Сімейний бізнес регіонала Мельника



В своём блоге журналист Кристина Бердинских опубликовала собственное расследование:

ОТЕЦ
Когда писала статью о госзакупках и просматривала Вісник державних закупівель и сайт Наші гроші (мониторит тендеры), обратила внимание, что режим экономии бюджетных средств по крайней мере на один вуз не распространяется.
Речь идет о Национальном университете Государственной налоговой службы Украины (Ирпень, Киевская область). Ректор университета Петр Мельник. С 2010 года он к тому же нардеп ПР и замглавы бюджетного комитета.

СЫН
В этом году Национальный университет Государственной налоговой службы взял в аренду у Межрегиональной финансово-юридической академии (МФЮА), частного вуза III уровня аккредитации, помещение для проживания студентов в Ирпене на сумму 2,88 млн.грн. С этой же фирмой, вуз заключил договор на 1,39 млн. грн., на аренду помещений в Симферополе и Каменец-Подольском (для региональных отделений НУ ГНС Украины).
И вроде ничего в этом странного нет. Да только учредитель этого частного вуза – Максим Мельник, 22-летний сын ректора.


[ Читати далі ]

Депутат-свободівець виявився колишнім грабіжником :)

Львівська обласна рада достроково припинила повноваження депутата від ВО "Свобода" Анатолія Заваруєва, який змінив прізвище після засудження за пограбування магазину.

Заваруєв був секретарем комісії облради з питань інвестиційної та регуляторної політики, а також паливно-енергетичного комплексу, розвитку підприємництва.

Близько 10 років тому він був засуджений за крадіжку товару з торговельного лотка на 1 628 гривень, що належав приватному підприємцю.



Під час скоєння крадіжки в нього було прізвище Габа, а в 2004 році він змінив його на прізвище Заваруєв.
Опоненти обвинуватили його в тім, що він змінив прізвище, аби приховати від виборців свою судимість.

У той же час представники "Свободи" спростовували такий мотив. Але Заваруєв написав заяву про складання повноважень за власним бажанням.

"Таке рішення він прийняв сам, – сказала голова фракції "Свободи" Ірина Сех. – Це цькування щодо нього важко витримати. Тому ми вважаємо, що це правильне рішення, і підтримуємо його. Членом ВО "Свобода" він залишиться".  
Депутатом замість нього стане Богдан Костів, який зараз перебуває на заробітках у Чехії.

http://tsn.ua/politika/deputat-svobodivec-viyavivsya-kolishnim-grabizhnikom.html

Сергій Головатий: Головатий холуєм ні в кого не буде

 

Сергій Головатий, тричі міністр юстиції України, колишній віце-президент ПАРЄ та колишній голова Моніторингового комітету, Комітету з юридичних питань та прав людини, Комітету з питань правил процедури та інститутів, колишній віце-президент ПАРЄ, а нині – представник ПАРЄ у Венеціанській Комісії. З минулого року - голова Комісії із зміцнення демократії та утвердження верховенства права, утвореної указом Президента Віктора Януковича.

Сергій Головатий, хоч і став депутатом за списком Партії Регіонів (до якої він так і не вступив), ніколи до кінця не був “своїм” у команді чинного Президента. 23 січня цього року його замінили у Моніторинговому комітеті ПАРЄ на Юлію Льовочкіну. Втім, це не пом`якшило дві останні  резолюції ПАРЄ щодо України.  А 1 березня було видано указ, яким Сергію Головатому у комісію призначили співголову Марину Ставнійчук. А також ввели додаткових членів: Андрія Єрмолаєва, нардепа Юрія Мірошниченка, голову Ради громадської організації «Лабораторія законодавчих ініціатив» Ігоря Когута та ще кількох експертів. Сергій Головатий заявив, що комісію змінено у нелегітимний спосіб, а отже, він відмовляється визнавати призначених Президентом людей.

Ми зустрілися із Сергієм Головатим напередодні його від`їзду на засідання Венеціанської комісії.

Сергію Петровичу, ви їдете до Венеціанської комісії як хто?

