Система ART (Autonomous Rail Rapid Transit), що використовується в
них, - це гібрид електрички, трамвая і автобуса. Вагони переміщуються
нанесеною на поверхню дороги розміткою, під керуванням сенсорів і камер.
Вагони
на літій-титанатних акумуляторах. Однієї зарядки вистачає на 40
кілометрів, швидкість 70 км/година. Час зарядки для 25-кілометрової
поїздки складає 10 хвилин, а щоб підзарядитись на додаткові два-три
кілометри, вистачить 30 секунд. Трамвай може їхати в обох напрямках, а
не розвертаючись.
Коментарі
WalKing
122.02.25, 13:10
Lesia777
222.02.25, 16:27
Logic_man
322.02.25, 18:53
Голубка
422.02.25, 20:07Відповідь на 1 від WalKing
Голубка
522.02.25, 20:07Відповідь на 2 від Lesia777
Голубка
622.02.25, 20:08Відповідь на 3 від Logic_man
NoTaRь
722.02.25, 22:30
Це називається "метробус"- автобус що ходить по окремій виділеній лінії. Ця система не нова, у нас вона ніколи не розглядалась, а в Китаї і Латинській Америці дуже поширені. Звичайно це є автобус -гармошка, якщо памятаєте такі, але не з двох половин як у нас був у 1980-90 , а з трьох. Метробус йде по виділеній смузі і має такі зупинки , як у потягів- електричок. Маршрути можуть сягати десятків кілометрів
Юрий Васильев
823.02.25, 09:09
The Martian
923.02.25, 11:08
Тю. При царизме было круче.)
Киевский бензотрамвай (Дарницкий (Слободский) мототрамвай, разг. Примус) - трамвай с тягой на бензиновых двигателях, соединивший Киев и поселки на левом берегу Днепра (на тот момент - административно относились к Черниговской губернии). Движение на трамвайной линии было открыто 25 апреля (8 мая) 1912 года на участке Предмостная слободка - Никольская слободка (поблизости нынешней станции метро «Левобережная») - Дарница (севернее одноименной железнодорожной станции).
Голубка
1023.02.25, 18:10Відповідь на 7 від NoTaRь



Дуже вдячна за цікавий коментар.