Про співтовариство

В цьому співтоваристві ділимось досвідом в ремонті авто- мото- техніки, друкуємо історії про техніку, розміщаєм її фото, обговорює загалом все, що повязано з авто- мото- технікою.
Вид:
короткий
повний

Автомайстерня gam-ua

передня підвіска, до та після ремонту. М-412

  • 12.08.09, 16:17

отака херня була до ремонту.
а такою піздою стало після.

 

помоєму красіво.


38%, 6 голосів

63%, 10 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

==((((( Юристи і прочі порушники ПДР (((((((((((((

  • 27.07.09, 09:38

співтовариство створює базу документів для захисту прав від свавілля ДАІ.

всі хто може допомогти приєлднуємось, бо простих водіїв дрючать.

незабаром і до пішоходів доберуться.

скутеристи вже в жопі. особливо з нового року.

УВАГА. СИЛКИ АКТИВНІ. ПОВНІСТЮ КЛОПОТАННЯ ЗАВАНТАЖУЄМО ПО НИМ. ВІРУСІВ НЕМА. ПЕРЕВІРЕНО.

 І КРОК – ПОДАЧА КЛОПОТАННЯ ПРО ПРАВОВУ ДОПОМОГУ
   В графі протоколу «пояснення» зробити запис: «З обствинами викладеними в протоколі не згоден, порушень правил дорожнього руху не вчиняв. Мною заявлено клопотання про надання права на захист, що додається.»

КЛОПОТАННЯ

про надання права на захист

(в порядку ч.1 ст.268 КУпАП: «особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: …заявляти клопотання»)

«___»_____________200__року стосовно мене складено протокол №_____________ про вчинення мною адміністративного правопорушення, передбаченого ч.__ст._____КУпАП.

Згідно ч.1 ст.268 КУпАП особа, яка притягається до адміністративної ...............ч.1 ст.268 КУпАП, ст.ст.59, 64 Конституції України, з метою всебічного, повного і об’єктивного з’ясування обставин справи, вирішення її в точній відповідності з законом,

П.... 

«___»_________200__року        

__________________

___________________

 

підпис

П.І.Б

Завантажити(MSWord)

 

 

 

 ІІ КРОК – ВІДТЯГУЄМО РОЗГЛЯД СПРАВИ


Наступним кроком є реалізація права на подання додаткових документів .............інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

      На момент складання протоколу про адмінпорушення неможливо з’ясувати ..... справу буде розглянуто із порушенням принципів всебічності, повноти та об’єктивності.
   
 

КЛОПОТАННЯ

про відкладення розгляду справи

(в порядку ч.1 ст.268 КУпАП: «особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: …заявляти клопотання»)

«___»_____________200__року стосовно мене складено протокол №_____________ про вчинення мною адміністративного .....

«___»_________200__року        

__________________

____________________

 

підпис

П.І.Б

Завантажити(MSWord)


ІІІ КРОК – НЕХАЙ СПРАВУ РОЗГЛЯНУТЬ ТАМ, ДЕ ЗРУЧНО ВАМ

    ...........за місцем обліку транспортних засобів або за місцем проживання порушників.

   Отже, в такому випадку буде доцільним при складенні протоколу заявити письмове клопотання про визначення місця розгляду справи про адміністративне правопорушення.

КЛОПОТАННЯ

про місце розгляду справи

(в порядку ч.1 ст.268 КУпАП: «особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: …заявляти клопотання»)

«___»_____________200__року стосовно мене складено протокол №......

«___»_________200__року        

__________________

____________________

 

підпис

П.І.Б

Завантажити(MSWord)

 

В. Зломинога

 

Про болти

  • 22.07.09, 09:03

чого вже проще господа, БОЛТ. та не все так просто. я ставиви шарову опору і обходив усі автомагазини поки знайшов правильний болт. правильний болт для кріплення зєднаннь які підвержені повишеним навантеженням (кардан, шарова ричага і т. д.) це кальоний болт. вірогідність що на ньому обїсть різьбу або його перекусить значно нижча. + зверніть увагу на гайку. такі болти зазвичай продаються в комплекті бол+гровер+гайка. так от гайка тут подовжена як видно на фото. а сам болт чорний. це не фарба а окалина від закалювання. звичайний болт білий і красивий. але він годиться тільки ксріплювати те, що постійнонеприга і некрутиться.

знизу правильний болт вартість 3 грн комплект

зверху "неправильний" вартість 1 грн з копійками.

хоча використати можна як той так і інший.

вдалих ремонтів.

шановні блогери, запрошую до співтовариства. залишайте свої замітки про все насвіті повязане з автомото. як вас у тролейбусі пресонули, як гаішник наїхав, як міняли колесо, як підвозили блондинку, як купували авто.   

Датчик стану тормозної системи. М- 412

  • 16.07.09, 09:58

чи потрібен він? суть його роботи в тому, що коли з двоконтурної тормозної системи почала витікати рідина, а точніше ушкоджено шланг він має увімкнути червону лампочку. при цьому мох передні хоч задні тормоза будуть прцювати полюбе. як я зрозумів він незовсім справний. є підозра що при справжному обриві гальмівної системи буде розгерметизовано двоконтурну систему. саме через датчик.

поскоку я нечасто стикався з гальмами то незнаю чи удаляти цю фінтіфлюшку. що порадитие. без неї все буде точно працювати.

