Плагіат не відпускає Славіка Кириленка!
- 18.01.16, 05:38
Виявляється, Міністр культури України благословив дрібного шулера-плагіатора аж із самісінької “дружньої” Росії!? Вкрав плакати в українських художників, які і розкрили аферу!
Мінкультом повинен керувати більш досвідчений клоун!
Славіка Кириленка вже якось і жалко. Без сміху. Найближче оточення щедро зливає компромат у пресу. Жінка увійшла в історію як нахабна плагіатниця. Особисто підібрані кадри безнадійно тупі – все валять, підставляючи шефа. В результаті, купа грошей на піар і хакерські атаки на опозиційні сайти, витрачені даремно.
Дійсно, важко бути Віце-прем`єр-міністром-Міністром культури в найуспішнішому уряді для Арсенія Петровича Яценюка. Погана державотворча карма.
Ми вже якось звикли і перестали звертати увагу, на хронічні дурниці такого поважного високопосадовця. Його реально згубила пристрасть до самореклами, бо відчувається, що мужик себе любить і поважає. А недолуга прес-служба і помічники, перетвороють ці мікроскопічні недоліки в масштабні інформаційні комедії з пародією на самого себе. Такий у нас клоунський Міністр культури, сподіваємося, найближчими днями, колишній…
Плакатно-плагіатний скандал з Росією, ми якось і не помітили. Підказали. Тут нічого від себе. Лише Українська правда та сайт Мінкульту. І наша стара публікація. А то не повірять…
Як росіянин ”змирзив” наші плакатиНе знаю, що таке нахабність, але точно знаю, що таке люта нахабність.
В київському центрі сучасного мистецтва М17 в листопаді відбулась велика виставка патріотичного плакату. Виставка, як діляться своїм досвідом відвідувачі, цікава. Там було близько 100 робіт від 32 авторів. Найплодовитішим виявився російський художник Антон Мирзін (Paperdaemon).
Особливо мені припала до душі серія ось цих його плакатів (всього в цій серії 7 чи 9 плакатів):
В хорошій якості їх можна подивитись у нього на сторінці у ВКонтакте, де він їх виклав ще 5 серпня.
Ось тут видно, як ці роботи гарно висіли на стінах ЦСМ М17, з підписом Мирзіна (фото ЕспресоТВ. В кращі якості в них на сайті)
Правда, є одне але. Всі ці картинки було намальовано компанією PlusOne для волонтерського проекту InUkraine, що займається формуванням позитивного образу України в світі. Ми ці картинки зробили для них в липні 2015 року. Ось лінк на їх публікацію.
Картинки набули неабиякої популярності. Багато українських ЗМІ написали про це і опублікували їх в себе. Низка видань взяла навіть коментар в адміністраторів групи (наприклад, УП)
Деякі українські ЗМІ їх активно поширювали картини без будь-яких посилань на першоджерела (наприклад, канал ICTV), правда, вони не приписували ці роботи собі, як це зробив потім Мирзін.
Ну так ось. Повертаючись до Мирзіна і виставки. Цей пан мило видав чужі роботи на свої. Взяв участь у виставці патріотичного плакату. Роздав багато всіляких інтерв’ю, де розповідав про те, як його робота допомагає боротись проти всіляких негараздів у світі (з першої хвилини):
Ми спершу не повірили, що людина здатна на таке нахабство. Адже роботи в Україні були досить популярними, і видавати за свої роботи чужу творчість, виставляти її на виставках, потім по завершенні виставки, всі роботи ще й продавались на аукціоні (благо, пішли вони на лікування українських військових, а не в кишеню самому Мирзіну).
Роботи нібито авторства Мирзіна досі перебувають в каталозі ЦСМ М17:
12 06 15 Спостерігати без сміху за істеричними рекламними конвульсіями “культурологічного ідола Мінкульту”, чию дружину впіймали на науковому плагіаті в “кульку Поплавка”, вже якось і не можна. Це не Міністерство культури! Це – пральня цирку… І витончена ганьба уряду Яценюка.
Таке враження, що скоро Славік Кириленко зробить стриптиз, аби потрапити в новини великих каналів. На подібне шоу телебачення приїде радо… Безкоштовна порада – дерзайте! І організувати те яскраве дійство варто на сходах колись славнозвісного Історичного музею. Нині – якоїсь дешевої піар-контори, що комсомольськими темпами дискредитує історичну науку взагалі і музейну галузь зокрема.
