хочу сюда!
 

Особенная

35 лет, рак, познакомится с парнем в возрасте 34-37 лет

І про легалізацію грального бізнесу

список Швіндлермана
30 червня, 13:27
Законопроект про легалізацію грального бізнесу створює умови для його монополізації найбільшим гравцем - компанією «Паріматч» Едуарда Швіндлермана, фігуранта кримінальних проваджень про відмивання коштів від нелегального грального бізнесу та виведенні їх в Росію Норми документа, який уже півроку наполегливо просувається під керівництвом заступника голови Офісу Кирилом Тимошенко через російського бізнесмена Бориса Баума і профільний парламентський комітет, припускають перетворення ринку азартних ігор в одну велику, що працює на законних підставах, податкову яму, а компанії «Паріматч» в монстра-монополіста - для продажу його однією з найбільших світових гемблінг-корпорацій за 500- 600 млн доларів. У той же час законопроект несе прямі соціальні загрози, і може привести до грального буму: документ не передбачає кримінальну відповідальність у вигляді позбавлення волі за роботу нелегальних закладів, не регулює інтернет-казино і майже не обмежує рекламу азартних ігор.Символом розпаду Російської імперії став Распутін - напівписьменний сибірський мужик, який став духівником царської сім'ї, призначав і звільняв міністрів і генералів, і став однією з найбільш впливових фігур в державі, викликаючи ненависть і глузування як простого народу, так і еліт. Схоже, що у Офісу президента України і особисто у Кирила Тимошенко з'явився свій Распутін - російський бізнесмен Борис Баум. Якої також виник з нізвідки в коридорах української влади в 2019 році, і відразу став нерозлучним другом і довіреною особою Кирила Тимошенко і Давида Арахамія. І одночасно - символом непрозорих схем і корупції в Офісі президента.казиноНі Кирило Тимошенко, ні Давид Арахамія так і не пролили світло ні на історію знайомства з Баумом, звідки і чому він виник на Грушевського, а потім на Банковій, ні на причини свого безмежної довіри до нього. Загальний сенс пояснень зводиться до того, що Баум людина досвідчена і знає, що робить. Досвід і знання Бориса зводяться до його роботи на початку 2010-х помічником Михайла Спектора. В ті роки - керуючого фінансово-промислової групи «ВС Енерджі», головним бенефіцаром називали віце-спікера Держдуми РФ Бабакова. Варто відзначити, що всередині самої групи у Баума була вельми негативна репутація вискочки і папуги боса. Після від'їзду Спектора в Москву Бауму місця в групі не знайшлося. Ще один досвід Баума - невеликий російський лотерейний бізнес, а в минулому - махінації з розмитненням авто в Латвії. Навички, звичайно, непогані. Але достатні для того, щоб призначити Баума головним куратором розробки законопроекту про легалізацію грального ринку в Україні? Або щоб довірити йому управління фондом з 375 млн грн, зібраними великим бізнесом за призовом президента Зеленського для боротьби з коронавірусів? Або щоб поставити його керуючим гуманітарних медичних вантажів з Китаю?Заступник Офісу президента Кирило Тимошенко, який зробив Баума своїм позаштатним радником і сприяв отриманню ним українського громадянства, вважає, що досвіду - з головою. І ось юристи Eterna law (Астапов і партнери) під диктовку Баума пишуть законопроект, Арахамія призводить Баума за руку в парламент, де той з традиційною російської пихою і зарозумілістю картає депутатів профільного комітету на предмет того, як повинен виглядати «легалайз ігоркі» в Україні. Депутати уважно слухають авторитетного гостя з країни-агресора, тому що від Кирила Тимошенко депутатам надходить сигнал: Баум - «людина президента». От цікаво, чи в курсі президент, що Баум - його людина? Однак, з першої спроби прийняти законопроект не вдається. І ось зараз настає час для другої спроби.І вже щосили йде інформаційна піар-підготовка. Арахамія заявляє, що «для того, щоб держбюджет в 2020 році отримав 7 млрд грн від грального бізнесу, законопроект про його легалізації потрібно розглянути на наступному тижні». Треба сказати, що ці слова - класичний випадок так званого брехні у виконанні лідера президентської фракції. І, швидше за все, він сам це прекрасно розуміє, і каже неправду свідомо. І тут ми підходимо до найцікавішого. Що насправді відбувається? Зрозуміло, що мета мутного російського рішали, що просуває закон - яка завгодно, але тільки не наповнення українського бюджету. І зрозуміло, що впровадження Баума в верхівку української влади - многоходовочка. І діють він не своїх інтересах, тому що ніяких ресурсів для самостійної гри у нього немає і ніколи не було. Так, Тимошенко просуває його на золотий пост глави майбутнього регулятора ринку - Комісії з розвитку та регулювання азартних ігор і лотерей, але щоб кого він там і що «відрегулював» в першу чергу? Власне, це вже давно секрет Полішинеля - Баум і Тимошенко просувають інтереси компанії «Паріматч» Едуарда Швіндлермана. Ця компанія вже займає близьке до монопольного положення на нелегальному, але дуже прибутковому українському гральному ринку, контролюючи близько 40% цього ринку. Кілька слів про «Паріматч». Діяла компанія завжди демонстративно нахабно - наприклад, при заборону букмекерства компанія була титульним спонсором національної футбольної першості України. Працювала в ЛДНР. Пускала рекламу на телебаченні. При цьому, Швіндлерман б фігурою непублічною, а серед його партнерів і покровителів називали цілий ряд чудових людей.