Михайло Степанович Гришко [14(27).II.1901 - 3.VI.1973]
Оперний співак-баритон, народний артист СРСР (1950). Родом з Маріуполя. Закінчив Одеське музичне училище. З 1924 – соліст оперного театру в Одесі, в 1927-36 – в Харкові, з 1936 – в Києві. Мав дивовижного красивого тембру баритон.
Тебе я кликав
[ Читати далі ]У четвер, 16 червня, Арсеній Яценюк представив свій законопроект у парламенті.
Одним із ключових моментів законопроекту є механізм стимулювання створення робочих місць – бази для наповнення Пенсійного фонду. «Пенсійний фонд наповнюється насамперед громадянами, які працюють.Сьогодні 2 мільйони українців за статистикою Міжнародної організації праці не мають роботи. Як ви наповните Пенсійний фонд, розгорнете виробництво в країні, якщо ви не створюєте робочі місця?» - звернувся Арсеній Яценюк до провладної парламентської більшості.
Арсеній Яценюк виступає за спрощення формули нарахування пенсій, адже наразі ця формула розписана на п’ять сторінок, що є чудовим способом маніпуляції, обману людей. Лідер «Фронту Змін» виступає за справедливе нарахування пенсій та їх осучаснення. Для цього він пропонує перерахунок пенсій із урахуванням середньої зарплати за 2009 рік. Це дозволить підняти пенсії в середньому на 334 грн для 10 мільйонів українських пенсіонерів. Крім того, пропонується перерахунок пенсій пенсіонерам, які працюють, з урахуванням зарплатні за рік, що передує року перерахунку пенсій.
[ Читати далі ]
У четвер за особистою вказівкою Януковича Верховна Рада в першому читанні схвалила проект закону про погіршення пенсійного забезпечення громадян, який влада чомусь називає "пенсійною реформою". Насправді цей проект не має нічого спільного зі справжніми реформами, він є черговим безсистемним набором положень, які ускладнять людям життя, віддалять час отримання пенсій і зменшать їх розмір.
Зовсім недавно, лише півтора роки тому, у розпал президентських виборів Янукович тішив виборців казками про захмарне підвищення зарплат та пенсій, про високі соціальні стандарти, обіцяв, що ніколи не дозволить підвищувати пенсійний вік, казав, що "ми не маємо морального права це робити" і "я на це ніколи не піду".
Але пішов! Пішов, порушуючи не тільки дані народу обіцянки, але й Конституцію України, де у статті 22 чітко записано, що при прийнятті нових законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав та свобод. Зокрема, права на соціальний захист, права на отримання усіх видів пенсії, права на достойний життєвий рівень.
Ключові зміни пенсійного законодавства, які планує запровадити у державі Янукович цим законопроектом, будуть такими:
1. Повышение страхового стажа мужчинам - до 35, женщинам - до 30 лет. Согласно ч.2 ст.28 ЗУ "Про пенсионное страхование" при наличии страхового стажа менее установленного порога пенсия устанавливается в размере, пропорциональном страховому стажу, исходя из минимального размера пенсии - это существенно понизит размер назначенной пенсии.
2. "при назначении пенсии необходимо исходить из размера средней заработной платы за 3 календарных года" - это также существенно понизит размер назначенной пенсии.
3. Сохраняется порядок назначения блатных спецпенсий, который делит украинский народ на два сорта: - подавляющему большинству населения пенсия насчитывается как 45% от мифичной средней ЗП по стране, а блатным спецпенсионерам - как 90% от их средней ЗП. Таким образом блатные получают пенсии на 55% больше, чем платили взносов в Пенсионный Фонд. - это одно из главных противоречий и несправедливостей пенсионного законодательства.
4. Повышение пенсионного возраста не устранит главную проблему - низкие поступления в ПФ, ибо после 50 не может быть продуктивной работы, тем более адекватной ЗП. Конечно, повысить пенс.возраст гораздо легче, чем установить справедливые условия для конкуренции бизнеса внутри страны и сделать суды независимыми, чтобы позволило резко увеличить приток заребежных инвестиций и создание рабочих мест.
