Искать


Поиск заметок «час» в архиве пользователя «FireKU»

Як не бути трудоголіком...

Трудоголізм - це залежність і порушення життєвого балансу. Людина занадто захоплюється чимось, і її просто не вистачає на інші події в житті. Трудоголіки ставлять роботу на перше місце. Дуже часто вони забувають про своє здоров'я і навіть елементарний відпочинок. Для людей, які захоплені роботою, але знають в цьому міру, цілком нормальним може бути ревна праця без вихідних і свят над важливим проектом. Але за кожним таким складним періодом має слідувати відновлення.
Фотография
Ви довго засиджується на роботі, а у вихідні не можете відволіктися від думок про офіс або проект? Не уявляєте, чим будете себе займати, якщо раптом втратите роботу? Придивіться до себе уважніше - чи немає у вас ознак трудоголізму?

Безумовно, робота і все, що з нею пов'язано, займає значну частину нашого життя і багато в чому робить її наповненою і щасливою. Не дивно, що навіть вдома буває важко відволіктися від посадових питань, термінових завдань та інших дуже важливих справ, які ніяк не можуть почекати до понеділка або ранку. Але в результаті такого підходу страждає не тільки особисте життя, а й власне здоров'я.

Чим люди, які просто важко працюють, відрізняються від трудоголіків, і як побороти залежність від роботи.

Знайдіть 10 відмінностей
Проблеми трудоголізму хвилюють вчених по всьому світу, і вони постаралися дохідливо пояснити, як роботодавцю або колегам визначити, з ким вони мають справу - з людиною, якій потрібна допомога, або просто з добропорядним співробітником:

1. Люди, які багато працюють, сприймають працю як необхідне і місцями приємне заняття. Трудоголіки, в свою чергу, сприймають роботу як можливість дистанціюватися від проблем.

2. Старанні співробітники, незважаючи на роботу, завжди приділяють час родині, а трудоголіки ставлять в основу роботу, роботу і нічого, крім роботи.

3. Трудоголіки приходять в захват від нездійсненних завдань, а звичайні працівники - ні.

4. Просто старанні співробітники завжди можуть безболісно відірватися від роботи і зробити перерву, а трудоголікам це не під силу.


Крім того, справжніх трудоголіків відрізняє постійне бажання викроїти додатковий час для роботи, відмова від хобі і стрес в разі постійної або тимчасової втрати необхідної як повітря роботи.

Проте, як відзначають психологи, не варто вважати, що всі, в чиєму списку завдань одне з перших місць займає робота, є трудоголікам. Історії відомі випадки, коли люди будували успішні кар'єри, практично жили на роботі, але, при цьому, вміли приділяти увагу собі, родині, друзям і навіть викроювали час на хобі. Таким старанним співробітникам не важливий сам процес роботи, їм куди потрібніше отримати фінансову винагороду і мати хороші відносини в колективі.

Отже, якщо підсумувати все, що вже сказано вище, можна виділити кілька основних ознак типових трудоголіків. Перевірте себе:

1. Вони приходять на роботу з першими променями сонця, а йти їх змушує лише той факт, що офіс закривається.

2. Вони й гадки не мають, що таке обідня перерва.

3. У них немає хобі.

4. Вони погано себе почувають, коли не на роботі.

5. Вони вважають роботу набагато важливішою за  особисте життя.

6. Відпустка? Яка відпустка?

7. Думками вони завжди на роботі.

8. Лікарняних для них теж не існує.

9. Вони зловживають мікроменеджментом.

10. Вони не відмовляють начальству, але відмовляють друзям.

11. Вони не визнають свій трудоголізм.
Що робити?
Фотография
Ольга Евланова, психотерапевт, тренер, коуч
Думка експерта
Щоденник. Якщо ви відчуваєте, що можете перетворитися на трудоголіка, я раджу, перш за все, завести щоденник. Записуйте в нього, скільки часу і на що ви приділяєте протягом дня. Якщо ви розумієте, куди йде часовий ресурс, то зможете легко визначити, як можна перегрупувати завдання.

Колесо балансу. Ще один спосіб боротьби з трудоголізмом, який я рекомендую спробувати, називається «Колесо балансу». або «Колесо життя». Вам буде потрібно намалювати коло і розділити його на 10 рівних секторів, які відповідатимуть за найрізноманітніші сфери нашого життя:

1. Перший сектор - «Я» (ваше ставлення до себе);

2. Другий сектор - «Відносини з коханою людиною»;

3. Третій сектор - «Відносини з дітьми і родичами»;

4. Четвертий сектор - «Зона розвитку» (знаходите ви час для власного зростання);

5. П'ятий сектор - «Робота»;

6. Шостий сектор - «Відпочинок»;

7. Сьомий сектор - «Будинок, побут»;

8. Восьмий сектор - «Здоров'я»;

9. Дев'ятий сектор - «Хобі» (ідеї і справи, якими ви живете);

10. Десятий сектор - «Натхнення».

Для кожного з перерахованих вище напрямків і сфер життя вам необхідно визначити і оцінити за шкалою від 0 до 10 ступінь своєї реалізації - те, скільки сил, часу і бажання ви вкладаєте в них. Після того, як бали будуть проставлені, сектора потрібно з'єднати між собою.

Ви отримаєте колесо. Рівність його ліній і відсутність перекосів свідчить про баланс або дисбаланс у вашому житті. Якщо якийсь із секторів «перетягує ковдру на себе» (наприклад, та ж робота), подумайте, що можна зробити для того, щоб виправити ситуацію.

Страхи. Щоб не допустити розвитку трудоголізму, перш за все, зізнайтеся собі у власних страхах. Боятися - це нормально. Дуже часто в моїй практиці зустрічаються випадки, коли людина сильно переробляє тільки через те, що  не знає, як правильно вибудовувати відносини в родині або з другою половинкою після довгих років спільного життя. Йому важко спілкуватися вдома і тому він «закривається» в роботі.

Варто враховувати  те, що часто трудоголізм може бути станом юнацтва, коли людина шукає себе і своє місце. Для віку від 20 до 30 років - це цілком нормально. Важливо не допустити, щоб переробки стали нормою і визначили стиль у подальшому житті.

Крім того, людям, які надмірно захоплені своєю роботою, я рекомендую взяти на себе відповідальність за те, скільки вони проживуть. Дуже часто трапляється так, що людина настільки йде з головою в кар'єру, що просто не розуміє, якої шкоди завдає власному здоров'ю.

Хтось цілком може заперечити, що бути трудоголіком - не так і погано, з огляду на той факт, що саме у таких співробітників найбільше шансів закріпитися на роботі і отримати непогане просування. Однак, за даними одного з опитувань топ-менеджерів, тільки 37% керівників компаній будуть раді бачити в рядах своїх підлеглих трудоголіків, а решта охочіше віддадуть місце в компанії людині, яка просто любить свою роботу.

Якщо ж робота захлеснула вас з головою і зупинитися самостійно ніяк не виходить, можна спробувати  постаратися розставити пріоритети.

1. Займіться спортом. Швидше за все, ви вже давно закинули затію ходити в спортзал, оскільки робота займає весь час. Поставте собі за мету відвідувати тренування хоча б раз на тиждень і без зайвих вагань відмовляйтеся від бажання попрацювати в цей час. Коли втягнетеся - можна збільшити кількість тренувань.

2. Згадайте про хобі. Ваше улюблене заняття теж не витримало конкуренції з роботою і відійшло на другий план. Саме час повернутися до нього. Малюйте, вишивайте, танцюйте - робіть те, що вам подобається. Найкраще записатися на курси, щоб наявність чіткого графіка занять хоч якось мотивувало вас йти з роботи вчасно.

3. Складайте план на день. І не забудьте згадати в ньому час для відпочинку. Приділяйте робочим питанням строго відведений час, а решту дня залишайте на дозвілля.

4. Не відмовляйтеся від посиденьок з друзями або в колі сім'ї. Це допоможе вам не тільки налагодити відносини з близькими, а й «перезавантажити» думки.

5. Оцінюйте масштаб втрачених можливостей. Порахуйте, скільки цікавих подій за останній час ви пропустили, просто тому що самі відмовили собі в них і вирішили ще попрацювати? Це як мінімум шкодить вашому особистісному і професійному розвитку. Записуйтеся на заходи і купуйте квитки заздалегідь, щоб ви були просто зобов'язані туди піти.
Фотография
25 порад, як не засиджуватись на роботі
1. Придбайте навушники.

