Франківчан провожали на службу

Сьогодні у Івано-Франківську в приміщенні муніципального центру дозвілля урочисто проводжали до війська 107 молодих франківчан.

-         Це хлопці, які досягли 18-ти річного віку і не мають право на відстрочку від служби в армії, - розповів тимчасово виконуючий обов’язки Івано-Франківського міського військового комісара майор Олег Пилипак. – Всі вони пройшли суворий медичний та психологічний відбір і були визнані спеціалістами такими, що придатні до служби в Збройних Силах України.

   Привітати юнаків з цією подією прийшли начальник сектору організаційно-мобілізаціїної роботи Івано-Франківської ОДА підполковник запасу Валерій Іваненко, перший заступник міського голови Зиновій Фітель, освятив дійство отець Михайло.

  Як наголосив начальник відділення комплектування військ майор Сергій Луцюк, до війська потрапляють всього від 15 до 20 відсотків всіх призовників. Це пов’язано з тим, що дуже багато хлопців за різних обставин мають право на відстрочку, є також певний відсоток тих, хто не придатний по здоров’ю, або ж за своїми психічними даними.  Отже у військкоматовців є можливість відібрати для служби лише кращих.

  - Попри розхожу думку, що до армії забирають силоміць, у нас є навіть певний конкурс на службу в Збройних Силах, - наголошує майор Сергій Луцюк. – Крім цього є і конкурс між різними видами та родами військ. От наприклад зараз більшість хлопців хочуть потрапити або в аєромобільні війська, або військово-морських сил.

   Щодо ухильників, або як їх ще називають на народному слензі «косарів», то працівники військкомату не рекомендують їм ховатись. Адже ухилення від проходження військової служби може потягнути як адміністративну так і кримінальну відповідальність. Скажімо в минулому році п’ятеро прикарпаців були засудженні до позбавлення волі та штрафів власне через ухилення від проходження строкової служби. Працівники військкомату звертаються до всіх юнаків, від 18 до 25 років, яким навіть за якихось обставин не були вручені повістки, з’явитись до військових комісаріатів за місцем їх проживання та з’ясувати обставини стосовно військової повинності.

Підполковник Тарас Грень.

Західний регіональний медіа-центр Міністерства оборони України.

 

Розпочинається призовна кампанія «Осінь-2010»

1-го жовтня розпочинається призовна кампанія «Осінь – 2010». Перша відправка прикарпатських юнаків до лав Збройних Сил відбудеться 6 жовтня в цей день хлопці поїдуть до Житомира, Феодосії, Харкова. Загалом цього призову військові однострої вдягнуть 760 молодих при карпатців. Служитимуть хлопці в основному у сухопутних військах 315 чоловік, в повітряні сили буде скеровано 188 чоловік, у військово-морські сили 29 чоловік, до Міністерства внутрішніх справ 135 хлопців. Решта проходитимуть службу в інших силових структурах нашої держави. З словами офіцерів Івано-Франківського обласного військового комісаріату попит у Збройних Силах на прикарпаців великий. Адже вони переважно вирізняються серед інших високою культурою, вмінням поважати старших, та сумлінністю та виконавчою дисципліною. Стосовно географічного розподілу, то юнаки служитимуть на території всієї України від Мукачева до Харкова і Одеси. Призивна кампанія « Осінь-2010» триватиме два місяці і завершиться у листопаді.

Підполковник Тарас Грень.

Західний регіональний медіа-центр Міністерства оборони України.

Військові льотчики повернулись на Прикарпаття

  • 24.09.10, 17:52
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

Військові пілоти Івано-Франківської бригади тактичної авіації сьогодні повернулись на свою базу з аеродрому Бельбек, що неподалік Севастополя. За словами заступника командира бригади з льотної підготовки підполковника Сергія Васильєва, семеро пілотів-винищувачів брали участь в одному з етапів комплексу навчань з органами військового управління та військами і силами «Взаємодія-2010». Під час цих навчань наші льотчики здійснили нічні учбово-бойові пуски ракет класу повітря-повітря. Всі пілоти вразили повітряні мішені і отримали оцінку відмінно.

   Такими результатами пілоти ще раз підтвердили те, що 114-та Івано-Франківська бригада тактичної авіації, яка сьогодні святкує свій 70-річний ювілей, є однією з кращих в Повітряних Силах Збройних Сил України. Примітно те, що пілоти здійснили переліт до базового аеродрому на Прикарпатті своїми літаками МІГ-29. Як повідомили посадові особи бригади тактичної авіації, за час перельоту не було зафіксовано жодних нештатних ситуацій. Всі машини і пілоти повернулись додому.

Підполковник Тарас Грень.