++++++++++++++++++++++++++++
Срок выхода на пенсию повышать нельзя.Все другие мнения считаю жульничеством,т.к. такие мнения о необходимости повышения срока выхода на пенсию не стыкуются со средней продолжительности жизни в стране.Если кто то хочет тырить деньги,собираемые со всех,то почему я должен поддерживать мнения морочащих простым людям голову?А мнение,что собираем деньги с плательщиков в левый карман-и тратим целевым образом на пенсии только оттуда,а вот в правом кармане деньги остались с налогов -покупаем мерседесы,такое мнение,как я думаю,рассчитано на неадекватных простаков.Государство должно обеспечивать выплаты пенсий в полном объеме.Точка.А оно вместо этого говорит в лице своих нелучших представителей: "В ПФ нет денег и потому в полном объеме платить не будем".А деньги на дорогие вертолетики и машины - есть?)
За даними британської British Petroleum, підтверджені запаси блакитного палива в Україні - 900 мільярдів кубометрів, що становить 0,5% світових об'ємів. Цього, за розрахунками компанії, вистачить на 50 років.
За даними Інституту енергетичних досліджень, в країні є три ключові газовидобувні регіони.
Перший - східний, який об'єднує Полтавську, Харківську, Сумську, Чернігівську, Луганську та Дніпропетровську області. Основними видобувниками в цьому регіоні є держкомпанії "Полтавагазвидобування", "Шебелинкагазвидобування", "Харківгазвидобування" та "Укрнафта".
Другий - західний, до якого входять Львівська, Івано-Франківська, Закарпатська, Волинська та Чернівецька області. Держава в цьому регіоні представлена компаніями "Львівгазвидобування" та "Укрнафта".
Третій - кримський - включає Крим і чорноморський та азовський шельфи. Головний видобувник - державна компанія "Чорноморнафтогаз".
В останні два роки Україна скорочує видобуток газу. У 2010 році цей показник знизився на 5,3% до 20,1 мільярда кубометрів порівняно з 2009 роком. У січні-травні 2011 року - на 0,7% до 8,4 мільярда кубометрів порівняно з аналогічним періодом 2010 року.
[ Читати далі ]Житловий Кодексу України: Ініціатори законопроекту - Рибак В.В., Попов О.П. (київський градоначальник).
В наслідок ухвалення у 1992 році відверто популістського Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду", багатоквартирні будинки з правової точки зору перетворилися на сукупність окремих квартир, відірваних як від будинків у цілому, так і від земельних ділянок, на яких ці будинки побудовані. І це при тому, що з 1989 по 1992 рік в Україні діяла юридично досконала (за винятком неврегульованого в ній «земельного питання», бо в 1989 році права приватної власності на землю не існувало як такої) Постанова Ради Міністрів СРСР від 19 травня 1989 р. N 142 «Про затвердження Положення про продаж громадянам у власність квартир у будинках державного і громадського житлового фонду, їх утримання і ремонт». Постанова передбачала: - Викуп (а не безкоштовна роздача) квартир за залишковою вартістю; - Видача правовстановлюючих документів, у яких квартира визначалася не як об’єкт, який "висить у юридичному повітрі", відірваний від будинку в цілому, а як ідеальна частка всього домоволодіння; - Замовлення в органах технічної інвентаризації плану всього будинку; - Утворення товариств індивідуальних власників квартир для ефективної експлуатації будинків на основі колективного управління; - Покладання на власників квартир всіх обов’язків з утримання, поточного і капітального ремонту будинку і прибудинкової території пропорційно до розміру житлової площі їхніх квартир. Проте в 1992 році безмозкі популісти-депутати, нездатні бачити щось далі своїх корумпованих носів, вирішили, що виділяти частки, інвентаризувати і взагалі - робити з людей ЕФЕКТИВНИХ ВЛАСНИКІВ, а не жертв патерналізму держави - це довго і нудно. А тому - простіше роздати власність (і дуже дорогу!) людям, абсолютно непідготовленим до того, щоб не те що нести за цю власність належну відповідальність, а навіть просто усвідомлювати себе власниками. У підсумку, багатоквартирні будинки залишилися фактично "безгоспними" - тому що сукупність "недовласників", що живуть в своїх квартирах, аки "в хатах з краю", ніяк не може бути колективним власником ВСЬОГО багатоквартирного будинку ЯК ЦІЛІСНОСТІ. Адже Будинок (навіть найпримітивніша хрущоба) - це складна інженерно-технічна споруда, напхана комунікаціями, підключеними до централізованих систем водогону, каналізації, опалення і т.д. А для обслуговування всього цього господарства, зрозуміло, необхідні спеціальні знання. [ Читати далі ]