Популярні приколи

відео

хочу сюди!
 

іРуся

49 років, рак, познайомиться з хлопцем у віці 40-58 років

ВАКЦ

попередня
наступна

Ефективність та безпека: повітряна тривога в контакт-центрах

Хоча колись «Безпека персоналу vs. Ефективність» в контакт-центрі викликала б подив, наразі це наша реальність. Щодня в Україні почути звук повітряної тривоги стало звичайною справою. Однак, навіть у таких надзвичайних умовах можна забезпечити безпеку персоналу та ефективну роботу контакт-центру. Сучасний професійний контакт-центр відрізняється тим, що розробляє ефективні рішення, які дозволяють зберігати ефективність навіть у складних умовах.

 

Існує кілька практичних підходів до управління контакт-центром під час повітряної тривоги. Якщо контакт-центр знаходиться в одній локації, ручне керування режимом «Повітряна тривога» може бути найпростішим варіантом. Супервізор або відповідальний співробітник може гнучко керувати роботою групи операторів, виходячи з корпоративних правил поведінки. Клієнти під час активного режиму отримують повідомлення IVR про тривогу в регіоні контакт-центру та можуть замовити зворотній дзвінок. Це дозволяє забезпечити ефективність роботи контакт-центру навіть у складних умовах.

 

Для контакт-центрів з розподіленою структурою, які охоплюють кілька регіонів, автоматизація процесу є більш доцільним варіантом. Система контакт-центру може перевіряти офіційну карту повітряних тривог і автоматично переводити операторів у режим «Повітряна тривога» у разі виявлення тривоги в відповідному регіоні. Для клієнтів процес звернення до контакт-центру не відрізняється, але вхідні дзвінки можуть бути перерозподілені до «спокійних» локацій. Також можливо інформувати клієнтів про тривогу у конкретних регіонах. Гнучка настройка режиму «Повітряна тривога» дозволяє об'єднувати регіони у групи або виключати окремі області з правил обробки.

 

У кожному проекті ми допомагаємо клієнтам побудувати ефективний контакт-центр, який відповідає їх внутрішнім процесам і здатний реагувати на зовнішні умови. Гнучке налаштування режиму «Повітряна тривога» в контакт-центрі відкриває нові можливості для підтримки ефективності компанії навіть у надзвичайних умовах. Незважаючи на сподівання перемоги України та припинення повітряних тривог, ми продовжуємо розробляти нові рішення для забезпечення безпеки та продуктивності в контакт-центрах.

0

Коментарі