Популярні приколи

відео

хочу сюди!
 

Марта

48 років, козоріг, познайомиться з хлопцем у віці 50-60 років

Цирк



Минув серпневий диво-карнавал,
Як Чацький, повертаюся із корабля на бал.
Із каравели білої до цирку чи вертепу,
Де на людей уже розставлені тенета.



25

Коментарі

125.08.12, 08:52

Очень сильно! Но извини за вопрос ты чем то помогла своей стране, ну может не стране а хотя бы одному совершенно незнакомому тебе человеку, твоему земляку? Я тоже не уважаю нынешнюю политику, да и вообще стараюсь не вникать в весь этот сыр-бор!

    225.08.12, 08:54Відповідь на 1 від Николетт@

    так, я 26 років навчаю дітей рідної мови , я вчитель за фахом. І думаю, виховала чималенько патріотів.
    Дякую, Ніколетто!

      325.08.12, 09:00Відповідь на 2 від sonce-33

      Я надеюсь ты не обиделась? Ты действительно сеешь нужное для нашей страны. Вот я например говорю на родном языке плохо. Очень хочу научиться на чистом говорить, не на суржике. Может посоветуешь что то? У нас с мужем через 2 месяца венчание, оно у нас будет в Украинском стиле, уже всем гостям вышиванки закупили. веночки, букетики, а вот юбку настоящую украинскую не могу найти. Не хочу китайский ширпотреб. Хочу "с историей", руками вышитую.

        425.08.12, 09:11Відповідь на 3 від Николетт@

        Ні, не образилася) Коли інколи пишу патріотичні вірші, мене частенько про це запитуть.Тож звикла. А те, що ти в українському стилі хочеш зробити весілля, то це не тільки дань моді. Це красиво, запам'ятається назавжди. І коли діти-онуки будуть переглядати ваші весільні світлини, де б вони не жили на той час, вони завжди будуть знати, звідки походить їхнє коріння.

          525.08.12, 09:19Відповідь на 4 від sonce-33

          мы себе вдвоём тату сделали на украинском языке, но ты учти что мы уже 11 лет женаты и у нас доце 10 лет.

            625.08.12, 09:20

            Дай боже нам подолати цей цирк Все залежить тільки від нас,як ніколи , Дякую