Західний регіональний медіа-центр Міністерства оборони України.  

освободителям Западной Украины посвящается

  • 23.09.10, 08:55
Уважаемый народ! В последнее время я часто слышу много лжи о сопротивлении режимам окупации Западной Украины. Поэтому решил созать фотоальбом с аналогичным заглавием. Кому интиресно - смотрите.

70 років боронителям неба України

Місцем народження бригади тактичної авіації, яка зараз дислокується на Івано-Франківщині, стало невеличке містечко Гривечки Ленінградської області. Тут за директивою наркома оборони СРСР був сформований 159 винищувальний авіаційний полк. Потім була війна. За роки Великої Вітчизняної льотчики-винищувачі 159-го полку здійснили 8682 бойових вильотів із загальним нальотом понад 8146 годин і знищили 387 ворожих літаків, 207 залізничних ешелонів, 69 осередків зенітної артилерії, 405 одиниць автотехніки, шість барж, два катери та біля трьох з половиною тисяч фашистів. Дев’ять льотчиків полку за бойову роботу у небі були удостоєні звання Героя Радянського Союзу, а Верховний Головнокомандувач ЗС СРСР оголосив авіаторам чотири подяки за хоробрість під час визволення міст Нарва, Таллін, Парна та острова Єзель. Особливо відзначились винищувачі у боях за столицю Естонії, відтак 159-му полку було присвоєно найменування „Таллінський”. А Указом Президії Верховної Ради СРСР від 16 грудня 1944 року „За зразкове виконання завдань командування в боях з німецькими загарбниками, за визволення острова Єзель та проявлену при цьому доблесть і мужність” 159-ий винищувальний авіаційний Таллінський полк нагороджений орденом Червоного Прапора.

Вже у повоєнні роки номер полку був змінений на 114, а в 2003 році його реформували у 114 авіаційну винищувальну Таллінську ордена Червоного Прапору бригаду. В 2009 році до найменування бригади  додалася назва „Івано-Франківська”. Наказом Міністра оборони України бригаді присвоєно найменування за місцем дислокації. В січні цього року 114 Івано-Франківській, Талліннській, ордена Червоного Прапору бригаді тактичної авіації в урочистій обстановці вручили бойовий прапор.

В 2005 році чергова ланка винищувачів МіГ-29 почала заступати на бойове чергування в системі протиповітряної оборони країни. У зоні відповідальності льотчиків авіабригади – понад три десятки дуже важливих об’єктів держави. Це атомні електростанції, греблі, великі хімічні підприємства та багато іншого. Пілоти мають бути готові за лічені хвилини піднятись у небо, аби захистити їх.

Звичайно, професія льотчика – небезпечна і ризикована. Однак і служать у бригаді чоловіки не з лякливих. Усі – мужні і відважні. В небі вони не раз опинялись у скрутних ситуаціях, однак виходили з них з честю. Ось декілька прикладів.  Підполковник Сергій Васильєв виконував звичайний політ на літаку МіГ-29. На малій висоті (800 метрів), вночі під час виходу з пікірування він почув сильний хлопок та побачив спалах червоного кольору в районі правого двигуна. За всіма правила льотчик мав катапультуватись залишивши машину некерованою в повітрі. Про те він виключив двигун і посадив літак на свій аеродром.

Пригода в повітрі сталась і з капітаном Владиславом Самусем. Він разом з льотчиком-інструктором підполковником Олександром Нечипоруком виконував політ на учбовому літаку L-39. Висота - 3600 метрів, швидкість - 520 км/год. Спочатку політ проходив нормально, аж раптом почалось якесь скреготання і стукіт у двигуну. Пілоти подумали, що це помпаж і зменшили оберти, проте грюкіт не припинявся і ставав все сильніше. Потім двигун взагалі почав відмовляти. Згідно з інструкцією льотчики мали право катапультуватись. Але вони прийняли рішення дотягти до аеродрому і посадити машину. L-39 – літак чеського виробництва. В Україні таких не виробляють, тож пілоти вирішили спробувати зберегти машину. Розуміючи, що двигун може зупинитись у будь-який момент, пілоти набрали висоту, аби мати можливість спланерувати. Довгих 15 хвилин тривав шлях до аеродрому Бельбек. Посадку здійснили вдало. Вже на землі з’ясувалося, що у двигуні вилетів підшипник, який розтрощив лопатки турбіни, перебив маслопроводи (рівень масла був нульовий), вивів з ладу  інші важливі вузли та агрегати. У будь який момент двигун міг розвалитись, вибухнути, загорітись.

Підполковник Тарас Грень

Західний регіональний медіа-центр Міністерства оборони України.

Сторінки:
1
74
75
76
77
78
79
80
81
попередня
наступна