Викладач
- 04.03.07, 23:09
Багато хто коли дорослішає створю для себе світ умовностей ..так би мовити вузькій набір правил, які створюють його куток. Така людина нарощує на себе панцир свого досвіду і все зупиняєтеся, і так живе.
Людина повинна до кінця своїх днів відкривати світ ...ось коли закладається повноцінне життя... Але можливо привести і інші приклади коли людину подавляють, знищують .... частково це робиться і у нас в нашій освітній системі ..коли учня не навчають думати, бачити світ в усьому різноманітті ...а набивають системними знаннями, які мало чим будуть в нагоді...роблять із людини такий собі склад. Це не правильно накопичення інформації є не мета, а засіб, для реалізації творчих можливостей людини.
Можна сказати, що великим недоліком нашої освіти є однобокість. Це коли не ефективне на читка лекції, це є та ахіллесова п'ята нашої освіти.
Учень повинен отримувати інформацію з урахуванням психологічних властивостей тобто на ранньому етапі навчання, кожна дитина повинна пройти дуже прискіпливе психологічне обстеження. На мою думку найкращі можливості відкриваються при застосуванні соціоніки, як такої що є вищим щаблем розвитку психологічної науки ( ІМХО) ...
ХАУ я все сказав