І російський вектор: Швіндлермана пов'язували з людьми російського кримінального авторитета Тайваньчіка (Алімжан Тохтахунов) - Вадимом Трінчером і Анатолієм голубчику, які в 2014 році були затримані ФБР в Нью-Йорку і засуджені до п'яти років в'язниці за відмивання грошей, організацію незаконного грального бізнесу і вимагання . І ще один російський слід. Не менш цікавий і показовий. В ході розслідування ГПУ було встановлено, що Паріматч щодня виводило в Росію через Альфа банк 20 млн грн, на рік виходило близько 2,5 млрд грн. Пікантна деталь - виводилися гроші через компанії дружини чиновника Нацполіціі, яка спочатку відкрила, а потім закрила справу проти «Паріматч».Отже, дано: надприбутковий, але нелегальний бізнес, доходи якого йдуть в РФ. Завдання: легалізувати і монополізувати ринок букмекерства і онлайн казино з мінімальними втратами. Підняти капіталізацію компанії на пару сотень мільйонів доларів і продати міжнародному лідеру в букмекерстві і казино - наприклад, GVC, Flutter Entertainment, William Hill. Очікувана ціна - понад 500 млн. Доларів. За нашою інформацією, саме це є кінцевою метою Швіндлермана і стоять за ним людей. Законопроект виписаний під уже наявних на ринку гравців, західна компанія не зможе в оперативні терміни виконати ліцензійні умови, а ось купити гравця з мережею - цілком.Зрозуміло, ні про яке наповнення бюджету не йдеться. Більш того, всі прописано таким чином, щоб відрахування в бюджет були мінімальними. Зупинимося на цьому докладніше. Ну ось про які 7 млрд грн на рік говорить Арахамія, якщо в бюджеті закладена плата за ліцензії на проведення азартних ігор закладена цифра 4,4 мільярда гривень. Але і ця сума абсолютно нереалістична.У законопроекті вказано конкретні цифри. Річна ліцензія на проведення лотерей - 13,2 млн грн. Букмекерство: щорічна плата за ліцензію - 85 млн грн, щорічна плата за букмекерський пункт - 141,6 тис грн. Казино: щорічна плата за ліцензію в Києві - 56,6 млн грн, в інших містах - 28, 3 млн грн. Щорічна плата за ігрові столи - 5 млн грн, ігрові автомати (50 шт) - 4,2 млн грн в Києві. В інших містах відповідно 2,5 млн грн та 1,7 млн грн. Казино в інтернеті -18,4 млн грн на рік. Зали ігрових автоматів - 7 млн грн на рік плюс 85 тис грн за автомат. Покер в інтернеті - 4,7 млн грн. Послуги у сфері азартних ігор 283 тис грн на рік.Отже, множимо ці цифри на потенційне коло учасників ринку, а саме 5 букмекерських контор, 5 казино в Києві, до 10 казино в інших містах, в 10 казино в мережі Інтернет, до 150 залів ігрових автоматів, до 5 закладів покеру в мережі Інтернет та 0 суб'єктів, що надають послуги в області азартних ігор. Що ж виходить? А виходить, що максимально можлива сума надходжень в перший рік легалізації може скласти 1,5 млрд грн.Це теоретично, але і цю суму бюджет не отримає в перший рік тому що оплата ліцензій відбувається після створення Комісії, розробки ліцензійних умов і порядку їх видачі, нарешті, будівництва казино і ряду інших організаційних і бюрократичних дій. Та й бажаючих отримати ліцензію може виявитися менше, в першу чергу в розділі інтернет-казино і букмекерських контор. Тому що ніякого ефективного регулювання гемблинга в Інтернеті законопроект не пропонує. Та й багато нелегальних зали ігрових автоматів можуть віддати перевагу і далі працювати без ліцензії, оскільки законопроект на передбачає введення кримінальної відповідальності у вигляді позбавлення волі.Ви запитаєте, а що з податками? Ліцензійні платежі - це добре, але основний потік в бюджет повинні давати податкові надходження від учасників ринку, і ось вони-то і можуть дати 7 млрд грн. І Арахамія не бреше, а Кирило Тимошенко думає не про транші на свої офшорні рахунки, а про те, як наповниться держбюджет!Але в тому-то, друзі, і російський фокус. Ніякого оподаткування учасників ринку не планується до введення системи державного моніторингу. Яка запрацює в кращому випадку через два роки поле прийняття закону. Якщо взагалі запрацює. Але якщо все-таки запрацює, то моніторити вона буде не кожен стіл з рулеткою, а інформацію з сервера материнської гральної компанії. Тобто, ті цифри, які внесе гемблінговая компанія.Але це потім, а зараз просто створюється гігантська і легальна податкова яма. Це з одного боку. А з іншого - отримуємо тотальне поширення гральних закладів по країні. Справа не обмежиться казино в 5-ти зіркових готелях, як планувалося раніше. Зали будуть скрізь. Причому вже зараз можна прогнозувати, що під прикриттям легальних ліцензії працюватимуть нелегальні точки.Закон не забороняє поширення в житлових кварталах добре знайомих міським жителям «інтернет-кафе», «спортивних барів», «клубів» і не вводить кримінальну відповідальність у вигляді позбавлення волі за незаконну організацію азартних ігор. Взагалі всі обмеження щодо дистанції гральних закладів від житлових будинків і шкіл в законопроекті відсутні. Законопроект дає повну свободу інтернет-казино, не обмежуючи кількість організаторів Ніяких ефективних механізмів блокування неліцензованих гравців законопроект не передбачає. Ну і зняття рекламних обмежень, в першу чергу - на телебаченні.казино

Зрозуміло, легалізація азартних ігор потрібна. Але - під жорстким контролем держави і вигодою для нього. А 1% від обороту ринку і то не факт - занадто велика ціна за тотальне поширення азартних ігор в і без того стрімко убожіє країні. На тлі падіння доходів населення і зростання безробіття запуск механізму, стимулюючого витягування у широких мас з кишень останнього - виглядає вкрай цинічно, аморально і злочинно.

Що виходить в результаті? «Паріматч», нелегальний гральний бізнес з російським корінням і мільярдними доходами стає легальним. Перетворюється на монополіста, як самий ресурсний гравець. І на законних підставах не платить податки. Більш того, законопроектом створюються умови для грального буму в країні, збільшення числа українців, залучених в азартні ігри і відповідно - зростання прибутку і капіталізації «Паріматч» з метою її подальшого продажу. На кону - понад півмільярда доларів. У той же час впадає шматок іншим нелегальним операторам - щоб не заважали, можете працювати, як працювали, вже легально, ніхто вас не чіпатиме, нічого платити не треба.

А просувають цю, не побоїмося цього слова, гібридну схему заступник Офісу президента. І те, що з подачі Кирила Тимошенко Арахамія погоджується озвучувати суперечать арифметиці законопроекту цифри і брати на себе політичну відповідальність, говорить про те, що ціна питання не просто висока, а дуже висока. І цілком можливо мова йде не тільки про абонплаті за законопроект, а й про відсоток від майбутнього продажу української філії «Паріматч» транснаціональної компанії. Схоже, що хлопці в темі і в частці. Як мінімум, Кирило. Зухвалість і самовпевненість авторів цієї схеми викликає логічне запитання: а в темі чи президент?

1

Комментарии