Коли пошук роботи в соцмережах дійсно працює
- 17.09.15, 17:43
Коли ви вузькопрофільний фахівець
Або відноситесь до певної групи професій. Аудиторія соцмереж відрізняється, і фахівців в них шукають різних.
Так, «ВКонтакте» в основному шукають співробітників без досвіду роботи, студентів, працівників на сезонні роботи. Faсebook більш орієнтований на творчі вакансії (журналісти, PRщики, маркетологи, керівники середньої ланки), «Однокласники» - на робочі спеціальності, а LinkedIn - на IT-фахівців, фінансистів, HR-ів і аудиторію Faсebook.
Коли у вас старанні профілі в соцмережах
Не потрібно недооцінювати вплив соцмереж на кар'єру. Ваші профілі в соцмережах не повинні говорити про подвійне життя, містити матерщину та інтимні подробиці життя. Втім, і відволікати від роботи також не повинні.
До слова про «правильність» ведення профілів соцмереж. Хочеться звернути увагу на LinkedIn. В силу того, що мережа відносно нова, багато хто не розуміє її переваг.
LinkedIn - соціальна мережа професійних і ділових контактів. Багато рекрутерів шукають з її допомогою фахівців по всьому світу з потрібним набором навичок. Це мережа, в якій зареєстровано більше 332 млн людей з усього світу і власними сторінками представлені більше 4 млн компаній.
Тому особливо гостро вам потрібен профіль в LinkedIn, якщо ви хочете працювати в міжнародній компанії або пасивно шукаєте можливості для розвитку кар'єри.
З основних правил ведення профілю в LinkedIn:
додайте своє ділове фото;
вкажіть свої сильні сторони і попросіть друзів проголосувати за ваші навички - чим ширше заповнений ваш профіль у соцмережах, тим краще;
синхронізуйте ваші контакти з інших соціальних мереж;
додавайте профайли на різних мовах;
заводьте контакти з важливими фірмами, рекрутерами і фахівцями.
Коли ви займаєтеся нетворкінгом як таким
Нетворкінг - це пошук соціального капіталу в соціальних мережах. Це можуть бути друзі і знайомі з життя, з якими ви продовжуєте спілкування в мережі, а можуть бути знайомі, з якими знайомитеся безпосередньо в мережі і «дружите» там же.
Правила нетворкінгу прості і складні одночасно:
потрібно підтримувати відносини з цікавими людьми, але не бути нав'язливими;
спочатку бути корисним комусь, а потім і самому шукати вигоду;
бути обов'язковими, особливо, якщо вам вже одного разу допомогли.
Навіть якщо вам близьке і знайоме все описане вище, при пошуку роботи варто розглядати соцмережі тільки як один з багатьох інструментів пошуку роботи. Якщо ж вам не цікавий формат спілкування соцмереж як такої, якщо ви не проводите в них свій час, пошук роботи в соцмережах не для вас.
7381АК
0
Коментарі