Десенка і Небріж будуть з рибою! — Екогромада

  • 02.05.17, 18:15


Ріки міліють, а прекрасні колись озера перетворюються на болота. Стан київських водойм вимагає постійної уваги. Забруднення з каналізації, засмічення будівельним мотлохом, нелегальне скидання промислових відходів…

Чиновники щось постійно обіцяюють,але наголошують — коштів немає — у країні вічна криза.

Водойми тихо зникають. А в озерах майже не залишилося риби…

На щастя, втрутилися громадські активісти. Згуртувалися довкола ГО «Екогромада», залучили представників бізнесу — НВП «Екосервіс», екологів, міжнародні структури. Почали розчищати засмічені озера, впорядковувати пляжі.

-Один з пілотних наших вдалих проектів — порятунок озера Небріж на Харківському масиві столиці! — повідомив лідер ГО «Екогромада» Валентин Рак, — Ще недавно то було болото, залите ливневою каналізацією, з купами сміття, автошин, шматків бетону. Розчистили, поглибили, облаштували. Нині це чарівне озеро. Днями — запустили рибу. За кілька тижнів проведемо озеленення. Все силами громади, за участі небайдужих підприємців! Активісти мріють зробити тут пляж для тварин - адже в європейській столиці його ще нема! Спробуємо!

Благодійне зариблення відродженого озера Небріж відбулося!

Громадські активісти, за підтримки бізнесу продовжують, власним коштом випускати у притоки Дніпра в Києві, озера малька цінних сортів риби – білий Амур, короп, товсто лоб… Що суттєво впливає на поліпшення екологічного стану рік.

Нині спільними зусиллями закуплено десь 1500 кг малька, який публічно, під контролем активістів і преси, було випущено у Десенку на Троєщині і озеро Небріж!

Реальна добра справа, яка потребує уваги і підтримки суспільства!

Організатор ГО «Екогромада», за підтримки НВП «Екосервіс».

-Команда громадських екологів Валентина Рака, який став справжнім двигуном реального порятунку київських рік і озер, продовжує свою благородну діяльність.-зазначив лідер Самооборони Троєщини Дмитро Бричок, — Приємно, що у нас в Деснянському районі ініціативу відразу підтримали активісти Майдану, учасники АТО, фронтові волонтери. А відповідно, молодь. Район очищається! Наші пляжі повинні бути європейськими!

Долучитися може кожен — адже постійно проводяться суботники. Самоорганізуйтеся! Очистіть найближчий від вашого будинку пляж чи луг! ГО «Екогромада» допоможе!

Разом — ми сила!

Ростислав Тригуб, студент Університету «Україна»

1111

887

555

445

33

23

676

Всесильна ікона-ставротека Війська Запорізького

  • 02.05.17, 16:27

 За великим рахунком, ЖОДНОЇ таємниці запорожців ще не розгадано. Одна з таких таємниць – ікона-ставротека Війська Запорізького Низового.

Коли російські загарбники розгромили останню Січ, то нещадно пограбували все, у тому числі Січову Свято-Покровську церкву, де зберігалася ікона. Цю ікону не зачепили взагалі! Як і декілька інших символів…

Десь у 1783 році, до церкви повернули кілька ритуальних речей з Січі. Здавалося, якась вища сила оберігала коштовні ікони, культові вироби з золота, срібла… Про це писав і Д.Яворницький, що був у Покровську (нинішній Нікополь) у 1867 році, оглянувши і описавши ікону.

Те, що суперікона збереглася під час буремних подій 1917 року, полювання на релігійні символи, розквіту комуністичного сатанінізму, інакше як чудом назвати неможливо.

Ми знаємо, що подібні ікони, може навіть більші, існували, але, ніяких матеріальних слідів ніхто не виявив. Лише легенди. Отож, на сьогодні ікона-ставротека є ГОЛОВНОЮ іконою українського і міжнародного козацтва світу!