2. Вимкніть оповіщення в телефоні на час роботи.

3. Закрийте всі чати і месенджери.

4. Відмовтеся від ідеї виконувати кілька справ одночасно.

5. Пам'ятайте про «квадрат Ейзенхауера». Сконцентруйте основну увагу на виконанні важливих, але не термінових завдань. Так вони не стануть терміновими.

6. Складайте детальний список справ. Розписуйте покроково кожне завдання.


7. Робіть перерви.

8. Будуйте реалістичні плани. Аналізуйте, які справи дійсно можна встигнути зробити, а які можна залишити на наступний день.

9. Плануйте час після роботи. Це допоможе сконцентруватися на виконанні завдань.

10. Не забивайте графік вщерть. Залишайте тимчасові кишені. Графік, що «з'їхав» може зруйнувати весь план.

11. Аналізуйте, які офісні зустрічі вам необхідно відвідувати, а з яких питань можна обмежитися листуванням.

12. Контролюйте прокрастинація. Якщо не можете почати виконувати завдання? Придумайте найменший перший крок (наприклад, складіть таблицю, розпишіть план і т.д.) і зробіть його.

13. Не залишайте найскладніші і комплексні завдання на кінець дня. Краще, наприклад, почніть з них свій день. «Бридкі жаби» - перш за все.



14. Користуйтеся таймером. Наприклад, допоможе популярна техніка тайм-менеджменту Pomodoro - чергуються 20 хвилин концентрації і 5 хвилин відпочинку.

15. Навчіться делегувати повноваження і завдання.

16. Не відпускайте графік на самоплив. Контролюйте, на що йде робочий час.

17. Підтримуйте порядок на робочому столі і в комп'ютері.

18. Поставте перед собою годинник.

19. Контролюйте емоції і стрес.

20. Не втягуйтеся в офісні інтриги і плітки.

21. Чи не з'являйтеся у суді вранці.

22. Контролюйте свій перфекціонізм. Запитайте себе, чи не страждаєте ви «синдромом відмінника».

23. Отримуйте задоволення від результатів своєї роботи. Навіть якщо це не робота вашої мрії, але ви створюєте щось нове, допомагаєте людям, досягаєте невеликих цілей, які залишилися б невиконаними без вас.

24. Якщо у вас багато рутинних поточних справ, групуйте однотипні завдання. Наприклад, телефонні дзвінки, які потрібно зробити, або листи.

25. Не звинувачуйте себе за непродуктивність. Просто проаналізуйте, куди йде ваш час і як можна перебудувати графік.
У кожного з нас - свій графік, так що універсальних порад годі й шукати. Але хоча б парочка з них - точно стане в нагоді. Правда, вони, на жаль, не застрахують від керівників, які всіма силами хочуть затримати своїх співробітників на роботі довше :)

Про які втрачені можливості шкодують українці.....

Изображение
1.«Ставити за ціль працювати з професіоналами у кращих компаніях. Бути готовим  працювати за мінімальну оплату заради знань и вмінь. Вчитися Швидко змінювати роботу, якщо вона все одне не дасть тобі тих результатів, що ти Хотів. Шукати змін І ШВИДКО переналаштовуватися і не ступоритись  на одному місці ».

2. «Більше вкладати в свою освіту. Вибирати кар'єрне зростання і цікаву роботу замість стабільної високої зарплати ».

3. «Була можливість працювати за іншою спеціальністю, але я в якийсь момент забоялися міняти все кардинально, а треба було. Не можна боятися - потрібно діяти! »

4. «Шкодую, що невпевненість у собі і страх невдачі перешкодили мені почати розвиватися в моїй професії раніше. Довелося починати все з початку в 26 років »

5. «Коли тобі роблять пропозицію про роботу, посаду, - потрібно добре було все продумати, перш ніж сказати« ні ». Або  не задовольнятися малим »

6. «Купився на громадську думку про успішні професії на поточний момент і кинув улюблене заняття - зараз намагаюся повернутися».

