Исторические реконструкции в Польше

http://www.dobroni.pl/kalendarium_imprez_rekonstrukcji_historycznych.html

Тут можно посмотреть календарь проведения исторических реконструкций в Польше

Фотовыставка ПЛАНЕТА ДЕТЕЙ 2013



ДОБРО ПОЖАЛОВАТЬ НА ОТКРЫТИЕ И ФОТОВЫСТАВКУ!

З Новим Роком! C Новым Годом! Happy New Year!

З Новим Роком! C Новым Годом! Happy New Year! Szczesliwego Nowego Roku!


Відкритий лист співробітників музею історії Десятинної церкви

Відкритий лист співробітників музею історії Десятинної церкви http://blogs.pravda.com.ua/authors/lutsenko/50b33968666a9/
26 листопада 2012, 11:42
Міністру культури України

Кулиняку Михайлу Андрійовичу

наукових співробітників

Музею історії Десятинної церкви

Відкритий лист

Шановний Михайле Андрійовичу!

Провідні музейні заклади м. Києва все частіше опиняються в епіцентрі суспільно резонансних обговорень та скандалів, конфліктів трудових колективів, що є наслідком призначення на керівні посади осіб без відповідної фахової освіти та досвіду роботи у музейних установах. Однак, нещодавні проблеми, що виникли у зв'язку з некомпетентністю керівництва у Національному заповіднику "Софія Київська" та Національному Києво-Печерському історико-культурному заповіднику, відверто бліднуть на фоні діяльності новоутвореного Музею історії Десятинної церкви, саме існування якого активно приховується від громадськості.

Організацію та керівництво музею без оголошення конкурсу на заміщення посади було доручено Дорошенку П.В., або ієродиякону Ярославу – служителю незаконно діючого на території Національного історичного музею України "Десятинного монастиря Різдва Пресвятої Богородиці" УПЦ МП. Не маючи фахової освіти та досвіду роботи у музейних і наукових установах, дана особа була нав'язана директору Національного історичного музею України у якості "заступника з питань музеєфікації Десятинної церкви" з єдиною мотивацією наявності у Дорошенка П.В. світського досвіду роботи у приватних будівельних фірмах. Однак, оскільки за час його перебування на посаді продовжувалися археологічні розкопки на території церкви, і жодних кроків щодо музеєфікації Десятинної церкви Урядом України не було вчинено, реальний досвід діяльності Дорошенка П.В. на посаді заступника директора Національного історичного музею України обмежився лише систематичним отриманням заробітної плати.

З утворенням Музею історії Десятинної церкви Дорошенко П.В. (ієродиякон Ярослав) був переведений на посаду директора даного музею, і без створення фахової комісії зайнявся набором співробітників шляхом особистого відбору. Внаслідок цього за короткий термін ним було прийнято на роботу в музей на постійній основі понад 50 співробітників без належної освіти та досвіду роботи, єдиним "фаховим" критерієм для яких стала приналежність до монахів "Десятинного монастиря Різдва Пресвятої Богородиці" УПЦ МП або його церковної общини, Київської духовної академії УПЦ МП та синодальних відділів УПЦ МП.

Науковим обґрунтуванням концепції Музею історії Десятинної церкви, створенням колективу науковців – дослідників проблем історії Десятинної церкви, опікувалася Ганзенко Л.Г., кандидат мистецтвознавства, старший науковий співробітник Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАНУ, яка виконувала обов'язки заступника директора музею з наукової роботи. Її зусиллями до роботи по створенню Музею історії Десятинної церкви було залучено ряд наукових співробітників інститутів Національної академії наук України та музеїв, що реально займаються історичними, археологічними, мистецтвознавчими та архітектурними дослідженнями Десятинної церкви та мають відповідні наукові доробки.

У процесі взаємодії двох зазначених груп співробітників музею всього за два місяці проявилися не лише протиріччя, а й критичні розбіжності у розумінні самої мети та завдання створення музею. У баченні представників церковної общини "Десятинного монастиря" на чолі з директором музею, його завдання зводиться до відтворення "історичної традиції богослужіння" на території церкви шляхом спорудження нового собору та пропаганді релігійної свідомості. Тоді як на думку наукового колективу музею, першочерговим завданням музею є збереження для нащадків автентичних залишків фундаментів давньоруського храму, створення експозиції археологічних знахідок, здобутих багаторічними дослідженнями Десятинної церкви, та культурно-просвітницька місія.

Після декількох невдалих спроб узгодити дискусійні позиції щодо принципів музеєфікації пам'ятки, "світський" науковий колектив музею був повністю усунутий керівництвом від розробки концепції музею, а усі деталі розробки архітектурного проекту тримаються Дорошенком П.В. у таємниці від науковців, хоча з ним виказує ознайомлення навіть інструктор з пожежної безпеки Мамітов О.І.

Враховуючи критичність ситуації, Ганзенко Л.Г. було висловлено директору музею Дорошенку П.В. ряд протестів на дії наступних співробітників музею:

завідувача науково-дослідного відділу Кризини Я.В. (архімандрита Гавриїла -заступника Уповноваженого УПЦ МП з питань вищої освіти і науки, доктора богослов'я і магістра за світською освітою) – щодо запровадження релігійної цензури на розробки текстів екскурсій з забороною вживання ряду наукових термінів (напр. "релігія", "культ" тощо), заборони екскурсоводам розповідати про дохристиянський період історії Києва, пропаганди антинаукових концепцій і вимогу в обов'язковому порядку заводити екскурсійні групи до церкви незаконно діючого на території Національного історичного музею України "Десятинного монастиря", а також щодо неодноразових публічних висловів, що мають антисемітське забарвлення ("іудеїв – в Палестину");

провідного інструктора з пожежної безпеки Мамітова О.І., який, діючи з перевищенням службових повноважень, займається розробкою проекту створення Інституту ландшафту, що передбачає пониження у пам'яткоохоронному статусі схилів Старокиївської гори з метою їх забудови під корпуси "Десятинного монастиря";

співробітника музею Коваля А. (протодиякона Антонія, служителя "Десятинного монастиря", випускника семінарії) – щодо антинаукових поглядів та екстремістських і дискримінаційних висловів по відношенню до інших християнських общин України, а також зневажливих висловів щодо законів України, українського та міжнародного пам'яткоохоронного законодавства;

самого директора музею Дорошенка П.В. (ієродиякона Ярослава, служителя "Десятинного монастиря") – щодо спроб перетворення зборів колективу музею на релігійні зібрання шляхом публічного групового читання молитов.

У відповідь Дорошенко П.В. викликав Ганзенко Л.Г. на аудієнцію до свого прямого керівника – архімандрита Гедеона (Харона) – настоятеля "Десятинного монастиря Різдва Пресвятої Богородиці", який у різкій формі заявив, що рештки Десятинної церкви є не історико-культурною пам'яткою, а приватною власністю УПЦ МП, і ні вона, ні археологи, не завадять йому збудувати на фундаментах такий храм, як він забажає.

Переконавшись, що "профілактична бесіда" не подіяла, Дорошенко П.В. через тиждень оголосив Ганзенко Л.Г., що Музей історії Десятинної церкви є не державним, а власністю общини "Десятинного монастиря" УПЦ МП, оскільки нібито саме вони добилися від держави його фінансування, а відповідно, він може діяти на свій розсуд, без огляду на будь-які державні закони і правила.

Сказане було негайно втілене в життя шляхом організації показового звільнення Ганзенко Л.Г. з мотивацію "за прогули", що стало втіленням відвертого цинізму, оскільки Ганзенко Л.Г. на ентузіазмі переймалася проблемами організації музею з квітня місяця на безоплатній основі, а з відкриттям фінансування обіймала посаду провідного наукового співробітника за сумісництвом на 0,5 ставки, виконуючи при цьому обсяг роботи, що багатократно перевищував навантаження усіх без винятку наукових співробітників музею, в т.ч. і занятих на повний робочий день.