Більше того, як стверджують знаючі люди, ікона має чудотворну силу. Особливий вплив має на чоловіків, що приймають рішення. Крім здоров`я, дає внутрішню силу, впевненість, віру, успіх…

Існують перекази, що в перші роки Радянської влади, коли ще були сильні козацькі звичаї у тих місцях, до ікони в музеї, постійно йшли молоді матері з маленькими синами.

Історик Мирослав Жуковський багато років намагається розгадати код цього неперевершеного витвору мистецтва. Йому слово.

“Особливе місце в  житті запорозького козацтва посідала православна церква, яка була важливим об’єднуючим фактором. Її головний осередок – Січова Святої Покрови Божої  Матері церква, знаходилась під особливою опікою як кошової старшини, так і всього Війська Запорозького.  Вони  вкладали значні кошти не тільки на її будівництво, але й на  інші козацькі  храми на землях Запорожжя, на їхнє внутрішнє оздоблення, на придбання культових предметів.Перебування в православному храмі та молитви очищало  душі козаків, підтримувало в них військовий дух  та готовність віддати життя за волю та рідну землю.

Військо Запорозьке Низове мало церковну ставропігію (автономію) і знаходилось під зверхністю Вселенського Константинопольського патріарха і рішення свого Коша ставило вище влади Київського митрополита, Межигірського   архімандрита  та власного церковного начальника.

Однією з найбільш визначних культових предметів  Січової Святої Покрови Божої Матері була ікона-ставротека Війська Запорозького Низового, створена у 1747 р., що збереглася до нашого часу, переживши  не одну війну та соціальні катаклізми.

Ікона-ставротека є сховищем Хреста, її основою є срібна  масивна овальна пластина – таблиця, в  центрі якої  вмонтований  різьблений кипарисовий хрест. І   хрест, і таблиця двобічні, розраховані на огляд  з  двох боків.

Ікона розташована у дерев’яному різьбленому позолоченому кіоті, що має форму портретної рами з внутрішнім овальним вирізом, подвійним та двобічним. Загальний розмір по кіоту 68,5 х 55,5 см.

Ікона   датована 1747р., про що свідчить різьблений напис кириличним шрифтом по периметру із зворотної сторони.  До неї додатково зроблено пунктирний різьблений  напис XIX ст. іншим шрифтом «Весу во всей 8 ф. 16 золот.»

Кипарисовий Хрест складено, з барельєфним різьбленням розміром 19 х 12 см. Частини хреста склеєно. На лицьовій стороні  розп’яття Господнє із знаряддями катувань. На  перехрестях    у медальйонах з крученої виноградної лози з гронами – сюжети про Христові страсті: моління про чашу, несення Хреста, чаша Господня з Божою Матір’ю та Іоанном. У деяких медальйонах  різьблені написи по сюжету. На зворотній стороні зображення Богородиці з Божим немовлям у лівій руці, в медальйонах – свята: Благовіщення, Різдво Богородиці, Введення до Храму, Різдво Христове також  із  різьбленими написами:бірюзові і безбарвні стразові вставки. Всього у кожній накладці по променевому пучку: 48 бірюзових та 36 безбарвних прозорих вставок.

Кіот – рама прямокутної портретної форми, подвійна, на петлях, зачиняється на засув. Виріз  є овальної форми під розмір таблиці у кожному полотні. Полотна овалів складові, з криволінійного набору  із зазорами на стиках. З обох сторін кіот прикрашено горошчатим рельєфним штапиком, як по овалу, так і по периметру. Торець  пофарбовано під лак. Конструкція кіота у давнину уявляла собою  засклений подвійний пакет з  дерева, ймовірно з липи.

За легендою кипарисовий хрест було принесено до Коша   Війська Запорозького Низового з Ієрусалима.  Ймовірно, що делегація запорожців відвідала вищезгадане місто і вклонилась Гробу Господньому та отримала від Ієрусалимського православного патріарха святу частку древа Хреста Животворного”.

