At

At

потрібна допомога!

щойно побачив: http://leto06.livejournal.com/340952.html

Ирав Гавришева: операция 25 января. НУ\ЖНА ПОМОЩЬ!!!

Краткое содержание предыдущих серий: Ира Гаришева. Очень больная. Очень прекрасная. Многократно приговоренная. Та, которой, согласно приговорам, давно уже нет. В девятом классе, когда её "давно уже не должно было быть", Ира бросила школу - согласно прогнозам, смысла не имело... А через год вернулась - и закончила с отличием! Потом ей не позволили учиться медицине - не было смысла. А она все-таки как-то там учится... Пишет о детях, больных онкологическими заболеваниями. Возглавляет лучший, наверное, фонд в Украине. Призер и лауреат... В общем, работа есть - денег нет. Ну, это нам в вами знакомо. Две дюжины диагнозов - и, знаете, чтоб всем бы приличным людям такой характер... Впрочем, молчу, - Птеродактиль не терпит пафос и слюни. А как на все это тянет, не передать.

Последние новости с фронтов: http://daktik.at.ua/news/o_kt_i_operacii/2011-01-15-8

Итак. Гениальный доктор Бушнак думает. Хоть и в отпуске. И другим покоя не дает. Доктор Бушнак говорит правду "в лоб". "КТ показало, что аневризма растет. Не на много, но растет... Поэтому, сейчас у меня пропала последняя надежда на то, что ты сможешь дальше жить с аневризмой. Сейчас я почти уверен, что аневризма будет продолжать расти, пока не убьет тебя. Шанс пережить операцию у тебя сейчас ровно такой же, как был в тот день, когда ты приехала. … я согласился идти на такой риск и оперировать тебя, потому что теперь достоверно знаю – без операции ты не выживешь". В общем, госпитализация 24 января. 25го Ире будут пытаться ввести через артерию какую-то полезную штуковину, именуюмую "oкклюдер" . Не получится, последует тяжелейшая операция. Я, граждане, перехожу на "телеграфный стиль", потому, что тут скажешь. - Минимальные деньги на госпитализацию, к счастью, есть. - То, что понадобится больше - научный факт, который не стоит даже обсуждать. От хирурга Бушнака и его коллег требуется сверх-интеллект, супер-ответственность и помощь Того, в которого не все верят. От Иры - не рядовая совсем воля . От нас - всего-то деньги. Хоть немного, хоть сколько. Никакая жертва не мала (с). Это почти счастье, что от нас нужна такая малость, ИМХО.

В общем, вот адреса, явки, способы перевода http://leto06.livejournal.com/340952.html#cutid1

At

At

"Звізда Києва" - нове!

З 10 січня абоненти «Київстар» можуть отримувати на мобільні телефони не тільки текстові, а й мультимедійні повідомлення, що надсилаються з комп’ютерів за допомогою електронної пошти. Для цього достатньо активувати нову послугу «SMS/MMS з е-мейл». До кінця лютого 2011 нова послуга працює безкоштовно. З початку січня 2011 року нова послуга «SMS/MMS з е-мейл» доступна в будь-яких тарифних пакетах «Київстар». Послуга стане у пригоді абонентам, коли їх друзі чи колеги не мають під рукою мобільного телефону, або не можуть відірватись від комп’ютера, щоб зателефонувати. Завдяки новій послузі, абоненти «Київстар» можуть отримувати на свої телефони тексти з великою кількістю символів, мультимедійні листівки, аудіо-файли, що надсилаються з електронної пошти. А користувачі інтернету — швидко і комфортно спілкуватись з абонентами мобільного зв’язку з клавіатури своїх комп’ютерів. З послугою «SMS/MMS з е-мейл» абоненти «Київстар» можуть отримувати: — текстові і мультимедійні повідомлення не лише у домашній мережі, а й у роумінгу; — тексти довжиною 765 символів у латиниці і 335 символів у кирилиці; — мультимедійний контент в різних форматах (jpeg, mp3, avi, та ін.) обсягом до 1 Мб. Для підключення послуги «SMS/MMS з е-мейл» абонент «Київстар» повинен надіслати текстове повідомлення будь-якого змісту на скорочений номер 7021. Для відправки текстового SMS повідомлення з комп’ютера необхідно зазначати адресу у форматі 380ХХХХХХХХ[email protected], де 380ХХХХХХХХX — номер мобільного телефону одержувача. Щоб надіслати мультимедійне повідомлення, номер адресата слід набирати у форматі 380ХХХХХХХХ[email protected]. Послуга доступна для всіх абонентів «Київстар», передплаченої та контрактної форми обслуговування. Директор з розвитку бізнесу на масовому ринку об’єднаного «Київстар» Віталій Ворожбит: «Потреби абонентів у додаткових послугах дедалі більше зростають. Так, у звичайні дні SMS-трафік у мережі «Київстар» складає близько 400 тис повідомлень на годину, а в свята — зростає у десятки разів. Завдяки послузі «SMS/MMS з е-мейл» абоненти «Київстар» можуть урізноманітнити своє спілкування — тексти, відео чи аудіо файли можна надсилати на мобільні телефони з клавіатури комп’ютера так само просто, як і з клавіатури мобільного. Нова послуга задовольнить потреби як мобільних абонентів компанії, так і користувачів широкосмугового «Домашнього інтернету».

