хочу сюда!
 

Таня

40 лет, близнецы, познакомится с парнем в возрасте 37-48 лет

феномен Картки Киянина. (Ощадбанк)

  • 09.07.20, 11:42
Шановні друзі!
Хто може пояснити мені феномен Картки Киянина. (Ощадбанк)?
Я поклав туди 200 грн. Десь за півроку зі здивуванням побачив, що там 160... Знову добавив до 200 грн через час там вже взагалі - "0 грн"...
За станом здоров'я з дому я вже рік не виходжу, транспортом та іншими благами цивілізації не користуюсь, замість нарахування відсотків на мій вклад, вони просто грабують мене, чи що?
13

Комментарии

19.07.20, 12:04

Не знаю, що таке картка Киянина, у чому особливості.
А ощадбанк мені одразу дуже не сподобавсь.
Ще колись був безробітним, і через ощад грошеву допомогу отримував.

Раз у рік було переоформлення карток. купа незручностей, пенсіонери пагано бачать, а шрифт дрібний, бланки малі, знов переофомляють, перепитують. Давка, крики. З 10 ранку до 18 вечора простояв.

Казали на той час, такого незручного банку в Україні немає.
Але це років п"ять чи шість тому.
Зараз не знаю, але добре мабуть, що не користуюсь.

    29.07.20, 12:17

    я тобі вже колись наче казала та рекомендувала зателефонувати і з'ясувати подробиці.

    КОНТАКТ ЦЕНТР
    0 800 210 800
    Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів з території Україні

    з картки киянина, якщо нею не користуватися більше 2х місяців, списується 20 грн на місяць за обслуговування.
    що цікаво - в особистому кабінеті ця плата ніде не відображається, тому сам, зайшовши на сайт банку ти нічого не побачиш (прикольно, звісно... у ощадбанка багато усіляких приколів)

    ще у них є СМС-банкінг - тобто про рух коштів на рахунку приходить повідомлення на телефон - це ще 4-7 грн на місяць (кому як пощастить)

    Якщо ти пенсію не отримуєш на картку киянина, то потрібно хоча б раз на 2 місяці витратити 20+ грн, або навпаки покласти на картку... або оформити депозит, щоб щомісяця на картку падал

      39.07.20, 12:19

      падали відсотки.

      ходити в ощадбанк не варто, не знаю, як у вас, але у нас там ніхто мені нічого путнього не сказав, а по телефону більш-менш кваліфіковано відповідають

        49.07.20, 12:44

        Боюсь эти суки (извините за мой французский) вбили какие-то услуги и за них снимают деньги. Мне по работе пришлось оформить карту Привата, не хотел, ну зарплату платят в белую и все налоги (владелец предприятия украинец по национальности, гражданин Украины и патриот нашей Родины. Это так редко бывает сейчас!), так я при оформлении потребовал отключить всё. Могу расплатиться в супермаркете (но никогда этого не делаю, навыки), могу перечислить деньги через приват 24. Обычно только крупная покупка в супермаркете. Всё.

          59.07.20, 12:48Ответ на 1 от Лука-Саблин

          Не знаю, що таке картка Киянина, у чому особливості.
          А ощадбанк мені одразу дуже не сподобавсь.
          Ще колись був безробітним, і через ощад грошеву допомогу отримував.

          Раз у рік було переоформлення карток. купа незручностей, пенсіонери пагано бачать, а шрифт дрібний, бланки малі, знов переофомляють, перепитують. Давка, крики. З 10 ранку до 18 вечора простояв.

          Казали на той час, такого незручного банку в Україні немає.
          Але це років п"ять чи шість тому.
          Зараз не знаю, але добре мабуть, що не користуюсь.
          згоден, це найгірший банк по обслуговуванню клієнтів, совок вкритий мохом...

            69.07.20, 13:03Ответ на 5 от Вячеслав55

            я вже рік користуюся цим банком, здається, трохи адаптувалася... а перші місяці була у шоці від їх послуг.
            з тарифами на обслуговування навіть ознайомитися неможливо, тільки на словах - а слово до справи не пришиєш.
            мою картку у перший же день у мінус загнали ( "-3грн", але теж неприємно, відразу ж думаю, а що далі буде)

            кредит нав'язали, але клялися, що якщо я ним не користуватимуся, то з ним нічого не буде...
            переплутали рахунок, на який пенсію нараховують і через це списали двічі по 20 грн "на обслуговування"...

            зв'язалася з ними тільки через картку киянина - безкоштовний проїзд, так тепер через той клятий вірус і не користуюся транспортом...

              79.07.20, 13:22Ответ на 6 от АліяНат

              Дякую!
              Зв'язатися з банком - не вийде, у мене з мовою проблема. Завтра в лікарню за присудом

                89.07.20, 13:25Ответ на 7 от Кривовус

                можливо у них є чат у вайбері - спробуй
                або у ФБ

                  99.07.20, 14:06Ответ на 5 от Вячеслав55

                  ...це найгірший банк по обслуговуванню клієнтів, совок вкритий мохом...
                  Ви просто чудово поставили діагноз "Ощаду"!!!
                  Якщо в "Приваті" всі питання за кілька хвилин вирішує пересічний клерк будь-якого відділення, то в "Ощаді" Вас намагаються примусити вирішувати всі питання в тому відділення (з тим самим клерком), де ви отримували картку. Особливо це "прикольно", якщо картку отримав в Сіверськодонецьку, а гаманець з карткою вкрали в Житомирі.

                  Анкети "Ощаду" зберіглися з 1951 року - часів Лаврентія Берії.

                  Працівники "Ощаду" дивляться на комп, як на "шайтан-машину", клавіатуру бачать вперше в житті, а про те, що низка довідок викликається однією командою, не пам'ятають вже і розробники ПЗ.

                    109.07.20, 14:31Ответ на 2 от АліяНат

                    ...колись наче казала та рекомендувала зателефонувати...
                    КОНТАКТ ЦЕНТР
                    0 800 210 800
                    Безкоштовно...

                    Телефоную в той центр, щоб зняти ліміт на перерахування, довго та нудно вислуховував музичку, щось там тицькав, а в фіналі мені кажуть "не від'єднуйтесь, а то операція не завершиться" , потім з'являється "оператор" і починає щось верзнути, вимазаючи щоб я назвав ПОВНИЙ № картки. Я його ввічливо "посилаю лісом", він погрожує мені що негайно все заблокую, розходимось.
                    Я свої гроші таки перекинув через термінал - нічого не блокувалось...

                    Але яка техніка хакерів-шмакерів!!!
                    Вони навчились на ходу входити в діалог клієнта з КОНТАКТ ЦЕНТРОМ 0 800 210 800

                    А може то був не шахрай, а просто "придурок", яких банк ретельно пестить

                      Страницы:
                      1
                      2
                      3
                      предыдущая
                      следующая