Проект резолюції ПАРЄ щодо України (повний текст)

  • 20.12.11, 08:37
Проект резолюції[1] Комітет з питань дотримання країнами-членами обов’язків та зобов'язань Ради Європи (Комітет з моніторингу) Співдоповідачі: Майліс Репс, Естонія, Альянс лібералів і демократів за Європу та Марієтта де Пурбе-Лундін, Швеція, Група Європейської народної партії 1. Парламентська Асамблея висловлює свою стурбованість щодо кримінальних справ, порушених відповідно до статей 364 (зловживання посадовими повноваженнями) і 365 (перевищення посадових повноважень) Кримінального кодексу України щодо низки колишніх членів уряду, у тому числі проти колишнього міністра внутрішніх справ пана Юрія Луценка, колишнього виконуючого обов'язки міністра оборони пана Валерія Іващенка, колишнього першого заступника міністра юстиції пана Євгена Корнійчука, також колишнього прем’єр-міністра пані Юлії Тимошенко. 2. Асамблея вважає, що статті 364 і 365 українського Кримінального кодексу є занадто широкими в застосуванні та, відповідно, дозволяють постфактум криміналізувати нормальні політичні рішення, що суперечить принципам правової держави і є неприйнятними.Тому Асамблея закликає владу негайно видалити ці дві статті з Кримінального кодексу і зняти звинувачення проти колишніх урядовців, яких судять на основі цих положень. Асамблея хотіла б підкреслити, що оцінка політичних рішень і їх наслідків є прерогативою парламенту і в кінцевому рахунку виборців, а не судів. Вона вважає, що повинні бути розроблені строгі міжнародні стандарти розмежування політичної та кримінальної відповідальності. 3. Асамблея шкодує про численні недоліки відмічені під час судового розгляду стосовно колишнього уряду та вважає, що вони могли зменшити можливості для обвинувачених отримати справедливий судовий розгляд відповідно до статті 6 Європейської конвенції з прав людини. 4. На думку Асамблеї, ці недоліки є виявом загальної недосконалості, що притаманна системі українського кримірнального судочинства. Ці недоліки не є новими, а вже давно турбують Асамблею та стосуються, зокрема, відсутності незалежності судової системи, надмірного застосування та строку утримання під вартою, відсутності рівності сторін обвинувачення та захисту, а також недостатнього правового обґрунтування з боку прокуратури та судів в офіційних документах і рішеннях. 5. З огляду на незалежну систему судової влади Асамблея: 5.1. знову підтверджує свою глибоку стурбованість з приводу відсутності незалежності судової влади і вважає це основною проблемою для системи правосуддя в країні; 5.2. вважає, що нинішня судова процедура призначення суддів підриває незалежність судової системи. Вона закликає владу скасувати або принаймні значно скоротити 5-річний випробувальний термін для суддів та усунути Верховну Раду від процесу призначення; 5.3. також вважає, що судді під час випробувального терміну не повинні головувати в розгляді політично чутливих або складних випадків; 5.4. вважає, що склад Вищої ради юстиції суперечить принципу поділу влади, а також підриває незалежність судової влади. Тому Асамблея просить внести поправки у відповідні закони, які б ефективно відсували представників Верховної Ради, Президента України та прокуратури від членства у Вищій раді юстиції. Для прийняття цих поправок ці три установи повинні призначити неполітичних членів Вищої ради юстиції; 5.5. пропонує Верховній Раді невідкладно прийняти необхідні конституційні поправки, які дозволять усунути положення, котрі перешкоджають здійсненню рекомендацій Асамблеї, згаданих у пунктах 5.2. і 5.4. 5.6. висловлює стурбованість з приводу багатьох таких, що заслуговують на довіру, звітів про те, що Вища рада юстиції ініціювала дисциплінарні заходи та звільнила з посад суддів на підставі скарг прокуратури через те, що судді приймали рішення не на користь обвинувачення у судових справах. Така практика йде врозріз з принципом верховенства закону і повинна бути припинена негайно. 6. З огляду на утримання під вартою Асамблея: 6.1. висловлює свою стурбованість з приводу надмірного застосування тримання під вартою, часто без виправдання чи поважних причин в українській системі правосуддя; 6.2. у зв'язку з цим зазначає, що незаконне і надмірне утримання під вартою є одним з основних питань в рішеннях, винесених проти України в Європейському суді з прав людини; 6.3. знову підтверджує, що відповідно до принципу презумпції невинності, взяття під варту повинно використовуватися винятково як крайній захід, коли є явний ризик втечі або підриву правосуддя; 6.4. закликає владу забезпечити, щоб Кримінально-процесуальний кодекс передбачав чітку процедуру для розгляду законності та тривалості тримання під вартою. Крім того, потрібно виробити керівні принципи для того, щоб забезпечити, щоб взяття під варту застосовувалось лише як крайній захід і тільки на основі обґрунтованого рішення суду. 7. З огляду на рівність між обвинуваченням та захистом Асамблея: 7.1. із занепокоєнням відзначає переваги на користь звинувачення, що є надзвичайно поширеною практикою в українській системі правосудд; 7.2. закликає владу забезпечити, щоб в Кримінально-процесуальному кодексі рівність між обвинуваченням та захистом забезпечувалась як в законодавстві так і на практиці; 7.3. пропонує владі, зокрема, забезпечити, щоб Кримінально-процесуальний кодекс прямо передбачав, щоб захисту були надані копії справи звинувачення в розумний час, під контролем судді, щоб захист міг ознайомитися з матеріалами справи. 8. Асамблея відзначає із занепокоєнням звіти про те, що стан здоров'я колишнього міністра внутрішніх справ пана Юрія Луценка і колишнього в.о. міністра оборони пана Валерія Іващенка, які перебувають у попередньому ув'язненні, стрімко погіршується, і що обидві особи потребують лікування за межами пенітенціарної системи. Асамблея закликає виявити гуманність до обох чоловіків та звільнити їх негайно з-під варти, доки судові процеси проти них не завершеніі. 9. Асамблея вітає той факт, що було реалізовано ряд важливих реформ, зокрема, в галузі інтеграції української економіки до європейського економічного простору. Це підкреслює значення, яке влада надає більш тісній європейській інтеграції країни. 10. Асамблея підтверджує свою позицію, що Україна не зможе здійснити реформи, необхідні для виконання своїх зобов'язань перед Радою Європи, без попереднього реформування діючої Конституції. Саме тому вона закликає президента та Верховну Раду невідкладно ініціювати всеосяжний процес конституційної реформи та не затримувати його до наступних парламентських виборів. Асамблея вітає позитивний висновок Європейської комісії «За демократію через право» (Венеціанської комісії) з пропозицією про Конституційну асамблею, яка, як очікує Асамблея, лежатиме в основі процесу конституційної реформи. Крім того, Асамблея закликає владу повною мірою використовувати рекомендацій Венеціанської комісії щодо попередніх проектів конституційної реформи. 