Треба мати мабуть центнер “креативу”, аби додуматися розвішати плакати опального російського художника на мотузці, просто перед входом до солідної колись наукової установи! Паркан притягти не додумалися?
Особливо розчулила поява Великого автентичного вождя Мінкульту на таку вікопомну подію, у крутому Mercedes S500 за 135 000 ганебних американських доларів! Нахабні журналісти дізналися, що раніше на тому символі європейського автопрому пересувався сам С.Тігіпко!
Хоча, краще за дівчаток зі Славкових прес-служб, описати такі перемоги і опублікувати забойні компроматні фотки, ніхто не зможе! Для чого вороги, якщо є ТАКІ директора ТАКИХ музеїв і такі класні піарники?
“Виставка плакату «WWIII Третя інформаційна» включає понад 30 робіт російського блогера та графіка Антона Мирзіна. Виставку відкрито на сходах Національного музею історії України. Плакати присвячені викриттю пропаганди, масової дезінформації, маніпуляцій громадською думкою за допомогою ЗМІ.
Відкриваючи виставку, В’ячеслав Кириленко наголосив, що в Україні гарантовані вільні медіа, і журналісти мають вирішальний вплив на політику та рішення влади. Демократична українська держава гарантує свободи вираження кожному. «Ми бачимо тут антивоєнні, анти пропагандистські роботи, плакати за мир, свободу і демократію. Все це нам зараз дуже потрібне», – наголосив Віце-прем’єр.
«Зараз багато чесних інтелігентних людей знаходять можливості для реалізації в Україні. Людям, які борються проти тоталітарного режиму сусідньої держави, у ці непрості часи український народ повинен подати дружню руку», – сказав В’ячеслав Кириленко.
Директор Національного музею історії України Тетяна Сосновська пояснила, що тематика виставки – сучасна українська історія, осмислена у плакаті, і саме тому місцем її проведення став Історичний музей. Формат виставки на сходах демонструє відкритість, готовність до трансформацій самого музейного закладу, а також є жестом підтримки сучасного мистецтва плакату. «Виставка допомагає усім задуматися, наскільки журналістам важко і важливо залишатися незалежним, об’єктивним, і наскільки важливо зрозуміти, яким ЗМІ довіряти, а які треба викреслити з своєї уваги», – сказала Тетяна Сосновська.
Антон Мирзін подякував за можливість представити свої роботи в Україні, та в цілому за ставлення українського суспільства до його творчої та громадянської позиції. «Своїм прикладом хотів підтримати всіх активних людей у Росії, які готові протидіяти тому, що відбувається. Сподіваюся, що протистояння, яка розпалюється, буде подолано, зокрема, і засобами інформаційного впливу», – сказав художник.
Віце-прем’єр поспілкувався з художником та подякував йому за мужню громадянську позицію та принциповість. «Ми подолали своїх ідолів, бажаю вам подолати своїх», – сказав В’ячеслав Кириленко. Він також запросив Антона Мирзіна взяти участь у конкурсі патріотичного плакату, який проводить Міністерство культури.
Про автора: Антон Мирзін – громадянин Росії, 1978 р.н., блогер, художник. У листопаді-грудні 2014 року представив 45 робіт на виставці «100 кращих українських патріотичних плакатів» в Києві, після чого ФСБ Пермського краю відкрила кримінальну справу за публічні заклики до екстремізму через ЗМІ. У російських ЗМІ пройшла серія телесюжетів про «художника-русофоба». Через погрози фізичної розправи та ризик отримати кримінальний термін 7 грудня 2014 року Мирзін виїхав до України. В Києві очікує на статус політичного біженця.”
Сайт Мінкульту
Ми ж продовжуємо, з щирою симпатією, відслідковувати піар-подвиги видатного шоумена, телеведучого, тамади, кума, цінителя швейцарських годинників і німецьких Мерседесів, що стрімко витісняє саму королеву гламуру Владу Литовченко. Віцика Уряду України і навіть Міністра культури Славіка Кириленка.
Про нього вже можна писати лише по-доброму…
http://museum-ukraine.org.ua/?p=4374
Фінал для Славіка стрімко наближається. Можливо, він стане першою ритуальною жертвою політичного шабашу. І робить для цього все. Наближає.
Кадрів з таким низьким інтелектуальним і моральним рівнем категорично не можна допускати до влади. Тим більше, до Міністерства культури України. То – святе! І керувати ним повинен справжній, високопрофесійний клоун з великим досвідом роботи!
Віктор Тригуб, редактор журналу “Музеї України”