хочу сюди!
 

Наталия

49 років, рак, познайомиться з хлопцем у віці 35-55 років

Перспективи швидкісного руху потягів в Україні

Фото liga.net

З 27 травня Україна наблизиться до європейський стандартів. Такий висновок напрошується із заяв чиновників на тему запуску швидкісних потягів. Мовляв, Європа вже давно почала відмовлятися від нічних перевезень на користь денного швидкісного руху. Відтак на заміну традиційним українським спальним вагонам приходять Хюндаї - швидкісні потяги категорії Інтерсіті корейського виробництва.

Територія України – найбільша з європейських держав. Подолання відстані з одного кінця в інший навіть із швидкісним рухом займе доволі багато часу. Оскільки денні потяги передбачають виключно сидячі місця, провести у такому положенні понад 10 годин - не кожному під силу.

До прикладу, з 27 травня скасовано рух нічного потягу "Львів-Луганськ". Дорога у ньому займала понад добу (дві ночі). Тепер можна буде добратися з одного кінця України в інший швидше: 5 годин провести у Хюндаї зі Львова до Києва, в столиці зробити пересадку, звідти шість годин проїхати на тому ж Хюндаї до Донецька, а зі столиці Донбасу швидкісною електричкою Шкода за 2,5 години нарешті добратися до місця призначення.

Якщо раніше прямим потягом, правда у вже доволі старих вагонах, це коштувало 200-300 гривень залежно від типу вагону, то зараз з двома пересадками і 13,5 годин в сидячому положенні, плюс час на пересадки, доведеться заплатити в один бік 700-800 гривень за другий клас вагону, і за перший із зручнішими кріслами – від 1 050 до 1 150 гривень. В один бік.

Ціна залежатиме від дня тижня, в який ви обрали собі поїздку – найдорожче їздити в п’ятницю і неділю, найдешевше в четвер і суботу.

Звісно, залишається альтернатива на якісь ділянці свого руху замінювати корейський Хюндай традиційним українським потягом. Адже наразі Укрзалізниця скасовує лише 30 із 160 напрямків. При цьому скасовує найбільш популярні швидкі прямі потяги.

Але ця альтернатива буде дещо сумнівна – адже ажіотаж довкола дешевших квитків на традиційні потяги зросте в кілька разів, відтак очікується їх шалений дефіцит. Дефіцит буде спровокований і тим, що велика когорта користувачів послуг "Укрзалізниці", зокрема студенти, буде позбавлена можливості їздити дорогими експресами. Адже пільгових квитків, за попередньою інформацією, не передбачається.

Та і чи довго в українців буде ця альтернатива їздити дешевими потягами?

Ось що заявляв наприкінці минулого року журналістам віце-прем’єр, за сумісництвом - міністр інфраструктури України Борис Колесников. "Ми перевозимо 62 мільйони пасажирів, це 300 поїздів (… ) Від 90 до 120 Хюндаїв можуть замінити всі триста з відповідною швидкістю. 100 потягів може перевезти 50 мільйонів пасажирів. Ми би хотіли локалізувати виробництво Хюндаїв в Україні і за 5 років повністю поміняти пасажирські вагони, які зроблені в 60-80-х роках".

При цьому, він зауважив, що корейці на прохання України розробляють і спальні вагони, але вони будуть лише у потягах, які слідуватимуть до Москви з Одеси, Києва, Донецька і Львова, тобто де шлях у дорозі займатиме без пересадки значний час.

Отже, у мріях нинішньої влади пересування залізницею всередині України має стати виключно сидячим.

Міф перший: зручність

За комфорт треба платити. З цією тезою сперечатися безглуздо. Але таке враження, що люди, які замовляли у корейців Хюндаї, рідко користуються послугами залізниці чи автобусних перевезень, бо напевно не розуміють, як важко провести навіть п’ять годин у кріслі.

14

Коментарі

126.05.12, 20:52

Больные люди у власти,помешанные только на деньгах.Но не все определяется прибылью,есть обыкновенная забота об удобстве и сервисе человека(пассажира).Об этом, в погоне за рублем, забыли нынешние "деятели".Печально видеть "дебильное управление".Никогда пассажирские перевозки на жд транспорте не приносили прибыль,но "донецкое ноу-хау" в том,чтоб срубить капусту и здесь.Хюндаи закуплены по кредит,но куда будет направляться прибыль,остается только догадываться.Составы из Кореи,скорее всего, были закуплены под Евро для того чтоб иметь возможность заработать на переезжающих из города в город иностранцах,ни о какой заботе об украинцах речь не идет.И,возможно, большинство отмененных традиционных поездов после Евро вновь вернут в график.А по большому счету,Колесниченко за закупку надо судить.

    226.05.12, 21:01

    Меня,да и думаю многих,устраивало то,что до сих пор была возможность,добраться до Киева переночевав в поезде,прибыть утром выспавшимся и отправиться сразу же по своим делам.Так же во всех направлениях из Киева,переночевав пассажир прибывает утром в Донецк,Львов,Харьков,Одесса,Крым.Нам,получает ся, на самом деле развивать ночное движение(удобное,доступное) надо,пусть паралельно с дневным(скоростным,дорогим).Тем более не скоро инфраструктура железных дорог Украины будет готова использовать резерв скорости Хюндай в 200км/час.

      Гість: lyo Dnepr

      326.05.12, 21:13

      Нами правит стая алчных шакалов. Не так ли?

        426.05.12, 21:18Відповідь на 3 від Гість: lyo Dnepr

        Угу, не только алчных, но и брехливых, не способных жить без того, чтобы не украсть:

        http://censor.net.ua/news/207072/na_kolesnichenko_izza_plagiata_podaet_v_sud_professor_yielskogo_universiteta

          526.05.12, 21:19

          бредятина это, ни как не касается народа.

            626.05.12, 21:20

            та же электичка на Винницу стоит 60 грн, а вагон практически такой же!

              726.05.12, 21:37Відповідь на 3 від Гість: lyo Dnepr

              О, ишшо бонус:

              http://censor.net.ua/resonance/207032/yanukovich_obnovil_park_bronirovannyh_mersedesov

                826.05.12, 21:54Відповідь на 3 від Гість: lyo Dnepr

                Нами правит стая алчных шакалов. Не так ли?Шакали не здатні правити, вони стев'ятники, які живляться падалью.
                А править нами зграя скажених вовків. Тільки вовча зграя здатна вирізати стадо і не спожити його.
                Ось тут і шакали на чаті.

                Висновок.
                Потрібно перестати бути стадом.

                  926.05.12, 22:01

                  Звідки невігласу Колєснікову знати, що і на Заході існують рельсоукладка, яка вирівнює колії, так закладено в конструкцію самої з.д. на бетошпалах і коштує все це не 1,5 лимона капусти за 1 км. Мова ж йде про з.д. де є електрична тяга, там всі колії перекладено.
                  Тобто знову мова йде про те, що гроші вкрали і ще є бажання.

                    Гість: lyo Dnepr

                    1026.05.12, 22:40Відповідь на 8 від helsan

                    Нами правит стая алчных шакалов. Не так ли?Шакали не здатні правити, вони стев'ятники, які живляться падалью.
                    А править нами зграя скажених вовків. Тільки вовча зграя здатна вирізати стадо і не спожити його.
                    Ось тут і шакали на чаті.

                    Висновок.
                    Потрібно перестати бути стадом.
                    А как объяснить стаду, что пора перестать быть быдлом?

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      4
                      попередня
                      наступна