11. Асамблея вітає систематичні запити з боку влади щодо думки Венеціанської Комісії з приводу проектів законів, підготовлених нею. Проте, вона відзначає, що в ряді випадків проекти законів, щодо яких було отримано запити, згодом відкликаються, а рекомендації Венеціанської Комісії не враховуються в законах, які в кінцевому підсумку приймає Верховна Рада. Тому Асамблея закликає владу повною мірою брати до уваги думки Венеціанської комісії при підготовці нових законів, у тому числі щодо попередніх проектів з того ж питання. У цьому контексті Асамблея очікує, що позитивні відгуки щодо законопроектів (підготовлених президентською Комісією зі зміцнення демократії) щодо свободи зібрань та конституційних зборів буде враховано в законопроектах, які підуть на розгляд Верховної Ради. 12. Асамблея звертає увагу на прийняття 17 листопада 2011 року Закону України про вибори народних депутатів. Вітаючи, що ряд її попередніх зауважень було враховано, Асамблея шкодує, що її основні рекомендації, а саме прийняття Єдиного виборчого кодексу, а також прийняття регіональної пропорційної виборчої системи, не були реалізовані. З огляду на нове виборче законодавство Асамблея: 12.1. підкреслює, що прийняття цього закону про парламентські вибори не повинно використовуватися як привід для неприйняття Єдиного виборчого кодексу, який як і раніше необхідний для забезпечення узгодженої правової бази для всіх виборів в Україні, яка перебуває в повній відповідності з європейськими стандартами; 12.2. стурбована тим, що підвищення порогу для пропорційних виборів до 5% в поєднанні з забороною на формування виборчих блоків партіями для участі у виборах негативно позначиться на можливості для нових або невеликих партій ввійти до парламенту. Асамблея стурбована тим, що ці положення можуть знизити плюралізм та збільшити поляризацію в новому парламенті. Вона рекомендує знизити поріг та видалити заборону на виборчі блоки з виборчого законодавства до наступних парламентських виборів; 12.3. висловлює жаль з приводу включення в цей закон положення, які обмежують право балотуватися на виборах особам, засудженим за злочини незалежно від тяжкості вчиненого злочину, і просить оперативно прийняти конституційні поправки, які б дозволили видалити ці положення з виборчого законодавства; 12.4. закликає владу повністю виконати рекомендації Групи держав Ради Європи проти корупції (GRECO) щодо фінансування політичних партій. 13. Асамблея вважає, що майбутні парламентські вибори стануть лакмусовим папірцем для прихильності України демократичним принципам. Асамблея вважає, що міжнародне спостереження цих виборів зробить істотний внесок у їх демократичне проведення. Вона вважає, що Асамблея зробить внесок в міжнародне спостереження за виборами через власну велику делегацію. 14. Асамблея відзначає, що ряд важливих зобов'язань про приєднання до цих пір не виконані, незважаючи на те, що Україна приєдналася до Ради Європи в 1995 році майже 17 років тому. Уряди країни, які змінювались, а також Верховної Ради і її політичні фракцій, розділяють відповідальність за цей провал. У Резолюції №1755 (2010) Асамблея вітала амбітну програму реформ влади щодо решти зобов'язань з приєднання. Незважаючи на початкові позитивні результати в декількох галузях, Асамблея стурбована сигналами, що поштовхи та політична воля для реалізації цих реформ зменшуються. Тому Асамблея закликає владу, а також всі політичні сили в країні оперативно втілювати реформи, необхідні для виконання вступних зобов'язань країни та для побудови здорової демократії в країні.