7. «Мені 35 років, а я тільки недавно зрозуміла - як важливо знайти свій шлях і йти за своєю мрією. Шкодую про згаяний час безцільного блукання по життю, хоча на той момент мені так не здавалося ».

8. «Не боятися запитувати все, що незрозуміло, не потрібно боятися здатися дурним або некомпетентним. Питання на новій посаді / спеціальності / проекті - це нормально і необхідно для оптимальної роботи ».

9. «Треба було відкрити свою справу».

10. «Сім'я важливіша за кар'єру».

11. «Втрачено багато часу для придбання більш різноманітних навичок. Краще мати 2, а то і 3 професії про запас. Занадто багато розпорошувався і в підсумку багато умінь і знань, не доведених до прибуткового фіналу ».

12. «Потрібно було вчити математику і не вступати в гуманітарний вуз».

13. «Я б змусив себе вчити мови, навіть не маючи необхідності їх знати. Як можна раніше знайшов би собі наставника ».

14. «Я шкодую, що не вміла по-справжньому вчитися в університеті. Не просто запам'ятати щось, щоб здати іспит, а по-справжньому розібратися і застосувати знання відразу ж на практиці ».

15. «Зрозуміла, що важливо зрозуміти вже в 20 років, чим ти хочеш займатися в житті, що потрібно любити своє заняття і знайти його, що потрібно дивитися в майбутнє, вчити англійську. Зараз в твоєму резюме немає 10 років досвіду в тій області, в якій зараз хочеш займатися, тому краще відразу знайди свою справу, навіть якщо вона не популярна. Вчіть англійську! Займайтеся самоосвітою! Виберіть свою професію! Подорожуйте! Дивіться по сторонам! ».

Крадіжка часу.....

Клієнт прислав повідомлення про те, що не зможе приїхати на консультацію за десять хвилин до сеансу. Здавалося б, штатна ситуація, цілком знайома багатьом і багатьом психологам. З ким не буває?

Що тут поробиш? Залишається лише перевірити свою здатність знаходити позитив у будь-якому прояві світу. А ще проявити гнучкість і зробити за хвилини, що звільнилися щось нове, корисне, цікаве, важливе ... Те, що давно хотів зробити, але відкладав ...

Гарні слова. Прекрасний принцип позитивации відбувається. Маса перспектив, що відкриваються! Але мені раптом чомусь стало сумно.

Адже  ці пару годин вихідного дня я міг провести більше часу зі своєю сім'єю. І я чудово розумію, що це були б цілком звичайні годинни. Нічого надприродного. Просто відрізок дня з найближчими в  домашній обстановці.

Звичайно ж, саме екологічне і гуманне рішення тут - це прийняти подібну втрату часу.Як не дивно, але у багатьох це виходить зробити вельми легко. Не так давно чув розмову двох молодих людей, один з яких із захватом розповідав, як вони до першої години ночі на роботі доробляли якийсь проект. Адже начальство попросило затриматися - як тут можна відмовити!

Ми з легкістю приймаємо той факт, що інші люди, обставини або щось ще забирають частину нашого часу. Точніше ми з легкістю віддаємо свій час цим людям, обставинам, ситуаціям.

Незважаючи на те, що клієнт вибачився і потім компенсував скасування сеансу, я несподівано відчув себе так, немов мене обікрали. Саме так, немов у мене з під носа поцупили, вкрали щось важливе і вартісне. Цим важливим був мій час. Втрата дійсно була неусвідомлювана, нематеріальна.

Пропажу автомобіля, телефону, грошей та інших матеріальних цінностей ми усвідомлюємо миттєво, так, немов від нас відірвали шматок. Але з часом таке рідко трапляється. Адже якщо хтось не з близьких і рідних попросить подарувати йому просто так ваш ноутбук або телефон, якою буде ваша реакція? З великою ймовірністю це буде протест або відмова. А якщо та ж людина попросить приділити їй «хвилинку» часу, яка розтягнеться на годину або дві? Тут все виглядає вже не так страшно. І протесту, швидше за все, ніякого не буде.

Тим не менш, я відчув саме відчуття протесту і небажання миритися з пропажею частини особистого часу. Їхати додому з урахуванням дороги означало пробути там всього півгодини, а потім повертатися на наступну зустріч, тобто не мало ніякого сенсу ...

