Популярні приколи

відео

хочу сюди!
 

Ліда

50 років, водолій, познайомиться з хлопцем у віці 46-56 років

Підводний човен “Запоріжжя” успішно завершив перший етап ходових

  • 28.04.12, 09:04
Сьогодні, 27 квітня, після успішно проведеного в акваторії Чорного моря першого етапу ходових випробувань до Севастополя повернувся підводний човен Військово-Морських Сил Збройних Сил України “Запоріжжя”.
О 15.20 субмарина пришвартувалася до причальної стінки 13-го судноремонтного заводу Чорноморського флоту Російської Федерації.
Екіпаж підводного човна “Запоріжжя” особисто зустрічав командувач Військово-Морських Сил ЗС України адмірал Віктор Максимов. Голова приймаючої комісії капітан 1-го рангу Роман Гладкий та командир субмарини капітан 2-го рангу Роберт Шагеєв доповіли командувачу про успішне завершення походу.
Командувач Військово-Морських Сил ЗС України адмірал Віктор Максимов по телефону доповів Міністру оборони України Дмитру Саламатіну про успішне завершення першого етапу ходових випробувань та швартування біля заводського причалу.
Глава оборонного відомства Дмитро Саламатін привітав екіпаж підводного човна “Запоріжжя” з успішним виконанням поставлених завдань і поверненням до Севастополя.
Корабель вперше з 1993 року 25 квітня вийшов у море з використанням власної силової установки. Упродовж трьох днів екіпажем субмарини було перевірено в комплексі роботу енергетичної установки на різних ходових режимах та працездатність обладнання і технічних засобів. Особовий склад бойових частин разом з фахівцями-судноремонтниками перевірили справність різного обладнання та механізмів.
Зокрема, в електромеханічній бойовій частині були визначені допустимі навантаження на головні дизелі, з виміром необхідних параметрів на різних частотах обертання колінчастого валу та лінії валу. Перевірені пристрої кормових горизонтальних рулів і вертикального керма, випробувані гідравлічні і повітряні системи високого тиску.
Крім того, здійснено контрольну перевірку дієздатності акумуляторної батареї при роботі електродвигунів на повній потужності у надводному положенні, а також протестовані інші системи та механізми.
Протягом ходових випробувань ретельно перевірено надійність засобів зв’язку, радіолокації, пошуку, гідроакустики та штурманського обладнання.
Загалом, під час ходових випробувань човен пройшов близько 135 морських миль у надводному положенні.
Варто підкреслити, що випробувальні заходи відбувалися у режимі жорсткого контролю за рівнем безпеки, з розгортанням усіх необхідних захисних систем і засобів
4

Коментарі

анонім

128.04.12, 09:16

готовят на продажу?

    Гість: fevral7

    228.04.12, 09:27

    папьемаше

      анонім

      328.04.12, 09:29

      сделали нам?
      спасибо.

        Гість: _Макс

        428.04.12, 09:34Відповідь на 3 від анонім

        Лучше б вам, нам он и нафиг не нужен!

          528.04.12, 09:35

          ну теперь пинзец всему миру...украина всех порвет.

            анонім

            628.04.12, 09:39Відповідь на 4 від Гість: _Макс

            Лучше б вам, нам он и нафиг не нужен!так понятно...под заказ делать надо...

              анонім

              728.04.12, 09:40Відповідь на 5 від Max_TAG

              ну теперь пинзец всему миру...украина всех порвет.пусть Монголия боится....

                828.04.12, 09:44

                Интересно: батарейки турецкие засунули или греческие как-то приспособили?

                  Гість: _Макс

                  928.04.12, 09:53Відповідь на 6 від анонім

                  Лучше б вам, нам он и нафиг не нужен!так понятно...под заказ делать надо...Не хотите не надо, отдадим китайцам на металлом!

                    анонім

                    1028.04.12, 09:55Відповідь на 8 від RomahaN

                    Интересно: батарейки турецкие засунули или греческие как-то приспособили?российские,ядерные

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна