Православный календарь 11 июля ( 28 июня ст.ст.)

В этот день: Русская Православная Церковь отмечает память святых:

Перенесение мощей мчч. бессребреников и чудотворцев Кира и Иоанна (412).

Преподобных Сергия и Германа, Валаамских чудотворцев (ок. 1353). Преподобного Ксенофонта, игум. Робейского (1262). Прп. Павла врача Коринфского. Сщмч. Василия диакона (1918). Прмц. Севастианы (1938). Сщмч. Григория диакона (1940). Прп. Сергия Критского. Прп. Моисея Сирийского. Св. Сеннуфия, Знаменосца. Св. Австолла Корнуэльского (VI) (Кельт. и Брит.). Сщмч. Доната Ливийского (Греч.). 3 мчч. галатийских (Греч.). 70 мчч. скифопольских (Греч.). Прп. Магна (Греч.). Мч. Папия (Греч.). Мч. Македония (Греч.). Блж. Сергия Магистрата, основателя монастыря «Никитиата» (Греч.). Мчч. Серения, Плутархия, Гераклита, Герона, Раисо и других в Александрии (202). Иконы Божией Матери, именуемой «Троеручица» (VIII).

Храни вас Господь, Матерь Божия и все святые, их же память мы сегодня отмечаем!

Молитвы

Тропарь преподобных Сергия и Германа, Валаамских чудотворцев, глас 4 Евангелия Христова истиннии послушницы/ явистеся, преподобнии,/ мир и вся, яже в нем, яко не сущая,/ преобидевше любве ради Христовы,/ и в морский остров вселистеся,/ и трудолюбно в нем противу козней невидимых врагов подвизастеся,/ постом, бдением же и всенощным стоянием/ плоти своя духу мудре повинули есте./ Сего ради от Вседержительныя десницы достойныя венцы прияли есте,/ и ныне Пресвятей Троице предстояще, молитеся,/ всеблаженнии отцы Сергие и Германе,/ сохранитися в мире отечеству нашему// и спастися душам нашим.

Кондак преподобных Сергия и Германа, Валаамских чудотворцев, глас 4

От мирскаго жития изшедше,/ отвержением мира Христу последовасте,/ и достигосте великаго Нева езера,/ и, в нем на острове Валааме всельшеся,/ равноангельное житие пожили есте,/ отонудуже веселящеся прешли есте к Небесным чертогом./ И ныне со Ангелы Владычню Престолу предстояще,/ поминайте нас, чад своих,/ яже собрали есте, богомудрии,/ да радостно от души вопием:// радуйтеся, Сергие и Германе, отцы преблаженнии.

Тропарь преподобных Сергия и Германа Валаамских, глас 1

От мирския молвы бегающе, безмолвия и благочестия рачители,/ в тихое пристанище Валаама от востока приидосте,/и в нем Евангельски Христу добродетельми последовавше, на верх совершенства востеклй есте:/и ныне в торжестве премирном Богозрением наслаждающиеся,/ всеблаженнии отцы Сергие и Германе, Человеколюбца Бога молите,/ еже спасти всех нас, благочестно вас почитающих.

Тропарь бессребреников мучеников Кира и Иоанна, глас 5

Чудеса святых Твоих мученик/ стену необориму нам даровавый, Христе Боже,/ тех молитвами советы языков разори,/ Церковь Святую укрепи,// яко Един Благ и Человеколюбец.

Кондак бессребреников мучеников Кира и Иоанна, глас 3

От Божественныя благодати дар чудес приемши, святии,/ чудодействуете непрестанно,/ вся наша страсти рукодейством секуще невидимым,/ Кире богомудре со Иоанном славным:// вы бо Божественнии врачеве есте. Февраль

Ин тропарь бессребренников мучеников Кира и Иоанна, глас 5

Троичная благодать всельшися в честная сердца ваша,/ преблаженнии Кире и Иоанне,/ на духи нечистью страшни прогонителие явистеся./ И не точию явленным, но и тайным/ недугом врачеве бысте,/ темже, дерзновение имуще к Человеколюбцу Богу,/ непрестанною молитвою душевныя наша страсти исцелите.

Ин кондак мучеников бессребреников и чудотворцев Кира и Иоанна, глас 6

Великое врачевство вселенней,/ супряжение Христово возлюбленное,/ светильники сияющия, зарю исцелений,/ воспоем, вернии, велегласно,/ внутрь церкве им вопиюще:/ Кире и Иоанне,/ податели чудесем, врачеве недужным,/ освящаете вся страны.