Я їду до Венеціанської комісії як представник Парламентської асамблеї Ради Європи. Не України, а всієї ПАРЄ. Відтоді як президент Ющенко викинув мене з Венеціанської Комісії, призначивши натомість Марину Ставнійчук, я є представником ПАРЄ. Я беру участь у всіх засіданнях цієї комісії.

Коли через два дні після арешту Тимошенко ви в ефірі ТВі порівняли прокурора Фролову з вівчаркою в дитячому концтаборі, ви розуміли, що вам не подарують таких порівнянь та такої критики? 

Мене за всю мою політичну діяльність мало цікавило, хто мене сприймає, хто не сприймає. Не в цьому питанні сутність людського життя – подобатися чи не подобатися владі. Моє завдання бути чесним перед собою та суспільством.

ПАРЄ - це аудит демократії в інших країнах, а Венеціанська комісія здійснює аудит законодавства. Так?

Асамблея здійснює контроль за станом демократії, правами людини та верховенством права. ПАРЄ – політичний інститут. Венеціанська комісія –  окремий інститут Ради Європи, який надає послуги експертного характеру.  Це інститут незалежної експертизи. Якщо ПАРЄ – це інститут політичного контролю, то Венеціанська комісія не здійснює жодного контролю.

Вона жодним чином не причетна до політичних процесів. Це аполітичний орган, її документи не містять політичних висновків. Експертиза ВК може містити висновки лише щодо відповідності чи не відповідності європейським нормам та стандартам.  Я намагався вибудувати роботу своєї комісії десь у такому самому форматі. Хотів створити таку атмосферу та такий модуль діяльності, щоб вона була якомога менше політичним органом, щоб вона діяла за зразком Венеціанської комісії, в рамках якої мій особистий досвід роботи вже перейшов п`ятнадцятирічний рубіж. І мені імпонує цей професійний експертний підхід. Ми абстрагувалися від політики, ми готували законопроекти з таким прицілом, щоб Венеціанська комісія і ПАРЄ визнали, що якість напрацьованого українською комісією відповідає європейським стандартам. Я задоволений, що нам вдалося цього досягти. 

Сергію Петровичу, те, чим ви займаєтеся, це впровадження ідеальних та правильних процедур. Але чи допоможуть ваші процедури країні, в якій влада нищить зародки громадянського спротиву?

Я не бачу потужного і чесного громадянського спротиву.

Ні, він є. Нехай фрагментарний, не міцний, але є.

[ Читати далі ]
 

S&P погіршило прогноз рейтингів України до «негативного»

 

Агентство S&P змінило прогноз рейтингів України зі «стабільного» на «негативний». Причини — можливе невиконання умов МВФ і незрозумілі перспективи газових перемовин із Росією.

 

Рейтингове агентство Standard&Poor's у четвер, 15 березня, змінило прогноз довгострокових суверенних рейтингів України на «негативний» зі «стабільного».

Як йдеться у прес-релізі, S&P побоюється посилення ризиків щодо рефінансування, якщо Києву не вдасться виконати умови надання кредитів Міжнародного валютного фонду. Окрім того, на погіршення прогнозу вплинули незрозумілі перспективи перемовин щодо нової ціни на газ з Росією.

Нагадаємо, у вересні 2011 року S&P підтвердило довгостроковий суверенний кредитний рейтинг України за зобов'язаннями в іноземній валюті на рівні “B+”, у той же час знизивши рейтинг у національній валюті з “BB-” до “B+”.

Раніше інше міжнародне рейтингове агентство Moody's погіршило прогноз рейтингів України зі «стабільного» до «негативного».

http://news.dt.ua/ECONOMICS/sp_pogirshilo_prognoz_reytingiv_ukrayini_do_negativnogo-98774.html

Вместе с тем S&P подтвердило долгосрочные и краткосрочные рейтинги Украины по обязательствам в иностранной и национальной валюте на уровне “B+”/“B". Оценка риска перевода и конвертации валюты для украинских несуверенных заемщиков оставлена на уровне долгосрочного рейтинга по обязательствам в иностранной валюте - “B+”.

Долгосрочный рейтинг Украины по национальной шкале снижен до “uaA+” с “uaAA-”.

