Про співтовариство

Співтовариство патріотичного спрямування. Націоналістичний рух. Невідома історія України. Інформаційна просвіта суспільства. Дискусійний клуб щодо політичних кроків влади і опозиції. Обмін досвідом інформаційної боротьби з антиукраїнськими діями на теренах України і сусідніх держав.
Вид:
короткий
повний

ВАРТА

Лавру перетворили в шинок,де можновладці п"ють під гімн України.

  • 09.06.12, 16:38

    Нахабство і цинізм влади переходить усі межі пристойності.Знущання з України і українців нарощуються, як снігова куля.Спочатку українофобська влада,ухвалила закон про знищення української мови, а потім вирішила відмітити цю перемогу над українцями гулянкою з випивкою, піснями і танцями,назвавши це Днем росії.Природно саме відповідне місце для шабашу, це наша святиня, - Києво-печерська Лавра.Виявляється, заплативши 20 тисяч грн, можна запросто влаштувати вечірку в самій Лаврі.Мало того, в цих святих стінах, під час пережовування ікри та омарів і запивання російською горілкою, можна послухати кубанський хор, який виконає для обраних, російську народну пісню "Ще не вмерла Україна".А навіщо Україну добивати,та їй вмирати,коли можна тут так класно побухати,ще й познущатись з недолугих українців,які все стерплять.Детальніше про те як Раша витирає про нас ноги, читайте в нижчеприведеній замітці:

Томенко о скандале с Гимном: осталось в Лавру завести медведей с цыганами 08.06.12 // 14:35

Заместитель спикера Верховной Рады Николай Томенко считает хамством и пренебрежением к Украине исполнение Кубанским казачьим хором Государственного Гимна Украины как русской народной песни в Киево-Печерской лавре во время приема по случаю Дня России, передает УНИАН.

Томенко также выразил удивление, что Киево-Печерскую лавру превратили в место для приема российских гостей.

Он добавил, что в той ситуации еще не хватало только «разве что медведей завести в Лавру с балалайками и цыганами, и при этом запеть Украинский гимн».

Томенко очень удивлен, что позиция МИДа по этому вопросу - «такое унижение и такое малороссийство».

Депутат считает ненормальной ситуацию, когда исполнялся Государственный Гимн Украины, а присутствующие на приеме лица «бойко» ели и пили алкогольные напитки.

По мнению Томенко, если бы украинский посол на территории Кремля, например, предложил российскому министру иностранных дел послушать украинскую народную песню из какого-то села, а прозвучал бы российский гимн в полной или частичной версии, то он бы оттуда «не вышел живым».

Как сообщалось, сегодня в парламенте во время Часа вопросов к правительству представитель фракции «БЮТ-Батьківщина» Сергей Соболев попросил главу МИДа Константина Грищенко прокомментировать тот факт, что во время приема по случаю Дня России в Киево-Печерской лавре после объявления «русской народной песни в исполнении Кубанского казачьего хора прозвучал Государственный Гимн Украины.

В свою очередь Грищенко заявил: «Во время вчерашнего приема по случаю Дня Российской Федерации звучал текст нашего Национального гимна дважды. Первый раз это было исполнение Гимна Украины и Российской Федерации полностью в соответствии с музыкой и объявлен он был, как национальный Гимн Украины. Второй раз – это уже была интерпретация, которая, как мне объяснили, является песней, существовавшей до того, как она стала национальным Гимном нашего государства».

(с).

побільше "кидалова" на проплачених акціях!

  • 07.06.12, 18:31
 збільшення таких ситуацій можливо б і врятувало  Україну?
так вже огидно знати, що такі українці продають себе за шмат гнилої ковбаси! 
де ж ваше волевиявлення? де ж ваша висока свідомість? де ж ваш патріотизм?
нехай же і вас будуть обманювати, як і ви, запроданці, намагаєтесь обманути Україну!
щоб вас один чи кілька разів "нагнули раком", змусили танцювати під свою дудку..задарма! вам це б не сподобалося. і можливо тоді, після кількох образ, з"явиться та свідомість!