У 1925 році ікону передали з церкви до Нікопольського музею витончених мистецтв.

Вже у роки Незалежності, ікону перевезли до Дніпропетровського музею імені Д.Яворницького для дослідження і реставрації. Роботи закінчили 2003 року. Дуже допомогли кошти, зібрані нікопольчанами…

На Покрову, у 2005 році, ікону-ставротеку представили відвідувачам Нікопольського краєзнавчого музею.

Ікона стала головним експонатом Першого фестивалю музеїв. Були спроби деяких можновладців переправити ікону до однієї дуже відомої дачі-музею. Але, на щастя, реліквію відстояли… Як і до москальської церкви…

Експонат такого рівня оцінюється у кілька десятків мільйонів доларів на міжнародному антикварному ринку. Занадто велика енергетика та значення для кількох народів…

Прекрасно, що такі знакові експонати дійшли до нас через віки, збереглися і доступні для огляду!

Відчуйте українську історію!

Віктор Тригуб, редактор міжнародного козацького журналу «Нова Січ», полковник козацтва

Чи стане міністр Нищук вбивцею?

  • 29.04.17, 13:15


Міністр типо культури Нищук – безвольна ганчірка! Через його кадрову імпотенцію мало не загинув молодий хлопець під Національним музеєм історії України!

А рівень ганьби України перед Євробаченням взагалі не можна оцінити цензурними словами! Головний історичний музей країни, що базується в серці Києва, публічно ЗАКРИВ ТУАЛЕТИ! Як для співробітників, так і для відвідувачів!

Абсолютно некомпетентна директорка закладу, знайшла якусь фірму “Рога і копита”, що взялася “благодійно негайно” відремонтувати каналізацію. Повністю незаконно. В результаті, мало не загинув молодий робітник, отруєний випарами.

Хлопець нині в реанімації – життя під загрозою.

Наслідок кадрової політики морального покруча і ймовірного агента КГБ-ФСБ Славіка К., що чомусь і досі керує гуманітарним блоком Уряду, попри всі розслідування і скандали від імені негідників “Народного фронту”.

Ви там в Мінкульті всі дебіли поголовно, чи це спецоперація рашен-спецслужб?

Майже щодня перед Мінкультом проходить пікет музейників НМІУ. Вимога одна – відставка директорки. Не кажіть, що не знаєте!

Далі цитата з листа дебільним керівникам Мінкульту:

Повідомляємо Вас про прикрий інцидент, який стався бл. 13. 00 на схилі Старокиївської Гори коло Національного музею історії України.

У НМІУ відбувся прорив каналізації. Т. В. Сосновська тривалий час ігнорувала цей факт і відмовлялась прислухатись до фахових рекомендацій заступника генерального директора з господарських питань С. А. Батрука щодо ремонту каналізації. Сьогодні без відома заступника генерального директора з господарських питань С. А. Батрука якісь невідомі люди, прислані Т. В. Сосновською, взялися до робіт з ліквідації аварії. Близько 13. 00 один із робітників, молодий хлопець, вдихнувши отруйні випари почав битись у конвульсіях. Прибула швидка допомога і почала проводити реанімаційні дії. Реанімаційні дії тривали впродовж 50 хвилин. Потерпілого забрали до обласної лікарні в тяжкому стані. Викликана поліція. У даний момент на місці перебуває заступник генерального директора з господарських питань С. А. Батрук і спілкується з поліцією. Генеральний директор НМІУ на місце інциденту не з’явилася.

UPD. Фото https://www.facebook.com/NMHUProf/posts/1607938972557740

Заступник генерального директора з наукової та фондової роботи
Б. К. Патриляк

Заступник генерального директора з господарських питань
С. А. Батрук

Головний зберігач
М. І. Савчук

Бісексуальна ганчірка – міністр типо культури Нищук. Істота середнього роду. ВОНО. Оточена заступницями – коханками різноманітних негідників. З баблом. Рівень тупості і некомпетенції – зашкалює. Цю шоблу треба просто відсторонити від влади, конфіскувати вкрадене і посадити…

Тупорилі жадібні тварі.

