Історії виникнення та розвитку самоназв нашого народу

Доктор історичних наук і член Соціал-націоналістичної Асамблеї Олег Однороженко написав статтю, з якою можна ознайомитися тут - http://sna.in.ua/?p=5219
і тут - http://www.ut.net.ua/art/168/0/4330/

Коли ми вдивляємося у минуле Вітчизни, то за своєрідний орієнтир у
пошуках власних витоків нам слугують ті назви під якими виступають наші
народ і країна, їхні мова та віра.
Витворення самоназви не раз пов’язують з процесом усвідомлення народом
своєї окремішності. Вона століттями є оборонним щитом від ворожих спроб
позбавити народ свободи та самобутності........

Доповідь білого доктора

  • 28.09.10, 00:30
http://sna.in.ua/?p=5110

Коли настирлива муха залітає до нашої кімнати, нам важко побачити в
цьому диво. Хоча ми й знаємо зі шкільного курсу біології, що, якби усе
потомство якоїсь однієї мухи вижило, то масою цих комах покрилася б уся
планета, і то грубим шаром…
Чим примітивнішою є певна біологічна структура, тим вищою є швидкість
її відтворення. Ця закономірність особливо яскраво виявляється в
мікробіології. Неймовірна швидкість розмноження вірусів і мікробів
просто вражає уяву, і тільки їхня нестійкість у зовнішньому середовищі
і вкрай коротке життя зберігають необхідний баланс і тим самим рятують
світ від біокатастрофи…
З іншого боку, чим складнішою та досконалішою є біологічна структура,
тим слабшою є інтенсивність її відтворення: подовжується термін
вагітності, зменшується кількість народжуваних… Наприклад, дрібні
гризуни плодяться у великій кількості при короткому терміні
внутрішньоутробного розвитку, а у слонів вагітність триває понад два
роки, і народження більш ніж одного слоненяти є надзвичайною рідкістю.
Подібним закономірностям підлягає і людство — спільність
високоорганізованих істот, які живуть у різних умовах. Тоді як
більшість передових країн із європейським населенням потерпають від
демографічних проблем, у багатьох країнах Африки й Азії з низьким
рівнем життя спостерігається надзвичайно високий приріст населення. І
все ж навряд чи рівні народжуваності і смертності в африканських
країнах можна пояснити лише тим, що вони (рівні) є типовим проявом
саморегуляції біологічних структур, розташованих на нижчих (у
порівнянні з білою расою) щаблях розвитку. Якби інтенсивність процесу
розмноження африканців зумовлювалася тільки проблемою виживання, то
існувала б певна константа співвідношення народжень і смертей, і її
розмір можна б було якоюсь мірою зіставляти з розміром відповідної
константи у Західній Європі. Але народжуваність в Африці значно
перевищує смертність. Те ж саме спостерігається в Азії. Наразившись на
це явище, соціологи поки що не можуть його пояснити. Усі існуючі версії
виглядають непереконливо.
Якщо надмірна плодючість — це ознака примітивності особистого розвитку,
то як тоді можна пояснити феномен Менделєєва, який народився у сім’ї
шістнадцятим? Вважати плодючість наслідком культурних і релігійних
традицій теж не можна, — попри однакову схильність до високих темпів
розмноження, різниця між китайцями та африканцями є аж надто великою… І
все ж таки, на мій погляд, певний зв’язок тут існує.
На всіх територіях, де відбувається потужний демографічний вибух,
спостерігаються відверто низький рівень життя і відсталість
суспільства. Гадаю, до цього спричинюються аж ніяк не біологічні якості
окремих представників тієї або іншої раси. Суть тут полягає у
колективній свідомості цілих етнічних груп. Наприклад, попри те, що
слов’яни є білими європейцями, вони примудрилися століттями вперто
зберігати відсталу Російську імперію з навдивовижу низьким рівнем
життя. Висока смертність у дореволюційній Росії супроводжувалася
високою народжуваністю, при цьому багатодітність була властива всім
шарам населення, від селян до аристократів. Іншими словами,
розвиненість етнічної групи визначається не наявністю геніальних
учених, великих поетів і витончених царів, а реальною продуктивністю
колективної свідомості і її здатністю створювати передові стійкі
соціальні системи.
Єдиним переконливим свідченням колективної біологічної досконалості
можуть бути лише новітні технології у сполученні з високим рівнем
життя. Але очевидним є й інше: об’єднуючи індивідуумів, етнічні групи
виступають як макробіологічні структури, котрі істотно відрізняються
одна від одної. Мешканець Нью-Йорку — чорний поліцейський як виняток
може бути співрозмовником,  цінителем класичної літератури і навіть
законослухняним громадянином. Та коли вам заманеться якось відвідати
місця компактного проживання чорних громадян Америки, то побачена вами
картина буде просто жахливою. Компактне проживання — чудовий показник
макробіологічної якості етнічної групи. Виправдувальні аргументи
стосовно кольорових гетто — на кшталт “бідності”, “безробіття”,
“соціального дна”, “відсутності перспектив”, “неможливості вирватися”
тощо — є цілком неспроможними. Запитаєте, чому? А ви уявіть собі, що
комусь спало на думку висадити десь на дикому африканському узбережжі
велику групу найзлиденніших, найледачіших, найнеосвіченіших, але
чистокровних голландців. Неважко здогадатися, що рано чи пізно на цьому
місці виникне щось подібне до сучасної ПАР. А тепер зазирніть в
арабські квартали теперішнього ошатного Парижа, і ви побачите
моторошний зразок людського співжиття, який суперечить усім нормам
європейського буття. Навіть самісіньке серце європейської цивілізації
не може змінити макробіологічної сутності далеких їй етнічних груп…
Будь-яка макробіологічна структура є по-своєму обмеженою і не здатна
виходити за межі власних можливостей. Це підтверджується кожним рядком
світової історії. Коли етнічній групі в нових історичних умовах
починають “загрожувати” чужі можливості і власна обмеженість, недоліки
колективної свідомості активно компенсуються кількісними “позитивними
якостями”. А саме: високий рівень народжуваності дає змогу наростити
біологічну масу етносу, що, в свою чергу, є запорукою його безпеки. У
свій час батько Менделєєва, як і більшість його співгромадян, виконував
колективну програму етнічного зростання, що згодом дозволило мешканцям
колишньої Російської імперії пережити наслідки революційних змін і
закидати своїм “гарматним м’ясом” високопрофесійну воєнну машину
третього рейху.
Сучасну “економічну” еміграцію у розвиненіші країни можна розглядати як
прояв етнічної агресії, обумовленої прагненням почасти і до
паразитарного існування усередині досконаліших макробіологічних
структур. У безневинному бажанні людини виїхати за кордон немає нічого
страшного, але коли компактно проживаючі кольорові емігранти
перетворюють Париж на Каїр, то навряд чи це можна назвати явищем
прогресивним. Уявіть собі Київ, розбитий на етнічні квартали, де
нечисленні корінні українці ховаються в районі Хрещатика… Цікава
перспектива, чи не так? Запізніла дискусія європейських соціологів із
цього приводу вже почалася, але конструктивних пропозицій ще немає і,
можливо, не буде. Європа виявилася заручницею власних передових
гуманістичних ідей і правових державних систем. Зростаюча хвиля
кольорової еміграції в європейські країни незабаром може перерости в
цунамі. Захисники прав людини поки що не можуть усвідомити, що зараз
європейська цивілізація має справу не з окремо узятим кольоровим
академіком, а з чужорідною етнічною свідомістю, “озброєною” величезними
людськими ресурсами.
Коли оновлений український етнос почне виблискувати, наче нова копійка,
до його дому обов’язково почнуть дертися недбайливі сусіди. Може, хтось
вважає, що це цілком нормальне і закономірне явище. Можливо. Однак є
одне “але”. Багатство розграбованої Київської Русі монголів не змінило,
і вони все одно повернулися до рідних кочовищ. Коли класична
європейська культура потоне в етнічній навалі, Туніс, Марокко, Китай,
В’єтнам, Алжир, Конго та їм подібні країни продовжуватимуть жити без
істотних змін. От тільки Європи вже не буде…