Особливо цинічним таке формулювання є й з огляду на те, що існуючий лише на папері музей наразі займає непристосоване підвальне приміщення за адресою вул. Володимирська, 6, і всупереч Закону України "Про охорону праці", має обладнані робочі місця лише для директора, бухгалтерії та відділу кадрів, але не для решти 80-ти співробітників музею. Вимога до перебування у такому приміщенні порушує всі існуючі санітарно-гігієнічні норми щодо робочих приміщень, а елементарна відсутність площі, столів і стільців, будь-якого робочого обладнання, фондів, архіву, бібліотеки, унеможливлює всі можливі види наукової діяльності.

Демонстративне звільнення Ганзенко Л.Г. і призначення виконуючим обов'язки заступника директора з наукової роботи Хроненка І.В. (докторанта богослов'я, члена Вченої ради Київської духовної академії УПЦ МП) супроводжувалося початком тиску на співробітників-археологів шляхом влаштування Дорошенком П.В. показового збирання на садибі Десятинної церкви нібито "покинутих археологами решток церкви". Як "доказ" останнього колективу музею на зібранні були пред'явлені іржавий цвях кінця ХХ ст. і уламок сучасних будівельних носилок, виданих за "рештки церкви Х ст.", при цьому Дорошенко П.В. з системною некомпетентністю ні словом не обмовився, як саме він має намір вирішувати проблему зберігання реальних решток Десятинної церкви у вигляді значної кількості фрагментів давньоруської плінфи та цем'янки, фундаментних каменів, що справді наразі залишаються складеними у відкритому вигляді на садибі церкви.

Де факто релігійною общиною "Десятинного монастиря Різдва Пресвятої Богородиці" УПЦ МП, що узурпувала всі керівні посади у новоствореному Музеї історії Десятинної церкви, оголошено війну "світській" частині співробітників музею. І немає сумніву, що найближчим часом накази про звільнення шаблонного змісту вийдуть й щодо решти співробітників, не згодних з антинауковою та протизаконною діяльністю керівництва музею. Через неможливість працювати в таких умовах заяву на звільнення вже подала провідний науковий співробітник музею С.Репа.

Настільки глибокий конфлікт інтересів керівництва музею з головними принципами та самим духом музейної інституції наразі безпрецедентний в історії музейної справи України. У нинішньому складі і за існуючого керівництва Музей історії Десятинної церкви обслуговує вузькі інтереси релігійної громади і є відвертою філією "Десятинного монастиря" УПЦ МП, що фінансується за державний кошт, не здатен виконувати жодне з покладених на нього державою завдань, порушує наукові принципи музеєфікації пам'ятки і має на меті прямо протилежні цілі:

1) знищення аутентичних решток Десятинної церкви – пам'ятки історії і культури національного та світового значення, шляхом будівництва сучасної діючої культової споруди УПЦ МП;

2) незаконну забудову Старокиївської гори як частини заповідника "Стародавній Київ" і знищення його історичних ландшафтів для задоволення потреб релігійної общини УПЦ МП;

3) спотворення історії, пропаганду релігійної нетерпимості та релігійного фанатизму, розпалювання міжконфесійних конфліктів.

Стаття 5 Закону України "Про свободу совісті та релігійні організації" визначає:

Церква (релігійні організації) в Україні відокремлена від держави.

Держава не фінансує діяльність будь-яких організацій, створених за ознакою ставлення до релігії.

Усі релігії, віросповідання та релігійні організації є рівними перед законом. Встановлення будь-яких переваг або обмежень однієї релігії, віросповідання чи релігійної організації щодо інших не допускається.

Релігійні організації не виконують державних функцій.

Релігійна організація не повинна втручатися у діяльність інших релігійних організацій, в будь-якій формі проповідувати ворожнечу, нетерпимість до невіруючих і віруючих інших віросповідань.

Релігійна організація зобов'язана додержувати вимог чинного законодавства і правопорядку.

Відповідно до статті 31 цього ж закону:

Службові особи і громадяни, винні в порушенні законодавства про свободу совісті та релігійні організації, несуть відповідальність, встановлену законодавством України.

Діяльність керівництва Музею історії Десятинної церкви порушує статті 8, 9, 11, 15, 19, 21-24, 35, 54, 66, 67 Конституції України, статті 3, 4, 5 Закону України "Про свободу совісті та релігійні організації", а також цілу низку статей інших законів України та міжнародного законодавства. Однак, прикриваючись церковними санами та інтересами релігійної громади, керівництво музею та "Десятинного монастиря Різдва Пресвятої Богородиці" УПЦ МП, тим не менше, юридично діє від імені державної установи, що є структурною частиною Міністерства культури України. Це створює вкрай небезпечний прецедент, що загрожує конституційному ладу та цілісності державних інститутів України.

Враховуючи викладене, просимо Вас:

негайно звільнити з посад директора Музею історії Десятинної церкви Дорошенка П.В. і його заступників та оголосити відкритий конкурс на заміщення посад;

створити незалежну фахову комісію та по завершенні тримісячного випробувального терміну провести перевірку усіх співробітників музею на предмет відповідності посадам, що обіймаються;

зобов'язати нове керівництво музею у найкоротші терміни розробити та винести на суспільне обговорення концепцію та проект споруди музею, створені з врахування національного та міжнародного законодавства у сфері охорони пам'яток історії та культури, природної та архітектурної цілісності заповідника "Стародавній Київ".

У випадку відсутності реакції з боку Міністерства культури України на ситуацію, що склалася, подальшу співпрацю з Музеєм історії Десятинної церкви вважаємо недоцільною і залишаємо за собою право проінформувати про стан речей відповідні міжнародні органи охорони історико-культурної спадщини.



21 листопада 2012 р.

Провідний науковий співробітник, к.і.н. Комар О.В.

Провідний науковий співробітник, к.і.н. Чміль Л.В.

Провідний науковий співробітник Козюба В.К.

Провідний науковий співробітник Манігда О.В.

Провідний науковий співробітник Починок Е.Ю.

Провідний науковий співробітник Хамайко Н.В.

Старший науковий співробітник Борисов Д.В.

Старший науковий співробітник Васильев О.К.

Старший науковий співробітник Вікторова П.Є.

Старший науковий співробітник Дзнеладзе О.С.

Старший науковий співробітник Писаренко Н.Ф.

Археолог Бітковський В.О.

Музей Десятинної церкви московського патріархату. Справа Сім’ї?

http://www.pravda.com.ua/

Таємнича і впливова спільнота, котра планомірно здійснює захоплення решток фундаменту Десятинної церкви, з великою користю для себе використала час передвиборчої метушні. Прихованому від широкої публіки указу про створення музею історії Десятинної церкви на початку осені дали повний хід.

Красномовна тиша

Сама по собі поява такого музею мала б бути сенсацією, позитивною з точки зору політичного інтересу влади. Згадаймо хоча б, як вихвалявся начальник Києва Попов навколо "недомузею" історії Києва.

Створення такого закладу, як музей Десятинки – це подія національного значення, привід гордості чиновництва.

Але все відбувалося у напрочуд непублічний спосіб. 9 квітня 2012 року було видано наказ Мінкульту №320, підписаний міністром Михайлом Кулиняком особисто, про створення Музею історії Десятинної церкви.

Далі були чотири місяці тиші. Нарешті у вересні почали набирати колектив музею.

Батюшка-директор

Перший скандальний факт полягає у тому, що без усякого належного конкурсу директором музею було призначено Дорошенка Павла Вікторовича, відомого як ієродиякон Ярослав.

Це людина не просто без відповідної музейної освіти і адекватного досвіду, а один з найактивніших членів рейдерського загону УПЦ МП, що захопив Десятинку, справжня загроза для національної спадщини.

 

Дорошенко – один з очільників нелегального "монастиря", котрий представники УПЦ МП третього липня 2007 року, вночі, без жодних дозвільних документів, шляхом самозахоплення встановили на території пам'ятки національного значення, впритул до фундаменту Десятинної церкви.

 

Ієродиякон Ярослав цим будівельним свавіллям займався особисто, як це видно на фото.

Хто "дахує"?

Скоєне захоплення унікальне, бо має риси національного приниження українців. Територія, на якій знаходиться нелегальна "капличка", знаходиться у користуванні національного музею історії України.

На додачу – на чолі громади агресорів стоїть архімандрит Гедеон (Харон), досвідчений кадр УПЦ МП, котрий не є українським громадянином.

Щоб хоч якось прикрити нелегальне будівництво "монастиря", свого часу Дорошенка пролобіювали на посаду заступника директора цього музею "з питань музеєфікації Десятинної церкви".

Влада вже шостий рік жодним чином не перешкоджає хуліганській забудові.

Хтось фінансує озброєну охорону "храму", а також багате оздоблення споруди. Хтось забезпечує невтручання з боку Державної архітектурної інспекції, пожежної служби, міліції, прокуратури, керівництва КМДА. Хтось раніше годував братію, поки не придумали, як це робити за рахунок держбюджету. Хто ці багатії?

Голову Нацбанку Арбузова і представника Януковича у парламенті Мірошниченка бачать серед прихожан нелегальної каплички. Вони приязно і по-діловому спілкуються з настоятелем Гедеоном та іншими очільниками братії.

У квітні цього року (коли видали указ про створення музею) місцеві жителі Десятинного провулку бачили, як у "монастир" заїжджав Янукович з великою кількістю охорони. Свідки кажуть, що наступного дня настоятель Гедеон ходив окрилений – вочевидь, якимись обіцянками чи новинами від августійшої особи.

Це мало схоже на співпадіння, адже саме в квітні було видано указ про створення музею. Джерела у Мінкульті підтвердили, що Дорошенка на його нинішню посаду сватала сама Адміністрація президента.

Музейники проти "музейчиків"

Отже, Мінкульт призначив директором музею рейдера у рясі. А хто працівники музею?

Всього штат музею складає 120 чоловік. Формально його ще не заповнено, працює близько 85 осіб. З яких не менше 50-ти це… монахи самозваного "монастиря"! Без відповідної освіти, без належного досвіду роботи.

Зусиллями директора ледь не всю "братву", котра силоміць захопила територію української пам’ятки, тепер утримують своїм коштом українські платники податків.

Час би прокуратурі та Контрольно-ревізійному управлінню розібратися з цим…

І лише близько 30-ти осіб – реально потрібні музею працівники, мистецтвознавці та археологи тощо.

Між московськими "музейниками" і справжніми музейниками з самого початку триває конфлікт. Перші бачать своєю метою побудову на фундаменті Десятинки храму УПЦ МП і монастиря, а другі – збереження національної спадщини, автентичних залишків фундаментів давньоруського храму та створення експозиції скарбів Десятинної церкви.

У силу того, що музеєм керує представник УПЦ МП, то його діяльність фактично зводиться до підготовки будівництва на Десятинці комплексу монастир + церква, з декількома приміщеннями для музею. Дорошенко – не чужа будівельному бізнесу людина, свого часу очолював будівельні фірми.

Ідеологічне будівництво

На словах церковники московського патріархату ставлять собі за мету "відновлення" Десятинного храму. Утім, реальне відновлення неможливе, оскільки первісний вигляд церкви невідомий.

Так зване "відтворення" Десятинної церкви є прямим порушенням норм світового пам’яткоохоронного законодавства: Міжнародної хартії з консервації й реставрації пам’ятко та визначних місць (Венеція, 1964 р.), Хартії з охорони та використання археологічної спадщини (Лозанна, 1990 р.), Європейської конвенції з охорони археологічної спадщини (Валетта, 1992 р.), Конвенції ЮНЕСКО про захист світової культурної та природної спадщини, що підписані та ратифіковані Україною.

Справжня мета виглядає скоріше сакрально-ідеологічною: "застовпити" знакове для українців, білорусів та росіян місце, поставити його під контроль церковної ієрархії, яка є фактично частиною російської держави.

Фактично, це зовсім не музей і не монастир, а законспірована будівельна контора. Вона створена, щоб за державний кошт звести черговий бастіон московського патріархату. Музей і музейники – лише прикриття спецоперації.

Методи роботи скоріше нагадують стиль спецслужб чи криміналу. Тим, хто протестує проти їх дій, лякають відлученням від церкви і "проблемами зі здоров’ям".

Дорошенко та інші лідери монастирської братії інколи заявляють, що рештки храму є приватною власністю УПЦ МП, і що українські закони тут не діють.

Але поки що є певні закони, котрі Гедеон та його спільники обійти не можуть. Це – закони фізики.

Збудувати архітектурне чудо "три-в-одному", сумістити псевдо-відновлений храм, монастир та музей з доступом до решток фундаменту Десятинної – архітектурне завдання на межі можливого.

Амбіціям церковних начальників заважає київська земля. Спочатку планувалося забудувати "монастирем-музеєм" схил зі сторони Андріївської церкви. Але зроблена геологія показала неможливість такого задуму.

Побічним ефектом було те, що за результатами геологічних досліджень Мінкульт зробив заяву про небезпечний стан Старокиївської гори. Нібито пильні чиновники помітили, що ґрунти сунуться.

Тоді мало хто здивувався, що міністерство ні сіло ні впало зацікавилося станом території коло Історичного музею…

Тим не менш, серед працівників музею ходять чутки, що архітектурний проект уже готовий, і що з дня на день має початися будівництво. Приміром, на пропозицію облаштувати на паркані якусь виставку фотографій, присвячену артефактам Десятинної церкви та її історії, Дорошенко відповів відмовою – мовляв, скоро тут будуть їздити самоскиди.

Тим часом ідеологічний фундамент уже будують.

Уже зараз у музеї запроваджено релігійну цензуру. У проектах текстів для екскурсоводів заборонено вживати терміни "релігія", "культ", розповідати про дохристиянський період, запроваджено вимогу в обов’язковому порядку заводити екскурсійні групи до самовільно збудованої каплички.

Доходить до того, що збори співробітників музею намагаються перетворити у колективне читання молитов.

Усе це змусило світську частину музейників звернутися з відкритим листом до міністра Кулиняка, де стисло змальовано частину діянь церковного керівництва музею і викладено вимогу зміни директора і його команди.

Є підстави сумніватися у дієвості подібних звернень до перших осіб країни. Янукович легко піддається навіюванню – приміром, що побудова на Десятинці храму допоможе спокутувати його гріхи, минулі чи майбутні.

 

Ігор Луценко, ГІ "Збережи старий Київ"


Фотошкола, ворк-шоп в Житомире и в Каменце-Подольском

8 сентября ворк-шоп в скальном каньоне с моделями chekanovskiyАндрей Чекановский Преподаватель курса

Тема: пейзаж и постановочная фэшн-фотография на открытом воздухе.
Сбор: 8-00 у метро Житомирская.
Место съемки: скальный каньон  реки Тетерев.
Задача: обучение особенностям съемки пейзажей с быстро текущей водой,
основы съемки панорам, съемка пейзажа телеобъективом. Желательно
наличие штатива.
Портрет: обстановка диктует сюжет; «вписывание» человека в природные
объекты; «заменители» солнечного света, дополнительная подсветка при
работе на открытом воздухе, самые распространенные ошибки.

1
10
11
12
13 (2)
14
15 (2)
16
17
18
19
2 (2)
20
21
22-1
23
24
25
26
3
12

Стоимость для всех желающих 350 грн.+100грн.(дорога туда и обратно)
Для владельцев клубной картки скидки 50 грн.

Регистрация на сайте обязательна. Оплата производится до начала ворк-шопа,
в офисе  фотошколы или на карточку  Приват-Банка 4405  8858  2101 7644 .Сумма-360грн.
Дополнительная информация по тел. 044 228-05-81,моб. 097 212 0819.

29 сентября -2 октября Terra Heroica
Школа фотохудожников приглашает на фотопленэр в Каменец-Подольский на 29-30 сентября спосещением фестиваля
Terra Heroica.

    Terra Heroica - Один із найбільших фестивалів в Україні та м.Кам’янець-Подільський – один із наймасштабніших на терені Східної Європи тематичних військово-історичних фестивалів. Старе місто перетворюється на справжнє карнавальне шоу з середньовічнім відтінком, туристи мають змогу побачити справжні військові табори, муштри та побут армій 17 ст., виступ кобзарських цехів України та зарубіжних діаспор; історичні танці, вуличні театри та феєрії; фестиваль Козацькі забави, виступи клубів бойового гопака, дзвін козацьких литавр, залпи мушкетів та гармат, і багато іншого, потанцювати на середньовічних вулицях старі та забуті танці.

Началось активное уничтожение Андреевского спуска в Киеве

 
Серце Києва гине! Помогите спасти Андреевский спуск!  Kyiv needs help!!!
 
Триває знищення Києва як історичного міста з унікальним архітектурним ансамблем, природним середовищем і рельєфом. Продовжується перетворення нашого міста в стандартну конструкцію з бетона і скла. "Господарі життя" знахабніли до того, що розпочали руйнацію найдавнішої вулиці нашого міста, його серце і душу - Андріївський узвіз. Будівельні архітектурні монстри, перевірені на Хрещатику, біля Софіївського собору і на Дніпровських схилах, будуть збудовані тепер у "найзаповіднішій" частині міста. За короткий час Андріївський узвіз, яким його знали останні 100 років, залишиться тільки на фотографіях. Наше місто вперто перероблюють на "сучасну столицю", як це уявляють найбагатші глитаї цієї країни і їхні прислужники. Нагадаємо, будівництво ведеться на території заповідника "Стародавній Київ".
 
Продолжается уничтожение Киева как исторического города с уникальным архитектурным ансамблем, природой и рельефом. Продолжается превращение нашего города в стандартную котструкцию из бетона и стекла. "Хозяева жизни" начали разрушать самую древнюю улицу города, его визитную карточку - Андреевский спуск. Архитектурные "новшества", проверенные на Крещатике, возле Софиевского собора и на Днепровских склонах, будут воздвигнуты  в "самой заповедной" части города. Совсем скоро Андреевский спуск, каким его знали последние сто лет, останется только на фотографиях. Наш город упорно делают "современной столицей", как ее представляют самые богатые нувориши этой страны. Напомним, строительство ведется на территории заповедника "Древний Киев".
 
Continuing destruction of the historic city of Kiev as a unique architectural ensemble, nature and landscape. Continuing transformation of our city in a standard kotstruсtion of concrete and glass. The most richest citizents of Ukraine began to destroy the most ancient street of the city, his cultural and historic face. Architectural "innovations", tested on Khreshchatyk, near St. Sophia Cathedral and on the Dnieper Hills will be erected in the "most protected" part of the city. A few years later Andrew's Descent, how we knew the last hundred years, will remain only in photographs. Our city is persistently make "modern metropolis", as it represents the richest men, the most wealthy nouveaux riches of our country. Recall the construction is in the historical and cultural reserve "Ancient Kiev".
 
КИЇВСЬКА ВЛАДА ОБСЛУГОВЄ ТІЛЬКИ ІНТЕРЕСИ ОЛІГАРХІВ.
КИЇВСЬКАЯ ВЛДАСТЬ ОБСЛУЖИВАЕТ ТОЛЬКО ИНТЕРЕСЫ ОЛИГАРХОВ.
KYIV'S GOVERNMENT serves only the interests of the oligarchs.
 
 
 
 
 
Olena Onogda 10 апреля г. 17:24
Відео з Андріївського.
жах.

Кому цікаво: "Друзі, збираємося сьогодні о 19:00 біля Історичного музею (там де пращури Ахмєтова руйнували Десятинну церкву). Мета - визначити план дій, на кого тиснути, як і коли. Євген Карась, Timur Ibraimov, Vladyslava Osmak, Victoria Berezovska, Natali Sokolenko, Юлия Филоненко та інші вже круті захисники міста - дуже чекаємо.050 351 81 41 - Єгор Соболєв"
Снос зданий на Андреевском спуске  Destroing old bildings in the historical centre of Kiev
www.youtube.com
В это воскресенье, 7 апреля, на Андреевском спуске произошел снос здания неподалеку от Музея Булгако...