Це моє особисте оціночне…

То хоч до початку Євробачення хтось ганьбу подолає? Відкриєте туалети в головному історичному музеї європейської столиці? Без жертв! І масових заворушень.

Ганебні скоти!!!

Віктор Тригуб, редактор журналу “Музеї України”

18209271_1608004679217836_4456545833006007829_o

18194589_1608004535884517_7256331071593837954_n

18192306_1608004642551173_502941860531480042_o

18158027_1608004782551159_2045035957167243086_n

18119395_1608004555884515_3512037815596716519_n

15095042_1402235523128087_306567407086758197_n

Команда Либідь Є ввійде в історію

  • 28.04.17, 15:59
 як учасники найграндіознішого прибирання країни!
29 квітня наша організація проводить прибирання на території за зовнішнім паркінгом ТРЦ Ocean Plaza. Таким чином ми долучаємось до Всеукраїнського прибирання за підтримки Let's do it, Ukraine, а також ТРЦ Ocean Plaza/Океан Плаза/Актуальная Страница!

Ця локація прибирання вже внесена до великої карти прибирання Києва.
Команда волонтерів за підтримки Let’s Do It, Ukraine! (https://letsdoitukraine.org/) в рамках фестивалю ЧистоFest та команда Либідь Є ввійдуть в історію як учасники найграндіознішого прибирання країни.
Адже в цей день декілька мільйонів українців об’єднаються заради чистоти планети!

Приходь 29 квітня з 11:00 до 16:00 та почни піклуватися про екологію та чистоту нашої планети! Зроби все для того, щоб відновити історичну пам’ятку столиці!

З усіх питань телефонуйте за номером 0937246747, Віталій

"Либідь Є!" - це ініціатива відродження р. Либідь в м. Києві та створення вздовж неї громадського простору і прирічкового парку.

Благодійне зариблення відродженого озера Небріж

  • 27.04.17, 18:54

Київські ріки будуть з рибою!

Благодійне зариблення відродженого озера Небріж

Об  14-30  28 квітня 2017 року

cddc9-u-lkut0ci50Громадські активісти, за підтримки бізнесу продовжують, власним коштом випускати у притоки Дніпра в Києві, озера малька цінних сортів риби – білий Амур, карп, товсто лоб… Що суттєво впливає на поліпшення екологічного стану рік.

Нині спільними зусиллями закуплено десь 1500 кг малька, який публічно, під контролем активістів і преси, буде випущено у Десенку і озеро Небріж!

437375_8Реальна добра справа, яка потребує уваги і підтримки суспільства!

0 14-30 зариблення озера Небріж – Київ, Харківський масив – орієнтир ТЦ Епіцентр, вул.. Григоренка,40 . Це озеро нещодавно було почищено, облаштовано. Тепер зариблення і висадження екологічно активних рослин…

Харківський масив – об 14-30.

Організатор ГО «Екогромада», за підтримки НВП «Екосервіс».

 

http://www.novasich.org.ua/index.php?go=News&in=view&id=12174

Дитячий пленер «Прелеснянський дивосвіт -2017»

  • 26.04.17, 19:19


 пам’яті О.І.Шевченкосамобутнього художника, засновника Музею архітектури, побуту  та дитячої творчості у с. Прелесне.

2 травня 2017 року в Донецькому обласному художньому музеї проводиться дитячий пленер «Прелеснянський дивосвіт – 2017», в якому візьмуть участь вихованці шкіл мистецтв та  студій образотворчого мистецтва Слов’янщини.

Пленер є можливістю малювати унікальні природні ландшафти та пам’ятки народної архітектури кінця ХІХ- початку ХХ ст.

Пленер ставить за мету розвиток навичок малювання у юних художників,активізацію творчої діяльності талановитих дітей і підлітків; обмін творчими досягненнями і можливість встановлення тісних контактів між мистецькими закладами.

dscn5616За підсумками пленеру відбудеться виставка живописних і графічних робіт (акварель, пастель, гуаш, акрил тощо). Чекаємо – сайт https://prelesnemus.wordpress.com/  Прелєсне,
Слов’янський район,  Донецька область, 84100, Україна.

Після закінчення пленеру учасники та педагоги мають можливість обговорити роботи та обмінятися думками.

Громадська ініціатива в питаннях екології.

  • 25.04.17, 07:57


Чи підтримує уряд прагнення жителів столиці власними зусиллями поліпшити стан водойм і прибережних територій згідно європейських стандартів?

-         Реалії сьогодення показують нам те, що всі великі річки, їх головні притоки та інші водойми в Україні за міжнародними стандартами відносяться до забруднених та дуже забруднених. Тож водні перспективи нашої держави загалом мають негативну тенденцію, все це являється наслідками скидання брудних стоків, розвитком промисловості та рядом інших впливаючих факторів.

-         15 квітня 2015 року Кабінет Міністрів України прийняв розпорядження № 371 «Про схвалення розроблених Міністерством екології та природних ресурсів планів імплементації деяких актів законодавства ЄС» до числа яких входить Директива 2000/60/ЄС Європейського Парламенту і Ради «Про встановлення рамок діяльності і Співтовариства в галузі водної політики» від 23 жовтня 2000 року, мета цієї Директиви полягає у започаткуванні структури охорони внутрішніх поверхневих вод, перехідних, прибережних та ґрунтових вод, що в подальшому зупинить процес їх погіршення, буде сприяти їх покращенню та надасть можливість створити рекреаційні зони для відпочинку та оздоровлення громади.

-         На жаль, не зважаючи на розроблену програму розвитку щодо визначення основних напрямів державної політики у сфері водного господарства для задоволення потреби населення і галузей національної економіки у водних ресурсах, збереження і відтворення водних ресурсів, впровадження системи інтегрованого управління водними ресурсами за басейновим принципом, відновлення ролі меліорованих земель у продовольчому та ресурсному забезпеченні держави, оптимізація водоспоживання, запобігання та ліквідація наслідків шкідливої дії вод, державні органи не спроможні на 100 % профінансувати та приймати участь у вирішення всіх цих питань.

-         Тому, на сучасному етапі розвитку суспільства розв’язання будь-якої екологічної проблеми національного, регіонального чи місцевого рівнів потребує спільних зусиль державних установ, громадськості та бізнесу.

-         Наразі важливу роль у прийнятті екологічно значущих рішень, відіграють громадські організації, привертаючи суспільну увагу до тих екологічних проблем, на які не реагує держава. Саме громадськість має право та може здійснювати таку важливу функцію екополітики, як громадський контроль за її реалізацією.

-         Враховуючи вище зазначене, можна з точністю сказати, що Громадська ініціатива столиці давно стала одним із суб’єктів регіональної екологічної політики. І це не дивно, оскільки зростає чисельність, масовість і активність громадськості, яка власними зусиллями та спільними діями показує реальний захист, порятунок, відновлення водойм та їх прибережних територій, прибирання від побутового сміття, висадження зелених насаджень для створення публічних просторів з метою підвищення екологічного та культурного рівня життя в Україні.

 26 квітня о 14-30 в УНІАН (вул.Хрещатик, 4) відбудеться прес-конференція Громадської організації ЕкоГромада на тему : "Громадська ініціатива в питаннях екології. Чи підтримує уряд прагнення жителів столиці власними зусиллями поліпшити стан водойм і прибережних територій згідно європейських стандартів?

мисливська корогва

  • 25.04.17, 04:53
Час нагадати про неймовірну святиню запорожців, яка є шедевром світового рівня. Вона поруч. Достатньо завітати до Кропивницького, в обласний художній музей. Там зберігається унікальна мисливська корогва козацької епохи.

