
«Погруддя жінки», написана простим олівцем у 1830 році, Тарасу тоді було всього 16 років.

Портрет Катерини Абази (?) 1837. Папір, акварель. 22,5 х 18,1.

Смерть Олега, князя древлянського 1836. Папір, туш, перо. 27,5 х 38,9.

Смерть Богдана Хмельницького 1836—1837. Папір, туш, перо, пензель. 30,8x45,1.

Визволення апостола Петра з темниці 1836. Папір, сепія, олівець. 25,9x21,4.

Одаліска 1840. Папір, акварель, бронза. 16,3 х 20,5.

Жінка в ліжку 1839-1840. Папір, акварель. 23,1 х 19,1.

Марія. Малюнок за поемою О. С. Пушкіна "Полтава" 1840. Папір, акварель. 24,7 х 20,1

Циганка-ворожка 1841. Папір, акварель. 26,5x20,7.

Катерина 1842. Полотно, олія. 93 х 72,3.

Портрет Маєвської 1843. Полотно, олія. 41,5x35,7.

В гаремі 1843. Папір, акварель. 24,7 х 20.

Селянська родина 1843. Полотно, олія. 60 х 72,5.

На пасіці 1843. Полотно, олія. 53 х 41.
Портрет Олександра Коцебу 1843. Папір, акварель. 27,9 х 22,5.

Портрет Варі й Василька Рєпніних 1844. Полотно, олія. 40x51,3.

Портрет Пантелеймона Куліша 1843-1844. Полотно, олія. 40,3x32,2.

В Решетилівці 1845. Папір, туш, сепія, акварель. 19x27,4.

Воздвиженський монастир у Полтаві 1845. Папір, сепія, акварель, туш. 19,1 х27,1.

Почаївська лавра з півдня 1846. Папір, акварель. 28,9 х 37,8.
Аскольдова могила 1846. Папір, сепія, акварель. 26 х 37.

Пожежа в степу 1848. Папір, акварель. 21,4x29,6.

1848. Папір, акварель. 20,5 х 29,8.

Місячна ніч на Косаралі 1848-1849. Папір, акварель. 15x29,2.

Біля вогню 1848 -1849. Папір, олівець, сепія. 23 х 17,6.

Укріплення Іргизкала 1848-1850. Папір, акварель. 20 х 29,5.

Серед товаришів 1851. Папір, сепія, білило. 26 х 19,3.

Сад біля Новопетровського укріплення 1854. Папір, акварель. 17,1 х29.

Тарас Шевченко (акин Тарази) вважається у казахів своїм. Попри те, що той носив мундир чужої армії, був іншої віри, іншого звичаю й належав до іншої цивілізації. Шевченко в очах казахів належав до касти акинів, навіть шаманів, адже він вмів малювати, і казахи довіряли йому настільки, що навіть позували. А це неприпустимо для людей, які сповідують іслам.

http://www.expertiza.ru/expertiza.phtml?id=671
(антисеміти там також зазначені)
Клара Ейснер (Цеткін), народилася 5 липня 1857 року

А от подружка Клари - Роза Люксембург народилася 5 березня.
Дівчатка БУРНО відмітили День народження Ґозочки. Відмічали, щоправда, 8 березня ( у свято Пурім) ...
Ну як не подякувати у такий "чудовий" день цій ЧАРІВНІЙ Кларі???

Фото 1. Зустріч Клари Цеткін на вокзалі в Берліні після її повернення з Совіцького Союзу, 1927р.

Фото 2. Комуністки під час передвиборної кампанії 1928 року.
Написи на транспарантах:
"Arbeiterfrauen, macht euch frei. Whlt Kommunisten am 20. Mai. (Жінки-робітниці, звільніть себе. Голосуйте за комуністів 20-го травня)";
"Nur in Sowjet-Russland ist die Befreiung der Frau durchgefhrt! (Тільки в Радянській Росії визволення жінок здійснено!").

Фото 3. Виступ Клари Цеткін на піонерській лінійці.

Фото 4. Похорон Клари Цеткін - видатної діячки міжнародного і робітничого руху. 1933 р.
І як кажуть: за що боролись.....?

А тепер про ті "ПРАВА", які виборювали КЛАРИ:












Ця звичку використовувати все західне проявлятимуть і подальші московські правителі.
Цар Калін грозить йому: «Якщо не хочеш мою дочку заміж узяти, то я тебе зразу ж заколю». А Ілля спокійно лежить. Лежав-лежав, а вже відчуває, що силу має! Узяв, захватив ногами та як кине царя Каліна вгору. Той піднявся метрів на десять угору, а тоді як упав — мало не вбився об землю. Ілля Муромець живо схопив його за ноги і давай ті війська, котрі були ще недобиті, тим царем Каліном колошматити. Крутить кругом себе і його ж війська б'є. І розбив усі війська татарські. Потім вернувся назад у Київ, узяв у князя Володимира дочку заміж і живе собі, царствує.
До дня народження Тараса Шевченка
Свого часу у директора Донецького Ботанічного саду Євгена Кондратюка, який очолював ботанічний сад у період 1970-1987 р.р., народилася ідея - зібрати на одній місцині всі рослини, які згадувалися Т.Г.Шевченком у його творах. Як виявилося після підрахунку, таких рослин було близько 140. Задум Євгена Миколайовича Кондратюка було втілено в життя.
І сьогодні в Донецькому ботанічному саду Національної академії наук України можна відвідати Сад Тараса Шевченка, де встановлено пам'ятник Великому Кобзарю, що був переданий у ботанічний сад з Донецького художнього музею в 1999 році.

Пам'ятник виконаний з граніту, автором цієї роботи є народний художник України Олександр Павлович Скобліков, до слова, уродженець міста Дружківки, що розташоване біля злиття річок Кривий Торець і Казенний Торець на відстані 80 км від Донецька.




З початку року активізувався терор з боку працівників МВС. Майже кожна мирна акція завершується жорстоким нападом з боку правоохоронних органів. Напад на акцію 14 лютого в підтримку Сумських політв'язнів, масове побоїще громадян в Гостинному Дворі — лише найяскравіші прояви свавілля міліції. І досі жодного злочинця у погонах не покарано.
15 березня, в міжнародний день боротьби зі свавіллям правоохоронних органів Комітет Визволення Політв'язнів, Чорний Комітет, а також активісти Гостинного Двору проведуть пікетування Міністерства Внутрішніх Справ (вул. Богомольця, 10).
15 березня 2013 р. 11:00
Київ, вул. Богомольця, 10
Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
Ніхто не може узурпувати державну владу.
Тлумачення:
Як носій суверенітету і єдине джерело влади в Україні, народ має право на будь-яку форму волевиявлення" крім тієї, яка безпосередньо заборонена Конституцією і законами. Історії відома велика кількість форм безпосередньої демократії, зокрема вибори, референдуми, виявлення громадської думки, плебісцити, народні обговорення, народні ініціативи, петиції (колективні письмові звернення), збори, мітинги, походи, демонстрації, а також такі виняткові, переважно немирні форми, як революції, повстання, громадянські війни, національно-визвольні рухи та політичні страйки, протести, акції громадянської непокори, голодування, пікетування тощо.
Конституцією і законами України передбачені такі форми безпосереднього волевиявлення народу, як вибори, референдуми, мирні збори, мітинги, походи і демонстрації, референдні ініціативи, звернення, народні обговорення. Відповіддю до ст. 69 Конституція України не заперечує можливості існування й інших форм безпосередньої демократії.