«Рейтинг ожидаемого уровня возмещения долга в случае дефолта по необеспеченным долговым обязательствам в иностранной валюте подтвержден на уровне "4», что отражает наши ожидания возврата 30-50% долга в случае дефолта”, — говорится в сообщении агентства.

Напомним, в сентябре 2011 года S&P подтвердило долгосрочный суверенный кредитный рейтинг Украины по обязательствам в иностранной валюте на уровне “B+”, в то же время понизив рейтинг в национальной валюте с “BB-” до “B+”.

Ранее другое международное рейтинговое агентство Moody's ухудшило прогноз рейтингов Украины со «стабильного» до «негативного».

http://news.zn.ua/ECONOMICS/sp_uhudshilo_prognoz_reytingov_ukrainy_do_negativnogo-98774.html

***

Простою людською мовою це означатиме дуже дорогі кредити в Європі та США. Для української економіки, яка має від"ємне торгівельне сальдо і дефіцит валюти, це дуже погана новина.

Дело Дмитренко: оправдан спустя восемь лет

Во вторник, 13 марта, Высший специализированный суд Украины отменил приговор Максиму Дмитренко, осужденному в 2005 году за преступление «пологовского маньяка».

С середины 90-х и до 2005 года в украинской прессе регулярно появлялись сообщения о жестоких убийствах и надругательствах над молодыми девушками и детьми в Запорожской, Днепропетровской и Харьковской областях. По каждому эпизоду открывались уголовные дела и находились виновные, чья вина доказывалась следственными органами. По результатам расследования выносились суровые (как и предполагает соответствующая уголовная статья) приговоры. И только в 2005 году выяснилось, что все преступления совершал один и тот же человек – Сергей Ткач, кстати, бывший сотрудник правоохранительных органов. Как свидетельствовал потом преступник, все совершенные им злодеяния были актом мести за увольнение из милиции и доказательством того, что наши правоохранительные органы ни на что не годны.[ Читати далі ]  

”Реформи” як отримання прав на розподіл фінансових потоків

Державні закупівлі та бюджетні субсидії збитковим державним корпораціям і банкам є особливо бажаними чиновництву: вони дозволяють йому мати свій нелегальний бізнес з державними грошима.

Викладене нижче макроекономічне есе присвячене українській внутрішній політиці. Модель, що використовується владою, має на меті прискорене збагачення купки наближених бізнесменів і політиків, а також прокураторів Партії регіонів на місцях.

Гроші примітивно запозичаються, вилучаються з банківського обігу, централізуються і розподіляються між своїми.

Політичних і економічних суперників нейтралізують відомими способами. Власних інвесторів грабують і виштовхують за кордон. Кваліфіковані молоді спеціалісти – баласт для здійснення оборудок розкрадання і корупційного збагачення. Вільне підприємництво винищується як клас. Критично настроєну масу людей перекуповують за копійки.

Проте, закони економіки не піддаються ні обману, ні підкупу. За діючої моделі ми приречені на гальмування, відсталість, злиденність і депопуляцію, і залишаємось у лещатах державно-управлінської безпорадності. Нижче я пробую препарувати цю модель вичавлювання соків з нашої економіки.

Перерозподіл фінансів – грабіж серед біла дня

Ми знову на порозі втрат через убогість і безсоромність нашого державного керівництва. Загальна ситуація – ніби в очікуванні стихійного лиха, яке позбавить нас частини національного надбання й добробуту власної сім’ї. Джерело небезпеки – банкрутство української держави на міжнародній арені.

Провальна зовнішньоекономічна політика, яка знову демонструється урядом України, приведе нашу економіку до фінансового фіаско, як вже тричі було у новітній історії країни – 1993-1996, 1998-1999, 2008-2009 рр. (про них читайте у статтях ”Макроекономіка чи макродефектономіка” та інших, надрукованих 23 вересня – 6 жовтня 2011 р).

Це спричинить втрати й у внутрішній економіці, які торкнуться усіх сторін життя. Не постраждають тільки найбільш спритні ділки та міліцейсько-чиновницька зграя, яка кожного року здирає шкіру з власного народу за допомогою фіскально-бюджетного батога та незаконних поборів, для яких криз не існує.