І ось тут, мабуть, включився принцип позитивации  у всій красі. Сталося перевизначення сенсу, справжній рефреймінг в класичному нелперском вираженні. Я сказав собі «Не всього півгодини, а цілих півгодини!» , після чого розвернувся і вирушив у бік будинку.

Цінність часу, який ми проводимо з близькими, рідними і просто значущими для нас людьми, часто ледве усвідомлюється . Нерідко для цього потрібно пройти ситуацію «позбавлення», коли можливість такого спілкування стає обмежена.

Ми витрачаємо масу свого часу на малозначні речі, про які не згадаємо вже на наступний день. Частину з них ми робимо за звичкою, а деякі - з причини того, що перебуваємо в стані нерішучості . Останнє тісно пов'язане з ілюзією, що часу у нас достатньо, і можна все встигнути. (До речі за ті півгодини вдома я встиг зробити стільки корисних справ, скільки навряд чи б встиг і за півтори години.)

Як сказав про це Наполеон Хілл в його відомій книзі «Думай і багатій»:

Життя - це шахівниця, на якій ви граєте з часом. Поки ви вагаєтесь, придумуючи виправдання і ухиляєтеся від ходу, час їсть ваші фігури. Ви граєте з суперником, що не прощає нерішучості!

Не можна дозволяти собі бути обкраденим в часі!

Логіка тут дуже проста - втрачений час нам вже ніхто не поверне. Чим більше ми розпорошуємось на другорядні питання, чим легше ми віддаємо хвилини, години, дні обставинам, ситуаціям та іншим людям, тим менше залишається для себе і своїх близьких.

Звичайно ж не все перебуває під нашим контролем. Але якщо цінувати кожну секунду свого часу, не піддаючись ілюзії того, що у нас його незліченна кількість, то рано чи пізно ми виявимо, що знаходимо над ним все більший контроль.

Всього п'ять зекономлених хвилин в день перетворяться на цілу добу за рік! Навряд чи хтось відмовився б від додаткового вихідного дня в році, протягом якого можна розпоряджатися своїм часом за власним бажанням. Виявляється, що знайти його, так само як і втратити, досить нескладно.



7381АК

Як почати банк часу

банк времени: Устойчивое развитие

 

Банки часу, популярна альтернативна модель взаєморозрахунків між людьми, один з яскравих прикладів економіки обміну. Банк часу допомагає розвиватися громаді, використовувати менше ресурсів і створювати сильні соціальні зв'язки.
Банки часу використовують відпрацьовані години в якості одиниці взаєморозрахунків між людьми в рамках невеликої громади. Це об'єднує людей і дозволяє їм з вигодою продавати свої послуги, отримуючи натомість послуги від своїх сусідів.
 
Однією з головних переваг банків часу є те, що вони розвивають можливість обміну товарів і ресурсів на місцевому рівні. Навіщо платити за органічні продукти, якщо ваш сусід може допомогти навчити їх вирощувати.
 
Інша перевага банків часу - це сприяння і допомога людям з низькими доходами, а також людям, які не в змозі працювати повний робочий день. Вони можуть покращувати свій добробут в громаді не маючи стартового капіталу або цікавих ідей, просто надаючи свої послуги в якості домогосподарки або підсобного працівника.


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/yak-pochati-bank-chasu/

.... не футбол!!!

Коли жінка говорить: "У мене нема часу!", " Мені треба подумати!", " Я не готова!" ..... і т.д. Кидайте! Кидайте без докорів.

Життя - не футбол! Додаткового часу не буде!!!



Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/ne-futbol/

Поради тим, хто готовий працювати цілодобово.

Світ захопили ті, хто вміє працювати продуктивно і в стислі терміни. Порівняй  .... Якщо ти вибереш працювати більше замість того, щоб працювати продуктивніше: хронічне перевантаження, що руйнує твою психіку постійні переробки, недосипання, втома, відсутність особистого життя, самотність, відчай, різні захворювання...