Тропарь преподобного Ксенофонта Робейского, глас 4

Пустыни явился еси доброе прозябение, / отче преподобне, / от юности бо чистое житие изволил еси, / духовному учителю последуя, / и, того учением ум твой к Небесным вперив, / в пустыню вселился еси, / и в ней обитель создал еси, / и стаду твоему премудр наставник показался еси, / великому же Новуграду похвала и утверждение, / темже и Христос, яко пресветла светильника, / чудесы обогати и прослави тя. / Ксенофонте, отче наш, / моли Христа Бога спастися душам нашим.

Тропарь Божией Матери пред иконой Ее Троеручица, глас 4

Днесь светло красуется царствующий град Москва,/ имеющи в себе, о Всемилостивейшая, всея твари Честнейшая,/ Заступнице наша Дево Богородице,/ честный образ Твой,/ имже подсолнечныя концы земли удивляеши/ и мир мирови даруеши,/ во образ бо Святыя Троицы являеши трие руце:/ двема убо Сына Своего, Христа Бога нашего, носиши,/ третиею от напастей и бед/ верно к Тебе прибегающих избавляеши,/ и от потопления изымаеши,/ и всем полезная даруеши,/ и преподобному Михаилу Малеонскую гору показа,/ и всех всегда милуеши,/ честною ризою Своею покрываеши жительство сие/ и вся грады и страны наша, да зовем Ти:/ радуйся, Обрадованная.

Тропарь Божией Матери пред иконой Ее 'Троеручица', глас 4

Днесь всемирная радость возсия нам велия:/ даровася святей Горе Афонстей/ цельбоносная Твоя, Владычице Богородице, икона,/ со изображением тричисленно и нераздельно пречистых рук Твоих/ в прославление Святыя Троицы,/ созываеши бо верных и молящихся Тебе о сем познати,/ яко двема Сына и Господа держиши,/ третию же яви на прибежище и покров чтущим Тя,/ от всяких напастей и бед избавляти,/ да вси, притекающии к Тебе, верою приемлют неоскудно от всех зол свобождение,/ от врагов защищение,/ сего ради и мы вкупе со Афоном вопием:// радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.

Ин тропарь Божией Матери пред иконой Ее Троеручица, глас 4

Яко звезда светозаряющая,/ из Сербии на Афон чудесно прииде/ всечестная икона Твоя Троеручица,/ юже обитель Хиландарская благоговейно восприемши,/ яко Божественный дар свыше,/ прославляет Тя, Владычицу,/ и умильно вопиет:/ не остави милость Твою от нас,/ но пребуди с нами во веки.

Кондак Божией Матери пред иконой Ее 'Троеручица', глас 8

Днесь веселое наста ныне Твое торжество, Богомати Пречистая,/ вси вернии исполнишася радости и веселия,/ яко сподобльшеся изрядно воспети/ предивное явление честнаго образа Твоего/ и рождшагося из Тебе Младенца, истинна же Бога,/ Егоже двема рукама объемлеши,/ и третиею от напастей и бед нас изымаеши// и избавляеши от всех зол и обстояний.

Кондак Божией Матери пред иконой Ее 'Троеручица', глас 3

Дева днесь благоволение к нам являет,/ Гора же Афон благодарение Ей приносит,/ Ангели и иноцы славословят,/ Троеручица из Сербии чудесно путешествует:/ нас бо ради прииде// и вселися во святую обитель Хиландарскую.

Pages: 1 2 3

Православный календарь 10 июля (27 июня ст.ст.)

В этот день:

Русская Православная Церковь отмечает память святых:

Преподобного Сампсона странноприимца (ок. 530) Святой Севир пресвитер (VI). Святая Иоанна Мироносица (I) Преподобного Георгия Святогорца, Иверского (1065) Блаженный Мартин Туровский (после 1146) Преподобный Серапион Кожеезерский (1611) Обретение мощей преподобного Амвросия Оптинского (1998). Священномучеников  Александра и Владимира пресвитеров (1918). Священномученика Петра пресвитера (1939).

Храни вас Господь, Матерь Божия и все святые, их же память мы сегодня отмечаем!

Молитвы

Прп. Сампсона странноприимца. Тропарь, глас 4.

В терпении твоем стяжал еси мзду твою, отче преподобне,/ в молитвах непрестанно терпевый,/ нищия возлюбивый и сия удовливый,/ но молися Христу Богу, Сампсоне милостиве блаженне,/ спастися душам нашим.

Прп. Сампсона странноприимца. Кондак, глас 8.

