хочу сюди!
 

Татьяна

57 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 55-58 років

Чіп-тюнінг Деу Сенс

Чіп тютінг -- це зміна програми електроного блоку управління (ЕБУ) двигуном, яке передбачає покращення ефективності режиму роботу двигуна (більша потужність, динаміка, плавність ходу, розхід). Зміна програми передбачає зміну калібровки режимів. Розглянемо процес заміни прошивки ЕБУ для Сенса. Для роботи нам потрібно мати (компютер з робочим компортом, КлайнАдаптер, програму Combiloader).

А- земля

С- Дозвіл на запис

G- +12В

М – К лінія

Клайн Адаптер можна купити ось тут http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=634 Cкладати його має людина яка добре розбирається в радіотехніці.Для Підключення компютера до діагностичної колодки слід підключити адаптер в компорт компютера, а виходи клінії і масу слід включити в діагностичну колодку в два нижні виходи колодки. Лівий нижній М -це Клінія, А правий нижній це маса. Для прошвики слід подати 12в на контакт "С" діагностичної колодки. 12 в можна взяти з контакту "G".(див. рисунок вище). У випадку відсутності з'єднання компьютера з ЕБУ, означає шо або не дійшла напруга на контакт C, або не йде живлення на ЕБУ в режимі програмування. Тоді слід замкнути головне реле зліва під капотом, якшо стояти лицем до капоту, знаходиться в коробочці.  На форумах пишуть що в декого і виходить без замикання, але в мене особисто вийшло тільки після замикання контактів Реле,що знаходиться справа біля реле контролю заряду. Замикати слід 30 і 87 контакти (контактну групу реле).Потім коли все підєднано запускаємо комбілоудер і при кожній операції зчитуванні, запису ЕБУ слід включатиа -вимикати запалювання ключом. Прошивку можна скачати з сайту chipsoft.ru Combiloader На новій прошивці в машині хід плавніший, нема ривків, більша тяга на низах.
3

Коментарі

12.09.09, 09:15

чувак, ти шайтан! можна детальніше про чіптунинг і діагностику авто для чайників.
а можна описане викласти на прикладі відео. такого точно ніде небуде.

    22.09.09, 21:11

    мда.. тупив пів години шо то за розєми..
    а нащо одне і теж нормально і догори дригом друкувати? О_о

      32.09.09, 21:23

      Почнем з початку.
      Це OBD-шний розєм, тобто стандартний діагностичний розєм?! Так?
      З опису девайсу зрозумів шо ним можна прошивати ВАЗ і тп, простенькі Бошевскі - ЄБУ...

      А яка база програмного забезпечення є? для Лайносів 1,4..1,6..там для прикладу без каталізатора, з 1 лямбда-зондом, 2-ма..
      Це всякі дрібниці, але які мають вплив на роботу піхателя. Чи є можливість зберегти заводську прошивку десь у себе на компі, щоб повернути якщо не сподобається "чіп-тюнінгова"?

      І останнє - шо ти нам пропонуєш?

        43.09.09, 10:56Відповідь на 3 від Yukka

        чувак, ти бог. ти в цьому рулиш. а тільки класиці шарю

          53.09.09, 22:10Відповідь на 3 від Yukka

          OBD розйом це трапеція. На фото це розйом стандартний GM. такий у більшості Daewoo. Особисто я пробував діагностувати Ланоси і Сенси. Прошивав тільки сенс на Мікас 7.6, тому що до всього решта софт платний.
          Сенс, ланос 1.4 діагностується Tmonitor, Ланос 1.5--1.6. Daewoo reaserch. Є ше маленька програмка для діагностики сенса, але менш функціональна ніж Тмонітор під ДОС. якшо шось треба з софту вишлю, або прошивку під сенс мікас 7.3. Під мікас 10.3 прошивки і софт платний.
          Можливість прошивку зберегти є але вертатися на сток не захочеться ніколи... а взагалі все по чіптюнінгу є на форумі chipsoft.ru.

            63.09.09, 22:38Відповідь на 4 від gam-ua

            чувак, ти бог. ти в цьому рулиш. а тільки класиці шарю та не перебільшуй.. я простий ламер, а от дімак..простий юзер
            але ж можна щось один в одного почерпнути

              73.09.09, 22:41Відповідь на 5 від dima_k

              Особисто я пробував діагностувати Ланоси і Сенси...Діагностувати? а от тут в подробицях - можна помилки подивитись, актуальні значення лямбд, розходоміра.. тисків ..типу так? А інші блоки можна переглянути? SRS..хз..шо там ше є

              І в двох словах - за ск. грн прошиєш ланоса?... і як легко ті причандали купити у Львові?

                84.09.09, 21:00Відповідь на 7 від Yukka

                Діагностувати. це можна подивитися тиск у впускному колекторі, зчитати помилки, який розхід на 1л. Можна зменшити трошки паливоподачу, машина стане трохи тупішою, але впаде розхід. особисто я займався тим так для себе, тому що не хочеться платити 80 грн на сервісі за нульовий результат. На тому заробляти не планую. Прошити можу хіба сенс на мікас 7.6. Ланос я не прошию, тому що для його прошивки треба випаювати флеш. і шити на програматорі. А ланос 1.4 на контролері мікас 10.3 теж не прошию бо не маю відповідного софту. Клайн адаптер я замовляв на сайті masterkit.ru. адаптер прислали по пошті. Адаптер мені спаяв батько мого співробітника. В тебе який Ланос?

                  94.09.09, 21:06Відповідь на 8 від dima_k

                  ... В тебе який Ланос?Цікаво полюбе...
                  А хоч за допомогою твого приладдя (шо ти маєш) можна на любому Ланосі помилки і актуали подивитись..чи знов таки лише на Сенс???

                  Сам я пішохід, але скажімо так час від часу катаюсь на Ланосі 1,6 SX...

                    104.09.09, 22:25Відповідь на 9 від Yukka

                    Так можна і 1.6 і 1.5 ланоси дивитися підключившися до К лінії і через програму Деу Рісірч. ми купили клайн адаптер з другом на двох в нього Ланос 1.5. То в Ланосі не ведеться облік кілометражу так як на сенсі.Програму Деу Рісірч тобі вишлю. Клайн коштує в районі 20 у.о., можеш пошукати на радіоринку, або замовити через нет.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна