Адвокат Мельника "здав" свого підзахисного

  • 13.08.13, 23:24
Адвокат екс-ректора Податкової академії Петра Мельника Руслан Місюна заявляє, що його підзахисний перебуває в Україні. Про це він заявив ТВі.

"Мого підзахисного рано оголошувати в міжнародний розшук. Він зараз, швидше за все, лікується в Україні. Де саме, я не знаю, але це дуже скоро стане відомо", - заявив Місюна.

Як повідомлялося сьогодні, 13 серпня, колишнього ректора Податкової академії Петра Мельника, який зник з-під домашнього арешту, оголосили у міждержавний розшук.

Раніше джерела із правоохоронних органів повідомляли, що колишній ректор Податкової академії Петро Мельник може пробиратися через ліси Білорусі в бік Прибалтики.

Нагадаємо, що Печерський райсуд постановив затримати екс-ректора Національного університету Державної податкової служби Петра Мельника з метою приводу його до суду для розгляду клопотання про обрання йому запобіжного заходу у вигляді утримання під вартою.

До роздумів.

1941 розповідь військовополоненого: "Німці змусили нас копати яму. Коли яма була готова нас вишикували. Німецький офіцер сказав:-юде вийти з шеренги! Жиди  вийшли.-Юде стрибай в яму!Жиди пострибали-рус бери лопати і закопуй юде! Ми перезирнулися і ніхто не взявся за лопати. німець сказав:-юде вилазь!-рус стрибай в яму! - юде закопуй рус! Жиди похапали лопати і почали нас закопувати. Коли земля дійшла нам до пояса німець зупинив жидів і запитав:-ну, що рус , зрозумів, хто такий юде? "

З Москви дають вказівку: носіться тепер, хлопці, з Миколою II,

  • 06.08.13, 23:15
 
 

 
 

Масштабніше, ніж будь-яке національне свято, Донеччина відзначила1025-річчя Хрещення Русі. У районних містах чиновники і священики спільно молилися і закладали камені в основу майбутніх храмів Московського патріархату. У обласному центрі - на перетині проспекту імені Панфілова (який в рік розстрілу царської сім'ї перекинувся з Царської армії в Червону) і вулиці теоретика марксизму Рози Люксембург були закладені камінь та хрест під будівництво Храму на честь Цесаревича Олексія. На камені написали, що тут буде церква "в пам'ять святого новомученика царевича Олексія". Невідомі розмістили по місту бігборди, де від імені усіх жителів Донецька вибачилися за розстріл царевича: "Прости нас, Святой Цесаревич Алексей". Що це релігійне свято дало Донецьку, чим запам'яталося, чому навчило? Про це розмовляємо із заступником голови Донецької обласної організації "Просвіта" Марією Олійник.

Як ви оцінюєте пишне святкування Хрещення Русі у Донецьку?

- Як придуманий кимось крок, спланований для посилення впливу Москви на Україну. Адже це навіть не кругла дата, і чому святкувати треба було з такою помпою - ніхто не може дати відповідь. За винятком того, що потрібно було у бронепоїзді привезти сюди патріарха Кирила і показати, що сама провладна церква - це УПЦ МП. На сьогодні в Україні вона користується винятковою державною підтримкою.


Фото: gazeta.ua


Донецька область відрізнилася у святкуванні особливо?

- А в Донецьку на додаток вирішили використати це свято, щоб ушанувати ще і новоявлених святих мучеників - членів сім'ї царя Миколи II. 1025-річчя хрещення відзначали разом із 400-річчям роду Романових і 95-ою роковиною розстрілу царської сім'ї. Яке це має відношення до України? В Україні ніколи не було царів. Були князі, потім гетьмани, а царі – то там, у "старшего брата". 17 липня в робочий час зігнали лікарів та хворих і на території лікарні в Донецьку провели закладку каменю під будівництво храму на честь Цесаревича. На церемонію прийшли головлікар, управляючий справами Донецької міськради, начальник управління благоустрою. Людям раздали книгу, де був російський народний гімн "Боже, царя, храни". На питання, яка сума потрібна на будівництво храму, вікарій Донецької єпархії Варсонофій відповів "Храми господь будує". Цікаво - кого назвав господом - мільярдера Нусенкіса чи донецьку владу? Згідно із законом має бути спочатку зареєстрована релігійна громада, потім треба просити виділити громаді землю під будівництво храму. Цей процес повинен йти знизу, а не виходити від влади. Коли ми хотіли в Куйбишівському районі Донецька зробити греко-католицьку церкву, вибивали землю п'ять років. Тут же головлікар і чиновник міськради разом зібралися і заклали камінь.