Недолуга внутрішня економічна політика підривала у попередні роки і підриває сьогодні основу життя – реальну господарську діяльність. Інновацією теперішнього моменту є те, що, бажаючи вдовольнити апетити своїх політичних і фінансових магнатів, чинний уряд усі можливі і неможливі фінансові потоки висмоктує з національного господарства і направляє у корупційні бізнес-проекти.

На голодній пайці не тільки ті, хто страйкує. Усі – від селян і шахтарів – до медиків і комерсантів не можуть дочекатися виплат, соціальних допомог, кредитів, на які сподівалися.

[ Читати далі ]
 

Для тих, хто зневірився у можливості щось змінити, скажу: нічого конструктивного не робиться лише тому, що особам у високих урядових кріслах це не потрібно! Їх ”реформи” полягають в отриманні ними прав на розподіл фінансових потоків, а це вони роблять ”професіонально”, цинічно і далеко не на користь мільйонам громадян.

Дійсне ж макроекономічне регулювання полягає не у покращенні ручного розподілу і примусі працювати на магнатів та їх обслугу, а у стимулюванні державою позитивних структурних зрушень і процесів росту та досягненні збалансованості економіки.

Стимулювати зростання і розвиток, завдяки яким – піднімати добробут людей, а не придушувати активність, якими б соціальними демагогіями це не обґрунтовувалось.

(далі буде. У наступному матеріалі ми розглянемо протиріччя системи фінансового перерозподілу за основними його напрямками).
http://www.epravda.com.ua/columns/2012/03/15/318645/

Футбол как часть государственной воровской политики



Аналитическое агентство «Da Vinci» прогнозирует убытки от проведения «Евро-2012» на уровне 6-8 миллиардов долларов. Они проанализировали несколько подобных мероприятий в других странах за последние годы, и результат показал, что все они были чрезвычайно убыточными.

А большую часть доходных статей от проведения чемпионата (в том числе, например, доходы от его трансляции по всему миру) заберёт себе УЕФА. Уж эти-то в накладе не останутся. Что, Украина настолько богата, чтобы позволить себе спонсировать иностранные спортивные организации на такие суммы? Я сомневаюсь.

Более того, учитывая экономический кризис, бушующий в Европе, а также неустойчивое положение евро, как валюты, неизвестно, или вообще кто-то сможет себе позволить приехать в нашу страну. А даже если и приедут, то будут экономить каждое евро, поскольку ситуация не вселяет уверенность в сердца европейцев.

[ Читати далі ]
 

Бывший судья: почему судьи берут взятки (Схема)

«Брать на лапу» украинских судей вынуждают низкая квалификация, порочность судебной системы и полная зависимость от исполнительной власти. В феврале на взятках попались три судьи, и что показательно, в трех главных городах Украины. Сначала попался «колядник» в Донецке, вымогавший 20 тысяч грн за положительное решение по гражданскому иску. Затем прихватили взяточника во Львове, получившего 400 тыс. грн за освобождение от уголовной статьи. И наконец в Киеве попался судья на сущей мелочи – взятке в $1 тыс., также по гражданскому делу. О причинах явления «Газете по-киевски» рассказал Юрий Василенко, бывший судья Апелляционного суда.

– Юрий Александрович, зарплаты у судей довольно высокие…

– Оклад судьи местного суда – около 5,5 тыс. грн, судьи Апелляционного получают около 6,5 тыс грн, а оклад судьи Верховного и Конституционного суда – около 10 тыс. грн. Точнее сказать нельзя, потому что многим полагаются еще и доплаты за выслугу лет, за пребывание на должности, за научную степень, за доступ к гостайне и т. п. Но все равно деньги эти не астрономические.

– А сколько стоит место судьи?

– Смотря какого… По слухам, около $5 тыс. – за место судьи в глухой провинции, и $50 тыс. – за место в одном из районных судов столицы. Расценки за место в Хозяйственном суде – а там решаются самые денежные вопросы – начинаются от $100 тыс. Не зря сейчас множество чиновников пытаются из министерств перейти в судебную систему – там крутятся громадные деньги.[ Читати далі ]