До 28.02.2011 послуга «SMS/MMS з е-мейл» надаватиметься безкоштовно

http://www.kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=15586

At

At

З Василем і старим Новим роком!


Сійся родися жито пшениця,
На щастя, на здоров'я, на Старий Новий рік,
Щоб Вам вродило, краще ніж вторік.
У полі зерном, у дома добром,
В печі пирогами, на столі хлібами,
Хай буде Ваша хата, радістю багата,
Хай славиться добром, медом, пивом і вином,
Хорошими пирогами та щасливими піснями,
І хай сіяє Вам невступно
Христова зірка шестикутна,
І хай сіяє Вам щоднини
Наша славна Україна!
Христос ся Рождає!


Сію, вію, посіваю, зі Старим Новим роком поздоровляю!
На щастя, на здоров'я та на Старий Новий рік,
Щоб уродило краще, ніж торік, -
Жито, пшениця і всяка пашниця,
Коноплі під стелю на велику куделю.
Будьте здорові зі Старим Новим роком та з Василем!
Дай, Боже!


Щедрик, щедрик, щедринець,
Ой, який я молодець!
Прийшов посипати, зернят забув взяти.
Маю у кишені гороху півжмені.
Сію, вію, посіваю узимі на літо.
Допоможи, Боже, щоб все було гоже:
І жито, й пшениця, і всяка пашниця.
Зі Старим Новим роком будьте й мене не забудьте!

At

At

!!! Мовчання не робить честі…


на цю тему вже був пост http://blog.i.ua/user/2884987/583169/ , а завтра закінчується акція, але не сама проблема ... 


"Насильство широко поширене в практиці буденного життя. Воно настільки звичне, що ми і не вважаємо насильство насильством, це норма."

"Домашнє насильство – акт зумисного залякування, фізичного нападу, побиття, замах сексуального характеру чи будь-яка інша неправомірна поведінка одного партнера по відношенню до іншого. Наслідки можуть передаватися від покоління до покоління. Жінки, чоловіки та діти в Україні потерпають від насильства з боку своїх партнерів, батьків, друзів або незнайомців значно більше, ніж можна уявити. Стереотипи, які існують в українському суспільстві, а також слабкий захист жертв на законодавчому рівні, перетворюють це явище на епідемію."

"Але що робити, коли після роботи незалежно навіть від сприятливих умов на ній, вдома іноді відбуваються несподівані, але завжди неприємні метаморфози, тобто людина перетворюється на свою протилежність?! Її аморальні, ганебні вчинки стають не зовсім вмотивованими, неадекватними та некерованими. Зрозуміло, що подібні дії одного з членів родини по відношенню до інших містять ознаки протиправних дій, які можуть кваліфікуватися як насильство в сім’ї. Тобто тут ми вже маємо справу із серйозним, іноді непередбаченим психологічним дисбалансом у подружніх і батьківських відносинах, який, як правило, веде до негативних, особистісних і спільних, незворотних процесів. Це, в свою чергу, приведе до розладу та руйнування сім’ї. Як же захиститися від протиправних дій одного з членів сім’ї по відношенню до іншого та як їх попередити?"

[ Читати далі ]

At

At

At

At

70!

    Сьогодні йому виповнилось би 70 років! Поважаєм і пам"ятаєм!

[ Читати далі ]

At

At

At

At

не терпіть!

Звичайно, що кожна конкретна ситуація (як і людина) дуже індивідуальна, але шановні жінки, дівчата, діти і всі до кого застосовується насильство - НЕ ТЕРПІТЬ!

Коли б моя воля - я б таких "вбивав", особливо коли таке робиться стосовно дітей!

25 листопада – Всесвітній день подолання насилля.

25 листопада розпочинається загальнонаціональна кампанія «Шістнадцять днів проти ґендерного насильства». Особливу увагу під час її проведення організатори приділятимуть питанням домашнього насильства та ґендерної дискримінації. Підвищену активність у цей час демонструватимуть консультанти Національної «гарячої лінії» з питань запобігання насильству та захисту прав дитини. Про те, які послуги вона надає і як ними можна скористатися, розповідає директор юридичного департаменту Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда-Україна», при якому і функціонує ця «гаряча лінія», Маріана ЄВСЮКОВА.