А в Костянтинівському районі, в Олександро-Калиновому - московська церква провела "хресний хід" на честь Романових. Портрет залученого до святих в Росії царя несли попереду. У колоні йшли люди в нашивках з черепом та кістками, і словами на нашивках - "Православие или смерть", "Жизнь за царя". Над двоглавим орлом - напис "Бахмутський казачий полк ім. Государя Імператора Миколи ІІ". Були в цій колоні і діти. Ким вони виростуть? Чужа церква мовою чужої держави агітує в незалежній Україні за царя-батюшку, за політичну лінію останнього російського імператора. Маленькі українці з цієї колони виростуть такими ж, як і їхні поводирі - україножерами.

Той же козачий полк в Дружківці встановив пам'ятник Романовим. На ділянці більше 100 кв. м. захистили євроогорожею хрест та стовп. На стовпі написали: "Цей хрест - символ покаяння, яке ми повинні понести за своїх предків. Коли Мала Русь (Україна) приєдналася до Росії, в Києві був скликаний Собор, на якому народ так само дав клятву, затверджену в 1613 році. Клятвена обіцянка була порушена, прокляття лягло на нас". Отакої! Виявляється, що ми, українці, дали клятву на вірність роду Романових, потім зрадили своїх царів і тепер ми прокляті! І цей пам'ятник побудований в незалежній Україні! На день 1025-річчя хрещення Русі до нього причепили прапор царського роду і траурну стрічку. Напис на ній свідчить "Русь без царя мертва!" Про яку Русь мова? Хто дав дозвіл на установку? Від імені "Просвіти" подаю запит на ім'я Дружківского міського голови Валерія Гнатенка. Спочатку відповів, що ніякого пам'ятника немає. Посилаю фото, відповідають: "Розглянувши вашу фотофіксацію, повідомляємо, що об'єкт розміщений біля Дружківського фарфорового заводу громадською організацією Бахмутський козачий полк в 2009 році". І далі: "На підставі звернення громадської організації до виконкому, комунальним підприємством був розроблений план прив'язки хреста". Бахмутський козачий полк імені Миколи II дає доручення виконкому, а той виконує! Законодавство вимагає винесення цього питання на сесію. Не дотримані і інші вимоги закону. Домагаючись встановлення меморіальної дошки і пам'ятника Стусу, я вивчила цю процедуру. У 1989 році звернулася з приводу дошки на філфаку університету і тільки в 2001 році ми її відкрили. А пам'ятника Стусу в Донецьку досі немає. Має бути виділення землі, оскільки пам'ятник не може висіти у повітрі, і кожна буква із скандального напису по 10 разів повинна була пройти узгодження. Думаю, там ще і за державний рахунок були проведені ці роботи. Влада в Дружківці - це проросійська влада, яка танцює під дудку якогось там полку імені російського царя.


Фото: gazeta.ua


Кому і навіщо треба відроджувати монархічні ідеї?

- В Росії бачать, що відродити СРСР проблематично – адже політрепресії, і багато що інше негативне люди ще пам'ятають. Тому шукають інші шляхи воз'єднання України з Росією - через російську імперію. Ось вже і генерал Власов в Росії реабілітований, хоча в СРСР його вважали зрадником. Путін і наші держструктури синхронно намагаються реставрувати Російську імперію. Якщо порівнювати з СРСР, Миколаївська Росія виглядає гуманніше. Зрозумівши це, з Москви сюди дають вказівку: носіться тепер, хлопці, з Миколою II, як раніше із Сталіном. Замінили портрет одного тирана на іншого. І Московський патріархат діє в тому ж руслі - на території України насаджує нових мучеників.

Вибілювання радянських ідолів та канонізація Миколи II - як це перекликається?

- Церква МП обслуговує кремлівські забаганки. Раніше там хотіли відродити СРСР, тепер - монархію. Що стосується Януковича - я не можу зрозуміти, навіщо йому це треба. Адже наскільки я розумію, він хоче бути самостійним "царем", але щось його штовхає підкорятися московській політиці.