Кляті українофоби ріжуть і б’ють за солов’їну

  • 06.06.12, 22:06
Всі нагнітають - і ми нагнетемо. Аж два випадки, коли дебіли забагато дивляться ТБ.

У Криму та інших регіонах України спостерігається різке зростання нетерпимості та агресії на "мовному" ґрунті.

Як передають "Коментарі", про це заявив представник Харківської Правозахисної Групи Євген Захаров, озвучуючи результати загальноукраїнського моніторингу "Злочини на ґрунті ненависті в Україні".

За словами правозахисника, в Криму та Севастополі зафіксовано два подібних випадки, проте в цілому в Україні їх набагато більше.

"У Севастополі один чоловік ударив іншого ножем на ґрунті побутової сварки тільки тому, що він розмовляв не тією мовою. Один говорив українською, інший російською. Інший був випадок теж у вас в Криму, коли викликали депутата на зустріч, пішов його помічник, якому було 60 років. І він був жорстоко побитий, йому ребра там поламали і говорили: забирайся в свою Галичину", - розповів Захаров.

За його словами, такі сумні події є наслідком поділу населення України за мовною та територіальною ознакою, яке почалося у 2004 році.

Загальноукраїнський моніторинг "Злочини на ґрунті ненависті в Україні" проводився у 2011-2012 роках в 17 регіонах України.

Протягом цього періоду було зафіксовано 62 злочини на даному ґрунті.
За матеріалами: ТСН

Чорновіл: мовне питання проштовхнули, бо існували домовленості

  • 06.06.12, 17:57

Сутичок під час голосування за "мовний" законопроект між народними депутатами не було, бо існували домовленості між коаліцією та опозицією.

Про це заявив позафракційний депутат Тарас Чорновіл, якого цитуєGazeta.ua.

"Тупо здали це голосування, воно всім вигідне. І опозиціонерам політично воно вигідне, і владі. Вони нічого не прогавили, в них так все і було задумане. Вони збиралися тихенько все це допустити, щоб все так і відбулося. Там подвійне дно", - заявив він.

"Зараз будуть показувати, як "регіонали" пруть, як Україну зраджують. Який тиск, Україну русифікують, голосуйте за нас. До цього відчуття загрози було менше, а зараз дивіться - це реальна загроза, хто ж, крім нас, може протистояти цьому. Хоча вони й не дуже протистоять. Про Яценюка "регіонали" кажуть, що "він договороспособний", - сказав депутат.

За його словами, зараз важко сказати, чи проголосують за законопроект у другому читанні.

"Не знаю, про що там домовлявся Яценюк із керівництвом держави. Як на мене, там за загальною нормальною логікою їм ліпше тепер цей законопроект тягнути до осені, потім знову затягувати. Перед виборами знову показувати, що вони найбільше хочуть його відстояти, але це їм не вдається і на цьому будувати виборчу кампанію. Але логіка там сьогодні не діє", - додав він.

Також Чорновіл зазначив, що опозиція легко могла протистояти голосуванню.

"У принципі, протистояти цьому голосуванню можна було. У сусідньому секторі з опозицією, у тій глухій кутовій ложі десь 18 карточок, які належать позафракційним депутатам чи тим, які взагалі не ходять до Ради. Там можна було заблокувати і не дати можливості проголосувати", - зазначив він.

"Плюс теж на стику бютівського сектора - два десятки колишніх бютівців та їхні карточки. Це позафракційні, які те ж зараз не ходять на засідання. На них було накинуто кілька "регіоналів", які натискали кнопки... Там спокійно можна було повисмиктувати ці карточки. Але вони домовилися і відверто продали цей закон", - зауважив депутат.

Джерело

P.S.  До речі Тимошенко перебуваючи у в*язниці недавно повідомила що закон про мови неодмінно буде скасовано. Так що шоу триває.