[1]Проект резолюції прийнято комітетом одноголосно 15 грудня 2011 року

Джерело: Український тиждень

Житомирський губернатор назвав нікчемами, хто їздить електричкою

Голова Житомирської облдержадміністрації регіонал Сергій Рижук заявив, що їздити електричкою — нікчемно. І чого Рижук соромиться, сказав би прямо: всі, в кого кого немає "Лексуса", чи іншої престижної машини - нікчеми.

На питання журналістів, чи буде він користуватися електричкою Житомир-Київ, губернатор відповів, що йому дешевше їздити на власному автомобілі.

Він це пояснив тим, що якщо він приїде до Києва на вокзал, йому треба буде їхати до Кабміну чи в інші установи, і доведеться брати таксі, а це дорого.

«Якщо хочуть бачити губернатора простим рубахою-парнем — цього не буде. Я не буду їздити електричкою», — зазначив Рижук.

«Якщо хтось хоче, щоб я їздив на велосипеді, то цього не буде. Може я і хочу, але не буду їздити у Житомирі на велосипеді. Мій автомобіль (“Toyota Camry”) привіз в область 126 мільйонів гривень», — розповів він.

На зауваження журналістів, що мер Лондона їздить на велосипеді, Рижук відповів прислів’ям:

«Коня кують, а жаба ногу підставляє. І взагалі, у нас цивілізація. Це не питання дешевого авторитету і „хлопця в дошку“. Я вважаю, що їздити електричкою — це нікчемно».??
Автор: Інфопорн
За матеріалами: Дзеркало тижня

Рецепт успішної кампанії для БЮТу: "Твій голос визволить Юлю"

Уявімо таку ситуацію: 2012 рік, вибори насуваються, Юлю ніхто не випускає. Вона сидить (або лежить), час від часу отримуючи контрольні арешти в голову за черговою справою. До того часу панівною в суспільстві стає позиція, яку так блискуче сформулював Рахманін в останньому «ДТ» - «я не за Тимошенко, але не можна ж так із людиною».

Позиція загалом гуманна й здорова, я сам її поділяю. Народну пам’ять про Тимошенко-політика і Тимошенко-урядовця остаточно відформатовано й замінено на образ Юлі-мучениці. Сама згадка про те, що Тимошенко робила колись щось не так, стає думкозлочином (в принципі, вже зараз це майже так).

Її вірні друзі-захисники-соратники формують виборчий список, на чолі якого, звісно ж, Євгенія вже-не-карр-а-Тимошенко, а далі Турчинов-Кожемякін-і так далі. І головне програмне гасло, під яким ці люди йдуть на вибори – взяти більшість голосів, декриміналізувати все, що тільки можна, і випустити нарешті Юлю.

Кілько зануд типу мене будуть бухтіти, мовляв, схаменіться, ніхто Юлю не визволить, це технологічно нереально і, що головне, нікому не вигідно. Але наявність Жені вже-не-Карр на чолі списку буде неспростовним доказом щирості намірів визволителів. Ну не може ж дочка… (… вірний Турчинов… шляхетний Лук’яненко… чесний Уколов…)!!! А вже той факт, що ВР не може просто так звільнити багаторазово заарештовану і засуджену за різнопланові злочини людину, витіснити буде як два пальці.

Це вже навіть крутіше за «менше зло». Для людей, яким загалом по барабану політика, - а отже, й концепт меншого зла, - може виявитись дуже переконливою конструкція «твій голос визволить Юлю, а якщо ти не проголосуєш, вона сидітиме далі через тебе». Можна не сумніватися, що цей потужний моральний імператив підтримає духовна та інтелектуальна еліта (зокрема й екс-«противсіхи», он Андрухович уже).

Інтрига лише в тому, яке образливе прізвисько придумають для тих, хто все ж не голосуватиме за «Батьківщину», а шукатиме когось найбільш пристойного серед опозиційних політсил. Непрохідники? Нелюди?
Автор: Отар Довженко
За матеріалами: Фейсбук

Відносно

  • 16.12.11, 08:47
Огляд новин за 15.12

Судячи з оприлюднених фотографій камери, де в передсмертній агонії ось уже кілька місяців б’ється Юля Тимошенко, поняття «жахливі умови», яким у свій час БЮТівці дружно характеризували умови її утримання – це дуже відносне поняття.

Звісно ж, у порівнянні зі звичною для Юлі обстановочкою її елітного особняка у Кончі-Заспі – це й справді жахливо бомжацькі умови. Усього-на-всього один кондиціонер, замість ванни джакузі – душ, ніякої тобі «плазми», бігових доріжок та гектару соснового лісу. Як тут не захворіти на смертельний висип на шкірі у таких нелюдських умовах?

Хоча, якщо прикинути, відсотків 80-90 українців з радістю проміняли б свій побут на цей «бомжацький». Тому що в усі часи на зеків наша влада витрачала в рази більше грошей, аніж на рядового законослухняного громадянина. Скажімо, ще років з десять тому (цифри пам’ятаю, бо писав колись статтю на цю тему) на утримання одного ув’язненого Україна щомісяця виділяла близько 200 грн., у той час, як стипендія відмінника була – трохи більше 30 грн.

