушати в натяжечку, коли машина буксоне раз вона вже не виїде. потрібно розкачувати потроху. сантиметер сминулись, витисніть щепляння. машина котнеться назад. так трохи накать колію. потім можна нормально рушить.

5) якщо у вас хамер, або інший джип. НАХУЙ З МОЄЇ АВТОМАЙСТЕРНІ.  вона для простих водіїв і їхніх авто без великих наворотів. 

Говно машина коли мороз

  • 17.12.09, 08:55

точніше акамулятор. тридні при мінус -20 і ледве пропручує двигун. вчора заніс в хату. сьогодні спробую завести. цікаво, заведеться мій антикваріат?.

порада, при морозі і якщо авто дловго стояло витискайте щеплення коли заводите. так стартеру легше жити.

 

Про свічки запалення і хрінове пальне.

  • 15.12.09, 11:43

кружечком обведено місце де із свічи відлущився шматочок емалі із електроду. там де мав би бути чистий металі був півтораміметровий наліт емалі. двигун майже незаводивсь. підсосу взагілі невідчував. свічки ледь пройшли 100 км. і це при тому що я залив у бак 5 літрів говгяного бензину.

авто яке пройшло на цьому бензині 180 км доїхало і більше не завелося. його ледве реанімували. оскільки я тягнув цю машину мені з бака в бак і залили говна. ніхто ж незнав що в пальному справа.

замінив свічики на СССР і все стало круто. двиг як прогріється став просто літать. отакі справи, шановні автомотолюби.

запрошую до співтоваристава всіх бажаючих. нагадую, СЬОГОДНІ ЗАВЕРШИВСЯ ОСТАННІЙ ДЕНЬ ПРОХОДЖЕННЯ ТО 2009. ХТО НЕВСТИГ ТОЙ В ЖОПІ НА ПІВТИЩІ.

ДОРЕЧІ Я ТО ПРОЙШОВ УСПІШНО, ТІЛЬКИ ДОВІДКУ З ВІЙСЬКОМАТУ ВИМАГАЛИ.