Під ВР нарід "вмирав", а ОО наш рід ЗДАВАВ !

  • 05.06.12, 20:20

Сьогодні мали відкритися очі на цю БОБО-тусовку у ВР.

Ця Об_іЄздана ОппАзіція пальчиком не поворохнула у залі Верховної ЗРАДИ заради тих, хто готовий був померти під стінами цієї проклятої будівлі.

Хіба ми ЗНАЛИ, що відбувається за цими мурами...?

Це була ВІЙНА двох різних світів. Одна війна НАРОДНА --- справжніх Українців проти копійчаних торгівців совістю.

Інша - депутата Андрія Парубія проти змови ОО та ПР!!! 

Під ВР стояли серед народу Кличко і Фаріон.

А у стінах парламенту турчінівська і сєніна жидівські морди давали ЦІННИЙ БРИФІНГ, як вАни красиво все прос____али. 

Знову мова

Читаю:

«Програма ВО "Свобода" (чинна)

Розділ V. Інформаційний простір, освіта і наука. Збереження ідентичності та розвиток культури

5. Запровадити обов'язковий іспит з української мови для держслужбовців та кандидатів на виборні посади. Зобов'язати всіх держслужбовців вживати українську мову на роботі та під час публічних виступів».

А прибалтійці пішли зразу ввели іспит з історії і мови для громадян. Бажаєш стати ГРОМАДЯНИНОМ? Складай іспит. Не бажаєш, чи не годен, отримай справку мешканця. Можеш жити, працювати, але обирати будь-кого – зась.

Люди себе поважають, і ніколи до влади в них не добереться така чума, як колісниченки, симоненки, азарови, тігібки, табачники, вітренки, литвини, морози і т.п., і т.і..

Тому і економіка в них працює, бо при владі не сидять розумники, що власну кишеню плутає, коли це вигідно, з державною. А мільярдні кошти отримані з МВФ там не витрачають на червоні прапори, на підтримку мови сусідньої держави, та на подарунки собі любим, на катування власних громадян. Може досить!?

Крім того, там державний бюджет не витрачають на гнид, що не вилазять з коментарів підтримуючи абсолютно нікому не потрібний закон, який ще дошкульніше очистить українській бюджет. І закордонна частина нація гордиться власною Прабатьщиною, і не стоїть на роздоріжжі, що робити. Найняти пару кіллерів, з науковою метою, чи «прославитися» такою заявою, що нагадує «останнє китайське попередження», як Всесвітній конгрес українців. http://censor.net.ua/news/207888/vsemirnyyi_kongress_ukraintsev_prizyvaet_ne_trogat_ukrainskiyi_yazyk

 

Прогноз політпогоди на 5 червня

  • 04.06.12, 16:40

Для початку АНОНС  від Андрія Парубія: 

5 ЧЕРВНЯ О 9.00 – ПРИХОДЬ ПІД ВЕРХОВНУ РАДУ (з боку комітетів, вул. Грушевського 18/2) щоб змусити депутатів ЗАЙНЯТИСЬ ДІЛОМ, А НЕ ЯЗИКОМ! Кияни! Прийдіть і приведіть друзів та родичів. Важлива кожна людина. Мешканці інших міст – хто може, їдьте до Києва. Хто не може – виходьте 5 червня на протест у Вашому місті. Залиште вдома, все що нас роз'єднує – різницю в мові і вірі, партійності чи походженні. Беріть державні прапори і виходьте на захист єдності нашого спільного дому – України. Наш обов'язок – зупинити небезпечну провокацію і відстояти громадянський мир!

Від себе!

Той, хто був під ВР у день прийняття Харківських угод (а я там була!) хотіла б нагадати: навколо паркану Верховної Ради стоятимуть ПРОПЛАЧЕНІ АКТИВІСТИ на підтримку "расєйского дЄржавного" з плакатами і палатками. Далі КІЛЬЦЕ з озброєних і "заскафандрованих" ОМОН_івців, які надійно охороняють цих "торговців совістю"... Далі вже МИ. Нас не пускають пройти до "вбиральні", до машини швидкої допомоги... Ми оточені щільним кільцем церберів у погонах...

Якщо такий прогноз когось ЛЯКАЄ, краще залишайтеся дома!

Я завтра буду там. Мені за певних обставин вже ламали фотокамери двічі... Але я, дуже сподіваюсь, що зможу зробити пристойний фотозвіт! 

Я не можу вчинити по-іншому. Це наша мова (моя і моїх рідних) , це наша історія і сьогодні ми її ПИШЕМО, це Наша Україна і наша Свобода!!!

Слава Україні!

Яке велике щастя — вірити!

Катерина Мандрик-Куйбіда. Благослови вогнем. Видання 2-ге, доповнене. Літопис. Львів. — 2010.

Микола ЖУЛИНСЬКИЙ, академік НАН України

І любити. Бо віра вирощується-визріває на любові до Бога, до родини, до рідного краю — Батьківщини. Віра наповнює людину особливою енергією самозбереження в нелюдських умовах існування і водночас запалює вогнем вибухової самопожертви. Це і є та мить фатальної готовності покласти своє життя на олтар віри. Я чую силу спротиву до болю, Яка мене наповнює ущерть: Або здобудеш вимріяну волю, Або достойну вигадаєш смерть! Цим вистражданим, вибореним ідейно-світоглядним кредо керувалася авторка вірша “Благослови вогнем, а не словами…”, зв’язкова УПА Катерина Мандрик-Куйбіда, в долі якої боротьба за волю України і творчість не лише поєдналися органічно, а й взаємно стимулювали. Але як тоді зрозуміти ці перші рядки цитованого вірша, заперечать мені, у яких вогонь жертовної боротьби начебто протиставляється слову? Насправді якогось активного протистояння слова і діла, боротьби і творчості в поглядах і долі Катерини Мандрик нема. Є лише засторога не приховувати за патріотичними гаслами і клятвенними запевненнями свого відсторонення від активних дій, осуд будь-яких спроб уникнення особистої відповідальності за долю рідного краю, за розпросторення національно-визвольної боротьби. Згодом у “Повчанні дітям” вона образно виповість роль та значущість рідної мови, українського слова в національному прозрінні кожної людини, в єднанні нашого народу на шляху до творення Соборної України. Тільки тоді буде праведною така дорога, яка Вимощена Словом До людей і Бога… Що стосується вірша “Благослови вогнем…”, написаного 1946 року, коли її батька енкаведисти два місяці немилосердно били в Болехівській тюрмі, всередині все повідбивали і нарешті, нічого не вивідавши, відпустили помирати додому, тоді чи не вперше Катерина пережила глибоке трагічне потрясіння. Власного дому, своєї хати сім’я Михайла Мандрика вже на той час не мала — помирав покалічений чоловік у чужих людей. Молода дівчина із жахом і ненавистю пережила цю трагічну подію, бо побачила, до якої жорстокості доходять совєтські окупанти, намагаючись приборкати дух і волю її народу. Того ж 1946 року влітку Катерині у сні явився Ісус Христос і провістив: “Я закликав людей, щоб покаялися, щоб молилися, а ти, дитино, пам’ятай, що тепер 46 рік, а ти, дитино, за 4 роки в 50 році будеш на страшному суді”. І всі ці чотири роки, коли зв’язкова УПА опікувалася повстанцями — лікувала і доглядала поранених, прала їхній одяг, приносила їжу, переводила через гори, доставляла повідомлення, ходила в розвідку, вона думала, що ж станеться провіщеного 1950 року. І таки настав цей страшний суд — 25 жовтня 1950 року Катерину Мандрик заарештувало районне МГБ і лише через 14 років — після страшних тортур, нелюдських знущань, непосильних робіт і жахливих поневірянь по сталінських концтаборах вона 1964 року повернеться в Україну. Повернеться інвалідом другої групи. Випробування вогнем самопожертви розпочалося не 1946 року — значно раніше, коли Катерині йшов вісімнадцятий рік і вона долучилася до національно-визвольного руху. Тоді ж відчула смак образного слова і бажання виповісти свої думки й переживання у віршах. Почуття, роздуми прагнуть вивільнення і образного вивершення — шукають відповідної форми, в якій могли б віднайти своє художнє довершення. Приходять у її рідний край “другі совєти” — окупанти в тозі визволителів від гітлерівського нацизму, але для Катерини, як і для десятків тисяч молодих українських патріотів це “визволення” швидко унаочнюється жахливими репресіями і жорстоким придушенням національно-визвольного опору. Катерина Мандрик з особливою емоційною чутливістю реагує на носіїв “кривавих ідеалів”, відчуває непогамовну потребу боротися, помщатися за смерть своїх односельчан і вояків УПА і боронити свою Україну. Злоби кривавої пророки, Що вивергають з горла смерть, Ви тут пробудете допоки Ми гнівом сповнимося вщерть.