Відчуваєте, про кого говорить Янукович, коли згадує своє «покращення життя вже сьогодні»? Одразу видно, що людина має багатий внутрішній світ і непересічний життєвий досвід, тому і до тюрми ставиться з трепетом, як до рідної. Що, в принципі, так і є.

І навіть свого заклятого ворога Юлю наш любий Гарант хоч і готовий заживо поховати, але умови її передсмертного утримання – усе одно на висоті. Це дуже корисно чисто з прагматичних міркувань – якщо раптом ВОНА(с) виживе, а сам Віктор Хведорович сяде. У крайньому разі, у нього буде надія, що і його саджатимуть не у загальну камеру (де йому за всіма понятіями одне місце - параша), а хоча б у ту, де нині Юля мучиться від убогості обстановочки.

Так що усе, як ми бачимо, дуже відносно у цьому сортирі, який зветься політикою: з одного боку – Юля лежить у «жахливих умовах», а з іншого – у порівнянні з тим, що при цих словах малює уява, умови Юліного утримування швидше нагадують готель середньої руки, хіба що двері замкнені.

І точно так само відносно: нібито Янукович ще і президент, але вже готується…

А в той самий час, поки Юля там прикута до ліжка, її партнери по команді грають з Юліними катами у піддавки. І скільки б там Турчинов не розповідав, що ніякого розколу у «Батьківщині» не існує – а проте ні для кого не секрет, що цей «пастор Шлаг» у компанії з младокадебешником Кожемякіним вже на всю іванівську пиляють Юлін спадок. Поки вона сидить. І навіть не узгоджують з нею вирішальні для партії у країни голосування.

Отак воно і виходить: відносно «жахливі», відносно «президент» і відносно «партнери»…
Автор: Володимир Йадороб

За 10 років з України незаконно вивели $96 МІЛЬЯРДІВ

  • 15.12.11, 21:59
Цікаво, куди діваються такі величезні суми грошей. В економіку Заходу?

За 10 років незалежності з України було незаконно виведено 95,8 мільярдів доларів.

Про це свідчать дані дослідження Світового фінансового співтовариства (GFI), вашингтонської дослідницької і правозахисної організації.

Тільки в 2009 році з України було виведено 9,8 мільярдів доларів (для порівняння, річні доходи бюджету України 2011 року визначені в розмірі 35 мільярдів доларів - "Інфопорн").

Згідно з даними дослідження, країни, що розвиваються втратили 903 мільярдів доларів незаконних фінансових потоків в 2009 році, незважаючи на масовий спад в економічній діяльності, який відбувся світових ринках в кінці 2008 року.

Всього ж за даними дослідження "Незаконних фінансових потоків з країн за десятиліття до 2009 року", країни, що розвиваються втратили 8440 мільярдів доларів протягом десятиліття.

"Це приголомшливо велика сума, в той час як країни, що розвиваються, так і розвинені країни, насилу зводять кінці з кінцями", - заявив директор GFI Раймонд Бейкер.

"Ця доповідь має стати тривожним сигналом для світових лідерів, що багато ще належить зробити для вирішення цих шкідливих відтоків", - зазначив він.

До речі, за десять років з Китаю було виведено 2740 мільярдів доларів, Росії - 501 мільярд, Нігерії - 182 мільярдів, Польщі - 162 мільярда, Казахстану - 131 мільярда і Туреччини 79,1 мільярдів доларів.
Автор: Інфопорн
За матеріалами: УП