Яко врача всеизрядна и молитвенника благоприятна,/ к раце твоей Божественней притекающе, Сампсоне Богомудре преподобие,/ сошедшеся любовию, псалмы и песньми, радующеся, Христа прославляем,/ таковую тебе благодать подавающа исцелений.

Память о победе русских войск над шведами под Полтавой 27.07. 1709 г. Тропарь, глас 8.

Препрославлен еси, Господи Боже наш,/ даровавый крепость на враги отечеству нашему,/ якоже Давиду на прегордаго Голиафа,/ осенил еси над главою его в день брани,/ препоясал еси немощныя силою свыше/ и теми всю дерзость вражию низложил еси./ Многомилостиве, слава Тебе.

Память о победе русских войск над шведами под Полтавой 27.07. 1709 г. Кондак, глас 2.

В Вышних живый и на смиренныя призирали,/ Иже не дал еси вепрю от дубравы озобати/ и уединенному дивому поясти винограда Твоего,/ утверди, Боже, еже соделал еси в нас,/ призри с Небесе и виждь, и посети виноград сей, и соверши его,/ егоже насади десница Твоя.

Pages: 1 2 3

Православный календарь 9 июля (26 июня ст.ст.)

В этот день: Русская Православная Церковь отмечает память святых: Тихвинской иконы Божией Матери (1383). Преподобного Давида Солунского (ок. 540). Святителя Дионисия, архиеп. Суздальского (1385). Преподобного Иоанна, еп. Готфского (VIII). Обретение мощей прп. Тихона Луховского, Костромского (1569). Сщмч. Георгия пресвитера (1918). Святых мучеников братьев Иоанна и Павла, и Галликана. Прп. Серапиона, Кожеезерского. Перенес. мощей св. Брэннока (Бринаха) Браунтонского (Кельт. и Брит.). Новомч. Давида из скита св. Анны, пострадавшего в Фессалонике (1813). Св. Анфиона монаха (Греч.). Нямецкой иконы Божией Матери(1399), Седмиезерной иконы Божией Матери (XVII) и Лиддской (Римской) иконы Божией Матери.

Храни вас Господь, Матерь Божия и все святые, их же память мы сегодня отмечаем!

Молитвы: Тихвинской иконы Богородицы. Тропарь, глас 4. Днесь, яко солнце пресветлое, возсия нам на воздусе/ всечестная икона Твоя, Владычице,/ лучами милости мир просвещающи,/ юже великая Россия,/ яко некий дар Божественный/ свыше благоговейне восприимши,/ прославляет Тя, Богомати, всех Владычицу,/ и от Тебе рождшагося Христа Бога нашего величает радостно./ Емуже молися, о Госпоже Царице Богородице,/ да сохранит вся грады и страны христианския невредимы от всех навет вражиих/ и спасет верою поклоняющихся/ Его Божественному и Твоему пречистому образу,/ Дево Неискусобрачная.

Тихвинской иконы Богородицы. Кондак, глас 8.

Притецем, людие, к Девей Богородице Царице,/ благодаряще Христа Бога,/ и, к Той чудотворней иконе, умильно взирающи, припадем и возопием Ей:/ о Владычице Марие,/ присетивше страну сию Твоего честнаго образа явлением чудесно,/ спасай в мире и благовременстве отечество наше и вся христианы,/ наследники показующи Небесныя жизни,/ Тебе бо верно зовем:/ радуйся, Дево, мира спасение.

Прп. Давида Солунского. Тропарь, глас 8.

В тебе, отче, известно спасеся, еже по образу:/ приим бо крест, последовал еси Христу/ и, дея, учил еси презирати убо плоть, преходит бо,/ прилежати же о души, вещи безсмертней./ Темже и со Ангелы срадуется, преподобие Давиде, дух твой.

Прп. Давида Солунского. Кондак, глас 1.

Сад присноцветущ, добродетелей плоды приносяй,/ явился еси на садовне древе, яко благопеснивая птица;/ рай же паче, жизни древо, Господа, в сердцы твоем прием,/ яко возделав, Богомудре,/ имже питавши нас благодатию;/ присно моли о нас, Давиде всеблаженне.

Свт. Дионисия, архиеп. Суздальского. Тропарь, глас 8.

Православия ревнителю, благочестия наставниче,/ ищущим спасения добрый кормчий,/ монашествующих Богодухновенное украшение,/ Богоноснаго Евфимия собеседниче, святителю Дионисие,/ ученьми и добродетельми отечество твое просветил еси,/ не забуди нас, чтущих тя,/ но в мире управи живот наш.