Переінакшить нашу вдачу Не вдасться, нелюди, і вам. Ми збережем любов гарячу І вірність нашим корогвам! Цей вірш 1945 року “Криваві ваші ідеали…” — своєрідна клятва молодої патріотки, яка у Великий День Воскресіння Христового посвячує себе на жертовну боротьбу з радянським окупантом, благословляючи себе на очищення вогнем оновлення на найвищій хвилі героїчної самопожертви. Великий День. Урочі дзвони Наш дух здіймають до небес. Ми Україну обороним! Христос Воскрес! Христос Воскрес! Це емоційне наповнення свого духу вірою в переможність визвольної боротьби є запорукою перенесення всіх випробувань на жорстоких перевалах долі. Для молодої повстанки совєтський окупант — руйнач духу, та агресивна сила, яка намагається передусім розхитати духовні основи нації, ослабити і впокорити національний дух, зруйнувати моральні устої українського народу. Вірш “Руйначі духу”, написаний 1947 року, вражає символічно-алегоричною наповненістю та ідейно-викривальною спрямованістю. Молода поетка виходить на горизонт мислення і поведінки радянського агресора, який у божевільному замірі підпорядкувати собі увесь світ шаленіє від всевладності та грандіозності майбутніх перемог. Катерина Мандрик-Куйбіда цей революційно-агресивний сказ, спричинений прагненням доконати весь світ, порівнює з настанням глобальної зими, планетарного обледеніння, що загрожує зникненням усього живого на землі. Уже в цих ранніх поезіях вбачається поетичний дар, який тяжіє до метафоричного і символічного оприявлення особистісних візій, вражень, уявлень, роздумів… Зримо проступає в її поезіях естетична емансипація яскравої в своїх творчих замірах індивідуальності. Це поривання до творчого самоздійснення Катерина Мандрик не приховує: Україно, серцю мила, Пісне неба і народу — Відчуваю: пружать крила, Я готова до польоту. (“Вслухаючись у ніч”) Образне слово виступає в її внутрішній потребі естетичної емансипації визначальним засобом. І чим активніше Катерина Мандрик втягується в боротьбу УПА за національне звільнення, тим виразніше проступає в її поезіях публіцистичний струмінь, тим потужнішим стає громадянський пафос і патріотичний голос. Ми можемо нині лише гадати, скільки поезій, що народжувалися під час лісових переведень повстанців чи дорогою зі Львова до Комі АРСР у худоб’ячому вагоні, чи в холодні ночі в бараках під землею, не вилилося на папір, забулося-не запам’яталося, скільки образів на знайшло своєї поетичної форми — хіба в таких немилосердно важких для виживання умовах було до творчої праці? Але якщо судити по віршах, які не мають дат написання, то неминуче утвердиться думка, що Катерина Мандрик-Куйбіда була настільки глибоко “заряджена” на образне мислення, що навіть на пограниччі життя і смерті в її свідомості пульсували естетичні почуття. Катерина Мандрик-Куйбіда — надзвичайно емоційно чутлива натура, від природи наділена даром провидіти. Трагічне потрясіння чи, точніше, усвідомлення-передчуття трагічної колізії настільки глибинно проникає в її душу, в її почуття і переживання, що вона набуває дару особливого чуттєвого пізнання. Її уява настільки ефективно