 

Корогва на оленячих рогах

До редакції журналу “Музеї України” надійшов лист від наукового співробітника Кіровоградського обласного художнього музею Т.Ащеулової. І кілька фото. До нашого часу дійшло лише кілька козацьких корогв, які зберігаються в музеях України та запасниках музеїв Польщі і Росії.

 

“Мисливська корогва невідомого українського майстра ХVІІІ століття- один з найунікальніших експонатів козацької доби. Вона представляє собою двосторонній олійний живопис на полотні, що натягнуте на справжні оленячі роги.

З обох боків корогви зображені епізоди з життя святих. З однієї сторони полотна зображений Євстафій Плакида – римський полководець, якому, за легендою, під час полювання між рогів оленя, якого він переслідував, явився образ Христа. З другої сторони – Св. Домнікія, яка вважається уніатською святою та Св. Іаков, який відноситься до православ‘я. Цей парадокс свідчить про те, що українські народні художники в своїх творах поєднували уніатських і православних святих. Свідоцтвом цього є саме це зображення.

Святий Євстафій вважається покровителем мисливства. Очевидно, що ця корогва колись була обов‘язковим атрибутом для парадних виїздів на полювання.

Корогва потрапила до фондів нашого музею в 1946 році з Львівського історичного музею як козацький прапор. Після реставрації в Національному науково-дослідному реставраційному центрі України твір експонувався на Всесоюзній виставці “Реставрація музейних цінностей в СРСР” (Москва, 1984р.), де викликав велике зацікавлення фахівців та любителів мистецтва”. – пише Т.Ащеулова.

Зауваження скептиків про належність шедевру комусь із польської шляхти, опитані нами експерти відкинули. Художники, які писали для польських вельмож, консультувалися з католицьким духовенством. Ця корогва має всі ознаки православної ікони. Хоча, це вже тема для наукової дискусії професіоналів.   Ймовірно, корогва була виготовлена до якогось свята чи візиту когось з козацької старшини, до маєтку одного з тодішньої знаті. Оленячі роги у ті часи дуже цінилися, виконуючи роль магічного оберега. Особливо, якщо оленя вполював господар чи гість. Можливо якийсь отаман чи Гетьман, вполювавши оленя, через кілька місяців отримав на згадку роги, перетворені в корогву. Зрозуміло, що та людина займала дуже високу посаду в козацькому середовищі. Тихо прозвучали прізвища Сагайдачного і Хмельницького… Може Мазепа… Але, говорити щось напевно, ніхто не може. Ми маємо короткий опис та фотографії. І цілу купу версій і припущень.

 

Зрозуміло, потрібне більш ретельне дослідження, бажано із застосуванням сучасної техніки. Треба визначити точну дату виготовлення. Співставити з тодішніми історичними персонажами. Продивитися відомі картини, літографії, книги. Може є десь якась згадка чи зображення…

 

Зрозуміло, що ця корогва побувала у чиїхось дуже відомих руках…

 

“Насамперед корогва – це прапор. – пише Т.Ащеулова, – За призначенням вони поділяли на гетьманські – були державними прапорами України і січові – символом війська Запорізького, а полкові – бойовими прапорами козацького війська.

 

Під час походів прапор завжди майорів на чолі війська. Під час битв біля корогви точилася запекла боротьба, бо втрата прапора для козаків означала поразку. Корогва була одним з найшанованіших козацьких клейнодів. Корогва, як і всі інші клейноди була обов‘язковим атрибутом усіх козацьких ритуалів. У бою та під час найбільших урочистостей гетьманська корогва свідчила про присутність гетьмана. Після винесення корогви із січової церкви починали скликати і проводили раду козацьку. Під час похорону гетьмана за труною несли схилену корогву.

Почесними охоронцями корогви були генеральні, військові, полкові, курінні та сотенні хорунжі.

Корогва входила до складу клейнодів, тобто атрибутів влади козацької старшини, які після відродження в середині ХУІІ століття української державності стали державними символами.

44241_2

До середини ХVІІ століття клейноди виступали як символ влади козацької старшини. Вони були спільними для городових і запорізьких козаків. У походах вони перебували при козацькому війську, а в мирний час зберігалися у військовій скарбниці.

З 1648 року гетьманські клейноди стають державними символами Гетьманщини. Новообраним гетьманом клейноди надсилались польським королям, турецьким султанам і російським царям”.

Дуже цікаво, що до 1946 року, корогва зберігалася у Львівському історичному музеї. Що сталося у той рік? Велика ревізія музеїв Західної України? Багато чого було вивезено? Ким і куди? Одну адресу знаємо – Кіровоград.

Головне, корогва в Україні.

Взагалі, про сенсаційні речі в музеях Кропивницького, слід поговорити окремо. Будете в тому місті, виділіть час, відвідайте музеї!

 

Підготував Віктор Тригуб,  “Музеї України”

Піар-дружина Президента Франції

  • 24.04.17, 06:16


006-1

Українцям ще належить пережити шок від дружини потенційного президента Франції Еманюеля Макрона. Йому 39 років. Їй -64! Троє дорослих дітей від першого шлюбу, сім онуків.

Президент Франції одружений на власній вчительці французької мови, старшій на 24 роки!

Каже, що закохався у вчительку Бріджит Троньє в школі у віці 15 років. Записався у театральний гурток, який вона вела. Ймовірно, роман у них вибухнув, коли йому було 17. Мабуть, стосунки були такими бурхливими, що втрутилися його батьки, відправивши пристрасного Макрона до Парижу.

Закохані підтримували якісь стосунки. Жінка з досить заможної родини…

Видно у житті Еманюєля щось сталося драматичне. В тридцять років він змусив Бріджіт (чи вона) розлучитися з чоловіком і одружився.

Після того, як у казці, у нього все пішло успішно. Гарна робота у банку Ротшильдів, посада міністра економіки, власна партія, що відразу отримала потужне фінансування і рекламу.

Драматична участь у президентській кампанії, де він став лідером першого туру. Мабуть переможе радикалку Ле Пен у другому турі.

Опоненти пробували звинувачувати кандидата у нетрадиційній сексуальній орієнтації, але він все спростував…

Зрозуміло, з цим шлюбом, вірніше з обома “молодятами” щось не те…

Цинічні українські політтехнологи висунули версію, що цей союз від початку прораховувався як піар-акція.

Незвичному чоловіку пророкували стрімкий злет, і навіть перемогу на президентських виборах, зважаючи на масову підтримку жінок, особливо літніх і розлучених.

Вибір, як бачимо, виявився вдалим. Макрон фактично президент Франції, Бріджит Троньє купається у променях слави, миттєво ставши однією з найвідоміших жінок планети.

Абсолютно у стилі рекламників торгового дому Ротшильдів.

Як в анекдоті – масони, скрізь одні масони…

Політичні вигоди цього президента очевидні. Він повністю контрольований, безвольний. Євросоюз Франція не розвалить, з НАТО не вийде, Росію засудить. Україну підтримає.

Завдання виконане!

Блискуча операція в стилі українських спецслужб…

Підготував Віктор Тригуб, “Музеї України”

 

006-1

dd3ae1218928633e48697b738562786f

dc7215b33fecea73f8dc13abff62c69f

brigitte-trogneux-et-emmanuel-macron_5364669

Возняк у галереї

  • 24.04.17, 04:00

Якісь просто дикі події відбуваються в одному з найшановніших музеїв країни, створеним Героєм України Борисом Возницьким. Випадкові люди з Мінкульту призначили на посаду Гендиректора Львівської галереї мистецтв кумедного і абсолютно непрофесійного шоумена  Возняка.

Без відповідної фахової освіти, підготовки, досвіду.

Почався публічний безлад, що для такої важливої і консервативної музейної установи є лихом порівнянним з пожежею чи потопом.

