Результати роботи Офісу з запитами на отримання публічної інформації у за 9 місяців 2019 року.
За січень – вересень 2019 року до Північно-східного офісу Держаудитслужби, надійшло 84 запити про надання публічної інформації, з них: 34 запити від фізичних осіб, 48 запитів від громадських організацій, 2 запити від засобів масової інформації.
Запитувачів, здебільшого цікавило результати здійснення Північно-східним офісом Держаудитслужби аналізу публічних закупівель, результати заходів державного фінансового контролю та інформація про Північно-східний офіс Держаудитслужби.
За результатами розгляду зазначених запитів, повністю задоволено 26 запитів, відмовлено, або частково відмовлено у наданні інформації за 57 запитами у зв'язку з відсутністю запитуваної інформації, 1 запит направлено за належністю розпорядникові інформації.
Здебільшого, у 2019 році, запити надходили на поштову адресу Північно-східного офісу Держаудитслужби (61022, м. Харків, м.Свободи, 5, Держпром, 4 під., 10 пов.) - 39 письмових запитів, також електронною поштою (е-mail:Kharkiv@dkrs.gov.ua) надійшло 36 запитів та 9 запитів направлено за належністю, до Офісу, Державною аудиторською службою України.
За запитами, що надійшли на адресу Офісу, запитувачам надано вичерпні відповіді та роз’яснення у терміни визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації”.
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби
Розпочато проведення ревізії у КП «Малоданилівський комунальник»
До уваги громадськості!
Північно-східний офіс Держаудитслужби повідомляє про початок проведення ревізії у Комунальному підприємстві "Малоданилівський комунальник".
Період, що підлягає контролю: з 01 липня 2016 по 30 вересня 2019 року.
Початок проведення ревізії – 03.10.2019 року.
Орієнтовний термін завершення ревізії – грудень 2019 року.
Про відомі факти фінансових порушень, а також інші конкретні факти, котрі свідчать про порушення об’єктом контролю вимог законодавства з фінансових питань, контроль за дотриманням якого належить до компетенції органів Державної аудиторської служби України, громадяни та громадські об’єднання можуть поінформувати за телефоном довіри Північно-східного офісу Держаудитслужби - (057) 725-86-24, або надіслати інформацію на електронну адресу: Kharkiv@dkrs.gov.ua
При інформуванні, прохання враховувати термін завершення ревізії, для можливості здійснити перевірку наданої інформації про фінансові порушення.
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Результати розгляду звернень громадян за 9 місяців 2019 року
За 9 місяців 2019 року до Північно-східного офісу Держаудитслужби, від громадян, надійшло 146 звернень. У зазначених зверненнях, до Офісу, звернулось 200 громадянин, у тому числі надійшло 15 колективних звернень, які були підписані 69 особами.
Громадянами у зверненнях здебільшого порушувались питання стосовно праці та заробітної плати, соціальної політики, охорони здоров'я, комунального господарства, порушень фінансової дисципліни у сфері освіти, діяльності органів місцевого самоврядування, діяльність підприємств та установ.
За результатами розгляду звернень, що надійшли до Північно-східного офісу Держаудитслужби: 43 звернення вирішено позитивно, на 55 звернень надано роз’яснення та необхідну інформацію, 15 звернень направлено за належністю відповідно статті 7 Закону України „Про звернення громадян”.
У зв’язку з особливостями призначення та проведення заходів державного фінансового контролю, триває розгляд 30 звернень, які надійшли у 2019 році. Розгляд зазначених звернень відбудеться під час заходів державного фінансового контролю, які планується провести впродовж 2019-2020 років.
Північно-східний офіс Держаудитслужби постійно вживає заходів для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем.
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Аудитори Харківщини протягом січня-вересня 2019 року
забезпечили відшкодування втрат на суму 18,7 млн гривень
Фахівці Північно-східного офісу Держаудитслужби протягом січня-вересня 2019 року забезпечили відшкодування втрат фінансових і матеріальних ресурсів за результатами проведених ревізій на загальну суму 18,7 млн гривень.
За підсумками проведених державних фінансових аудитів об’єктам контролю надано 234 пропозиції та рекомендації, з яких 87 – спрямованих на досягнення додаткового економічного або соціального ефекту, які прийнято до виконання та подальшого впровадження, загальна сума досягнутого економічного ефекту (додаткового результату) складає 194,6 млн гривень.
Органами місцевої влади і самоврядування, керівниками об’єктів контролю та їх вищими органами за наслідками проведених заходів державного фінансового контролю прийнято 51 управлінське рішення.
За недотримання законодавства до адміністративної відповідальності притягнуто 190 осіб, до дисциплінарної та матеріальної – 33 особи, із займаних посад звільнено дві посадові особи.
До об’єктів, на яких виявлені порушення бюджетного законодавства, у 48 випадках застосовано фінансові санкції у вигляді: зупинення операцій з бюджетними коштами, зменшення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів, прийняття вимог про повернення використаних не за цільовим призначенням коштів та попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушень.
З метою повного відшкодування встановлених втрат фінансових і матеріальних ресурсів перед органами прокуратури та об’єктами контролю ініційовано пред’явлення 43-х цивільних позовів, до суду пред’явлено три позови на загальну суму 2,4 млн гривень.
