Вітчизняні авто

Вирішив закрити гештальт — звіт-перелік автомобілів українського виробництва. Виношував таку енциклопедію більше 7 років, тому подумав, що тягнути далі нікуди. Все одно, рідкісні машини навряд чи десь вдасться сфоткати, та й розжитися новою інформацією теж складно. Тому в блогах на Дрімі і в ЖЖ вийшов неповний звіт, з того, що вдалося відзняти. А тут захотів все-таки охопити весь чи майже весь модельний ряд. Ну а для того, щоб це все було лакончно, зробив колажики з сфотографованого мною і з фоток з інтернету. Причому намагався диферінційовувати кольори, щоб було різноманіття. Фейсліфтинги і рестайлінги намагався не дуже розкладати (по ним й інформацію знайти важко), тому деякі автомобілі навмисно пропустив у цій підбірці.

Що можна вваджати вітчизняним автомобілем?
- Машину, розроблену і випущену в країні (для декого це єдиний критетій "вітчизняності").
- Ліцензійний повномасштабний випуск (автомобіль, розроблений закордоном).
- Дрібновузлове складання (CKD — complete knock-down): складання розібраних машинокомплектів (в тому числі, з використанням вітчизняних комплектуючих) зі зварюванням і фарбуванням кузовів.
- Великовузлове складання (SKD — semi knock-down): так зване "викруткове складання", доскладання готового автомобіля з повного машинокомплекту — наприклад, встановлення двигунів, акумуляторів, прикручування колес. Часто використовується для обходу мит і санкцій.

На мою думку, фактично вітчизняними можна назвати перші три категорії. SKD-складання можна вважати вітчизняним лише формально. А ви як вважаєте?

Радянське автомобілебудування не беру до розгляду (хоча там теж є "білі плями"). Однак і пострадянський період, що став історією, не менш захоплюючий.

Ну, що, поїхали?

Розпочну з вітчизняного у повному розумінні. З "Запорожців" і "Таврій" ЗАЗу. У них були рестайлінги: на ЗАЗ 968М в останні роки виробництва ставили дзеркала від "Таврії"; ЗАЗ 1102 "Таврії" після розпаду СРСР збирали без змін, однак після стоврення спільного підприємства з Daewoo, в 1998-му, корейці модернізували "Таврію", сімейство отримало назву "Таврія Нова". Автомобіль дещо змінився і зовні (передня панель, значок, стоп-сигнал на задній двері та спойлер — на люксових модифікаціях), і технічно.

Прикольна модифікація була у "Запорожця" — пікап. Спочатку його виготовляли для внутрішньозаводських потреб, але пізніше стали випускати для пересічних покупців. Задньомоторний пікап виявився незручним, тому випусти їх мало. Я бачив лише два.

На базі "Таврії" освоїли нові кузови: з 1994-го почали випускати універсал "Дана" (недовго, виробили мало, до 14000), а з 1999-го седан нотчбек "Славута" (зібрали 141 898 автомобілів). З 1993-го дрібними партіями, а з 1999-го у великих обсягах освоїли сімейство фургонів/пікапів 110550/110557. Також випускали вантажопасажирські та вантажні хетчбеки (з додатковим об'ємом).

У "Славути" був не лише інший кузов, а й капот. А ось пікапи випускались з капотами від "Таврій Нова" і "Славут". Також були відмінності в комплектаціях, які могли відрізнятись, наприклад, пофарбованими бамперами. Існували і модифікації.


Скоріше б зима...

Скоріше б зима... Бо на вулиці мокро, брудно, сіро і темно. А так, сніг зробить краєвиди світлішими, прикриє чорні стовбури дерев і гірчично-коричневу траву. Заодно приховає розкидане сміття.

Презентація шкільних автобусів

У нашому місті вчора відбулася презентація шкільних автобусів. Таку подію пропустити не міг.


Хостинг гавкнувся

і.юашний хостинг гавкнувся? Чи це тимчасовий збій?
Більше половини фоток пропали.

UPD: Таки запрацювало!

Мотодрезина-табуретка

По-моєму, шикарна штука і непогана розвага! Як кажуть: "реакція перехожих безцінна".

Слава ТікТоку не дає спокою іншим соцмережам

Слава ТікТоку не дає спокою іншим соцмережам. Наприклад, Ютуб створив категорію Youtube Shorts. Я так поглянув, що пропонують. Ну, таке... Про тваринок, якихось російських блогерів, про вичавлювання прищів, якісь танці. Цікавого майже нема. Правда, воно так заманливо, що й самому хочеться щось відзняти. Щось крінжове й я можу вигадати. Але спочатку потренувався би на Інстаграмі. Хоча в кінцевому підсумку, напевно, не наважусь ні на перше, ні на друге. Бо, по-моєму, це тупо вбивання часу.

Прикольний ремікс на давній трек

Прикольний новий ремікс на популярний давній трек. Пригадуєте цю композицію?
Як вам нове звучання?



Розширену версію можна послухати тут: https://freshrecords.ru/gmp3.php?fid=2313460

Не спиться

Чогось не спиться. Думки перед сном? От якраз ні. Правда, є здогадки. Найперше, це відсутність нових подорожей. Друга причина — іноді доводиться засиджуватись за роботою допізна. Сьогодні ще "порадували" глюками на фотохостингу, де розмістив знімки з блогів. Мабуть, щось на серверах. Зараз більш-менш запрацювало. Однак все одно рознервувався.

Звичайно, під ранок все одно засинаю, але то вже не те. Та й спати доводиться ледве не до 9-10 години(!). Ну а найгірше, що майже ніц не сниться. Хоча, коли сниться, такі сни, що не дуже то і радієш.

Може прийняти снодійні ліки? Іншого варіанту як заснути нема.

"На краю села хатина, а до неї так далеко..."

"На краю села хатина, а до неї так далеко..."

Сьогодні нарешті дійшов до закинутої хати лісника. Планував туди сходити ще з минулого року, а вийшло лише зараз. Шлях видався довшим, ніж передбачав. А от заброшка, цілком очікувано, виявилась понурими руїнами. На супутникових знімках видно залишки даху, але по факту — даху нема. Всередину не заходив, бо погода почала псуватись. І ноги стомились.

Як самостійний об'єкт не годиться, оскільки занадто маленький. Але якщо долучити до огляду інших забросів, то підійде.

До речі, навколо мого міста ліквідували аж 2 будинки лісників. До другої хатки йти далі і вона вже розвалена. А ця стоїть.
Можливо, варто повернутись і відзняти відео?

Пішов у зимовій "гумі" (взутті). Ноги гудуть. Давно так не стомлювався.

Пізня осінь у лісі (відеоверсія)

Може комусь буде цікаво — відеоверсія чергової прогулянки по лісу.
Це те саме відео, яке забило системний диск.