Однак, слово львівським журналістам, які повідомили про свіжий скандал:

 

Частину зниклих з Львівської галереї мистецтв стародруків виявили на експозиції, ще частину – на експозиції в інших музеях, куди вони були передані тимчасово.

Про це ІА Дивись.info повідомило поінформоване джерело.

Як пише інформагентство, детективна історія із зникненням з Львівської картинної галереї 95 стародруків і двох манускриптів вийшла на фінішну пряму. Стало відомо, що частина раритетів, насправді, нікуди не зникала, а перебуває у музеї – на експозиціях. Поза тим, частина стародруків у рамках обміну була передана для експонування в інші музеї. Щоправда, наразі невідомо, скільки стародруків знайшлося. Про це стане відомо після оприлюднення результатів роботи спеціальної комісії. А це має відбутися вже за декілька тижнів.

Нагадаємо, що інформація про зникнення 95 стародруків і двох манускриптів була оприлюднена наприкінці минулого року. Пропажу на чорному ринку оцінили у десятки мільйонів доларів.

Звірка фондів розпочалася після призначення нового директора галереї Тараса Возняка, який змінив на цій посаді Ларису Разінкову-Возницьку. За його словами, у фондах не виявили двох рукописів – «Требник» ХVІ ст. і «Анфологіон» 1628 року. З 586 кириличних видань виявили 499 музейних предметів. Тоді, буцімто, не виявили одне з видань «Апостола» Івана Федорова, «Апостол» Спиридона Соболя та Євангелія ХVІ і ХVІІІ ст.

Тоді головний зберігач фондів Львівської національної галереї мистецтв Ігор Хомин заявив, що зникнення стародруків могло тривати декілька років.

На заяву про зникнення стародруків відреагувала колишня директор Лариса Разінкова-Возницька. «Це сфальсифікований напад на чесне ім’я Бориса Возницького. Ця людина протягом багатьох років неадекватно ставилася до роботи Бориса Возницького. Ми знаємо, що за 10 днів до гибелі Бориса Григоровича, пан Тарас був в Адміністрації Президента і просив для себе посади. Дуже дивно, що лише почалась інвентаризація, а вже всіх скликали на прес-конференцію. Має бути повністю проведена інвентаризація, а тоді зроблені висновки», – сказала екс-керівник музею. Також пані Лариса вимагала на час проведення розслідування відсторони від посади Тараса Возняка.

За фактом зникнення стародруків і манускриптів Нацполіція відкрила кримінальне провадження за ч.3 ст.191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем) КК України.

У Міністерстві культури України тоді заявили, стурбовані вказаною ситуацією, однак вважають, що до завершення повного звірення фондів робити висновки про відсутність музейних предметів передчасно.

Отже, зазначає видання, вже за кілька тижнів комісія має оприлюднити результати перевірки, і тоді дізнаємося, що зникло і в якій кількості, та й чи зникало взагалі…

Читайте більше тут: http://zik.ua/news/2017/04/22/starodruky_z_lvivskoi_galerei_mystetstv_nikudy_ne_znykaly_1084195

Дивує повна відстороненість керівників Мінкульту, якому належить музей. Підозрюємо, що там ще не знають про черговий піар-скандал чи знову старанно роблять вигляд, що їх це не стосується.

Хоча, згідно існуючого законодавства, вся відповідальність за безлад у такому знаковому музеї Національного рівня, лежить безпосередньо на директорі і органі управління – Міністерстві культури України.

То чи не час Міністру культури, аби на доводити ситуацію до трагікомедії як в Пирогові, Лаврі, НМІУ, судових розглядів, проваджень прокуратури просто запропонувати пану Возняку написати заяву про відставку, очистити від себе колектив, провести новий конкурс і обрати когось адекватного?

А як не зрозуміє, почати процедуру розірвання контракту.

Музеями планетарного рівня повинні управляти професіонали, а не невігласи!

Чому ще не ставлять керувати лікарнями піаністів?!

Комітет порятунку музею