активізується, що виявляє здатність викликати з ірреального світу образи Ісуса Христа, Матінки Божої Гошівської, не відчувати болю, коли її катували слідчі, нічого не боятися — “ні своїх катів, ні знущань, ні найтяжчого вироку”. Треба було мати таку духовну силу, щоб усвідомити й переконати себе, що віднині її Ангелом Хранителем є Матір Божа Гошівська. “Так воно і сталося: з молитвою до Бога я стійко переносила всі нелюдські умови пересилок і концтаборів. Молитва до Бога допомогла пройти мені через всі муки комуністичного пекла знущань”, — згадуватиме на схилі свого страдницького життя Катерина Мандрик-Куйбіда. Очевидно, що ця мужня, духовно зріла, релігійно свідома жінка пройшла-пережила катарсичну ідентифікацію — трагічні потрясіння спричинили вивільнення її душі, завдяки чому її душа відновила свободу. А це можливо за умови інтенсивної духовної роботи. Згадаймо долю Василя Стуса, його внутрішню боротьбу за звільнення власної душі від будь-якої скверни і набуття повної духовної свободи в умовах тотальної фізичної несвободи. Сама Катерина Мандрик-Куйбіда згодом наголошувала: “За цих нелюдських обставин виникала особлива потреба в інтенсивному духовному житті. Лише воно тримало тебе людиною попри намагання системи перетворити кожного на тварину, яка живе тільки інстинктами. Глибокі релігійні переживання, пошук сенсу саме в такому табірному житті, обов’язок продовжувати боротьбу в нових умовах, звернення до творчості дозволяло в’язням зберегти себе і вижити”. Дивовижне, захоплююче враження справляє героїчне життя і духовний світ Катерини Мандрик-Куйбіди! Рідкісне поєднання самопожертви в боротьбі за волю Батьківщини і творчої самореалізації. Ця мужня патріотка України зуміла породити і виплекати в своїй душі свободу. Свободу вибору свого місця в національно-визвольній боротьбі та свободу творчого самоздійснення. То як не захоплюватися цією героїнею, її боротьбою за віру, за свободу рідного народу, а отже, і за свободу його слова, як не побачити в її долі волю Божого Провидіння?!

6–7 вересня 2011 р.

Джерело

Регіонали збирають платний мітинг за язЫк Колесніченка.

  • 04.06.12, 12:05
В Інтернеті з'явилися оголошення про набір бажаючих на платний мітинг у
вівторок під Верховною радою. Так, на одному з Одеських форумів
з'явилося оголошення для всіх бажаючих підзаробити, взявши участь у
мітингу в Києві під Верховною радою.
"Мітинг відбудеться в Києві у вівторок вранці і
триватиме (1-3 години), завтра ввечері автобус забирає і після мітингу
привозить назад в Одесу. Потрібно 20 осіб", - йдеться в повідомлені.
Крім того, автор повідомлення на форумі вказує, що організатор акції -
Партія регіонів. Цю ж інформацію підтвердила людина, яка розмістила
оголошення в соціальній мережі ВКонтакте.
"Завтра збираємося о 6.30 ранку на метро Хрещатику, вихід на вулиці Інститутську. Стоїмо за Партію регіонів. Оплата відразу після акції - 135 грн", - сказав співрозмовник "Української правди".
Як відомо, у вівторок громадськість збирається під Верховною радою на
акцію протесту проти прийняття мовного законопроекту
Колесніченка-Ківалова.
За матеріалами:
УП