Зв'язок УПЦ МП з комуністами цілком реальний. Не дарма раніше настоятель Київо-печерської лаври Павло, хотів балотуватися від комуністів в Київраду, а потім йому запропонували йти з ПР, яка його фінансує. Цей священик не бачить абсурду в тому, щоб симпатизувати комуністам, які знищували церкви, вбивали священиків, грабували церковні цінності. Священики МП - це провідники політики Кремля. А відродження СРСР, як і відродження Російської імперії - близькі речі в плані поглинання України. У рамках СРСР або у рамках монархії - Кремлю все одно, аби Україна була частиною Росії.

Як донецька ініціатива покаятися за розстріл царської сім'ї - поєднується з тим, що цей розстріл був санкціонований Леніним і Свердловим? Адже ім'ям Леніна в Донецьку названі вулиці та площі, ім'ям Свердлова - цілий мікрорайон в Макіївці?

- Росія на роздоріжжі - чи то ленінську наддержаву будувати, чи то монархію. І так, і сяк пробують. Тому церква МП не сміє проти Леніна навіть слова сказати. 1 серпня засідала комісія з розвитку духовності, моралі, культури, добродійності і міжнаціональних стосунків Громадської ради при Донецькій облдержадміністрації. Я виступила за знесення пам'ятника Леніна на центральній площі Донецька, а Ростислав Карпусь, настоятель Свято-Пантелеймонівського храму МП, що головує в комісії, не підтримав мене, коли поставили на голосування це питання. 4 учасники засідання висловилися проти, священик Карпусь - утримався. А глава департаменту Віктор Николаєнко, який теж був присутнім, сказав: "Марія Василівна, не можна не лише зносити, але навіть ставити це питання на голосування."

Хоча я їм пояснювала, що будувати храм жертві Леніна - царевичеві Олексію, і досі тримати цього ката на центральній площі Донецька - це дикість і компрометує Донецьку область. Це все одно, що поставити пам'ятник маніякові Чикатило і тужити за його жертвами одночасно. Тому "Просвіта" вважає невідкладною проблему ліквідації тоталітарного минулого на Донеччині. Керуюємось резолюцією Парламентської асамблеї Ради Європи "Про заходи, спрямовані на ліквідацію спадку колишніх комуністичних тоталітарних режимів". Але мені на засіданні комісії з духовності Марія Бєлякова з Будьонівської районної організації ветеранів заперечила, що Ленін - це святиня, оскільки "на нім виросло не одно покоління октябрят". А член комісії Наталія Варакута з культурно-просвітницького товариства ромських жінок пояснила чому не можна зносити Леніна так: "Ми свого часу призначали побачення біля його лівого черевика".

Заяву про декомунизацію я подаю щороку, і демонтаж Леніна - це тільки одна з моїх пропозицій. У Донецьку з дев'яти районів міста "не радянська" назва тільки у Київського, 500 вулиць в місті мають прокомуністичні назви і тільки 41 вулиця названа на честь діячів української культури і української держави. А те, що священик МП, який очолює комісію з духовності, не підтримує знесення статуї вбивці царської сім'ї, ще раз підтверджує підозру, що УПЦ МП - це московський політичний проект.

Яке ставлення рядових жителів Донбасу до УПЦ МП?

- Всім зрозуміло, що УПЦ МП - це церква придворна, привілейована, хоча у нас є українські церкви, в яких моляться за українського Президента, українських гетьманів, а не за царя-батюшку і московського Кирила. Панування призводить до вседозволеності, тому церковники вже втратили почуття реальності. Вони діють іноді як структура, що має "кришу". Як в Калинінському районі Донецька, де навпроти будівлі ТОВ "Донецькшахтопрохідка", що належить олігархові Нусенкису, вирішили побудувати ще один храм МП. Ігноруючи думку місцевих жителів, стали вирубувати дерева. Люди обурилися, масово виступили проти. Попи почали настирні богослужіння, для підтримки спеціально завезли з Макіївки козаків. Під час богослужіння обзивали місцеве населення дияволами - за те, що народ хоче бачити там лавки та пісочницю, а не їх церкву. Жителі звернулися до суду і в райсуді відстояли своє право на сквер, захоплений церковниками. Коли люди бачать, що замість духовності є нахабство, ненависть і вандалізм, це призводить до відторгнення.