 І якщо ти збільшити продуктивність і зменшиш робочий день з завтрашнього дня: неймовірна розслабленість і впевненість, багато вільного часу на розваги та навчання, радість від життя і роботи, успішна кар'єра і більше грошей, завдяки можливості без перевантаження вести відразу кілька проектів 

Що б ти вибрав для себе?

 

6 простих порад, як Більше Встигати

 

Порада 1. Використовуй надійні інструменти для управління завданнями і часом

 

Це мега-важливо. Ненадійні програми з глюками, повільна техніка,  щоденнки, що вічно втрачаються  - вони просто крадуть дорогоцінні хвилини твоєї роботи і життя. Це як намагатися зрубати дерево тупою сокирою. Довго і марно.

 

Тому позбудься від усього зайвого і ненадійного. Потраться на хороший комп'ютер, телефон, встанови на них Evernote (з системою тегів GTD) і ти побачиш, як час замість твого ворога стає твоїм помічником.

 

Порада 2. Заведи "щоденник часу"

 

Спробуй тиждень записувати, на що ти витрачаєш час. Кожен крок, кожна дія і скільки часу це займає. І ти побачиш, на що йде велика частина твого часу. Більшість тих, хто завів такий щоденник з жахом відзначають, що з 8 робочих годин ефективно проводять 1,5, ну максимум 2. Решта - порожнє базікання.

 

Тому заведи щоденник, усвідом проблему і усунь всі фактори, що заважають продуктивності , використовуючи наступні кроки.

 

Порада 3. Склади список «чого не робити»

 

Після того, як зрозумієш, що саме краде твій час, склади список цих відволікаючих речей. Роздрукуй і повісь над робочим місцем. І кожного разу, коли тобі знову буде не вистачати часу, подивися в цей список і відповідай на питання: «Чи не витрачав я час на одного з цих пожирачів часу

 

Це допоможе тобі усунути все, що заважає бути продуктивним і швидше справлятися з поставленими завданнями.

 

Порада 4. Створити сценарій свого дня

 

Не просто складай список справ на день, а роби чіткий розклад з зазначенням часу початку завдання і його завершення. Тільки будь чесним з собою - не став свідомо нездійсненні дедлайни.

 

Чітко оціни, скільки часу займає кожне завдання, потім додай ще + 10-15 хвилин на "непередбачені затримки" і йди цим планом, щоб правильно використовувати кожну хвилину. І ти побачиш, як завдання, на яке раніше йшло 2-3 години "стиснеться" до 40-60 хвилин.

 

Порада 5. Роби важливі завдання першими

 

З самого ранку, не відкладаючи, поки твій мозок не перевантажений. Максимум, що можеш зробити - це уяви, як будеш себе почувати після завершення завдання. В деталях змоделюй, яке полегшення відчуваєш.

 

Це дасть тобі потужний заряд мотивації і не дозволить знову відволіктися. А ранковий потенціал незавантаженого мозку дозволить зробити навіть термінове завдання в 2-3 рази швидше.

 

Порада 6. Сфокусуйся на результаті роботи, а не на процесі

 

Історик Сиріл Паркінсон сформулював геніальне правило: «Робота заповнює час, відпущений на неї». Тому не став в свій денний скрипт: «працювати над проектом з 11.00 до 12.30». Так ти можеш чесно опрацювати свій час, але нічого не досягти.

 

Постав конкретну мету «продумати план запуску проекту з 11.00 до 12.30» або «сформувати показники ефективності проекту». Будь сфокусованим на цілі, і ти зекономиш час і збільшиш продуктивність як мінімум на 30%.

 

Ось вони. 6 простих порад, які не роблять більшість тих, хто пишається тим, що «живе на роботі».

 

Використовуй їх і ти нарешті почнеш в робочий час продуктивно працювати. І при цьому у тебе залишиться час для життя і для отримання задоволення.



Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/poradi-tim-khto-gotovij-pratsyuvati-tsilodobovo/

Поради тим, хто готовий працювати цілодобово.

Світ захопили ті, хто вміє працювати продуктивно і в стислі терміни. Порівняй  .... Якщо ти вибереш працювати більше замість того, щоб працювати продуктивніше: хронічне перевантаження, що руйнує твою психіку постійні переробки, недосипання, втома, відсутність особистого життя, самотність, відчай, різні захворювання...