Набув чинності новий закон про вибори. +СУТЬ

Закон опубліковано в офіційній урядовій газеті "Урядовий кур’єр" від 15 грудня. Відповідно до закону, 225 депутатів Ради обираються за пропорційною системою в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі за виборчими списками від політичних партій. Ще 225 парламентаріїв обираються за мажоритарною системою відносної більшості в одномандатних округах. Висуватися кандидати за мажоритарними округами можуть партіями або шляхом самовисування. При цьому того самого кандидата може бути й включено у партійний список, і висунуто від мажоритарного округу. Виборчий процес починається за 90 днів до дня голосування й закінчується через 15 днів після дня офіційного оприлюднення Центральною виборчою комісією результатів виборів. Одномандатні округи створюються із приблизно рівною кількістю виборців, а їх перелік із зазначенням номерів, меж і центрів округів публікується ЦВК не пізніше ніж за 175 днів до дня голосування в загальнодержавних, регіональних і приватних ЗМІ. Окружні виборчі комісії складаються з 12-18 осіб. До складу окружкому обов’язково включається по одному представнику від партії, депутатська фракція якої зареєстрована в апараті Ради поточного скликання. Інші члени окружкому призначаються шляхом жеребкування за поданнями всіх партій-суб’єктів виборчого процесу, при цьому кожна з них повинна мати не більше ніж по одному представнику. За аналогічним принципом формуються й дільничні виборчі комісії, при цьому право подачі кандидатур до їх складу надається також кандидатам у депутати-мажоритарникам. Рішення окружних і дільничних виборчкомів приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів складу комісії. Передбачається внесення суб’єктами виборчого процесу грошової застави для участі у виборах. Зокрема, партія, що висунула список кандидатів у депутати, вносить у безготівковому порядку на спеціальний рахунок ЦВК грошову заставу в розмірі 2 тис. мінімальних заробітних плат; партія, що висунула кандидата за мажоритарним округом, або кандидат-самовисуванець вносить таку заставу в розмірі 12 мінімальних зарплат. Застава повертається у разі отримання відповідними партіями або кандидатами-мажоритарниками депутатських мандатів. Право на участь у розподілі депутатських мандатів отримують кандидати, включені у виборчі списки партій, що отримали 5% голосів виборців.

Рада прийняла цей закон 17 листопада, Президент Віктор Янукович підписав його 8 грудня.

Автор: Інфопорн За матеріалами: Українські Новини

Самі затяті

  • 14.12.11, 18:51

З нечисельнних розповідей мого дідуся про 13ть років таборів у Красноярскому краю.

Мій дідусь вояка УПА, з малечку прививав мені любов до України, розповідаючи як в часи війни воювали з хлопцями проти НКВС, СС, та АК. Розповідав про ув"язнення та перебування в таборах. Казав - кого там тільки не було, від японців до іспанців. На моє запитання хто був самим бунтівним, дідусь відповів - естонці були самі затяті. Я запитав, а що таке затяті? Він відповів, а ти слухай:

Естонці напевне найбільш з усіх ненавиділи червоних, та казали - ми своєю працею ворога підсилювати не будем. Вони не вірили, що виберуться звідти живими. Коли їм в душі видавали мило, ті його їли, а в табірних умовах наслідки були 100% фатальними.

Ми могли б бути таким же затятим в тих умовах?


76%, 22 голоси

24%, 7 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Нардеп Шепелєв вийшов з ПР. Побігли?

Голова Верховної Ради України Володимир ЛИТВИН оголосив про вихід народного депутата України Олександра ШЕПЕЛЄВА з фракції Партії регіонів. Шепелев - це колишній БЮТівець, виключений з лав "білих" минулої осені за синхронне з коаліцією голосуванння. Майже одразу вступив до фракції Партії регіонів. Без нього у ПР залишиться 192 депутатські картки. Очевидно, причиною виходу Шепелєва є неприйнятний для нього розподіл місць у партійних списках та ксписках андидатів від Партії регіонів на мажоритарних округах. Кажуть, пацюки завжди наперед відчувають, коли корабль піде на дно.