Свт. Дионисия, архиеп. Суздальского. Кондак, глас 8.

Звезду Российскую от Киева возсиявшую/ чрез Нижний Новград в Суждаль достигшую,/ и всю страну сию учением озарившую,/ ублажим Богомудраго Дионисия,/ той бо молится Господу спастися душам нашим.

Pages: 1 2 3

Анафема питерскому вору володьке путину

Случайно  на одном ЖЖ афонского монаха (монах Афанасий Карульский (Athanasios Karouliotis) увидел сей пост

Честно слово не знаю как к симу относится и как относится РПЦ мне не ведомо

 пост из ЖЖ: Привожу без изменений.

ВСЕХ ПРАВОСЛАВНЫХ ХРИСТИАН ПОЗДРАВЛЯЕМ С ПРАЗДНИКОМ ТОРЖЕСТВА НАШЕЙ ВЕРЫ!
 
   А мы, паче всех грешные и недостойные карульские монахи, благодарим милостиваго Бога за то, что укрепил Он нас немощных и дал нам смелость и мужество в этот знаменательный праздник Торжества Православия анаематствовать новоявленнаго Иуду и Гришку Отрепьева, предтечу антихристова, подлейшего из всех узурпаторов власти за всю
российскую историю, угнетателя и губителя русского народа Володьку Путина, отдавшего нашу Родину на растерзание жидовского кагала и толкающего ее народы на братоубийственную войну.

     
    В полной мере осознавая собственное недостоинство и величайшую ответственность за решение применить к этому нелюдю в обличье человеческом высшую церковную кару, тем не менее, поступили мы так, потому что человеческими силами и средствами избавить русский народ от ненавистного ему тирана считаем невозможным. И уповая на Божию помощь, решились мы, недостойные, на этот шаг только потому, что достойные молчат.

     Особый Промысел Божий видим в том, что праздник Торжества Православия, когда Церковь анаематствует еретиков, врагов народа и государственных преступников, в этом году как раз и выпал на день президентских, так называемых, выборов, по сути являющихся наглым глумлением над простым народом.

     Прежде, чем принять окончательное решение, узурпатора, как учит Евангелие, мы предостерегли и о нашем намерении предупредили, а потому с чистой совестью, по окончании Божественной Литургии после оставшихся в Чине
Анафематствования в результате сокращений 12-и анаем, мы провозгласили троекратно анаему 13-ю:

  
  Володьке Путину, новому Иуде и Гришке Отрепьеву, узурпатору власти российской и губителю народа русского, Россию на растерзание жидовского кагала отдавшему и ее народы в братоубийственную войну ввергающему:
анаема!.. анаема!.. анаема!..


     Аминь! И Богу слава!

 P.S.
У тех, кто зашел на страницы Живой Книги впервые и у кого  обилие в комментаторах патологических негодяев, может вызвать смущение и недоверие к серьезности произошедшего, без преувеличения скажем, исторического события, прошу прощения. Однако все эти гнусные комменты — яркое свидетельство демонической злобы, на нас за совершение
честного перед Богом поступка изливающейся, а также духовного разложения нашего общества. Но так как они являются иллюстрациями нашей
Живой Книгизакладывая основы разсудителности и вырабатывая у ее читателей иммунитет против духовной заразы, я их не убираю. К примеру, любой старый читатель ЖК сразу поймет, что за никами [info]zub_zeero, zub_zeeero, и всеми последующими в дальнейшем подобными интерпретациями скрывается один из ее крайне отрицательных персонажей (разжившийся, видимо, сегодня героином), известный духовный писатель, лауреат премии Московской Патриархии за лучшее художественное произведение 2008 года Станислав Сенькин.

     http://m-athanasios.livejournal.com/29059.html
     http://m-athanasios.livejournal.com/39298.html
  
  А ведь еще год назад они (читатели ЖК) с упоением читали его книжки об Афоне!!! Эти книги били все рекорды продаж в православных книжных лавках.

     Правда, есть некоторая вероятность, что это очередной приступ патологической злобы Мишки Махова, запрещенного в служении протоиерея.

(У нас здесь круто! Даже залетные питухи и те знатные.) Стаська с Мишкой несколько схожи по стилю письма, так как духа одного — сатанинского. Причем каждый из них тиражирует басни другого, и я, бывает, их путаю.

     Вот такие дела в русском Православии, дорогие читатели!

     Однако пусть знают все, тем или иным способом, по высокоумию своему или человекоугодия ради, анаематствованного Нового Самозванца оправдывающие и действие провозглашенной ему анаемы отрицающие:
     этим самым, вы, в той или иной мере, под ее действие подпадаете!