 І якщо ти збільшити продуктивність і зменшиш робочий день з завтрашнього дня: неймовірна розслабленість і впевненість, багато вільного часу на розваги та навчання, радість від життя і роботи, успішна кар'єра і більше грошей, завдяки можливості без перевантаження вести відразу кілька проектів 

Що б ти вибрав для себе?

 

6 простих порад, як Більше Встигати

 

Порада 1. Використовуй надійні інструменти для управління завданнями і часом

 

Це мега-важливо. Ненадійні програми з глюками, повільна техніка,  щоденнки, що вічно втрачаються  - вони просто крадуть дорогоцінні хвилини твоєї роботи і життя. Це як намагатися зрубати дерево тупою сокирою. Довго і марно.

 

Тому позбудься від усього зайвого і ненадійного. Потраться на хороший комп'ютер, телефон, встанови на них Evernote (з системою тегів GTD) і ти побачиш, як час замість твого ворога стає твоїм помічником.

 

Порада 2. Заведи "щоденник часу"

 

Спробуй тиждень записувати, на що ти витрачаєш час. Кожен крок, кожна дія і скільки часу це займає. І ти побачиш, на що йде велика частина твого часу. Більшість тих, хто завів такий щоденник з жахом відзначають, що з 8 робочих годин ефективно проводять 1,5, ну максимум 2. Решта - порожнє базікання.

 

Тому заведи щоденник, усвідом проблему і усунь всі фактори, що заважають продуктивності , використовуючи наступні кроки.

 

Порада 3. Склади список «чого не робити»

 

Після того, як зрозумієш, що саме краде твій час, склади список цих відволікаючих речей. Роздрукуй і повісь над робочим місцем. І кожного разу, коли тобі знову буде не вистачати часу, подивися в цей список і відповідай на питання: «Чи не витрачав я час на одного з цих пожирачів часу

 

Це допоможе тобі усунути все, що заважає бути продуктивним і швидше справлятися з поставленими завданнями.

 

Порада 4. Створити сценарій свого дня

 

Не просто складай список справ на день, а роби чіткий розклад з зазначенням часу початку завдання і його завершення. Тільки будь чесним з собою - не став свідомо нездійсненні дедлайни.

 

Чітко оціни, скільки часу займає кожне завдання, потім додай ще + 10-15 хвилин на "непередбачені затримки" і йди цим планом, щоб правильно використовувати кожну хвилину. І ти побачиш, як завдання, на яке раніше йшло 2-3 години "стиснеться" до 40-60 хвилин.

 

Порада 5. Роби важливі завдання першими

 

З самого ранку, не відкладаючи, поки твій мозок не перевантажений. Максимум, що можеш зробити - це уяви, як будеш себе почувати після завершення завдання. В деталях змоделюй, яке полегшення відчуваєш.

 

Це дасть тобі потужний заряд мотивації і не дозволить знову відволіктися. А ранковий потенціал незавантаженого мозку дозволить зробити навіть термінове завдання в 2-3 рази швидше.

 

Порада 6. Сфокусуйся на результаті роботи, а не на процесі

 

Історик Сиріл Паркінсон сформулював геніальне правило: «Робота заповнює час, відпущений на неї». Тому не став в свій денний скрипт: «працювати над проектом з 11.00 до 12.30». Так ти можеш чесно опрацювати свій час, але нічого не досягти.

 

Постав конкретну мету «продумати план запуску проекту з 11.00 до 12.30» або «сформувати показники ефективності проекту». Будь сфокусованим на цілі, і ти зекономиш час і збільшиш продуктивність як мінімум на 30%.

 

Ось вони. 6 простих порад, які не роблять більшість тих, хто пишається тим, що «живе на роботі».

 

Використовуй їх і ти нарешті почнеш в робочий час продуктивно працювати. І при цьому у тебе залишиться час для життя і для отримання задоволення.



Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/poradi-tim-khto-gotovij-pratsyuvati-tsilodobovo/

НОВИНИ - даремно потрачений час

Економія часу - це далеко не єдина причина назавжди відмовитися від читання новин.
 