- Які ресурси ви будете використовувати під час проведення цієї кампанії? - Одним із основних ресурсів, який допомагає нашим громадянам отримувати інформацію, є Національна «гаряча лінія» з питань запобігання насильству та захисту прав дитини. На сьогоднішній день вона залишається єдиним інформаційним ресурсом, який займається питаннями протидії ґендерному насильству, консультує потерпілих від насильства в сім’ї, надає роз’яснення тим особам, які зазнають дискримінації. Ця «гаряча лінія» працює з 2004 року. І хочу підкреслити: вона була відкрита саме в рамках кампанії «Шістнадцять днів проти ґендерного насильства». Ми також використовуємо ресурси наших партнерських організацій, зокрема, Міністерства внутрішніх справ. Так, впродовж трьох днів на «гарячій лінії» консультаційні послуги надаватимуть представники Департаменту громадської безпеки. Це відбуватиметься 25 листопада, 2 та 9 грудня. І кожен може ними скористатися, якщо зателефонує у ці дні з 17.00 до 19.00 години. І, принагідно, подати скарги.

- За яким номером можна зателефонувати на «гарячу лінію» і скільки це коштуватиме тим, хто має намір скористатися вашими консультаційними послугами? - «Гаряча лінія» є безкоштовною для всіх осіб, які дзвонять у межах України. Ми маємо два безкоштовні номери. Один з них - 0 800 500-335. Він для дзвінків зі стаціонарних телефонів. Також маємо короткий номер 386. Це для дзвінків з мобільних телефонів, вони є безкоштовними для абонентів «Київстар», МТС та Life. Дзвонити можна щодня з 9.00 до 20.00 години. Виняток становить неділя. В суботу консультації надаються до 16.00 години. Додзвонитися можна, бо маємо багато телефонних каналів. У нас консультують кваліфіковані психологи, юристи та соціальні працівники. До речі, юристи надають консультації наступним чином: по понеділках, середах і п’ятницях - у першій половині дня, а по вівторках і четвергах – у другій.

Телефони довіри для тих, хто потребує допомоги: Київський міський центр роботи з жінками Київської міської державної адміністрації (вул. Мельникова, 20). Термінова психологічна підтримка та інформаційна допомога жінкам, які знаходяться у кризовій ситуації, надається за телефоном довіри 489-44-48 з 9.00 до 18.00 (у п’ятницю до 16.45), обідня перерва з 13.00 до 14.00. Київський міський Центр соціально-психологічної допомоги на вул. Новодарницькій, 26, корп.1, тел. 566-15-48. Національні «гарячі лінії» з питань запобігання насильства та захисту прав дитини – 0 800 500 335 (для абонентів МТС та Київстар – 386); з питань запобігання торгівлі людьми – 0 800 500 225 (безкоштовно із стаціонарних номерів телефонів).

[ повні тексти ]

At

At

то вшанування пам"яті чи рейтинг?!

Всім вітання! Я стосовно вшанування пам'яті жертв голодомору! Нерозумію як можна робити замітку на цю тему з рейтингом?! нерозумію ні автора, ні тих хто "плюсує" цю замітку і "дякує"?! hypnosisangry Тим більше, коли автор сам пише: "А зараз на цьому роблять "піар", "раскрутку". Ганьба!"fooangry

А ви як вважаєтеquestion

упд! голосування забрав, бо дещо прояснилось (комент 28).

всім вдячний за небайдужість і свою позицію (особливо Андрій Guard)!

At

At

перші результати

Думаю раніше чули про схрещення об’єднання «Київстар» і «Beeline-Україна».smile

Ось і перші результати:

Одночасно з впровадженням для абонентів «Beeline-Україна» послуги національного роумінгу у мережі «Київстар», оператори «Київстар» та «Beeline-Україна» пропонують нові вигідні тарифи для здійснення дзвінків між абонентами обох операторів. Для абонентів масового ринку це тарифний план «25 мільйонів», а для бізнес-клієнтів — «Будьмо разом». З 22 листопада 2010 оператори «Київстар» і «Beeline-Україна» пропонують клієнтам масового ринку підключити новий тарифний план «25 мільйонів» з 250 тарифними хвилинами для здійснення дзвінків на номери обох мереж упродовж місяця. Для бізнес-клієнтів впроваджується тариф «Будьмо разом» з обсягом у 350 тарифних хвилин для здійснення дзвінків між клієнтами «Київстар» і «Beeline-Україна». Запропоновані тарифні плани не містять плати за з’єднання.

http://www.kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=14947