“Марш здорової молоді” у Харкові!

http://sna.in.ua/?p=4977

Ти бачиш свою країну сильною, а націю здоровою? Займаєшся спортом і хочеш показати приклад іншим? Набридла постійна пропаганда алкоголю, тютюну і наркотиків? Тобі близький здоровий спосіб життя? Не можеш дивитись на те, як деградує українська молодь?

Тоді приходь сам і приводь друзів на “Марш здорової молоді”, який буде проходити в рамках спортивної кампанії “Здорова Naція”!

В програмі заходу: марш центральними вулицями міста в компанії однодумців, пропаганда здорового способу життя, спортивні змагання, виступи відомих спортсменів та багато-багато іншого!

Збір: 18 вересня 2010 року о 18:00, метро Радянська (біля танків)

Інфо: zdorovanacija.com, [email protected], 093-904-15-48, 063-973-03-88

Маніфест “Здорової Nації”

За Український футбол

http://sna.in.ua/?p=4960

Ця стаття писалася не для футбольних фанатів і членів Організації, а призначена для людей далеких від навколофутбольної теми, щоб пояснити їм ставлення Українського Соціал-Nаціоналізму до правого фанатського руху.

7 вересня 2010 року представники СНА, <<Патріот України>>, <United  Kharkiv> та цілого ряду українських націоналістичних організацій підтримали українських футбольних вболівальників в акції “За український футбол!”. Акція пройшла за підтримки ВО <<Свобода>>. У кількатисячному марші столичними вулицями (від стадіону “Динамо” імені Валерія Лобановського до приміщення Федерації футболу України) соціал-націоналісти маршували у одній колоні з представниками фанатських контор з усієї країни, що з’їхалися до Києва в цей день. З одного тільки Харкова на марш приїхало майже дві сотні вболівальників.

Організований соціал-націоналістичний рух підтримав акцію з двох причин. Першою причиною є те, що вболівальники є чи не єдиним поза СN рухом, який відкрито виступає проти існуючої системи і плекає у своїх лавах націоналістичні та патріотичні настрої. Крім того, вболівальники – це та достатньо чисельна частина Української нації, що гуртує молодих, активних, готових до рішучих дій українців, що у вирі неминучої майбутньої Соціал-Nаціоналістичної революції неодмінно стануть поряд соціал-націоналістів у боротьбі за справедливий соціальний і національний лад. Другою причиною підтримки маршу є те, що його зміст – це вимога припинити утиски Українських національних інтересів. Адже марш спричинили антинаціональні тенденції, які сьогодні загрожують відібрати у мільйонів українців їх улюблений УКРАЇНСЬКИЙ футбол. Адже цей вид спорту в сьогоднішній Україні перетворився на домашню забавку купки антинаціональних олігархів, які намагаються остаточно приватизувати цю, вже національну, гру, а опір українців – втопити у хвилі міліцейських репресій. Так, у власників найбільших футбольних клубів країни -олігархів-неукраїнців Ахмєтова і Суркіса, з’явилася ідея об’єднання чемпіонатів та кубків України та Росії, що повинно було принести їм нові прибутки як у матеріальному вимірі (чергові мільйони валютних одиниць до власних кишень), так і у вимірі моральному (черговий ляпас по честі ненависних для них українців). Гасла маршу також стосувалися і давно наболілих проблем українського футболу, які загрожують стерти з цього виду спорту все патріотичне забарвлення, перетворивши його на власний бізнес асоціальної олігархічної купки. Всі вболівальники України одноголосно вимагали максимально обмежити кількість легіонерів в українських клубах всіх ліг та заборонити натуралізацію іноземних гравців (які вже успішно освоїли цей спосіб легалізації мігрантів). Крім того, національна вболівальницька спільнота відкрито вимагає від державних можновладців припинення репресій українського футболу кийками міліцейського апарату насильства. Українські вболівальники вимагають максимального скорочення кількості міліції на стадіонах і впровадження стюартів за європейським зразком. Це дасть змогу не тільки уникнути конфліктів, які нерідко провокують самі міліціянти, але й зняти ще цілий ряд проблем футбольних вболівальників (як-то використання патріотичної символіки, яку так полюбляють забороняти наші антинаціональні лівоохоронці). Марш <<За Український футбол>> показав асоціальним олігархам, що Українські вболівальники – це чисельна і свідома своїх можливостей сила, готова боротися за свої права і здобувати їх.

Український соціал-націоналіст як на марші, так і в подальшій боротьбі готовий іти плече-в-плече з українським вболівальником. А разом ми непереможні. МАЙБУТНЄ НАЛЕЖИТЬ НАМ!

Візит делегації В`єтнаму до України

http://sna.in.ua/?p=4854 Делегація в`єтнамських бізнесменів на чолі з Хоанг Бінь Куан 20 травня зустрілась з головою Харківської ОДА Михайлом Добкіним. Керівництво Харківщини не вперше приймає бізнесменів з В`єтнаму – спільні інтереси харківської влади і в`єтнамської діаспори в Харкові загальновідомі. Цього разу в`єтнамці мають бажання значно збільшити кількість своїх студентів в Україні – на порядок (зараз в Харкові навчаються 1026 студентів з В`єтнаму). Михайло Добкін запрошує вєтнамських бізнесменів до співпраці – інвестувати в переробну, харчову промисловість. Результати такої співпраці в Харкові загальновідомі. При активному сприянні харківських можновладців, у Харкові вже діє найчисельніша в`єтнамська громада, яка за офіційними даними МВС налічує більше 3 тисячі осіб, не рахуючи тих, які уже отримали громадянство України. Насправді їх значно більше, приблизно 30 – 50 тисяч осіб. Як вони потрапили до України? Перша партія прибула ще за часів Радянського Союзу в якості робітників на підприємства і фабрики народного господарства. Але довго вони там не затримались і дружно перекочували на ринки. Потім вони їхали сюди в якості студентів (чи точніше сказати учнів) ПТУ. Звичайно, ніхто з них не мав наміру навчатись – всі дороги вели спочатку до Центрального ринку, потім до ринку Барабашово. Торгівля на ринку, контрабанда, виготовлення контрафактної продукції, сприяння нелегальній імміграції – ось далеко не повний перелік занять цих «студентів». Що від того маємо? Зайняті в`єтнамцями гуртожитки, в яких мали б жити українські студенти. Зайняті торгові місця на ринках. Міська земля щедро роздається іноземцям на будівництво так званого “в`єтнамського майданчика” на ринку Барабашова, на будівництво буддистського храму, на житлове будівництво для керівників в`єтнамської громади. До речі, ця земля міськрадою роздається безкоштовно. Так звані «іноземні інвестиції», які вкладають в`єтнамські підприємці в Українську економіку, насправді «зароблені» в`єтнамським земляцтвом тут, в Україні, за рахунок контрабанди, виготовлення контрафактної продукції, ухиляння від податків. Називається це «іноземними інвестиціями» тому, що згідно до українського законодавства іноземні інвестиції мають привілеї порівняно з вітчизняними. Міська влада переконує нас, що в`єтнамські підприємці створюють робочі місця на ринках. Не створюють в`єтнамці робочі місця, а навпаки, забирають їх у українців. Адже торгове місце на ринку – це і є робоче місце, яке дістанеться або іноземцю, або українцю. Дякуючи власникам ринків і міській владі все частіше такі робочі місця надаються саме іноземцям. Якщо ви українець, спробуйте отримати торгове місце на “в`єтнамському” майданчику, на ринку Барабашова! Тоді ви зрозумієте, що таке етнічна мафія, що таке расизм по-в`єтнамськи. Ми не проти реальних інвестицій в економіку України. Коли створюються сучасні, високотехнологічні підприємства, коли українські громадяни отримують високу зарплатню, коли бюджет в вигляді податків отримує значні кошти – це добре. А от коли створюється іноземне підприємство для легалізації в Україні все нових і нових “співробітників”, “експертів”, “спеціалістів”, потім їх родичів і так далі – ми проти. Для довідки –в Харкові в 2009 році отримали дозвіл на працевлаштування 169 громадян В`єтнаму. Цікаво, що це за спеціалісти, яких неможливо знайти серед громадян України? Коли в Україну приходить серйозний інвестор, він не намагається отримати громадянство чи дозвіл на постійне проживання. Він наймає українських керівників, спеціалістів, робітників. Серйозний інвестор не використовує своє підприємство для легалізації іммігрантів. А інвестиції по-в`єтнамськи – це коли на один долар інвестиції отримуємо одного іммігранта. Мігранти не прагнуть працювати на Україну, вони залишаються патріотами своїх етнічних спільнот і працюють на розвиток цих спільнот. Мігранти не прагнуть стати українцями китайського, в`єтнамського походження, (якщо це взагалі можливо), їх мета – створити в Україні маленький Китай, маленький В`єтнам і так далі. Приклад в`єтнамського містечка в районі вулиці Киргизької в Харкові, приклад Косова, де албанці витіснили сербське населення, – яскраве свідчення тому.