 

  • Андріївський, зібрана за день інформація. 1. з трьох будинків будинок 10а (колишня "резиденція" ПОРИ) мав статус пам'ятки архітектури. 2. Целовальник С.А. (чільник управління містобудування), а також Діхтяр Я.Я. (в.о. голови управління охорони пам'яток) кажуть, що їхні відомства ніякі дозволи на знос не утверджували. М.Кучук (заст. голови КМДА) каже, що дозвіл дала Інспекція державного архітектурно - будівельного контролю. 3. Сьогодні була створена ініціативна група, яка буде організовувати мітинги. Так, будинки не воскресити. Але треба накласти мораторій на забудову історичного центру і взагалі якось урегулювати питання хаотичного нищення та забудови історичного центру.
Перші ідеї як врятувати Андріївський
Єгор Соболєв журналіст "Свідомо", активіст САМ

Друзі, півсотні переважно незнайомих, але дуже симпатичних киян зібралися на руїнах Десятинки з приводу нових руїн на Андрїівському. Ось про що ми домовилися:

1. Завтра, 11 квітня, о 19:00 приходимо до центрального офісу Ріната Ахмєтова (Десятинна, 3а) з будівельним сміттям. Мета – дати особисто йому можливість зрозуміти, що для киян означає узвіз Булгакова. Заявку на акцію подам я. Запрошуйте друзів, приходьте самі, приносьте цеглу та балки. Того, хто зможе приїхати на бульдозері, розцілують багато вродливих дівчат.

2. Готуємо велику акцію протесту Києва у суботу, 21 квітня. Оргкомітет збирається завтра о 17:00 в кафе Ольжин двір. Хто готовий брати участь в організації мітингу – ласкаво просимо.

3. Поширюємо максимально інформацію про сьогоднішнє руйнування серед друзів.В цій
ФБ-групі можна буде оприлюднено більше історії знищених будинків. І більше інформації, яким ще будинкам загрожують варвари сучасності

4. Викладаємо в цю групу фото руйнувань та руйнівників

5. Формулюємо системні вимоги, які мають зупинити нищення історичного центру Києва. З ними виходимо на великий мітинг 21-го

6. Відсилаємо до КМДА та Мінкульту (хочеться написати Мінкульті) запити про інформацію, які мають прояснити які чиновники допустили сьогоднішнє варварство

7. Хто може повідомити бізнес-партнерів SCM про неприйнятність ТАКОГО бізнесу – повідомляйте

Інші ідеї, ініціативи та повідомлення на захист Андріївського – вітаються:)

 

 

В Киеве на Андреевском спуске в минувшие выходные снесли три исторических здания.

http://korrespondent.net/kyiv/1338542-obshchestvennost-bet-trevogu-iz-za-snosa-zdanij-na-andreevskom-spuske

Об этом сообщает в своем блоге в Facebook пользователь Sash Karpin. На этом месте, по информации блогера, планируется возвести новый 8-ми этажный бизнес-центр.

Как ранее заявил председатель комиссии Киевсовета по вопросам культуры и туризма Александр Бригинец заявляет, что на Андреевском спуске планируется соорудить свыше 10 новых зданий.

  На Андреевском спуске снесли три исторических здания

 

По его данным, новые здания предусмотрены частично на свободных местах, а частично - вместо существующих зданий, среди которых: офисный центр (Андреевский спуск, 10-б), здание с рестораном, выставочным залом и апартаментами (Андреевский спуск, 6), 11-этажный гостиничный комплекс с паркингом и ресторанами (Андреевский спуск, 14-16), а Замок Ричарда планируется переоборудовать под гостиницу.

Также, согласно информации Бригинца, планируется уничтожить двор по адресу: Андреевский спуск, 18 и 36, где находятся мастерские Союза художников Украины.

Председатель комиссии, ссылаясь на руководителей учреждений культуры Андреевского спуска, сообщил, что пустырь между 12 и 18 домом спуска (напроти Музея Булгакова) уже оградили пятиметровым забором, за которым должна вырасти гостиница якобы в 8-10 этажей.

Депутат заметил, что пятиметровый забор, который появился в воскресенье вечером, свидетельствует о масштабности предстоящей застройки.

Корреспондент.net