Опозиція готує нову блокаду Київради

  • 06.08.13, 23:09
Опозиція продовжує наполягати на тому, що Київська міськрада є нелегітимною і вичерпала свої повноваження. Засідання, заплановане на 19 серпня, може не відбутися.

 
Зрив засідання Київради 11 липня


Активісти партій "Свобода" та "Батьківщина" мають намір блокувати засідання Київської міськради, проведення якого заплановано на 19 серпня.

Про це заявили керівник аналітичної служби "Свободи" Юрій Левченко і голова фракції "БЮТ-Батьківщина" у Київраді Тетяна Меліхова.

"Київська міська рада є нелегітимною і вичерпала свої повноваження, відповідно ми не будемо звертатися до Київради і якісь рішення приймати, ми будемо Київраду й депутатів блокувати і не дозволимо проводити які-небудь нелегітимні збори", - сказав Левченко, якого цитують "Українські новини".

"Наша фракція, як і весь депутатський корпус Київради, термін повноважень якого закінчився, однозначно не має права приймати будь-які рішення і голосувати за ті чи інші питання", - заявила Меліхова.

"А спекуляції щодо надбавок до зарплат, які влаштував голова КМДА Олександр Попов, це лише політичний піар, оскільки Київрада ще півроку тому провела ці рішення. Тому Попову тільки й треба, що їх виплачувати згідно з рішенням Київради", - додала депутат.

"Що стосується "гострих" питань, то владі ніхто не заважав внести їх до порядку денного ще до закінчення повноважень Київради - до 2 червня - замість того, щоб перевантажувати порядок денний земельними питаннями", - пояснила вона.

У той же час, уточнила прес-служба "Батьківщини", Меліхова візьме участь у президії Київради для того, щоб розуміти дії влади і донести до громадськості інформацію про те, які питання будуть внесені на незаконне засідання Київради, особливо без проектів рішень.

Нагадаємо, повноваження діючого складу Київради, обраного в 2008 році, завершилися 2 червня, опозиція блокує її пленарні засідання.

Верховна Рада вже двічі розглядала питання про призначення місцевих виборів у Києві, але обидва рази голосування провалилося - проект не підтримала фракція Партії регіонів, аргументуючи свою позицію рішенням Конституційного суду (втім, у рішенні КСУ йдеться лише про чергові, а не позачергові вибори).

У свою чергу, голова КМДА Олександр Попов та голови фракцій Київської міської ради вважають за необхідне проведення сесії. Наступне засідання заплановано на 19 серпня.

Росія готує обвинувачення вижившому в Азовському морі рибалці

  • 04.08.13, 18:52
4 серпня 2013, 18:22 
Коментарів: 3 

 Новини по темі: 
У МВС перевіряють стрілянину російських прикордонників в українських рибалок 

 Дружина Федоровича говорить, що її чоловік почувається зле. 

 Завтра в російському Єйську збираються пред'явити звинувачення в браконьєрстві єдиному вижившому з п'ятьох донецьких рибалок Олександру Федоровичу . 

 Про це розповів адвокат рибалки Петро Устименко, пишуть «Вести». 

 «Як тільки звинувачення буде пред'явлено, ми почнемо знайомитися з матеріалами справи.  Російська сторона стверджує, що в Азовському морі на місці НП знайшли мережі з рибою.  Ну, знаєте, при бажанні в Азовському морі можна знайти купу браконьєрських сіток, до того ж наші рибалки вийшли в море 16:30, а зіткнення сталося о 17:10, тому вони просто не встигли б ці мережі встановити », - розповів адвокат . 

 Устименко також додав, що з лікарні Олександра Федоровича виписали, він живе на орендованій квартирі. 

 Дружина «Єйського в'язня» Марина додала, що Олександр все одно відчуває себе дуже погано - у нього температура і проблеми з нирками. 

 Нагадаємо, 17 липня в Азовському морі в районі російського селища Воронцовка результаті зіткнення катера берегової охорони прикордонної служби РФ і українського баркаса загинули двоє рибалок, ще двоє зникли безвісти, один - врятувався.  20 липня у морі знайшли тіло третього українського, загиблого після зіткнення баркаса і катери берегової охорони

Русские писатели о жидах.

«…каждый еврей родится на  свет  божий  с  предначертанной  миссией  стать   русским  писателем.» Куприн

Достоевский  Фёдор  Михайлович
(1821 -  1881)

Фёдор Достоевский. Портрет  художника В. Перова. 1872 г.

Достоевский:  «ЖИД  распространяется  с ужасающей  быстротой.  А ведь  ЖИД и его  кагал  — это всё равно, что  заговор  против русских!»

Достоевский писал:

«Вон  ЖИДЫ становятся  помещиками, — и вот, повсеместно, кричат   и  пишут,  что они умерщвляют  почву России,  что  ЖИД, затратив  капитал   на покупку  поместья,  тот  час  же,  чтобы  воротить  капитал  и  проценты,  иссушает  все  силы  и  средства  купленной  земли».
И  «тут   не только  истощение  почвы,  но и грядущее  истощение мужика  нашего,  который  освободясь  от помещиков,  несомненно,  и  очень  скоро попадёт   теперь,  всей  своей  общиной, в гораздо худшее  рабство  и  к гораздо  худшим  помещикам,  которые  высосали  соки  западнорусского  мужика, и  тем  самым  которые  не только  поместья  и мужиков теперь  закупают,  но и мнение  либеральное  начали  уже закупать  и  продолжают  это весьма  успешно».

(Достоевский  Ф. М.  Полное  собрание  сочинений. Л., 1983.  Т. 23. С. 42).
В  «Дневнике  писателя»  за 1877 год  Достоевский писал:
«Уж  не  потому  ли  обвиняют  меня  в  «ненависти»,  что  я   иногда  называю  еврея  ЖИДОМ?

Но, во-первых, я   не  думаю, чтобы  это  было так  обидно, а во-вторых,  слово  «ЖИД», сколько  я  помню, я  упоминал  всегда  для  обозначения  известной  идеи:  «ЖИД»,  «ЖИДОВЩИНА»,  «ЖИДОВСКОЕ  ЦАРСТВО»  и проч.  Тут  обозначалось  известное понятие, направление,  характеристика  века».
«Мы  говорим в  целом  и  об идее  его,  мы  говорим  о  ЖИДОВСТВЕ  и  об  ИДЕЕ  ЖИДОВСКОЙ,  охватывающей  весь  мир,  вместо  «неудавшегося»  христианства.

(Достоевский Ф. М.  Полное  собрание  сочинений. Т.  25.  Л., 1983. С. 75).

И Достоевский пытается растолковать читателям   более подробно своё  понимание  «ЖИДОВСТВА»  и  «ЖИДОВЩИНЫ»:youtube.com/watch?v=i4y5-4hWsOQ

«Прежде  всего, тут  мерещится  одна заметка в  скобках,  а  именно: «Стало  быть, еврейству  там  и хорошо, где народ  ещё невежественен,  или несвободен,  или мало  развит  экономически, — тут-то, стало  быть, ему  и  лафа!»  И  вместо  того, чтобы, напротив,  влиянием  своим  поднять  этот  уровень  образования, усилить  знание,  породить экономическую  способность  в  коренном  населении,  вместо того  еврей,  где  ни  поселиться,  там ещё  пуще  унижал  и  развращал  народ, там ещё  более  приникало  человечество,  ещё  больше падал  уровень  образования,  ещё  отвратительнее распространялась безвыходная,  бесчеловечная  бедность,  а  с нею  и  отчаяние. В окраинах  наших спросите  коренное население: что двигает  евреем  и что  двигало им  столько веков? Получите единогласный  ответ:  безжалостность;  двигали  им столько веков  одна лишь к нам  безжалостность  и  одна только  жажда напиться  нашим потом  и  кровью. И  действительно, вся  деятельность  евреев  в  этих  наших  окраинах заключалась лишь в постановке  коренного населения сколь возможно   в   безвыходную от себя  зависимость,  пользуясь   местными  законами. О, тут они всегда  находили возможность  пользоваться  правами  и  законами.  Они всегда умели   водить  дружбу с теми, от которых  зависел  народ,  и уж  не  им бы роптать на  малые свои  права  сравнительно  с   коренным  населением. Довольно они их  получили у нас, этих  прав,  над  коренным  населением. Что становилось, в десятилетия  и столетия, с русским  народом  там, где  поселялись евреи, — о том свидетельствует и история  наших  русских окраин… Укажите на какое-нибудь  другое  племя  из   наших  инородцев, которое  бы, по  ужасному  влиянию своему, могло бы  равняться  в этом смысле  с евреем?  Не найдёте такого.  И причина  в том,  что дух  евреев  «дышит  безжалостностью  ко всему, что не есть еврей,  неуважением  ко всякому народу  и племени и ко всякому человеческому существу, кто не есть еврей».

