Погодьтеся, приємно, коли приходиш до стоматолога та бачиш у кімнаті
очікування відеоприставки з іграми. Або коли купуєш курячі крильця, а в
коробку кладуть одноразову рукавичку, щоб руки не забруднити. Ну чи коли
заходиш у вагон метро, а там величезна полиця з книжками. У таких
дрібницях і криється щира турбота компаній про своїх клієнтів.
Ось 20 прикладів такого крутого сервісу, які мають стати зразково-показовими для інших компаній.
Пакет із цими авокадо містить 2 стиглі фрукти «на зараз» та 2 недозрілих «на потім»
Ділянка в торговому центрі, де чоловіки можуть провести час, поки їхня друга половинка ходить по магазинах...
Для автівок США це норма, і не тому щоб втекти коли тебе вкрали, а тому що було діло діти в багажнику закривалися( Та помирали від недостатку кисня((((
Коментарі
Стрийко Зеник
118.12.21, 12:08
GalinaKiev
218.12.21, 12:14
ИНГУЛ
318.12.21, 13:19
БезЛица
418.12.21, 15:59
Андрій1961
518.12.21, 16:08
Bimep
618.12.21, 16:19
Ви смієтесь?
Це два різних види авокадо: хаас і звичайний. Ніколи не бачили, чи що?
Кислица
719.12.21, 10:21
WalKing
819.12.21, 12:18
все як у нас
Zoryana75
919.12.21, 17:20
Круто!
Мимоход
1019.12.21, 22:26
Про важиль у багажнику в Сітроєні...
Для автівок США це норма, і не тому щоб втекти коли тебе вкрали, а тому що було діло діти в багажнику закривалися( Та помирали від недостатку кисня((((