Як завжди, по закону Мерфі щойно я оплатила інтернет як він пропав...
Свого часу я підключилася до локалної мережі iHome саме тому що це не Воля-кабель і проблем з інтернетом має бути набагато менше. Перші півтора роки саме так і було - пропажа інтернету на пів-дня вважалася за надзвичайну подію, технічна підтримка працювала неймовірно оперативно - майстер приходив максимум за годину після подання заявки...
Приколи почалися після злиття чи то продажу з більш потужним провайдером Freenet - ну, переоформлення договору то півбіди - тариф у мене лишився той самий навіть трохи дешевший, з"явилась можливість поповнювати рахунок напряму через платіжні термінали...
А от технічне обслуговування м"яко кажучи погіршилось...Служба підтримки - одна, на весь лівий берег, телефон - також один, на ньому сидить аж два оператори...додзвонитись - практично нереально, до того ж там є прикол, коли ти додзвонюєшся - гудки не йдуть, тре просто чекати доки візьмуть трубку - не знаю чи то спеціально чи ні, але якщо не знати то не чуючи гудків просто кладеш слухавку думаючи що щось не з"єднує...Тому не додзвонившись і не маючи інтернета другий день попросила куму зайти лишити заявку - територіально центральний офіс на Позняках, в тому що біля мене на Троєщині тебе просто посилають, причому відкритим текстом - "Ми займаємся тіки оформленням договорів". Заявку вона лишила, її запевнили що протягом дня все виправлять. Чекаю день, чекаю другий...терпець закінчується - сама їду на Позняки, як раз тре було з малим хресником посидіти, приходим в офіс - якби не малий не знаю скіки я чекала, бо інженерів викликали трийчі, доки дитина не підняла крик, вони і не ворушились...Виявилось що першу заявку вони взагалі не зареєстрували - "ми за першим раз реєструєм тільки серйозні заявки" ("Сетевой кабель не подключен" це тіпа несерйозно). Цей раз вже реєструють і запевняють що "через два дні все виправим". Два дні, три дні - знов приїжджаю, виявляється мою заявку ще не розглядали "У нас проходить модернізація мережі і заявки абонентів обслуговуються в останню чергу", я нависнію і починаю вже скандалити і вимагати розмови з керівництвом. Мене заспокоюють, обіцяють на наступний день направити майстра. Звичайно майстра нема, проте в телефонному режимі прориваюсь до керівництва, знов обіцянки - "Завтра, з самого ранку".Зранку - тиша, знов дзвоню "Ой, так-так, зараз направим"
Нарешті (з моменту зникнення інтернету пройшло 10 днів) до мене прийшов майстер - подивився і сказав що кабель перерізали (неофіційно додав що скорше за все вони самі ж, протягуючи іншу квартиру) і тре лишати заявку на монтажників для перепротяжки кабеля "У нас зараз багато роботи, тому може до кінця наступного тижня..." Отут то мені і придалися обачно залишені на моєму мобільному номери телефонів начальства...(що я їм казала цензурою вирізано )) ). Обіцяють після вихідних все виправити "Ваша заявка помічена як першочергова".
Перший раз за весь час не схибили - в понеділок зрану прийшли монтажники і за годину я і ще одна квартира яка висіла на цьому ж кабелі отримали інтернет (все думаю чи не піти з сусідів могорич збити ;) ) І заради цієї години роботи двох працівників я мусила двійчи з"їздити з Троєщини на Позняки, неміряно раз подзвонити і поскандалити, інакше ще тижні зо два сиділа б без інтернету.
Гроші за дні без інтернету сьогодні повернули, хоча звісно для цього тре було їм ще раз дзвонити...парадокс - тер на мої дзвінки служба підтримки відповідає практично з першого гудка )))
Тепер думаю що його робити