За матеріалами: УНІАН

Невже в БЮТ повернеться?lol

Суд на нарах

  • 08.12.11, 20:04
Огляд новин за 8.12 Коли Янукович говорить, що йому неприємно те, що найгуманніший у світі український суд робить з Тимошенко – він знає, про що каже. Перш за все тому, що за час перебування при владі зумів зосередити у своїх руках усі важелі керування державою, а тому суд, який по шість годин допитує Юлю в камері або й взагалі їде туди уночі – це і є Янукович. Ну, а крім того – життєвий досвід нашого Двічі несудимого Лідєра дозволяє йому кваліфіковано знатися на судово-камерній специфіці, отож слова «це життєва ситуація, в яку може потрапити кожен» з вуст Віктора Хведоровича слід розуміти як «я теж там був – і нічого, живий». Проте сьогодні один знайомий, причетний до керівного складу Партії регіонів, на моє запитання про причини такого поводження суду з Тимошенко відповів: - Слухай, ти знаєш той старий анекдот про жида, той, де наприкінці Бог каже Абраму: «Я можу допомогти тобі виграти в лотерею, але ти б хоч для початку лотерейний білет купи»? Так от з Юлею точно те ж саме – щоб її випустити, треба для початку щоб вона на суд з’явилася. А вона ж лежить і помирає. І коли гора не йде до Магомета… Коротше, сенс подальшої розмови звівся до того, що Янукович нібито погодився обміняти Юлю на асоціацію з ЄС плюс задокументовану перспективу вступу до Євросоюзу. Я у це не дуже вірю, оскільки Янукович з його патологічним страхом за власну шкуру слабо схожий на самогубцю. Але версія цікава. А ще мені цікаво – що ж там з Тимошенко насправді таке сталося, що вона не встає? Бо ніякої достеменної інформації про це так і не було, одні чутки і натяки. Якщо справді грижа – то чому її не лікують? При такій небезпеці людина може відкинути капці будь-якої хвилини, а для Януковича якщо і є хоч щось страшніше (у сенсі політичному) від курячого яйця, то це смерть Тимошенко у СІЗО. Крім того, дуже дивно, що Юля так і не погодилася здати кров. Якщо вона й справді почуває себе аж так погано, то мусить розуміти, що точний діагноз – це запорука її шансів на виживання. І я ніколи не повірю, що внутрішня розвідка «Батьківщини» так і не змогла дізнатися висновків, зроблених медичною комісією, яка оглядала Тимошенко. Як і у те, що не оприлюднення цих висновків для самої Юлі корисніше, аніж оприлюднення. Якщо, звісно, вона справді хвора. Бо якщо ні – цікаво буде подивитися, скільки ще вона буде отак лежати при смерті і чим потім пояснить своє чудесне зцілення.

Автор: Володимир Йадороб

Цікаві думки, в когось будуть доповнення?look

Янукович підписав новий закон про вибори

Не забувайте! Вони убили противсіха.lol Президент України Віктор Янукович підписав Закон про вибори народних депутатів України, прийнятий Верховною Радою 17 листопада. Як повідомив глава Адміністрації Президента Сергій Льовочкін, Янукович вітає консолідацію всіх політичних сил Верховної Ради навколо закону про вибори. "Новий закон готувався за участю вітчизняних та міжнародних експертів, відповідає світовим стандартам демократії та є виконанням відповідних міжнародних зобов’язань", - йдеться в повідомленні Банкової. Янукович вважає, що наступні парламентські вибори, які пройдуть за цим законом, будуть демократичними і засвідчать вільне волевиявлення українського народу, додав Льовочкін. Нагадаємо, Верховна Рада прийняла закон, згідно з яким вибори народних депутатів будуть проводитися за змішаною системою (50% - за партійними списками і 50% - по мажоритарних округах), з прохідним бар’єром у 5% і без участі блоків. При цьому у виборчих бюлетенях більше не буде графи Проти всіх. Крім того, даний закон дозволяє балотуватися як за партійним списком, так і по мажоритарному округу одночасно. Партія регіонів, Батьківщина, Фронт змін, Компартія, а також Блок Литвина висловили задоволеність прийнятим законом. У той же час ВО Свобода, УДАР Віталія Кличка, Громадянська позиція Анатолія Гриценка і Наша Україна розкритикували цей закон. Автор: Інфопорн

За матеріалами: Кореспондент

А тепер таваіщі БЮТануті, розкажіть мені, що це тільки проект законуuhmylka