Профіль

Мольфар

Мольфар

Ангуїлья, Сомбреро

Рейтинг в розділі:

Розвідка США попереджує

Разведка США предупреждает - Кремль будет подло мстить Украине
11.09.2015 - 19:30

Россия утратила свои позиции в Украине, не получила ожидаемого успеха и вызвала нежелательную для себя реакцию со стороны США. В такой ситуации следующим шагом Москвы могут стать усилия по дестабилизации ситуации в Украине с применением политических, а не военных рычагов.

Об этом в интервью польскому агентству PAP сказал американский политолог, директор разведывательно-аналитической организации Stratfor Джордж Фридман, передает Укринформ.

«Россияне потеряли Украину. Им не удалось устроить восстания, они вызывают американскую реакцию на свои действия, и это последнее, чего бы они хотели», - сказал Фридман.

По его мнению, россиянам не удастся добиться успеха военным путем, кроме того Соединенные Штаты начали наращивать свои силовые позиции в регионе.

«Для усиления позиций мы (США - ред.) планируем развертывание сил в Польше, в странах Балтии, в Румынии», - подчеркнул эксперт.

В то же время политолог отмечает, что следующим шагом со стороны Москвы может стать дестабилизация внутриполитической ситуации в Украине с применением политических, а не военных рычагов.

«Если бы я был россиянином, мое внимание было бы приковано сейчас к Киеву и тому, как бы я мог разрушить его позиции, - подчеркнул аналитик. - Так что следующий раунд будет не военным, а политическим раундом в Киеве».

Ранее группа ИС сообщала, что Stratfor уверен - российская власть опасается массовых протестов в стране, в Кремле уже готовятся к их подавлению

Позиція державника

Олег Березюк: Проголосувати за пропонований Верховній Раді проект змін до Конституції неможливо

Ексклюзивне інтерв'ю керівника парламентської фракції "Об'єднання "Самопоміч" інформаційному агентству "Інтерфакс-Україна".

Запитання: Як Ви оцінюєте сучасну перспективу ухвалення закону про місцеві вибори?

Відповідь: Система чинить опір змінам. Це очевидно. Вдалий закон не проголосували, відхилили. І залишилося два варіанти. Один закон - напівміри, інший - нині чинний. Система хоче залишити другий закон, тому маніпулює з першим - намагається внести такі норми, на які ми просто не можемо погодитися.

Запитання: Які парламентські фракції хочуть, щоб залишився старий закон?

Відповідь: У кожній фракції, окрім "Самопомочі", є люди, які хочуть залишити в дії чинний закон.

Не треба боятися активних змін. Відмовилися від прогресивного закону, який передбачає відкриті пропорційні списки, оскільки це нове, це складно, "люди цьому не навчаться". Не треба було цього боятися.

Очевидно, що блоки - це феодалізм минулого, жоден блок не дожив до наступних виборів. Жоден.

Зараз система викручується - кого звинуватити в тому, що люди залишилися із старим законодавством. Ми кажемо, що, якщо до другого читання замінити проект закону «напівмир», який нам не подобається, конкретними 4-5 пунктами, ми готові за це голосувати.

Запитання: Чи припускаєте ви, що все-таки залишиться старий закон?

Відповідь: Це було б низько і дуже незріло, якби парламент не ухвалив нового закону. Я навіть не хочу про це говорити.

Хоча є на 90% бажання залишити старий закон, оскільки це дає змогу через мажоритарні округи провести кого завгодно за великі гроші, залишити ту саму велику кількість депутатів, тому що партії зможуть отримати за кожного депутата прибуток.

Це незріло, низько і неправильно. Необхідно зробити маленький крок уперед, півкрок. Не змогли зробити повний - зробимо півкроку. Нічого страшного, що зустрінемо критику. Люди вже критикують, що існують домовленості, немає відкритих списків. Так. Але це краще, ніж сучасний закон.

Запитання: У коаліції ще немає голосів?

Відповідь: Виглядає так, що голосів немає. Хоча у вівторок увечері лідер нашої партії, я і заступник голови Верховної Ради Сироїд зустрічалися з президентом України. У нас була розмова на 3,5 години.

І щодо закону про вибори в нас із президентом були однакові позиції. Тобто президент підтримує скасування блоків та впорядковування політичної реклами, яка перед виборами стає дикою.

Президент також виступає за зменшення депутатського корпусу. Це стало би першим кроком для того, щоб на парламентських виборах скоротити кількість парламентарів. До того ж, обговорили питання захисту бюлетенів.

Запитання: Про що ще розмовляли з президентом?

Відповідь: Були дві теми. Питання виборів обговорили швидко, бо дійшли згоди, що нас дуже здивувало.

А другу тему обговорювали довго - майже 2,5 години. Це питання Конституції. Президент уважно слухав, а його колеги нас наполегливо переконували, що немає жодної централізації, є чиста децентралізація. І це була розмова глухого з німим. Ми бачимо абсолютно чіткі ознаки централізації влади та знецінення ролі місцевих громад.

Це полягає в кількох аспектах. Перше - встановлюється двовладдя на місцях, оскільки запроваджуються два виконавчі органи. Виконавчий орган, керований префектом, і виконавчий комітет, який очолюватиме або голова громади, або голова різних рівнів громади.

Є нюанс: префект, окрім виконавчих повноважень, матиме повноваження координатора і, образно кажучи, прокурорський нагляд. І виконавчу, і наглядову функції. Ви кого слухатимете? Того, хто керує і карає, чи того, хто лише керує, маючи відповідальність перед громадою?

У звичайній вертикалі влади, звісно, кожен префект шантажуватиме мера міста або голову сільської ради чим завгодно. І буде дуже складно цьому протистояти.

Другий момент - розпуск президентом України місцевих органів влади. Так, у проекті зазначено: "коли порушують Конституцію" та названо три умови, пов'язані із загрозою безпеки.

Причиною розпуску може бути будь-яке порушення Конституції, яке навіть не стосується питань безпеки, це розглядатиме Конституційний суд, а також це може бути причиною розпуску тієї або тієї ради.

Якщо необхідно боротися із сепаратизмом, є СБУ, прокуратура, воєнний стан - що завгодно.

І третє - дуже важливо. У перехідних положеннях проекту Конституції написано, що функції префектів до набуття чинності відповідних положень, що передбачене через 2 роки, виконуватимуть голови обласних державних адміністрацій. Що це означає?

Адміністрація президента, а також її юристи прикриваються листами від Венеціанської комісії. Але в неї немає остаточного висновку. До того ж, голова Венеціанської комісії в інтерв'ю заявив, що вони розглядають розпуск президентом місцевих органів влади як тимчасову норму і хочуть, щоб було посилено горизонтальну, а не вертикальну взаємодію.

Запитання: Як "Самопоміч" голосуватиме під час розгляду законопроекту про внесення змін до Конституції в частині децентралізації?

Відповідь: На сьогодні за це неможливо проголосувати.

Запитання: На Ваш погляд, чи є в коаліції є голоси під цей законопроект?

Відповідь: Якщо не буде голосів у коаліції, в нас "підголосують" групами.

Особисто я, як народний депутат України, не зможу проголосувати за ці зміни до Конституції. Я вчора про це сказав президентові України. Я уважно прочитав про ці зміни та сказав: "Пане президент, я - не юрист, але я там побачив значну концентрацію влади. Якщо так і є, назвіть це, будь ласка, концентрацією влади".

Запитання: Ваше бачення: які повноваження повинні мати на місцях центральні органи влади в парламентсько-президентській республіці?

Відповідь: Координаційні та наглядові. Жорстко контролювати органи, їх функціонування - без проблем. Але президент не може розпускати місцеві органи влади. Тобто префект, безумовно, має координувати діяльність державних органів або місцевого самоврядування.

Запитання: А призупинення рішень місцевої влади?

Відповідь: Лише через парламент. Якимось дивом держава змогла повернути бюджетні ресурси вниз. Я тепер розумію: повернувши туди величезний фінансовий ресурс, хочеться його контролювати. І префект, маючи шантажну карту, може ставити чимало завдань щодо його фінансування або повернення.

Запитання: Як Ви вважаєте, затримання прокурорів Генеральної прокуратори та прокуратури Київської області - це вже тенденція чи епізод?

Відповідь: Два випадки маємо за останні два тижні - це суддя київського суду, його родичі й заступник глави ГСУ Генеральної прокуратури. Даруйте, але це велика криза в Генеральній прокуратурі - коли прокурора високого рівня ловлять з такими сумами грошей. Я вважаю посаду генерального прокурора й Генеральну прокуратуру найважливішим органом державної влади за визначенням.

Запитання: З огляду на останні події в Генеральній прокуратурі - чи активізуються народні депутати у вимозі відставки генерального прокурора?

Відповідь: Звісно, я вважаю, що це є обов'язковим. Якщо боротьбу з корупцією очолив не генеральний прокурор, а його заступник - потрібно заступника ставити генеральним прокурором. У чому річ? Хіба ми займатимемося двовладдям?

Запитання: На кого ще з членів Кабінету Міністрів чекає відставка після звільнення міністра екології?

Відповідь: Мені дуже шкода міністра охорони здоров'я. Не було створено умов, у яких він міг би виявити себе. Напевно, він не відчув підтримки або не зміг її знайти, щоб зробити те, що, скажімо, зробив Давид (Сакварелідзе - ІФ) в прокуратурі. У нас було кілька зустрічей з ним. Він обізнаний, грамотний фахівець, але цього було недостатньо, щоб змінити ситуацію.

Зовсім інша ситуація з міністром екології. Думаю, це був єдиний міністр, єдина посада, яка була заповнена всупереч усім правилам процесу. Так вона і завершилася. Ми вважаємо, що якщо міністр виступає проти прем'єр-міністра, хоч би яким був глава уряду, міністр має голосно виступити, написати заяву і тихо піти.

Ми виступаємо за зміну всіх силовиків. Ідеться про прокуратуру, МВС - також треба змушувати людей працювати.

Але якщо говорити про те, чи варто змінювати уряд, - ні. Він ще не відпрацював своє. Є ресурс, там є хороші люди. Щоб збудувати управлінську систему й побачити результати, треба не менш ніж 1,5 року. Хоча є дуже великі претензії до управлінської діяльності прем'єр-міністра як публічного менеджера. Йому потрібно багато чого навчитися.

Запитання: Місцеві вибори. Чи "Самопоміч" ітиме до місцевих органів влади по всій Україні?

Відповідь: Ми - партія, що намагається працювати на базі реальності. Ми підемо на вибори там, де є сильні осередки та сильні кандидати.

Запитання: Це можуть бути лише ваші кандидати чи ви залучатимете нових людей?

Відповідь: Наші. Ми ухвалили рішення, що підтримаємо лише тих кандидатів, яких висунула партія "Самопоміч".

Тобто на сьогодні в нас немає бажання групуватися з іншими. Чому? Тому що ми вважаємо, що ситуація є настільки tabula rasa, що кожна партія має працювати над розвитком своєї політичної структури та зрілості. Ці вибори є прекурсором парламентських виборів.

Запитання: Кого ваша політична сила висуватиме в мери Києва?

Відповідь: Ми задоволені тим, як у Києві працює наша партійна організація. Цю роботу очолив Сергій Гусовський. Я особисто побачив у його діях людину, яка стала політиком, - до цього він був успішним бізнесменом, активним громадським діячем. Він став чіткішим у своїх висновках, словах, діях, будучи вдалим системним керівником. Я не бачу причин не висунути його.

Але це буде рішення політичної ради партії та самого осередку. Є також інші хороші хлопці: той самий Максим Гапчук - керівник київського партійного осередку, дуже системна та якісна людина. Але вони мають вирішити між собою. Це, образно кажучи, партійні праймериз, члени партії мають конкурувати між собою. Насправді мудрі люди до влади не рвуться, їх у владу спрямовують.

Чому я кажу, що Гусовський стає політиком, тому що він стає реалістом і не дуже хоче йти у владу. А це ознака того, що його потрібно просити.

Запитання: Ви зачепили тему парламентських виборів. Як ви оцінюєте можливість проведення дострокових виборів до Верховної Ради? Адже цього може вимагати певна частина суспільства, оскільки конфігурація самої Верховної Ради невдовзі вже менше відображатиме його реальні настрої.

Відповідь: Це може статися. Але на сьогодні Верховна Рада ще не виконала своїх функцій. Ця коаліція має чимало ресурсів для ухвалення якісних рішень, створення сприятливого підґрунтя для майбутніх парламентів. Питання: чи має вона політичну волю це зробити?

Сучасний парламент відрізняється від попередніх. У ньому точно є 60-80 осіб, які є публічними менеджерами законотворчої гілки влади. Але в парламенті знову залишилося триста з гаком осіб, які є власністю "власників" парламенту.

Ми не маємо в цьому парламенті опозиції - це також його особливість. Сучасна опозиція такою не є. Тому в коаліції ми маємо використовувати важкий інструмент противаги.

Запитання: Цього тижня мала відбутися "відверта розмова" всередині коаліції. Вона відбулася? Наскільки глибокою є криза в парламентській більшості?

Відповідь: Відбулася частково відверта розмова. На зустрічі представників нашої партії, її керівника з президентом України був присутній і Володимир Гройсман. У мене з ним відбулася 20-хвилинна розмова, під час якої я висловив цілковите невдоволення порушеннями регламенту. Вони стають цинічними.

Загалом, ми проголосували за закон про кредити лише тому, що цей закон підготував "Народний фронт", а "Блок Петра Порошенка" попросив нас за це проголосувати. І чому президент проти, я не можу зрозуміти. Адже Юрій Луценко вийшов на трибуну і сказав: "Ми маємо це зробити". Ми почули, повернулися й проголосували.

Запитання: Чи є криза в коаліції? Чи передбачаєте Ви її переформатування?

Відповідь: Коаліція завжди в кризі. Цей її природний стан внутрішнього конфлікту. Я впевнений, що конфлікти розвивають світ. Я не бачу проблеми в кризі та конфлікті. Я бачу проблему в професійному використанні цієї енергії для позитивного результату.

Не треба знецінювати коаліцію. Вона ухвалює якісні рішення. Коаліція ухвалила важливі антимонополістичні закони, низку якісних дерегуляційних законів, два важливих закони з децентралізації – бюджетної децентралізації та об'єднання громад. Коаліція ухвалила декомунізаційний закон, до якого суспільство вже було готове.

Парламентська більшість не голосує закон про приватизацію. Оскільки ми не готові до приватизації, вона буде такою самою, як і приватизація обленерго та облгазів. Щоб відбулася приватизація, необхідно провести демонополізацію, децентралізацію, дерегуляцію та подолати корупцію.

Прикро...

Спецслужби попередили вбивство Авакова
  • Арсена Авакова

Служба безпеки України спільно з Головною військовою прокуратурою попередили вбивство міністра внутрішніх справ Арсена Авакова та низку інших замовних вбивств у Києві та Харкові.

Про це інформує прес-центр СБУ.

"У наслідок спецоперації, правоохоронці викрили злочинну групу, яка готувала вбивства високопосадовців міліції, народного депутата, волонтерів та бізнесменів", - зазначили у відомстві.

Повідомляється, що у Харкові сьогодні затримано одного з організаторів групи – керівника батальйону "Слобожанщина".

Читайте також: Аваков: Встановлено, хто роздавав гранати під Радою. Відео

Тривають слідчі дії у рамках кримінального провадження, відкритого за ст.115 КПК України, проводяться обшуки за місцям дислокації підрозділу підозрюваного та за місцем його проживання.

Чи розуміє це пан Порошенко?

Кучма каже, що росіяни намагаються загнати Україну в глухий кут у МінськуП'ятниця, 11 вересня 2015, 11:35

Колишній президент Леонід Кучма заявив, що "росіяни намагаються загнати Україну в глухий кут" на переговорах у Мінську.

Про це він заявив як представник України на переговорах у рамках форуму YES у Києві.

"Кремль ставить дуже просту умову на цих переговорах: "Ми повинні годувати й поїти Донбас, а вони будуть управляти на цій територією", - пояснив Кучма, який очолює українську делегацію на переговорах у Мінську.

На його думку, російська влада хоче посадити за стіл переговорів президента України Петра Порошенка й одного з лідерів бойовиків Олександра Захарченка – і таким чином змусити визнати "ДНР" і "ЛНР".

"Цього не буде", - заявив Кучма.

Він розповів "Українській правді", що зараз переговори йдуть "більш-менш нормально, без надриву, але в цілому все йде синусоїдально – то напружено, то дещо легше".

"І Донбас чудово розуміє, що день прийдешній їм готує, зима наближається, а проблем там достатньо й люди будуть запитувати, де ж результат", - сказав Кучма.

"Звісно, треба шукати якийсь компроміс на Донбасі", - вважає Кучма.

"Те, що Путін управляє там усіма процесами, ні в кого сумнівів немає. Але треба дивитися, що буде завтра. Усі розуміють, що завтра ця проблема не вирішиться. На пострадянському просторі жоден подібний конфлікт не вирішено до сьогодні", - сказав він.

"Я так думаю, що Москва ставить таке завдання в тому числі й на Донбасі: ні війни, ні миру. Але це ж колосальні витрати, у тому числі й економічні для Росії", - додав Кучма.

На його думку, "ситуація в економіці змусить Москву замислитися, як із усього цього виходити".

"Вони хочуть усе скинути на Україну, але контролювати владу там", - сказав Кучма.

Поки, за його словами, не виконані основні умови Мінських угод.

"Ми твердо стоїмо на тих позиціях, що до кінця року всі має бути виконано й (аби) ми отримали контроль над границею України на Донбасі. Кордон для нас – принципове питання", - заявив Кучма.

Найближча велика зустріч у Мінську має відбутися 22 вересня. До цього будуть переговори експертних груп і телефонні переговори лідерів держави Нормандського формату.

Балога сам ще той фрукт

Досить брехати українському народу про санкції проти агресора - Балога
Юра Добряк 11 вересня 2015, 12:50
 
Досить брехати українському народу про санкції проти агресора - Балога


Новину повідомляє «Преса України».
Політик Віктор Балога жорстко прокоментував українську економічну політику щодо Російської Федерації. На думку колишнього народного депутата, антиросійські санкції запроваджені Україною проти Росії, грають на руку лише Кремлю.

На своїй сторінці в соціальній мережі Віктор Балога розмістив кілька питань до чинного президента України Петра Порошенка та керівництва Ради Національної безпеки та оборони.  

«Хочу спитати президента і його слуг з РНБО. Шановні, до яких пір будете брехати народу України про санкції проти агресора. Ви кажете, що почали запроваджувати їх з березня 2014 року. Не знаю, що ви розумієте під поняттям «санкції», але російські банки почувають себе на території України прекрасно і будь-хто може в цьому переконатися», - написав Віктор Балога.

За словами політика, російські фінансові структури й досі отримують прибутки, працюючи на території України.

Також громадський діяч дивується дивній українсько-російській економічній політиці, яку наразі проводить Київ.

«Завдяки «санкціям» ми купуємо у Росії не лише газ, а й електроенергію. «Санкції» щодо РФ змушують нас в щоденному режимі відправляти агресору фури з ковбасами, сирами і курятиною, які у нас не приймають, бо Москва сама запровадила проти нас обмеження. «Санкції» змушують українські фабрики працювати на території країни-агресора», - йдеться в повідомленні. 

Балога вважає, що нинішній владі не варто розказувати людям байки про те, як влада бореться з агресором.

«У свій час Янукович теж думав, що українці - тупе бидло, яке нічого не розуміє. Яким же було його здивування, коли виявилося, що в його казки про покращення не вірить ніхто», - зазначив Віктор Балога.

Нагадаємо, що політик Віктор Балога розкритикував голосування за законопроект про реструктуризацію валютних кредитів.

Свежо питание...но серется с трудом

Порошенко заговорив про розгортання спецоперації на Донбасі
Олег Мисько 11 вересня 2015, 12:01
 1736
Порошенко заговорив про розгортання спецоперації на Донбасі


Про це він сказав на прес-конференції, новину передає «Преса України».  
Президент України Петро Порошенко заявив, що настав час почати дискусію про розгортання спецоперації на Донбасі для виконання Мінських угод.

«Час обговорити можливість розгортання операції на Донбасі для підтримання належного виконання мінських угод. Це допоможе нам досягти двох цілей для відновлення миру в Донецькій і Луганській обл. 

Повне виведення всіх російських найманців та озброєнь, а також відновлення контролю за українсько-російським кордоном. Це дві головні передумови для миру і стабільності на Донбасі», - розповів президент.

Раніше ми повідомляли, що перемир’я на Донбасі, яке власне регулюється та «закладається» Мінськими домовленостями, є теоретично можливим. Справжній стан справ, особливо у питаннях врегулювання конфлікту, можна буде спостерігати після місцевих виборів у жовтні. Таку думку висловив єврокомісар з питань розширення Йоганес Ган.

Нагадаємо, що російсько-терористичні війська та бойовики самопроголошеної «Луганської народної республіки» уже десять днів не порушують режим тиші на окупованих територіях Луганщини.

Ні, весь я не помру...

Свідомість продовжує існувати після смерті людини – вчені
Ваня Герман 11 вересня 2015, 07:57

Свідомість продовжує існувати після смерті людини – вчені


Новину повідомляє «Преса України».
Команда науковців змогла довести, що після смерті свідомість людини живе ще три хвилини після того, як зупиняється серце. Але при цьому мозок продовжує сприймати усе, що відбувається навколо, ніби то жодних змін не відбулось.

У експерименті науковців взяло участь 2000 чоловік. Всі вони пережили клінічну смерть, тобто побували «на тому світі» і повернулися назад.

Провівши аналіз даних виявилось, що 40% респондентів з великою впевненістю повідомили, що після смерті самі ж бачили себе мертвими. 150 піддослідних змогли описати дії лікарів у момент зупинки серця, а 330 людей зберегли ясний розум після клінічної смерті.

Після проведення таких досліджень вчені заявили, що людська свідомість живе після зупинки серця протягом 2-3 хвилин і сприймає усе, що відбувається навколо.

Нагадуємо, що священник з Массачусетсу зміг пережити клінічну смерть, та при поверненні до земного життя, привселюдно заявив, що зустрів Бога.

ху*ловські гопники ще поп"ють крові і, не тільки із України

Світ повинен чекати нових потрясінь від кремлівських гопників - російський блогер
Володя Костик 11 вересня 2015,Світ повинен чекати нових потрясінь від кремлівських гопників - російський блогер


Таку думку у своєму блозі висловив російський фінансист і блогер Слава Рабінович, новину передає "Преса України".
Російська влада через погрози, які останнім часом все сильніше стоять перед нею, зокрема створення міжнародного трибуналу по справі малайзійського Боїнга, буде влаштовувати світу нові потрясіння.

"Переконаний, що з боку Кремля будуть ще нові потрясіння, які кремлівські гопники влаштують всьому світу і свого власному народу", — сказав він.

Рабінович пояснив, що нові потрясіння - це продовження старих, якщо звичайно не з'являться нові у вигляді загострення війни на сході України.

Разом з тим експерт стверджує, що Росію далі чекає посилення ізоляції.

"Ще більша ізоляція, ще більша токсичність, ще більший статус країни-ізгоя, ще більше санкцій, ще важча економічна криза", — сказав він.

Нагадаємо, раніше глава військово-цивільної адміністрації Донецької області Павло Жебрівський заявив, що Росія намагається перетворити окуповані території Донецької і Луганської областей в нове Придністров'я.

Дуже об"єктивний портрет нинішньої влади

Об изменениях Конституции Украины и политической проституции
Александр Кочетков, аналитик, для "Хвилі"

порошенко меркель444

События, которые крепко, словно гвоздем, фиксируют один из множества вариантов ситуации, называются реперными точками. На текущем этапе такими стали Минск-2 и голосование за изменения в Конституцию Украины с последующей закономерной заварухой на крови.

С этого ракурса все процессы становятся вполне прозрачными. Особенно, если не заниматься словоблудием.

Главный итог Минска-2 очевиден: В.Путин при попустительстве А.Меркель и Ф.Олланда настоял на российской формулировке важнейшего пункта насчет децентрализации Украины. В результате этот пункт — единственный, в котором есть срок выполнения: конец 2015 года. Все остальные — отвод вооружений, обмен пленными, контроль за границей — конечной привязки по времени не имеют, поэтому являются сугубо декларативными.
Позволил ли П.Порошенко себя уломать или по шестнадцатичасовой усталости просто зевнул ферзя — уже не важно. И сам он вряд ли признается. Важно, что и агрессор, и наши союзники с одинаковым рвением уцепились за этот пункт, настаивая на безусловном выполнении.

Выражаясь близким Петру Алексеевичу языком коммерческих терок, его «язык прибили к столу».

Да, это чистая правда: срыв конституционного процесса повредил бы Украине в отношениях с Европой и США. Сторонники снятия санкций с России непременно бы этим воспользовались.

Но это не вся правда. Дело в том, что не сумев склонить депутатов на голосование,

Президент Порошенко становился бы ненужным внешним партнерам. И тогда наверняка изо всех щелей полезла бы инфа о том, что окружение Порошенко масштабно и регулярно выводит средства за рубеж. Из воюющей страны на грани дефолта.

Происхождение средств, мягко говоря, сомнительное. Все это до боли напоминает аналогичную деятельность Саши-стоматолога.

Зная болезненную склонность Петра Алексеевича лично контролировать каждый цент, поверить, что процесс идет без его ведома, может только генпрокурор В.Шокин.

Пока эту информацию довольно конкретно, но очень дозировано озвучивает В.Наливайченко, близкий Штатам. Соответственно, его заявления напоминают скорее стимулирующие щелчки бича, чем прицельные выстрелы по бегущему зверю.

Кстати, информация с коррупционным душком давно циркулирует и в отношении А.Яценюка. Так что нынешнее трогательное взаимопонимание Президента и премьер-министра объясняется тем, что они оказались в одной шлюпке. А невдалеке задрал корму «Титаник» их политической карьеры.

Усердствуя в реализации Минска-2, Порошенко, прежде всего, действует в личных интересах удержания власти. Отсюда его удивительное рвение и готовность хоть Гимн исполнять, хоть применять весь арсенал «прессовки депутатов», отточенный при В.Януковиче.

Но личные интересы Петра Алексеевича не тождественны интересам державы Украина, как бы он всех нас, да и себя самого, ни убеждал.

Большинство высокопоставленных спикеров в поддержку Президента все прекрасно понимают. Просто у всех есть мотивация. Или цена, если угодно.

Вообще-то, затусовать похабный Минск-2 в действительно необходимое перераспределение полномочий между центром и регионами — находка блестящая. По-умному надо было бы эту децентрализацию выписать предельно качественно, чтобы ни зацепки, ни возражения.
Но сработал «синдром Шуры Балаганова». В АП не удержались и стырили кошелек: на всякий случай потянули на себя властное одеяло — ликвидировали понятие территориальной громады, воткнули чуждых префектов. И сами все усложнили.

А потом и Президент проговорился, что дальнейший конституционный процесс напрямую зависит от происходящего на Донбассе. Тем самым четко подтвердив, что децентрализация, за которую с таким надрывом ратовали его сторонники, не более чем ширма для легитимации Минска-2.

Об угрозах «особого статуса», которого в измененной Конституции, конечно же нет, но о котором почему-то твердят и Путин, и наши партнеры, написано достаточно. Однако в тактической спешке упускаются стратегические, даже основополагающие моменты.

Первое: Конституция уважающей себя державы — не девка по вызову. Рассуждать о том, что мы меняем Конституцию не всерьез, а понарошку, только чтобы россияне выполнили свою часть — это похабство. Нельзя так с Основном Законом страны. Недопустимо вносить в него то, что мы заведомо не намерены до буквы выполнять.

Подобное лукавство — чистый «совок». В принадлежности к которому правящая верхушка от имени Украины сейчас расписалась перед всем миром.

Не годятся манеры совковых барыг — договариваться, подписывать, но крутить дулю в кармане — для построения европейской державы. Это — прямой путь в недоимперию, где циничная ложь стала государствообразующим фактором и общественным кодом распознавания «свой-чужой».

Второе еще серьезнее.

Недопустимо слышать от Президента, премьер-министра, других высокопоставленных спикеров, что Украина немедленно рухнет, если агрессор начнет воевать всерьез. Одной этой озвученной крамольной мысли достаточно для морального импичмента за преступное неверие в украинцев, победивших в Революции Достоинства.

Разумеется, нелепо отрицать колоссальную разницу в военном потенциале России и Украины. Причем, разница эта выравнивается слишком медленно именно из-за властной коррупции и бездарности.

Но и все граждане, и руководство страны должны свято верить и всячески демонстрировать, что захватить территорию Украины ядерная Россия сможет. Но удержать — никогда и ни за что. Украинская земля будет гореть под ногами оккупантов — опыт ОУН-УПА и советских партизан нам в помощь. Прямая агрессия взорвет изнутри и безусловно уничтожит путинскую Россию.

Правда, придется создавать отряды самообороны и вооружать население, чего властная верхушка боится до колик.

Именно всенародная убежденность в неизбежности нашей конечной победы — главный сдерживающий агрессора фактор. Но для такой позиции надо быть патриотом Украины, а не своих оффшорных счетов.

Кстати, афганским моджахедам предоставили «Стингеры» и другое вооружение не после того, как они раскорячили свою Конституцию в непристойной позе. А когда они с кремневыми ружьями начали защищать страну, не стеная по телевизору, насколько Советский Союз превосходит Афганистан.

Последующий период после конституционного канкана нашей власти придется двигаться по сужающемуся коридору.

Они ведь далеко не идиоты — Порошенко, Яценюк, Гройсман и те, кто алчно прислуживает им. И внутренний голос у них не молчит, отчего кое у кого участились «столкновения со стаканом».

И они понимают, что оказались в утилизационном прессе, которые превращает отслужившие автомашины в аккуратные кубики металлолома. Происходящее не умиротворяет агрессора. Но радикализует украинское общество. Менять что-либо поздно — реперная точка пройдена. Так что только кубиком.

Хочу, чтобы меня поняли правильно: топ-руководители страны трудятся в поте лица, пытаются делать что-то полезное, иногда получается. Проблема в ином: никто из них, за пришлыми исключениями, не демонстрирует новой эффективности, нового качества власти, которое востребовано временем и ситуацией.

А что касается активного очищения страны, то уже ясно: правящая верхушка не способна на это ни ментально, ни концептуально. Это как требовать от саранчи не пожирать посевы, а собирать мед и пыльцу.

Коррупция, договорняки, кумовство, лизоблюдство — это ведь жизненное пространство наших властителей. И они не воруют, а «изымают причитающееся за неусыпное служение Отчизне».

Вне этого пространства они — никто. Так, сырье для утилизации в форме конфискации неправедно нажитого.

Ради сохранения своего жизненного пространства и себя в нем они пойдут на любую ложь, любое предательство, любое преступление. Это вопрос не морали, а тривиального выживания. Отсюда и взаимодействие с «братьями по крови» — бывшими регионалами, и стягивание под себя политических партий, и усиление полномочий, и удушение добровольческих подразделений. В этом смысле, если бы трагедии возле Верховной Рады не случилось, ее бы организовали.

Соответственно, Украину ждет очередная досрочная перезагрузка власти, и вряд ли единственная.

Хорошо, что сегодня в стране нет однозначного лидера демократической оппозиции.

Потому что после прихода к власти у лидера нащупают слабость (дети-внуки, любовницы-любовники, какая-то страстишка и т.д.), подцепят на крючок, и рано или поздно он скатится во все тот же корявый коррупционный авторитаризм. А если не нащупают и не скатится, его пристрелят и спишут на Путина.

Нет, нам необходим коллектив единомышленников особого типа, который не перестреляешь. И который способен пройти по тончайшей, мономолекулярной грани меж восстановлением законности и узаконенным террором.

Но это — предмет отдельного обстоятельного обсуждения.

Пан полковник має рацію

Заява командира 92-ї ОМБр про контрабанду та загибель волонтера Ендрю (ВІДЕО)
Олена Ярмолюк 10 вересня 2015, 20:08
 
Заява командира 92-ї ОМБр про контрабанду та загибель волонтера Ендрю (ВІДЕО)


В українському суспільстві ворогами ведеться підла кампанія з дискредитації Збройних сил України, спрямована на розкол успішної взаємодії ЗСУ, волонтерів і добровольчих формувань. Саме з цієї причини на адресу 92-ї окремої механізованої бригади, ллється так багато звинувачень у причетності до контрабанди і загибелі мобільної групи, в якій був відомий волонтер Ендрю.


Про це йдеться в заяві командира 92-ї ОМБр полковника Віктора Ніколюка, новину передає «Преса України».

За словами Николюка, його бригада більше року утримує свої позиції в секторі «А» поблизу міста Щастя і зараз він спостерігає кампанію з дискредитації солдат його бригади.

«Спочатку нам приписували контрабанду, зараз нас звинуватили у вбивстві наших бойових побратимів... я не хотів би робити заяв до закінчення слідства, але це стосується захисту честі нашої бригади, мого колективу і мене, як командира. Тому я хочу сказати наступне:

1.Крапку в цій історії має поставити прокуратура; як військова, так і цивільна. Розслідування повинно бути не за ангажоване і повністю прозоре. Слідчі зараз працюють в нашому секторі і ми надаємо їм будь-яку співпрацю з нашого боку. Ми всі повинні дочекатися офіційних результатів і не поширювати взаємних звинувачень.
2.Поки не будуть проведені всі слідчі дії, в тому числі і з нашого боку, з боку Служби безпеки України та інших силових відомств, я не можу стверджувати однозначно, хто є замовником цієї кампанії (з дискредитації бригади – ред.)», - сказав Ніколюк.

Полковник з упевненістю стверджує, що в умовах війни «дискредитація збройних сил країни – це державна зрада і пряма робота на ворога». Тому він ставить питання про те, кому це може бути вигідно: «Кому вигідно знизити рівень довіри українського народу до своєї армії? Кому вигідно посварити між собою волонтерів, патріотів, які допомагають Збройним силам України?».

«Я припускаю, що ця кампанія може мати на меті декілька цілей. Кажуть: розділяй і володарюй. Тому ті, хто розгортає цю кампанію, намагаються внести розбрат між армією і громадянськими патріотами, знизити рівень взаємної довіри, а також розірвати консолідацію зусиль волонтерів, які допомагають армії», — резюмував Ніколюк
.