     P.P.S. Выпустив из виду то, что сообщение об анаеме, не вызывающее сомнения в его подлинности и происхождении у верных читателей Живой Книги, будучи размещенным на других ресурсах интернета и в иных средствах массовой
информации вызовет множество вопросов и сомнений, мы невольно многих ввели в искушение тем, что в самом тексте сообщения не уточнили, где и кем анаема была провозглашена.


     У всех и за это просим прощения и подтверждаем, что анаема новому Гришке Отрепьеву, питерскому вору Володьке Путину, была провозглашена в Неделю Торжества Православия на совершаемом в этот день Церковью после Божественной Литургии Чине анаематствования в аонском исихастирионе Св. Саввы Сербскаго, что на Карульях, согласно Чину, служащим иереем и присутствовавшими на праздничной службе карульскими монахами и мiрянами.

     Еще по теме:

     СОМНЕВАЮЩИМСЯ В ПОДЛИННОСТИ НАШЕГО АНАЕМАТСТВОВАНИЯ

Источник

ОТКРЫТОЕ ПИСЬМО священника Иоанна Охлобыстина

Его Святейшеству Святейшему Патриарху Московскому и Всея Руси Кириллу.

 Ваше Святейшество!

Прошу великодушно простить дерзкую публичность моего обращения, но я поступаю таким образом, предполагая, что некоторую, крайне важную для Святой Церкви, информацию до Вас доводят, либо некорректно, либо не доводят совсем.

Печально, что Предстоятелю Православной Церкви вообще приходится заниматься светской суетой. Но я понимаю, что в любом правиле существуют исключения, только подтверждающие его.

Однако, по существу дела: как бы не уверяли Вас в обратном: с каждым днем пребывания участниц группы «pussy rioт» в тюрьме, Русская Православная Церковь теряет поддержку нескольких десятков христиан, в возрасте от 16 до 60 лет.

Наши враги умело используют юридически-процессуальный абсурд вокруг этой ситуации, для наглядной демонстрации тезиса — «РПЦ служит не Богу, а деньгам и власти».

Противопоставить этому, пока мы ничего не можем. Просто у нас нет соответствующих навыков. Ситуация совершенно новая, требующая стремительного осмысления и столь же стремительной реакции.

Читать далее »

Православный календарь 8 июля (25 июня ст.ст.)

В этот день: Русская Православная Церковь отмечает память святых:

Преподобномученицу Февронию, деву

Святые Петр и Феврония  Преподобного Никона Оптинского, исповедника (1931). Священномученика Николая и Василия пресвитеров (1918). Священномученика Василия пресвитера (1940). Прпмцц. Леониды, Ливии и Евтропии, Сирийских. Прп. Симеона Синаита. Прп. Дионисия и Дометия, Афонских (Греч.). Новомч. Прокопия Смирнского Афонского (1810) (Греч.). Новомч. Георгия Атталийского (Греч.). Мч. Галициана патриция Египетского (362). Св. Аделберта, архидиакона (740) (Нидерл.). Св. Феолепта, митр. Филадельфийского (1322). Св. Молуака Лисморского (592) (Кельт. и Брит.).

Храни вас Господь, Матерь Божия и все святые, их же память мы сегодня отмечаем!

Молитвы

Акафист святым благоверным князю Петру и княгине Февронии, Муромским

Тропарь благоверных князей, глас 8 Яко благочестиваго корене пречестная отрасль был еси,/ добре во благочестии пожив, блаженне Петре,/ тако и с супружницею твоею, премудрою Феврониею,/ в мире Богу угодивше, и преподобных житию сподобистеся./ С нимиже молитеся Господеви/ сохранити без вреда отечество ваше,// да вас непрестанно почитаем.

Кондак благоверных князей, глас 8

Мира сего княжение и славу временну помышляя,/ сего ради благочестно в мире пожил еси, Петре,/ купно и с супружницею твоею, премудрою Феврониею,/ милостынею и молитвами Богу угодивше./ Темже и по смерти неразлучно во гробе лежаще,/ исцеление невидимо подаваете,/ и ныне Христу молитеся,// сохранити град же и люди, иже вас славящих.

