О сообществе

В цьому співтоваристві ділимось досвідом в ремонті авто- мото- техніки, друкуємо історії про техніку, розміщаєм її фото, обговорює загалом все, що повязано з авто- мото- технікою.
Вид:
краткий
полный

Автомайстерня gam-ua

поломка

  • 06.10.09, 19:37

лопнув верхній ричаг. виперло сайлентблоки. на автостанції поставили 1980 року випуску. заварили. коштувало 75 грн. з них 20 за сварку.

потім ще 10 грн за отакий шов _________________   недоху?

Чіп-тюнінг Деу Сенс

  • 29.08.09, 21:51
Чіп тютінг -- це зміна програми електроного блоку управління (ЕБУ) двигуном, яке передбачає покращення ефективності режиму роботу двигуна (більша потужність, динаміка, плавність ходу, розхід). Зміна програми передбачає зміну калібровки режимів. Розглянемо процес заміни прошивки ЕБУ для Сенса. Для роботи нам потрібно мати (компютер з робочим компортом, КлайнАдаптер, програму Combiloader).

А- земля

С- Дозвіл на запис

G- +12В

М – К лінія

Клайн Адаптер можна купити ось тут http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=634 Cкладати його має людина яка добре розбирається в радіотехніці.Для Підключення компютера до діагностичної колодки слід підключити адаптер в компорт компютера, а виходи клінії і масу слід включити в діагностичну колодку в два нижні виходи колодки. Лівий нижній М -це Клінія, А правий нижній це маса. Для прошвики слід подати 12в на контакт "С" діагностичної колодки. 12 в можна взяти з контакту "G".(див. рисунок вище). У випадку відсутності з'єднання компьютера з ЕБУ, означає шо або не дійшла напруга на контакт C, або не йде живлення на ЕБУ в режимі програмування. Тоді слід замкнути головне реле зліва під капотом, якшо стояти лицем до капоту, знаходиться в коробочці.  На форумах пишуть що в декого і виходить без замикання, але в мене особисто вийшло тільки після замикання контактів Реле,що знаходиться справа біля реле контролю заряду. Замикати слід 30 і 87 контакти (контактну групу реле).Потім коли все підєднано запускаємо комбілоудер і при кожній операції зчитуванні, запису ЕБУ слід включатиа -вимикати запалювання ключом. Прошивку можна скачати з сайту chipsoft.ru Combiloader На новій прошивці в машині хід плавніший, нема ривків, більша тяга на низах.

Проводка. Зай2об. М-412

  • 28.08.09, 09:37

питання знаючим челам. як на акамулятор регулюється заряд. на старих авто знаю стояли релюшки. в мене ніхріна подібного нема.

є лише регулятор напруги на генераторі, електронний.

питання. що на моєму М припиня заряд АКБ при її повній зарядці. чи якийсь хуй викинув релюшку?

ДЯКУЮ.

 

запрошую всіх до нашого співтовариства.

Аварійка для ТАЗ

  • 26.08.09, 21:38

Двома словами... у кнопки 6 ніг :)

Живлення постійне і від запалювання я потяг з блоку запобіжників (2шт), 3(шт) дроти потяг від ручки перемкань поворотів і 1(шт) від реле поворотів.. (баночка така з біметалічною пластинкою :) )

Der Жигуль

  • 25.08.09, 21:09

Сага о фігах :)

На вимогу трудящих викладаю свій матеріальчик...

Ну не зовсім мій, але я там теж приймав участь. Це ВАЗ-21011 79р.н. куплений моїм друзякою..

Шкода що немаю початкової стадії автівки...

Одним словом сталося те що сталось, загнав друг на стенд тазік робити розвал - а виявилось що тріснута балка.. а балка приварена до кузовщини.. козли робили якісь :(

ну було небагато часу і надхнення взимку...

фігурне вирізання лобзіком :)

очі боялись..а руки робили...

..ось вже якісь результати...

(Про покраску - фарбована балончиками.. кількістю-N шт :) )

Проводку фар - всю вирізали і створена нова, під капотом 4 релюхи:

-стартер

-ближнє

-дальнє

-протитуманівки...(на фотках ше не стоять)

-замучена "Аварійна сигналізація" (хто не по курсам на "копійках" її нема з заводу..p.s.кому тре - наваяю схему)

Як і предполагав отримав жопу. М-412

  • 21.08.09, 11:01


http://blog.i.ua/community/1717/291760/
 тутечки замітка про датчик тормозної системи. кому цікаво читніть. як предполагав з ним виникли проблеми. на фото вся хрінь з ним повязана. проблема слідуюча, через датчик обведений колом підтікає гальмівна рідина. такшо його доведеться заглушити. до кращих часів, поки на розборці нового непридбаю.

на фото те про що річ

 

«Залізним коням» одягнуть хомут

  • 20.08.09, 11:59

                                                               

   З 1 січня наступного року всі скутери підлягають реєстрації, незалежно від їхнього об’єму двигуна. Тобто з 2010 року всіх скутери та мопеди вже повинні мати державний номер. Також водій скутера чи мопеду буде зобов’язаний мати при собі, крім обов’язкових реєстраційних документів, посвідчення водія категорії А, або ж категорії А1 яка видається саме водіям скутерів. Без всього цього на вулицю виїхати буде просто неможливо.

   Якщо ж вас зупинять без перелічених вище документів то доведеться заплатити штраф до 850 гривень за керування без посвідчення водія та без документів на фототехніку до 260 гривень.

   Значна частина згідно теперішнього законодавства може взагалі не отримати реєстраційних документів.  Справа в тому, що частина скутерів, які вже експлуатуються не один рік, завезені на Україну як контрабанда. Вони здебільшого не мають ніяких документів окрім як чеку про його купівлю в магазині.

   А лише цього документу для реєстрації згідно теперішнім вимогам недостатньо. При реєстрації приміром автомобілів і мотоциклів ввезених із за кордону необхідно крім довідки-рахунку надати копію сертифіката відповідності, виписку з митної декларації і ще деякі документи. Транспортні  засоби,  ввезені  в  Україну  з   метою   їх подальшого  відчуження  суб'єктами підприємницької діяльності, які реалізують  транспортні засоби, і придбані юридичними чи фізичними особами,  реєструються  на підставі виданих зазначеними суб'єктами підприємницької  діяльності  довідок-рахунків,  в яких обов'язково робиться   запис: «Митне  оформлення  здійснено,  вантажна  митна декларація  від  «___»_________  року    ____» і які скріплюються особистою  номерною печаткою працівника митного органу та гербовою печаткою  цього  органу,  або довідок-рахунків та вантажних митних декларацій чи їх ксерокопій, засвідчених у тому ж порядку.  Нічого з переліченого не буде і в половини, мало імовірним є і наявність чеку про купівлю. Тому скутеристам доведеться вже зараз починати дбати про свої документи, зокрема отримувати посвідчення водія. Крім цього додасться ще й проблема продажу «з рук в руки» скутерів. Матимуть проблеми при реєстрації і скутеристи які купили свої скутери на руках.    

   Крім того, якщо ви придбаєте скутер після нового року, ви будете зобов'язані зареєструвати (перереєструвати) транспортний засіб протягом десяти діб після придбання. Доведеться проходити і техогляд, адже згідно законодавства транспортні засоби,  що беруть участь у  дорожньому  русі підлягають  обов'язковому державному технічному огляду. Перевірка технічного стану транспортних засобів
проводиться  виключно  акредитованими  в   установленому   порядку суб'єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію.

   Що робити власникам «Карпат», «Дельт», «Верховин», які випускалися в ще за радянських часів, незрозуміло. Можна звичайно встановити право власності на техніку через суд. А можна просто чекати змін законодавства та роз’яснень «зверху».  А доти доведеться тримати своїх «залізних коней» на припоні.

  

Давать ДАЙішнику права в руки незаконно!

  • 17.08.09, 11:40

читаєм тут http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3353-12

 

дослівно: Водій зобов'язаний:
     мати  при  собі  та  на  вимогу  працівників міліції, а водії
військових   транспортних   засобів   на   вимогу  посадових  осіб
військової  інспекції  безпеки  дорожнього  руху Військової служби
правопорядку  у  Збройних  Силах  України передавати для перевірки
посвідчення,  реєстраційні  та  інші  документи.......

на  вимогу  працівників міліції передавати для перевірки і тільки на вимогу працівника міліції, а не працівника ДПС, ДАІ і т.д. Якщо в нього ненаписано в посвідченні що він працівник міліції, то хуй йому в рот, а не права в руки.

 

 

чуваки і чувихи запрошуєм до співтовариства. пишіть, реєструйтесь.


13%, 2 голоса

88%, 14 голосов
Авторизируйтесь, чтобы проголосовать.