Новини, особливо в тому форматі, до якого ми звикли, не тільки не допомагають розвивати мозок і пам'ять, але і, навпаки, сприяють розвитку поверхневого мислення, провокують багатозадачність і хоронять людину під тоннами непотрібної інформації.
 
Новини захоплюють і затягують
 
Новини перестали бути просто повідомленнями про те, що відбувається - вони стали засобом заробітку. Тому за увагу споживача, тобто вас, борються багато новинних передач, канали, сайти та програми.
 
Велика частина новин не викличе у вас ніякої реакції, якщо подати її зазвичай, без сенсації і помітних виразів. Тому люди, які розповідають вам про новини, спеціально прикрашають, підміняють поняття і роблять сенсації зі звичайних подій.
Більше того, новини не відпустять вас просто так. Прочитавши одну сенсацію, яка насправді виявилася "пустушкою", ви ловите очима наступну схожу новину, і це знову сенсація, і ви знову переходите на неї.
 
У підсумку ви міцно в"язнете і витрачаєте час на марну для вас інформацію, яка подана таким чином, що відмовитися від її прочитання практично неможливо.
 
Дійсно важливі новини ви не пропустите
 
Мало того, що ви витрачаєте свій час, ви ще нічого і не отримуєте натомість. Адже більшість новин насправді ніяк вас не стосуються і не відбиваються на вашій роботі, рівні життя, відносинах.
 
Якщо новини, які ви читаєте, не пов'язані безпосередньо з вашою професією або навіть з країною, в якій ви живете, вони з величезною ймовірністю не знадобляться вам. Навіть щоб почати розмову з незнайомцем в барі або перервати незручну паузу в розмові.
 
Може здатися, що, ігноруючи новинні ресурси, ви випадаєте з життя соціуму. Це не так.
 
По-перше, більшість новин перемелює давно минулі або ті що ще не настали, але «дуже очікувані» події.
 
По-друге, дійсно серйозні і важливі новини про кардинальні зміни у світі ви дізнаєтеся від інших людей: розкажуть друзі та рідні, побачите пародію у смішному пабліку, прочитаєте на дверях під'їзду, почуєте після звуків сирени на вулиці.
 
Новини погано впливають на мозок і псують настрій
 
Спочатку наш мозок автоматично вірить у все, що говорять і пишуть інші люди. Дещо пізніше ви переосмислюєте інформацію і, можливо, сумніваєтеся в написаному. Але тут є один важливий момент - трата енергії.
 
За рахунок вигостреного за століття механізму виживання мозок не любить витрачати енергію, а сумніви і роздуми - це витратна справа.
 
Розслаблено перегортаючи новини, ви навіть не замислюєтеся про те, правда це чи вигадка новинарів для залучення уваги.
Ви автоматично вірите всьому, що написано, і перескакуєте з однією короткої новини на іншу. Мозок звикає до поверхневого мислення, і вам стає все важче зосередитися на серйозних речах, заглибитися в ту чи іншу тему.
 
Велика кількість швидкої інформації та яскравого контенту змінює сам спосіб мислення, так що людина все менше здатна до концентрації. Звучить не дуже привабливо, чи не так?
 
Більше того, новини шкодять і вашій  емоційній сфері, привносячи в неї порожні розлади про те, що ви не в силах змінити. Наше життя і так наповнене  хвилюваннями і стресами, чи варто ще додавати в неї негатив, який ніяк до вас не відноситься?
 
Ви не поповнюєте знання - ви втрачаєте час
 
Тільки дуже невеликий відсоток новин доносить до людей корисні відомості, інші статті потрібні виключно для розваги. Це легкі знання, які забуваються практично відразу після прочитання і нічого вам не дають.
 
Читання розважального інформаційного фастфуду відволікає вас від дійсно важливих речей, але відмовитися від нього так само важко, як від перекусів в мережі швидкого харчування. Коли звик гортати новинні ресурси та паблік з легкою подачею інформації, перший час доведеться змусити себе читати хоча б художню літературу, не кажучи вже про професійну.
 
Але, коли ви все-таки зважитеся на цей крок і видалите зі свого життя все, що пов'язане з «новинами широкого споживання», дуже скоро відчуєте всі переваги: зміниться саме мислення і звільниться більше часу для дійсно корисних речей.


7381АК