Тропарь преподобномученицы Февронии, глас 4

Агница Твоя, Иисусе, Феврония/ зовет велиим гласом:/ Тебе, Женише мой, люблю,/ и, Тебе ищущи, страдальчествую,/ и сраспинаюся, и спогребаюся крещению Твоему,/ и стражду Тебе ради,/ яко да царствую в Тебе,/ и умираю за Тя, да и живу с Тобою;/ но яко жертву непорочную приими мя,/ с любовию пожершуюся Тебе.// Тоя молитвами, яко Милостив, спаси души наша.

Кондак преподобномученицы Февронии, глас 6

Женише мой, сладчайший Христе, -/ взываше Феврония, -/ не трудно ми тещи во след Тебе,/ ибо сладость любве Твоея душу мою надеждею впери/ и красота милости Твоея сердце мое услади/ испити чашу страданий по Тебе,/ да достойну мя в чертозе с мудрыми девами/ ликовствовати о Тебе сопричтеши./ Темже, преподобная страстотерпице,/ почитающе подвиги трудов твоих, молим тя:// моли не затворитися и нам чертога дверем.

Pages: 1 2 3

Православный календарь 7 июля ( 24 июня ст.ст.)

В этот день: Русская Православная Церковь отмечает память святых: Рождество Пророка, Предтечи и Крестителя Господня Иоанна. Святителя Герасима (Добросердова), еп. Астраханского и Енотаевского Преподобногор Антония Дымского (ок. 1224). Праведных отроков Иакова и Иоанна Менюжских (1566—1569). Великого кязя Михаила Тверского. Преподобного Иоанна Яренгского (Соловецкого). Мчч. семи братий: Орентия, Фарнакия, Ероса, Фирмоса, Фирмина, Кириака и Лонгина (VI). Свт. Никиты, еп. Ремессианского. Новомч. Панагиота Кесарийского, Каппадокийского (1765) (Греч.). Мч. Иоанна Нового, Сукевийского (Рум.). Собор правв. Захарии и Елисаветы (Греч.). Св. Иоанна пустынника Богемского (904). Св. Афанасия Пароского (1813).

Храни вас Господь, Матерь Божия и все святые, их же память мы сегодня отмечаем!

Молитвы: Рождество честного славного Иоанна Предтечи. Тропарь, глас 4. Пророче и Предтече пришествия Христова,/ достойно восхвалити тя недоумеем мы, любовию чтущии тя:/ неплодство бо рождшия и отчее безгласие разрешися/ славным и честным твоим рождеством,/ и воплощение Сына Божия мирови проповедуется.

Рождество честного славного Иоанна Предтечи.Кондак, глас 3.

Прежде неплоды днесь Христова Предтечу раждает,/ и той есть исполнение всякаго пророчества:/ Егоже бо пророцы проповедаша,/ на Сего во Иордане руку положив,/ явися Божия Слова пророк, проповедник, вкупе и Предтеча.

Прп. Антония Дымского. Тропарь, глас 4. Добродетелей ревнителю,/ пустынный житель,/ подвижник веры Христа Бога нашего,/ пощением и труды умертвивый плотская вожделения,/ тезоимените великому Антонию,/ егоже житию поревновал еси/ и во егоже имя Божественный храм воздвигл еси,/ купно с ним, преподобне Антоние, моли Спасителя всех,/ да и нас сотворит победители плотских похотей/ и храмы Духа Святаго,/ по велицей Его милости.

Прп. Антония Дымского. Кондак, глас 6. Сверстник и подражатель преподобному Варлааму,/ послушание к нему истинное стяжав,/ достоин явился ему преемник,/ упасши до времене стадо его,/ добродетелем же его поревновав,/ в туюжде меру возраста достигл еси,/ безмолвие пустынное возлюбив,/ и угоден Господеви показался еси,/ первоначальник быв пустыни при езере Дымском:/ тем ти вопием:/ с преподобным Варлаамом, отче Антоние, моли о нас Бога,/ да даст нам такожде угодити Ему, якоже и ты,/ образе послушания и безмолвия тихий рачителю.

Правв. отроков Иакова и Иоанна Менюжских. Тропарь, глас 1. Болезньми святых праведных отроков/ Иакова и Иоанна,/ имиже о Тебе пострадаша,/ умолен буди, Господи,/ и вся наша болезни исцели,/ Человеколюбие, молимся.

Прп. Иоанна Яренгского (Соловецкого). Тропарь, глас 4. От земли Возведый тя к вечным обителем/ соблюдает и по смерти невредимо тело твое, святе Иоанне,/ ты бо в целомудрии и чистоте жития, блаженне, пожил еси,/ не осквернив тело,/ темже со дерзновением моли Христа Бога спастися душам нашим.

Pages: 1 2 3

Экспертиза Троицкого-Абраменковой-Понкина по "делу «Pussy Riot»

 Таганским судом Москвы рассматривается уголовное дело по обвинению девушек группы «Pussy Riot», обвиняемых в совершении преступления, предусмотренного ст. 213 Уголовного кодекса РФ, выразившемся в танцах и нецензурных криках в Храме Христа Спасителя.

Предоставляем нашим читателям  экспертизу по этом у делу.

Экспертиза признаёт  наличие «мотива» у девушек из «Pussy Riot» обвинение  по ст.213 ч.2.

 

Экспертиза Троицкого-Абраменковой-Понкина по «Pussy Riot»

   

Экспертиза Троицкого-Абраменковой-Понкина по «Pussy Riot»

Страницы: 1 2 3

Православный календарь 6 Июля (23 Июня по ст. ст.)

В этот день: Русская Православная Церковь отмечает память святых: Собор Владимирских святых Святой мученицы Агрипины (253-259) Праведного Артемия Веркольского (1545). Преподобного Иосифа Заоникиевского Второе перенесение мощей свт. Германа, архиеп. Казанского (1714). Священомученика Митрофана, архиепископа Астраханского (1919). Священомучеников Александра, Алексия, Петра пресвитеров (1918). Мучеников Евстохия, Гаия, Провия, Лоллия, Урвана и иных (IV). Владимирской чудотворной иконе Божие Матери Иконы Божией Матери Псково-Печерской, именуемой "Умиление" (1524), Иконы Божией Матери именуемой «Вратарница», или «Неугасимая Свеча» (1894).

Храни вас Господь, Матерь Божия и все святые, их же память мы сегодня отмечаем!

Молитвы:

Владимирской иконы Богородицы. Тропарь, глас 4.

Днесь светло красуется славнейший град Москва,/ яко зарю солнечную восприимши, Владычице,/ чудотворную Твою икону,/ к нейже ныне мы притекающе и молящеся. Тебе взываем сице:/ о, пречудная Владычице Богородице!/ Молися из Тебе воплощенному Христу Богу нашему,/ да избавит град сей/ и вся грады и страны христианския невредимы от всех навет вражиих,/ и спасет души наша, яко Милосерд.

Владимирской иконы Богородицы. Ин кондак, глас 8.

Взбранней Воеводе и Заступнице, Деве и Богородице,/ в чистей совести, верою утвердившеся, русстии народи,/ невозвратно надежду имуще, притецем,/ к чудотворному Ея и пречистому образу, и возопием Ей:/ радуйся, Невесто Неневестная.

Владимирской иконы Богородицы. Кондак, глас 8.

Взбранной Воеводе победительная,/ яко избавльшеся от злых пришествием Твоего честнаго образа,/ Владычице Богородице,/ светло сотворяем празднество сретения Твоего/ и обычно зовем Ти:/ радуйся, Невесто Неневестная.

Собор Владимирских святых. Тропарь, глас 4.

Днесь светло красуется Пресвятыя Богородицы избранный град/ и с ним вси концы земли Владимирския торжествуют,/ память совершающе богопрославленнаго великаго лика святых,/ в подвизех Православный веры издревле во уделе сем Богу угодивших,/ и к ним с любовию вопиют:/ о предивнии Христу Богу молитвенницы,/ венцы пресветлыми от Него увенчанныя,/ мир и благоденствие отечеству вашему испросите/ и душам нашим велию милость.

Собор Владимирских святых. Кондак, глас 4.

Яко звезды пресветлыя Церкве Российския,/ исповеданием Православный веры в той возсиявшии,/ вси святии земли Владимирския:/ Богомудрии святителие и благовернии князи,/ преподобнии отцы и матери,/ страстотерпцы и праведницы,/ Христу Богу усердно молитеся,/ грехов оставление даровати/ любовию чтущим святую память вашу.

Мц. Агриппины. Тропарь, глас 4.

Агница Твоя, Иисусе, Агрипина/ зовет велиим гласом:/ Тебе, Женише мой, люблю,/ и, Тебе ищущи, страдальчествую,/ и сраспинаюся, и спогребаюся крещению Твоему,/ и стражду Тебе ради,/ яко да царствую в Тебе,/ и умираю за Тя, да и живу с Тобою;/ но, яко жертву непорочную, приими мя, с любовию пожершуюся Тебе./ Той молитвами, яко Милостив, спаси души наша.

Мц. Агриппины. Кондак, глас 4.

Светлых подвиг твоих светоносный наста день,/ воньже почитающи сих, Божественная Церковь вся созывает весело вопити тебе:/ радуйся, дево и мученице, Агрипино всечестная.

Прав. отрока Артемия Веркольского. Тропарь, глас 2.

Вышняго повелением,/ тученосным облаком, небо помрачившим/ и молниям блистающим,/ грому же возшумевшу с прещением,/ испустил еси душу твою в руце Господеви,/ премудре Артемие,/ и ныне предстоиши Престолу Владыки всех,/ иже верою и любовию приходящим к тебе,/ подай исцеление всем неотложно/ и моляся Христу Богу,/ спастися душам нашим.

Прав. отрока Артемия Веркольского. Кондак, глас 8.

Возсия днесь пресветлая память премудраго Артемия;/ Богоданная благодать, яко реки, изливает от целебных мощей его дивная исцеления,/ имиже от многоразличных недуг избавляемся,/ с верою приемлюще я и взывающе:/ радуйся, Артемие Богомудре.

Свт. Германа, архиеп. Казанского. Тропарь, глас 4.

От юности иго Христово усердно восприим,/ бденными подвиги поста и молитвы прославился еси./ Отонудуже призывающу тя Богу на служение Церкви/ в новопросвещеннем царстве Казанстем,/ вкупе со святителем Гурием воззван был еси,/ идеже яко первоначальник/ созданной тобою в граде Свияжске обители/ и достойный первосвятителю преемник явился еси./ Духом предстоя Престолу Владычню,/ молися, святителю Германе, со святителем Гурием/ православной пастве во благочестии преспевати/ и тьме иноверия светом веры разгнатися.

Свт. Германа, архиеп. Казанского. Кондак, глас 4.

Доблестями преподобия и правды/ врученное тебе словесное стадо озаряя/ и на злачных Слова Христова пажитях питая,/ на правый путь заповедей Господних/ силою духа твоего наставлял еси е./ Темже и ныне, осеняемое цельбоносными чудотворении твоими,/ в святую память твою, зовем тебе:/ не престай, святителю, предстательствовати/ пред Пастыреначальником о стаде твоем,/ яко паствы твоей утверждение/ и сущим по тебе святителем удобрение.

Прп. Иосифа Заоникиевского. Тропарь, глас 5.

Смиренномудрием наказание благодушие приемля,/ иже от Небес неизреченный дар приити сподобился,/и в плоти сый, преподобие,/ безплотен в служении своем к Богоматери трудолюбие подвизася,/ бдении, пощении, слезами и молитвами,/ имиже и пустыню многожительну устроил еси,/ благоухищренным же юродством человеческия славы избежа./ Сего ради Всевышний Мздовоздатель/ в конец века сего сугубо тя прослави,/ и гроб твой святый точением чудес обогатися,/ Егоже моли, преподобие отче наш Иосифе,/ даровати нам отпущение грехов и велию милость.

Прп. Иосифа Заоникиевского. Кондак, глас 8.

Вышних благ желаяй,/ преобидел еси долу влекущая мудрования,/ ибо трудолюбивое свое тело/ острым власяным плетением стерл еси,/ и бысть благоугоден служитель Богоматере,/ страждущим в недузех являлся, скоро помогавши,/ и с верою притекающим к тебе неоскудное здравие подаеши./ Сего ради зовем ти:/ разреши наша болезни душевныя и телесныя/ еже к Богу молитвами твоими,/ началообразный смирению наставниче, отче наш Богомудре Иосифе,/ монахом удобрение.

Pages: 1 2 3

Православный календарь 5 июля (22 июня ст.ст.)

В этот день: Русская Православная Церковь отмечает память святых: Священномученика Евсевия, еп. Самосатского (380). Мучеников Галактиона, Иулиании и Сатурнина. Св. Григория, митр. Валашского (1834) (Румын.). Сщмч. Геннадия пресвитера (1918). Сщмчч. Феодора и Гавриила диаконов (1938). Новомч. Михаила Стефановского. Мчч. Зинона и Зины (304). Св. Албана, первомч. Британского (ок. 209 или 305) (Кельт. и Брит.). Мч. Помпиана (Греч.). 1480 мученников Самарийских в Палестине (615).

Храни вас Господь, Матерь Божия и все святые, их же память мы сегодня отмечаем!

Молитвы:

Сщмч. Евсевия. Кондак, глас 4. Благочестно во святительстве пожив/ и мучения путь прошед,/ идольския угасил еси жертвы, святителю Евсевие,/ но яко имеяй дерзновение ко Христу Богу,/ моли спастися душам нашим.

Pages: 1 2 3