Ми вимагаємо:

- обмежити набір студентів з країн міграційного ризику – Китаю, В’єтнаму, Азії, Африки. Після закінчення навчання забезпечити повернення студентів на свою батьківщину. - заборонити студентам займатись діяльністю, не пов`язаною з навчанням (торгівлею, бізнесом, релігійною, місіонерською діяльністю). - звільнити студентські гуртожитки від іноземців, які там незаконно проживають. - припинити практику безкоштовної роздачі землі іноземним громадянам. Пріоритетне право на отримання в оренду земельних ділянок – для українських громадян і українського бізнесу. - забезпечити на ринках Харкова (незалежно від форми власності) пріоритетне право на зайняття торгових місць за громадянами України. Частку торгових місць, які мають право займати іноземці, обмежити на рівні 5% від загальної кількості місць на ринку.

Підтримка харківського заводу «Гідромодуль»

http://sna.in.ua/?p=4848

29 серпня членством та прихильниками Організації «Патріот України» – Соціал Nаціональної Асамблеї у Василькові було проведено акцію солідарності з робітниками харківського заводу «Гідромодуль». Справа в тому, що згідно чергового рішення Харківського апеляційного господарського суду у справі проти СКТБ «Гідромодуль» на користь буддистської релігійної громади «Аджита» частина українського заводу передається в’єтнамським буддистам.

Як результат по своєму унікальний харківський завод «Гідромодуль» (єдиний на Україні завод де розробляють та випускають гідравлічне обладнання) може припинити своє існування, українські робітники втратять робочі місця і як наслідок спроможність утримувати своїх дітей. Але такі дрібниці мало хвилюють в’єтнамських окупантів адже ними давно заплановано збудувати на території заводу «Гідромодуль» багатоповерхові житлові приміщення для нових тисяч в’єтнамських нелегалів. Усвідомлюючи небезпеку повзучої окупації членство Організації ранком 29 серпня планувало провести чергову акцію по витісненню чужинців з васильківського ринку і одночасно провести пропагандивну акцію на підтримку робітників харківського заводу «Гідромодуль». Чужинцям які незаконно торгують на при ринковій території вдалося помітити частину бійців Організації «Патріот України» очікувала на побратимів в одному з кафе поблизу васильківського ринку. Як результат дев’ять українських патріотів було затримано міліцією яка оперативно виїхала на ринок після дзвінка чужинця. На щастя після втручання депутатів Васильківської міської ради міліція швидко відпустила затриманих. А тим часом серед українських підприємців та відвідувачів ринку агітаторами СNA поширювалися листівки з закликами підтримати робітників харківського заводу «Гідромодуль» в їхній боротьбі з в’єтнамськими окупантами. Васильківці в переважній своїй більшості дуже доброзичливо віднеслись до пропагандивної акції соціал-націоналістів, цікавились як долучитись до боротьби і стати членом Організації, збирались на ринку групами 5 – 15 чоловік і обговорювали боротьбу харківських робітників заводу «Гідромодуль». Мешканці Василькова видохнули з полегшенням коли довідались, що після роз’яснювальної роботи проведеної бійцями Організації «Патріот України» друга особа у в’єтнамській ієрархії міста Василькова просто виїхала на свою етнічну батьківщину до В’єтнаму. Ця знакова подія надихає на боротьбу з чужинцями адже Васильків вже незабаром має стати головним форпостом соціал – націоналізму на Київщинні!

Організація «Патріот України» на захисті українських дітей

http://sna.in.ua/?p=4808#more-4808

Пізнього серпневого ранку група бійців Васильківського осередку Організації « Патріот України» вийшовши з кінотеатру «Дружба» помітили знервовану та заплакану дівчину яка не знала куди подіти немовля яке несла на руках. Як з’ясувалося дівчина поверталася з міліції куди ходила скаржитись на свого чоловіка, батька своєї дитини. Виявляється п’яний «татусь» в очах якого вже бігали зелені чоловічки в присутності компанії подібних до нього суб’єктів душив не тільки матір своєї дитини а й саму дівчинку восьми місяців. Матері з дитиною якимсь чином довелось втекти від п’яної компанії і вона побігла шукати захисту до райвідділу міліції. Черговому по райвідділу було байдуже до проблем молодої матері та її немовляти. Дівчина з немовлям на трагедію якої ніхто з міліціонерів не звертав уваги, просидівши безрезультатно більше години в міліції пішла куди очі глядять.

Почувши трагічну історію молодої матері та її дитини бійці Організації «Патріот України» зразу ж вирушили до помешкання цієї родини. П’яні друзяки горе-батька миттєво полишили цю квартиру. Після розмови з бійцями Організації «Патріот України» дехто з цієї компанії хотів вийти через вікно але все ж таки знайшов двері. Горе-татусь після інтенсивної виховної бесіди на колінах просив пробачення у дружини та своєї восьми місячної донечки. На ранок чоловік пішов на роботу яку до цього часто прогулював, як відомо він вже більше тижня не вживає алкогольні напої. Васильківський осередок Організації «Патріот України» пильно спостерігає за цією родиною та готовий в будь який час стати на захист матері та дитини адже здорова та міцна родина є запорукою величі Нації та Держави!

Мігрантів викинули з васильківського ринку

http://sna.in.ua/?p=4482

24 липня 2010 р. у Василькові відбувся рейд бійців «Патріота України» та підприємців міста.

В результаті рейду було зачинено декілька в’єтнамських контейнерів разом із крамом чужинців та прибрано ятки узбеків та циган. Більшість українців, що перебували в цей час на ринку, схвально оцінили дії соціал-націоналістів.

У свою чергу під час стихійного мітингу, який виник біля ринку, представники СNА запевнили підприємців та споживачів, що завжди стоятимуть на захисті соціальних та національних інтересів українців і не дозволять чужинцям відбирати робочі місця в українців та продавати товар низької якості.

Як вже повідомлялось раніше, українські підприємці, що торгують на цьому ринку, виступили категорично проти, того, щоб на ньому продавали свій товар чужинці, а саме в’єтнамці, цигани, узбеки тощо. Українських підприємців підтримали Соціал-Nаціональна Асамблея та Організація «Патріот України».