«Конечно,  мне  приходит  тут на ум, например, такая фантазия: Ну что если пошатнётся  каким-нибудь образом и от чего-нибудь  наша сельская  община, ограждающая нашего бедного  коренника-мужика  от  стольких зол, -  ну что если тут  же к этому освобождённому мужику, столь неопытному, столь не умеющему сдержать себя от соблазна и которого именно опекала доселе община, — нахлынет всем  кагалом  еврей – да что тут: мигом конец его: всё имущество его, вся сила его перейдёт назавтра  же во власть еврея, и наступит такая пора, с которой  не только  не могла бы сравняться пора  крепостничества, но даже татарщина».

ЖИДОВЩИНА, по убеждению   Достоевского,  много  страшнее, много  ужаснее  ТАТАРЩИНЫ.

«…мне иногда входила  в голову   (и такая)  фантазия:  ну что, если б это не евреев  было в России  три миллиона,  а русских; а евреев было бы 80 миллионов  -  ну, во что бы обратились  у нас  русские  и как  бы  они  их  третировали? Дали бы они сравняться с собою в правах? Дали бы русским молиться среди них  свободно? Не  обратили бы прямо  в рабов?  Хуже  того: не содрали ли  бы  кожу  совсем? Не избили бы  дотла, до окончательного истребления, как делывали  они с чужими  народностями  в старину,  в  древнюю свою историю?..»

16  февраля 1878 года   учитель  приходской  школы  из  Черниговской  губернии    Н. Е.  Грищенко  писал    Достоевскому:
«…что  такое  жиды, например,  для Черниговской  губернии? Они  для  нас ужаснее, чем  турки  для  болгар: болгары, несмотря на весь турецкий  гнёт, богаче  наших  крестьян; для  спасения  болгар  ведётся  война. Русские  же  крестьяне  вконец  порабощены  жидами, ограблены  ими,  и за  жидов  заступается  русская  же  пресса!  Такие  отвратительные   факты  просто в   отчаяние  приводят».

28  февраля  1878 года  Достоевский   так ответил   учителю   Н. Е. Грищенко:

«…Вот  вы  жалуетесь  на  ЖИДОВ  в  Черниговской губернии, а у нас  здесь  в литературе  уже  множество изданий, газет издаётся  на  ЖИДОВСКИЕ  деньги  ЖИДАМИ (которых  прибывает  в  литературу  всё  больше),  и только  редакторы,  нанятые  ЖИДАМИ,  подписывают газету  или журнал  русскими именами – вот и всё  в них  русского. Я думаю, что это ещё  только  начало,  но  что  ЖИДЫ  захватят  гораздо  больший  круг  действий  в  литературе; а уже  до  жизни, до явлений  текущей  действительности я не касаюсь;

ЖИД  распространяется  с  ужасающей  быстротою.   А  ведь  ЖИД  и  его  кагал  — это  всё  равно,  что  заговор  против  русских!

Есть  много  старых,  уже  седых  либералов,  никогда  не  любивших  Россию,  даже  ненавидящих  её  за  её  «варварство»  и убеждённых  в  душе,  что  они  любят  и  Россию,  и  народ.  Все  эти  люди  отвлеченные,  из  тех,  у  которых  всё  образование  и европейничание состоит  в том, чтобы  «ужасно  любить  человечество»,  но  лишь  вообще.  Если  же  человечество  воплотить  в  человеке, в лицо, то они даже не  могут  стерпеть  это  лицо,  стоять  подле  него  не  могут  из  отвращения  к  нему. Отчасти, так  же у  них  и  с  нациями: человечество  любят,  но  если  оно  заявляет  себя  в потребностях,  в нуждах  и  мольбах  нации,  то  считают  это  предрассудком,  отсталостью  и  шовинизмом. Это  все  люди отвлеченные,  им не  больно,  и  проживают  они,  в  сущности,  в  невозмутимом  спокойствии,  как бы ни горячились  они  в  своих  писаниях…
Заступаются  они  за  ЖИДОВ,  во-первых,  потому,  что когда-то  (в 17 столетии)  это  было и  ново,  и  либерально,  и  потребно.  Какое  им  дело,  что  теперь  ЖИД  торжествует   и  гнетёт  русского?  Для  них  всё  ещё  русский  гнетёт  ЖИДА.  И  главное   тут  вера:  это  из  ненависти  к  христианству  они  так  полюбили  ЖИДА;  и  заметьте: ЖИД  тут  у  них  не  нация,  защищают  они   его  потому  только,  что  в  других  к  ЖИДУ  подозревают  национальное отвращение  и  ненависть. Следовательно,  карают   других,  как  нацию».

(Достоевский  Ф. М. Полное  собрание  сочинений. Т. 30. кн. 1.  С. 8 ).

Пушкин   Александр  Сергеевич
(1799 – 1837)

А. С. Пушкин.   Художник  В. Тропинин. 1827.

Пушкин без большого почтения относился к жидам  и не боялся, естественно,  и не стеснялся употреблять слово  «жид».

«…Подъехали  четыре  тройки с  фельдъегером. – Вероятно, поляки, — сказал я хозяйке. – Да, -  отвечала она…  Я  вышел  взглянуть на них.
Один из арестантов стоял, опёршись у колонны. К нему подошёл высокий, бледный и худой молодой человек с чёрною бородою, в фризовой шинели, и с виду НАСТОЯЩИЙ  ЖИД – я принял его за ЖИДА, и неразлучные понятия ЖИДА и  ШПИОНА  произвели во мне обыкновенное  действие: я поворотился к ним спиною, подумав, что он был вытребован в Петербург  для доносов или объяснений».

«Гляжу:  гора.  На  той  горе
Кипят  котлы;  поют,  играют,
Свистят  и  в  мерзостной  игре
ЖИДА   с лягушкою  венчают».

Я  плюнул  и  сказать  хотел…
И вдруг  бежит  моя  Маруся…»
(А. Пушкин. Сочинения.  Стих. «Гусар». 1930. М. — Л., С. 332).

«Будь  ЖИД ,  -  и  это  не беда…»

В  песне   «Битва  у  Зеницы Великой» (из цикла  «Песни  западных  славян»)
есть такие   слова:
«Перешли  мы  заповедную  речку,
Стали  жечь  турецкие  деревни,
И  ЖИДОВ   на  деревьях   вешать»
(Пушкин  А. С. Избранные  произведения. Т. 1. 1965.  С. 181).

В День Хрещення Русі "Свобода" проведе акцію протесту

  • 26.07.13, 00:10
Коментувати 366 
Друкована версія
Поділитись 
 
 

 
 


Київська міська організація ВО "Свобода" подала заявку на проведення акції протесту на Європейській площі біля "Українського дому" проти візиту в Україну глави Російської православної церкви патріарха Кирила і президента Російської Федерації Володимира Путіна з нагоди святкування 1025-річчя Хрещення Київської Русі.

Про це повідомив голова Київської міської організації ВО "Свобода" Андрій Іллєнко.

"Ми проведемо свою традиційну акцію протесту приїзду в Україну Кирила Гундяєва і Путіна. Це буде інформаційна акція, в якій ми будемо роз'яснювати ставлення до України кремлівської церкви і чужість Росії, яка привласнила собі нашу історію і навіть саму назву", - зазначив нардеп.

На питання, чи готуються якісь радикальні дії з боку ВО "Свобода", "свободівець" зазначив, що "той, хто планує такі дії, не анонсує їх заздалегідь".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Батьківщину", "Свободу" та УДАР звинуватили у "пустопорожньому базіканні"

"Наша акція буде мирною, в рамках чинного законодавства", - зазначив Іллєнко.

Акція планується у 9.00 27 липня на Європейській площі біля "Українського дому".

Як повідомлялося, 27 липня в 10.00 на Володимирській гірці біля пам'ятника Святому Володимиру розпочнеться святковий молебень, в якому очікується участь президентів України і Росії Віктора Януковича і Володимира Путіна.