я більше зхиляюся до видалення. 

 

 

 

шановні блогери, запрошую до друку заміток та вступу у співтовариство

Помогу с запчастями!!!

  • 10.07.09, 09:37
Всем привет!!!


Ежели кому чего надобно к ИНОСТРАННОМУ железному коню car , спрашивайте!!!
Отправка в любой город есть, безнал есть, СКИДКИ hypnosis как ни странно ТОЖЕ ЕСТЬ!!!lollollol

Запрос принимается такой:

Марка: .......
Объем: .......
Год:   .......
По возможности номер кузова: .......

и чего надобно.

Постараюсь помочь!

Заміна сайлентблоків. М 412

  • 10.07.09, 08:48


нижній ричаг москвича підвіски я нарешті відкрутив. лише один маленький болтик з гійкою не піддавався. здавалося щоб його відкрутити потрібно зняти двигун. жодним ключем неможна було підлізти. вирішив обрізати його болгаркою. на це зважувався два дні. 2 дні думав якже його всетаки туди закрутили.

   і нарешту взяв болгарку. заліз з іншого боку тільки хотів її включити і..... ЕВРИКА! гайку я відкрутив менше ніж за хвилину. а здавалося що підлізти просто ніяк. просто потрібно було з іншог8о боку заглянуи.

на фото нижній лівий ричаг. збираюся замінти сайлентлоки на ньосму. вибив резинову втулку. залишилась металева обойма. в книжках рекомендують провести випресування спеціальним пристроем. в мене його нема.

тому я раджу взяти пилку по металу заставити її як видно з фото і розпиляти навпіл втулку. але уважно, гловне не пошкодити корпус. потім все баз гемору можна вибити.

пресуючи чи забиваючи сайлентболки раджу їх та посадочне місце натерти милом. торді все жде дуже добре, майже без опору. маслом не мажте, пробував, гірше.

дотримуйтесь техніки безпеки, це ваше здоровя та життя.

 

шановні читачі, запрошую до реєстрації і подачі заміток із власного досвіду.

Звернення до АВТОВЛАСНИКІВ.+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+**++*+*+*+**

  • 08.07.09, 15:17

ПАЦАНИ І пацанки, хлопці і дівчата, мужи і жінки. заради святого маховика поздирайте наклейки із своїх авто. ваше авто стоїть 50 штук, 20 штук, 100 штук якої небудь зелені а ви на свої машини ліпитте різну дрянь, типу наклейок лук-ой-л, вован за ПЯТЬ гривень. це позор. 

не позорортесь. наклейки роблять для радянських авто! за 5 тисяч гривень.

+++******про співтовариство та учасників. можна не читать+++****

  • 08.07.09, 14:46
15 учасників, 17 читачів, 1 модератор. і лише один модератор пише замітки. народу, що любить авто, сказать тутички http://blog.i.ua/community/1717/info/ нічого? тим більше що можуть зробити всі охочі. подібних співтовариства на юані здаються чотри. два взагалі не діють. дане функціонує лише за мій рахунок. інше функціонує, але в нього спрямування інше.

ремонт рульвого в фото. М 412.

  • 06.07.09, 14:23

до москвича, як видно, я придбав рульові тячги. 202 грн. волговські. вони підходять. говорять що ходять довше за москвичовські. купив корончаті гайки та шплінти. + придбав для ремонту рульового механізму (колонки рульової) дві бронзові втулки і сальник. гемору із заміною втулок трохи було. вони більші ніж потрібно. тому їх потрібно розсвердлювати райбером. оскільки в мене його не було то я це робив напильником і наждачним папером. увага. робіть це не з середини, а з наружі втулки. ++ якщо із вашої колонки побігла змащувальна рідина то це жопа сальнику. а сальнику жопа тоді, коли ті самі втулки  розбиті. +++ аще мен іпорадили розтопити салідол і теплим залити в рульову калонку. тоді ніщо витікати не буде. але я нераджу так робити.


пердня підвіска. видно тяги. видно палець маятника.

машина стоїть на колодках. вигляд знизу. ставити на колождкти чи кірпічі доведеться полюбе. тому будьте уважні. крім цегли раджу ставити пробиті колеса із ободом і опускати на них авто. для надійності.

а це моє НОУ-ХАУ. ХРІНЬ хрінь що на фото стоїть в рульвому. нею  регулюється зачеплення червячної пари. вона піднімається і опускається. так от. наявна виработка в ній вже недозволяла опусканням компенсувати виработку. тому я зробив слідуюче. тем де тицяю викруткою по кругу напилком зняв 2 міліметри (!не по валу!!). тобто на 2 мм удлінив вал. що дало змогу компенсувати несправність. тепер на погуляній колонці нульовий ллюфт. цю операцію можна і потрібно робити на токарному станку. але потрібно дивитись виходячи з кожно окремої деталі.

 

____________________________________________________________

всім вдалого ремонту.

Теорія покраски авто.

  • 03.07.09, 12:14
Моєму авто незабаром 30 років. солідний1 вік для автомобіля. покраски він потребує вже давно. проте її вартість в місцевих СТО мене здивувала і розсмішила. 5000 грнивень за саму роботу. всі розходні матеріали свої + маєш зняти сам і встановити все навісне обладнання. тому будем на той рік красить самі. рекомендації щодо цього візьмем тут http://www.krasimavto.ru/ звичайно якщо пройдемо ТО 2009.