Гуртом патріоти та підприємці протягом останніх 2 тижнів з васильківського ринку витіснили більшість чужинців. Деяким представникам в’єтнамської діаспори довелось силою вказувати на їхнє місце, декого з них госпіталізувала швидка.

В ході сьогоднішнього рейду бійці Організації «Патріот України» не зустріли жодного співробітника МВС, що може свідчити лише про зміну пріоритетів міліціонерів, які протягом останніх двох тижнів захищали чужинців.

 

 

Фестиваль Традиції Духу «РУСЬ»

http://sna.in.ua/?p=3677 ФТД «РУСЬ» відбудеться на березі мальовничого лісового озера, поблизу гори Остриця, де в 1240 році на Стугнянських луках відбулась остання, перед облогою Києва, відкрита битва руських дружинників з татаро-монгольською ордою. В програмі: 26 червня 2010 р. - з 10-00 до 17-00 – організований заїзд на місце проведення фестивалю; - початок музичної програми о 17-00 - виступ кобзаря; - гурти “Сокира Перуна” (Київ), “Сейтар” (Київ), “Тінь Сонця” (Київ), “Цирюльня” (Миколаїв), “Визволитель” (Львів), “Nahtigal” (Львів), “WHITE LIONS” (Севастопіль), “Святосіч” (Харків), “Широкий лан” (Калуш), “The GAZ” (Шахтарськ), “CLAN” (Жидачів) та інші; - традиційні проводи Купала; - нічний кінозал; - спілкування з музикантами та акустична програма; - нічна музична програма та історичні розповіді Р. Коваля. 27 червня 2010 р. - реконструкторський бій «Русів» на території фортеці «Київська Русь»; - Бойовий гопак; - турнір з контактного бою «Меч Святослава». Гостей ФТД «РУСЬ» пригощатимуть справжнім козацьким кулешем. Проїзд з Києва: Маршрутне таксі №303 від ст. метро «Либідська» до міста Василькова, зупинка «Готель «Ярославна» звідки до місця проведення фестивалю регулярно курсуватимуть маршрутки

Рада Старійшин міста Василькова схвалила діяльність Організації

http://sna.in.ua/?p=3545 28 травня Рада Старійшин міста Василькова у ході свого засідання схвалила діяльність Організації “Патріот України” у своєму місті. В засіданні Ради Старійшин взяли участь її постійні члени, а це почесні громадяни Василькова, ветерани Другої світової війни, вчителі, лікарі, лідери громадських організацій, а також запрошені гості отець Ростислав (УПЦ), отець Роман (УГКЦ), отець Ігор (УПЦ-КП), протестанти, представники Організації “Патріот України” та інші.

Після тривалого і конструктивного обговорення Рада Старійшин ухвалила рішення вцілому схвалити діяльність Організації “Патріот України”.Текст рішення подається нижче без змін у відповідності із оригіналом:

Рішення Ради Старійшин стосовно діяльності ВГО «Патріот України»

