Зі здивуванням помітив, що на смартфоні став довго завантажуватися блог. Виявилось, це через те, що знімки не масштабуються під сайт і браузер, при тому, що сам блог масштабується. Перевірив — на Livejournal фотки масштабуються. Значить проблема у Дрімі? Чи може у фотохостингу?
Хто не знає секретів, то є таке поняття як адаптація сайтів під різні браузери. Ось мабуть в чому річ. А взагалі, приходить розуміння, що улюблена Люмія вже морально застаріла. Ні, технічно все норм — дзвонити, фотографувати, слухати музику можна. А от в інтернет вже нормально не зайти.
Ось порівняння на смартфоні і на моніторі.
P.S.: Один із попередніх дописів потрапив у топ! По-моєму, вже вдруге мої дописи потрапляють в іюашний топ.
Це може здатися дивним, але заборону російських соцмереж і компаній
продовжили й при ЗЕлених. І якщо в 2017-му блокування сервісів Яндекса
було шоком, то після того, як вони знищили свій фотосервіс, об'єднавши
із файлосховищем, стало якось байдуже. Так, це означає, що чимало
знімків у ранніх записах і далі не буде видно без використання VPN або
проксі. А з іншого боку — сервісами заблокованих російських соцмереж
майже не користуюсь. І заодно так буде менше руснявої пропаганди, яка й
так є на світових соцмережах, а на МейлСру, вКонтачці, Одноглазніках та
КуЯндексу є нормою.
А як ви ставитесь до продовження блокування російських сайтів?
З приводу послаблення карантину вирішив прогулятись. Нажаль, напередодні були дощі, тому на дорогах місцясми калюжі і дрисло, та й деякі маршрутки бруднуваті. Але прогулянка декілька днів відкладалась, тож вирішив, поки сонячна погода, прогулятись. Правда, на вулиці так само нудо, як і вдома. Хіба шо, в місті відбулися деякі зміни.
Спеціальний маршрут через все місто(!!!). На фото — єдиний комунальний автобус. Ще й який — ЗАЗ А10!
Нажаль, брудний. На автобусний фотосайт таке не завантажиш(
Челябінські тролейбуси настільки суворі... що виглядають, як кар'єрні самоскиди.
Насправді, це жарт. І взагалі, це не тролейбус, а вантажний тролейбус — тролейвоз. Причому, дизель-тролейвоз. Тобто, може працювати як на дизельному двигуні, так і на електромоторі(!). Причому, судячи з відео, може переходити з одного режиму на інший не зупиняючись(!).
А це тому, що на відміну дуобусів (дизель-тролейбусів), трансмісія лише одна, і та — електрична. І відповідно — спільна для двох різних двигунів. Тобто, при переході з ДВС на електрорежим крутний момент передається без зміни трансмісії. Отак-от!
Перемикання від дизельного режиму на електричний виглядає епічно. Помітно, коли вимикається дизель і вмикається електромотор. Іскрить, наскільки розумію, від того, що під час зміни двигуна навантаження в машині не вимикається.
Відсьогодні послаблення карантину. Однак Ай Ем все одно стей ет хоум. Один фіг ніде гуляти. Хоча парк поруч. Та шо у ньому робити? Коротше, будем нудьгувати далі. Як мінімум, допоки не відновлять рух маршрутки. Бо пішки далеко не зайдеш.
Класний тралік! Нам би такі! Хоча з українських непоганий і не менш стильний "Електрон".
А це Solaris Trollino 18 найновішого, 4 покоління, на шасі автобуса Solaris Urbino 18 з електрообладнанням Skoda. Тому на батьківщині тролейбуса, в Польщі, називається Solaris Trollino 18, а Чехії це Skoda 27Tr Solaris.
Прикольно, що може бути обладнаний режимом автономного руху (на акумуляторах). І це круто!