До правоохоронних органів передано 28 матеріалів ревізій та три аудиторських звіти, за результатами розгляду яких розпочато 9 досудових розслідувань, вручено 7 письмових повідомлень про підозру у вчиненні кримінального правопорушення та матеріали двох аудиторських досліджень долучено до кримінальних проваджень.
Крім того, до Державної служби фінансового моніторингу України надіслано п’ять інформацій про виявлені в ході контрольних заходів господарські операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на загальну суму 32,8 млн гривень.
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби
Розпочато проведення ревізії у Вовчанській та Куп’янській лікарні ветеринарної медицини
До уваги громадськості!
Північно-східний офіс Держаудитслужби повідомляє про початок проведення ревізій у Вовчанській та Куп’янській районних державних лікарнях ветеринарної медицини.
Період, що підлягає контролю:
- Вовчанська районна державна лікарні ветеринарної медицини, за період з 01 липня 2014 по 01 липня 2019 року;
- Куп’янська районна державна лікарня ветеринарної медицини, за період з 01 квітня 2014 по 01 липня 2019 року.
Початок проведення ревізій – 30.09.2019 року.
Орієнтовний термін завершення ревізій – листопад 2019 року.
Про відомі факти фінансових порушень, а також інші конкретні факти, котрі свідчать про порушення об’єктом контролю вимог законодавства з фінансових питань, контроль за дотриманням якого належить до компетенції органів Державної аудиторської служби України, громадяни та громадські об’єднання можуть поінформувати за телефоном довіри Північно-східного офісу Держаудитслужби - (057) 725-86-24, або надіслати інформацію на електронну адресу: Kharkiv@dkrs.gov.ua
При інформуванні, прохання враховувати термін завершення ревізій, для можливості здійснити перевірку наданої інформації про фінансові порушення.
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Підвищення кваліфікації працівників Офісу з питань надання публічних послуг.
Відділом роботи з персоналом Північно-східного офісу Держаудитслужби було організовано проведення короткострокового тематичного семінару з підвищення кваліфікації співробітників Північно-східного офісу Держаудитслужби за темою „Реформування системи публічних послуг в Україні”.
Семінар проводився з 23.09.2019 по 25.09.2019 року у стінах Харківського регіонального інституту державного управління при Президентові України.
На семінарі підіймались теми, щодо забезпечення якісного надання публічних послуг органами влади, підвищення їх якості, надання публічних послуг в контексті децентралізації влади в Україні та інше.
Так, доцент кафедри управління персоналом та економіки праці ХарРІ НАДУ Падафет Юлія Геннадіївна розповіла про етично-психологічні вимоги до організації спілкування з громадянами.
На практичних заняттях співробітники Офісу, разом з доцентом кафедри права та європейської інтеграції ХарРі НАДУ Тучак Миколою Олексійовичем розібрали приклади корупційних ризиків при наданні публічних послуг.
Крім того, частина практичних занять відбулась безпосередньо у Регіональному центрі надання адміністративних послуг у місті Харкові, де слухачі могли особисто побачити стан реалізації програми надання публічних послуг.
За результатами проведення семінару співробітники Офісу, що приймали участь, отримали сертифікати про його успішне проходження.
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Харківські аудитори в Спеціальному навчально-виховному комплексі №7 виявили фінансових порушень на 629 тисяч гривень
Фахівці Північно-східного офісу Держаудитслужби перевірили Комунального закладу „Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс №7” за період роботи з 01.06.2015 по 31.03.2019 рік. За результатами ревізії встановлені фінансові порушення на загальну суму 629,40 тис. гривень.
Причинами незаконних витрат бюджетних коштів є оплата за водопостачання та водовідведення в обсягах, що перевищують фактично спожиті послуги, в загальній сумі 69 тис. грн., нарахування єдиного соціального внеску на суми грошових компенсацій у разі невикористання щорічних (основної та додаткових) відпусток (що є платою за невідпрацьований час), та які виплачені працівникам після їх звільнення, – 12 тис. гривень
За рахунок коштів освітньої субвенції, призначеної для оплати поточних видатків шкільного відділення КЗ „ХСНВК №7” проведено оплату послуг теплопостачання дошкільного відділення КЗ „ХСНВК №7” в загальній сумі 18 тис. гривень.
Крім того, завищено вартість основних засобів на 234 тис. грн через не списання на видатки вартості вікон пластикових та дверей протипожежних, за фактом встановлення їх на заміну старих, не відображено в обліку наявну кредиторську заборгованість за спожиті послуги теплопостачання в сумі 178 тис. грн, занижено вартість активів на 66 тис. грн, внаслідок списання на видатки вартості улаштованого пандуса, замість віднесення її до вартості будівлі, як добудову навчального корпусу.
Вжитими заходами в період ревізії забезпечено відшкодування виявлених порушень на загальну суму 492 тис. гривень.
З метою повного усунення виявлених порушень директору КЗ „ХСНВК №7” направлено вимогу щодо відшкодування встановлених ревізією порушень в повному обсязі.
За неналежний контроль у веденні бухгалтерського обліку та допущені порушення фінансової дисципліни трьох посадових осіб КЗ „ХСНВК №7” притягнуто до адміністративної відповідальності.
Про результати ревізії проінформовано Департамент освіти і науки Харківської облдержадміністрацію та правоохоронні органи.
Крім того нагадуємо, що у Харківський медакадемії післядипломної освіти знайшли порушень на 5 мільйона гривень
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.