Учасники Врадіївського ходи знову поставлять намети в столиці

  • 21.07.13, 21:12

Учасники Врадіївського ходи мають намір в наступну суботу, 27 липня, знову встановити намети на Майдані Незалежності в Києві і відновити нічні чергування.

Про це заявив організатор акції Василь Любарець, повідомляє «5-й канал».

"27 липня опівдні ми знову виходимо на Майдан, і там, звичайно, буде мітинг, і ми ставимо намети безстроково на Майдані. Тобто вже ночувати Не будемо за межами Майдану ", - сказав він.

Зараз йде збір підписів громадян, які також незадоволені діями міліції, - їх зібрали близько 200. Залишатися поблизу Стели Незалежності кілька десятків людей збираються до 22.00, а завтра мають намір повернутися.

«5-му каналу» у прес-службі столичної міліції повідомили, що правоохоронці не будуть розганяти акцію протесту, проте зазначили, що втрутяться, якщо мітингувальники почнуть порушувати закони.

Як повідомляв УНІАН, пізно увечері 18 липня міліція розігнала мітинг, який проводили жителі смт Врадіївка, де в ніч на 27 червня співробітники міліції згвалтували жінку. Також до мітингувальників приєдналися столичні громадські активісти.

Суд над ініціатором Врадіївського ходи відбудеться завтра

Учасники акції встановили намети. Увечері 18 липня міліція почала зносити ці намети. Людей били, вихоплювали з натовпу по одному. Мінімум троє журналістів «5-го каналу» постраждали під час розгону мітингу.

19 липня на прес-конференції начальник ГУ МВС у м. Києві Валерій Коряк повідомив, що бійці спецпідрозділу міліції «Беркут» під час знесення наметів учасників акції протесту з Врадіївки не порушували інструкції.
Телеграф новини

Суддя поранив чоловіка з травматичного пістолета.

  • 21.07.13, 19:38
Фото: ukranews.com

На Дніпропетровщині внаслідок стрілянини за участю судді одного з районних судів регіону постраждав місцевий житель.

Як повідомляє прес-служба прокуратури Дніпропетровської області, о 06.20 неділі до чергової частини Новомосковського МВ ГУМВС України в області надійшло повідомлення про те, що до місцевої лікарні доставлено громадянина з тілесними ушкодженнями, спричиненими, в тому числі, травматичною зброєю.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Сумах побили суддю та забрали у нього черевики

Першочерговими слідчими діями встановлено, що одним з учасників цієї події є суддя одного з районних судів області.

На даний час проводяться першочергові невідкладні слідчі дії, спрямовані на встановлення об'єктивних обставин події.

Відомості за даним фактом слідчим міськвідділу міліції внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочато кримінальне провадження за ознаками злочину, передбаченого ч.4 ст.296 КК України (хуліганство)

Нардепи купують собі сексуальних дівчат за $ 5 тисяч на місяць

  • 20.07.13, 17:17
 
 

 
 

Нардепи регулярно міняють моделей-коханок

Серед вітчизняних слуг народу, депутатів Верховної Ради, стало модним брати собі "в оренду" супутниць-моделей. В середньому такі послуги обходяться їм у 5 тисяч доларів на місяць, пише видання "Власть денег".

"У парламенті існує спеціальна послуга, яка користується величезною популярністю серед одружених депутатів - за $ 5 тис. на місяць можна орендувати дівчину-модель. Вони дійсно працюють "дівчатами за викликом", – розповіла політконсультант Наталія Гумба.

За її словами, офіційні дружини політиків практично завжди знають про коханок своїх чоловіків, але мовчать, бо така плата за право бути одруженою із нардепом.

Втім, пише видання, ті, хто вдається до послуг моделей, дуже ризикують. Дівчата, які протягом місяця супроводжують політиків, найчастіше занадто привабливі, і виправдати їх постійне перебування біля одруженого чоловіка з часом стає досить складно.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Молода незнайомка обмацала інтимне місце 74-річного "регіонала" Богуслаєва

Нагадаємо, нещодавно в інтернеті з'явились фото 74-річного "регіонала" В'ячеслава Богуслаєва в компанії молодої незнайомки. На кадрах, які випадково потрапили в об'єктив камери, видно, що панянка тримається за інтимне місце політика.