Чи виживуть друковані ЗМІ

У сучасних умовах падіння економіки бачу явниний спад ефекривності  від розміщення реклами в друкованих органах ЗМІ. Навіть так звані спеціалізовані видання змушені скорочувати свої обсяги через відсутність рекламодавців. На мою думку таку рекламу ніхто не читає. Нещодавно ми намагались провести анкетування з метою визначення потреб у металоконструкціях для одного з підприємств Західного регіону України. З роповсюдженимх понад 2000 анкет - відповіді не було отримано ЖОДНОЇ. А наше видання позицоноване як всеукраїнський рекламно-аналітичний тижневик розрахований на менеджерів і керівників підприємств та приватних підприємців які займаються впровадженням сучасних технологій, металообробного обладнання та інструменту  тощо. ЩО ЦЕ???
интервью
Василий Гатов: «Зачем портить бумагу?»Василий Гатов: «Зачем портить бумагу?»

Вице-президент Гильдии издателей периодической прессы и член правления IFRA о том, какие метафизические, ремесленные и экономические причины приблизили «смерть бумаги»

Дальше ›

Страницы:
1
30
31
32
33
34
35
36
37
предыдущая
следующая