Останнім часом у Васильківських засобах масової інформації з’явилася серія статей, переважно критичного характеру, стосовно діяльності від недавнього на території м. Василькова та Васильківського району Всеукраїнської громадської організації «Патріот України». Нестандартність мислення та дій молодих юнаків, які протягом короткого часу зуміли проявити себе рядом дієвих акцій в м. Василькові та районі по наведенні елементарного порядку, породили в одних страх та намагання перешкодити їхній діяльності, оскільки в ідеї соціал-націоналізму, яку сповідують ці молоді люди та монографічному символі організації Ідея Nації, вони насамперед побачили ознаки відродження фашизму. В інших їхня діяльність викликала настороженість. Але в більшості тих, хто з ними спілкувався, а це переважно прості мешканці м. Василькова – пенсіонери, робітники, домогосподарки, їхня діяльність викликала розуміння та підтримку. Саме те, що громадкість м. Василькова не залишилась байдужою до факту виникнення ВГО «Патріот України», побудила Раду Старійшин м. Василькова, обговорити на своєму черговому засіданні, залучивши до участі в ньому священників Української Православної церкви, Української Православної церкви Українського Патріархату, Української Греко-Католицької церкви, керівників ряду євангелічних церков м. Василькова, представників ВГО «Патріот України», та працівника Васильківського міського відділу освіти, можливості пошуку шляхів співпраці духовенства, представників старшого покоління та активної частини молоді в питаннях виховання молодого покоління на засадах патріотизму та відродження духовно-моральних цінностей. Обговоривши сучасний стан виховання молоді в місті Василькові, Рада Старійшин м. Василькова вважає: 24.08. 2010р. виповнюється дев’ятнадцять років існування незалежної Української держави, яка за цей час, так і не зуміла створити хоча б якусь певну систему виховання молоді. В результаті виросло покоління молодих людей, вихованих на дешевих російсько-американських серіалах, де проповідувалось та оспівувалось лише зло: насильство, беззаконня, хамство, проституція. Тай позбавлене будь-яких виховних і моральних принципів українське суспільство, де панує культ грошей, насильства, підступництва, беззаконня, корумпованості та хабарництва, не служило також взірцем з якого б мало брати приклад молоде покоління. А як наслідок всього цього, ми бачимо деградацію українського суспільства та його фізичне вимирання. Необхідність радикальність змін в житті суспільства, усвідомлюють всі. Усвідомлюють… Та не мають єдиного бачення, цих змін, їх водночас і бояться. А тому і не дивно, що коли в м. Василькові організувалася група молодих людей, які чітко заявили, що так далі жити не можна, що вони прагнуть змінити життя суспільства і насамперед показують приклад з себе, то саме ті, хто за фахом покликані турбуватися про відродження духовно-моральних цінностей у молодого покоління, шукати виходи з тієї духовної криза, в якій воно перебуває, почали шукати в їхніх дітях не те нове, позитивне, яке необхідно було б підтримати, а саме ті ознаки радикалізму, які притаманні молоді взагалі, тобто всім молодим людям. Молодь завжди прагнула радикально змінити цей світ, оскільки вірила і вірить, що світ має стати кращим і що саме їм вдається змінити його. Але ж голосуючи 1 грудня 1991 року за незалежність України, ми з Вами, являючись на той час ще достатньо молодими людьми, також хотіли саме цього. Свастика, є одним з найдревніших символів на землі і в якості національних символів в різних видах, вона вживала практично усіма європейськими народами. Користувалися нею, хоч і не в значній мірі, в більш давні часи й українці. Свастика і до цього часу є одним з державних символів таких демократичних країн, як Фінляндія та Латвія. Але фашизм, це насамперед не свастика, а ідеологія, яка виправдовує насильство, агресію, упокорення та знищення інших народів в ім’я панування одного народу над іншим. І саме цим він ненависний людям. Як могли впевнитися мешканці міста Василькова, що дивляться телеканал «Рубікон» на якому проводилася теледитскусія з представниками ВГО «Патріот України», таку ідеологію ця організація не сповідує і таких цілей перед собою не ставить. Тому, Рада Старійшин м. Василькова вважає, що не монографічний знак ВГО «Патріот України» Ідея Nації має стати предметом дискусії, а її справи, адже в Євангелії сказано: «… по ділах їхніх пізнаєте їх» і саме справи, а не слова мають стати мірилом визначення правдивості намірів кожного з нас. Лише справи, а не слова можуть принести нашому суспільству ті зміни, яких вона так потребує. І лише конкретні справи кожного з нас скеровані в ім’я з Любові до Бога, до себе та до ближнього свого, а не словоблуддя, якими благими намірами воно б не прикривалося, зможуть об’єднати наше суспільство та вказати йому шляхи подальшого його розвитку.

Прийнято на розширеному засіданні Ради Старійшин 28.05.2010р.