Быть модным
- 06.04.07, 19:04
Вчера с мамой зашёл вдруг разговор о современном искусстве и моде, как неотъемлемой его части. По-моему, быть модным - значит быть непохожим на других.
Вчера с мамой зашёл вдруг разговор о современном искусстве и моде, как неотъемлемой его части. По-моему, быть модным - значит быть непохожим на других.
Розділи I, II
Стаття 1.
Україна є держава українців, які сповідуют свою суверенність, незалежність від оковитої і росийского газу, демократичність у виборі чільних урядників і жінки.
Стаття 2.
Суверенітет України поширюється на всі її городи, клумби, пляжі, комини і пляци під забудову. Україна є держава, як невгрижене ябко, тобто юнітарна.
Святі терени України в рамцях накраяних кордонів є нашими на віки вічні. Амінь.
Стаття 3.
Людина, навіть якщо вона й не є галичанином з якоїсь Божої примхи, її життє і здоров'є, честь і гордість, право бути непобитим на міліцейськім постерунку чи після футболу визнаютьсі в Україні найгарантованішою соцівальною вартісністю. Держава, як то не смішно, відповідає перед людинов за свою діяльність чи бездіяльність.
Стаття 5.
Україна є республікою, хоть і не всі знают що то є за цимес.
Головним начальником і владарем в Україні є народ, якого правди сила, що вгору йде. Народ сам тего не відаючи чинит владу безпосередньо і через свої демократичні органи. Ніхто не може купити собі державну владу. А хто може – най ся поділит з народом.
Стаття 10.
Державнов мовов в Україні є українска. Всі решта мови не гірші, але наша ліпша, бо ми є титульна нація і нема на то ради. Прецінь в Україні дається гваранція, щоби кождий міг балакати по своєму, і навіть, по росийски, хоть то і паскудство. А ще наша держава позволяє вивчати инші ріжні мови, які не кождий зрозуміє в Карпатах чи на Волині, але якими балакають тамка, де ми заробляєм гроші на прожиття тутка.
Стаття 11.
Держава збирає докупи і галичан, і закарпатців, і буковинців, і волиняків, і полтавчан і подоляків, щоби нагадати їм, що вони з діда прадіда вродилисі українцями, про що записано в паспорті і инших ріжних аусвайсах і метриках..
Стаття 12.
Україна дбає про українців, які знайшли гроші виїхати з наших благословенних теренів, але теперка дуже тужать за материзною, хоть і сидять при грошах. Але держава не має грошей, щоби їм аж так помогти.
Стаття 13.
Земля, і всьо, що лежит під ногами, астматичне повітрє, вода в річках, возерах, ставках, морях, кранах, флєшках і філіжанках, які є на наших теренах – є нашими до самої смерти. Кождий наш чоловік, хоть і нехрист має право спользувати природні воб’єкти, але щоб нам сі троха лишило.
Стаття 14.
Земля є основним націвональним здобутком і хто на ню посягне – дістане по загребущих пальцях, захланній голові і сиромудрій сраці по саму Тузлу.
Стаття 15.
Кождий порядний українец має право пащекувати на владу від щирого серці і на повну губу, бо в нас цензура суворо заказана. Жадна ідевологія не годна визнаватисі державов як за більшовиків, бо то є встид і ганьба.
Стаття 17.
Боронити Україну з Півночі і Сходу, Заходу і Півдня мают Збройні Сили України, але їм бракує солярки. Тож кожний українець, що може тримати в рукаї зброю, повинен її мати в сховку і регулярно чистити кріса, шмайсера чи машінгвера, бо вороги не сплят, а пантруют по периметру кордону. А ще кожний українець має право бути міліціянтом і прапорщиком – се їго суверенне право.
Стаття 20.
Державними символами України є Державний Прапор України, Державний Герб України і Державний Гімн України. А ще Франц-Йосиф, але він вже давно вмер, через те до него не всі сі признают.
Державний Прапор України – фана з двох рівненьких смужок синего і жовтого кольорів. І не дай вам Боже перевернути його догори дригом!
Державний Герб України є – Знак Княжої Держави Володимира Великого і УПА – тризубец, а не виделець.
Державний Гімн України – націвональний гімн на музику М.Вербицкого, що похований, де теперка Польща. Хто не знає нашого гімну – не є українцем, а є гавганом і анальфабетом, за що може дістати в писок і де інде.
Столицьом України є Київ, хоть то і не справедливо, бо Львів не гіршій і українців тутка більшіше.
Стаття 23.
Кожда людина має право бути собов і розвиватисі, як тато каже, якщо при цім вона не робе гранди иншим людям і їх родичам.
Стаття 24.
В нашій державі не може бути жадних привілеїв чи заказань за ознаками раси, кольору шкіри на мештах, політичних, релігійних та інших пташках в голові, по жіночій лінії і сексу.
Рівність прав жінки і чоловіка гварантується, хоть наші хлопи і не навчилисі родити дітисьок і давати їм цицьки помежи зуби. Держава чинить так, щоби кобіти могли і працювати, і бавити бахурів. Бо хлопи тего не годні робити – наші балватунці можут тілько горівку пити і бомки збивати.
Стаття 27.
Кожда людина має право жити і не тужити.
Нігди не мож скасувати чуже жіттє, хоть то і пияк, і затятий москалиско. Бо тоді мож втрафити до цюпи і годувати воші в криміналі.
Стаття 35.
Кождий має право вірити в тего Бога, котрий намальований на їго іконах. Церква і церковники в Україні відокремлені від держави, але не від наших пожертв, що вигідно їх вирізняє з-поміж инших комерційних структур.
Стаття 36.
Громадяни України можут сі гуртувати в союзи, партії, гуртки і колгоспні ланки без жадних заказань і на свої гроші. Кого ж насильно притягнули в СДПУ(о), чи Народний рух – най напише супліку до прокурора, бо так робити не мож, хіба за грубі гроші.
Стаття 40.
Кождий матолок в нашій державі, що володіє письмом і каламарем, може написати супліку, чи скаргу до органів державної влади на органи державної влади. Держава гварантує – смішно буде всім.
Стаття 41.
Кождий має право чимсь володіти. І кождий має право володіти чимсь твоїм.
Стаття 43.
Кождий має право тяжко гарувати і гнути спину, але не кождий на зарплату. Щоправда право на матвинагороду за працю захищається законом. Як і архітектурні пам’ятки.
Стаття 45.
Кождий, хто гарує, має право на вічний спочинок.
Стаття 47.
Кождий має право на власну халупку, курінь, намет чи кватиру на виплату. Але не кождий навіть те має.
Стаття 51.
Шлюб сі ґрунтує на вільній згоді жінки і чоловіка. То є їх проблєми.
Стаття 68.
Кождий матолок повинен жити за законами України. Бо може статисі так, що ти ніц і не знав, коли тещу катував, що то не мож робити – а тебе вже до цюпи запхали і статтю шиют. Незнання законів нашої держави не звільняє від отримання міліціянтами втіхи від твойого арешту.
Вільно переклав на львівську ґвару Богдан Волошин
Итак, в Троянской войне вы - Парис |
красавчик))душа компании...и нафиг тебе эта Елена?! |
Пройти тест |
Вопросы непонятно о чем, ответ "а-ля серьезный"
Тяньшанский белокоготный медведь Мотя когда-то жил в Пермском зоопарке, но однажды он был продан некоему охотнику Виктору Болтинкову, приехавшему от лица Областного общества охотников и рыболовов. А тот, в свою очередь, сбыл его в тот же день частному лицу – охотнику Аркадию Бухману, в результате чего медведь оказался притравочным объектом для охотничьих собак на самозахваченной охотниками территории в черте города, условно названной тиром Областного общества охотников и рыболовов.
О судьбе Моти, возможно, так и не было бы известно, если бы не подростки из микрорайона Заостровка, обратившие внимание на вечно голодного и полузаморенного зверя. Пятнадцатилетняя Даша, ходившая в тир ухаживать за содержавшимися там лошадьми, много раз видела, как медведя терзает свора крупных собак, при том, что нормальной кормежкой медведя хозяева себя не утруждали. Однажды хозяин медведя Аркадий Бухман уехал из города по делам, и, соответственно, Мотю не кормили и не поили целую неделю. Вконец отощавший медведь умудрился «просочиться» между прутьями решетки, расстояние между которыми ровняется 15 сантиметрам, и забрался поесть на ближайшую помойку к неописуемому изумлению местного населения. Там Мотю и застали, поймали и возвратили в клетку.
Информация о медведе дошла до зоозащитников из благотворительного фонда содействия животным «Приют на Липовой горе», которые выехали в охотхозяйство с проверкой. Мотя сидел в очень маленькой грязной клетке, размерами 1,5 на 0,8 м, фактически напоминающей по параметрам собачью конуру. Да и сам медведь в свои 3 года по размерам не сильно отличался от собаки. На шее Моти виднелись кровоточащие раны – результаты травли собаками. По результатам проверки члены комиссии обратились к начальнику РОВД Дзержинского района с требованием возбудить уголовное дело по ст. 245 УК РФ о жестоком обращении с животными, однако ответа на руки не получили, в связи с утерей заявления, а прокурор Дзержинского района, сам охотник, заявил: «Глаза не выколоты, лапы не отрублены, значит, увечий нет, а притравка у нас разрешена».
Обращение зоозащитников 15 ноября 2006 г. к губернатору края Чиркунову О.А. с просьбой «взять под контроль ситуацию, связанную со спасением медведя», никакого результата не возымело, так же, как и пикет жителей города у администрации губернатора 29 ноября.
Высшая правоохранительная инстанция – Генпрокуратура России, куда защитники животных обращались уже дважды, также никак не помогла в разрешении конфликтной ситуации.
Такое ощущение, что если у человека все в жизни сложилось, то он сам этого добился... а если все из рук вон плохо, так судьба виновата...
давайте, определимся есть судьба или нет. независимо от того хорошая она или плохая.)))