Давно їх не вішав, треба виправлятися, бо цілі покоління людей бложивих проходять, так і не отримавши бирки.
За законами мерчандайзингу на найнижчих полках лежать якісні товари, з них ми би почали, але життя -- штука несправедлива, то почнемо з тих, кого видно здалеку, з висоти їх ТОП-позиції на стелажах.
Світильники. Самодостатні, назва походить від слова "світило". Не нагружають написами на обгортці а-ля "Help!!!" чи "Хана". Стоять високо, тому менеджери вимушені кидати на пошту їхню рекламу, хйз кому то більше треба, бо як правило, знані загалу і не потребують реклами. Тримають себе високо піднятими, в руки для прощупування і пронюхування потрапляють рідко, бо їх дістати важко. В загальному про справи блогомаркету освідомлені, але в нюанси не вникають, бо на чужу полку рідко потрапляють. Воліють триматися вище основної маси, але часто-густо так і не знайдуть покупця. То вже від попиту залежить, як смачна цукерка Кірікурум з полуничною начинкою, то схавають і за дорогу ціну, ну а не повезе їй знайти покупця, то швиденько видалиться, як і не було такого товару.
Бестселери. Знаходяться під руками, рідко зникають з продаж, а коли зникають, то зразу блогоклієнти починають подумувати про настання кризи. Як правило щедрими рядами вишиковуються на полицях. Їм і радувати великою різноманітністю не треба, головний їхній козир - якість. Своєю торговою маркою можуть просунути на ринок ціле співтовариство супутніх товарів. Знаходяться постійно в жорсткій конкуренції, бо посідають найпопулярніші ніші. Дехто таки не витримує, здає свої перші позиції. На запит продавці розводять руками і відповідають "був(ла) 1 місяць тому". Я розумію, нічого нема вічного, і торгові ніки не виключення. Але проходять місяці, жуєш ти батончик М-джой, і верне тебе від канцерогенів, з якого його зробили. Не той тепер чорний шоколад, і гірч його не та.
Японська підробка. В сфері нашого блогомаркету така підробка страшніша за китайську. Втирається в довіру наївним покупцям своєю клонованою сутністю. Радо клюєш на уловки, купуєш катану в піхві з бамбуку, а приносиш додому - а там сталь негартована і піхва дубова. Останнім часом з'явилася підробка і з Узбекистану та інших екзотичних країн.
Ширпотреп. От категорія, на яких найяксравіше видно бирки. Вони змагаютьсяя за те, в кого бирка найеротичніша. Обманюють покупців двома шляхами: або вказаний на речах розмір є недостовірним, або сам товар бракований, або взагалі фотоінформації про товар нема. Хоча тут я скоріше лукавлю, частіше саме навпаки: фотообгортка милує око, а від наповнення верне.
Просрочені товари. Ги. Бояни, як виявилося, мають термін придатності. Продавці марно затирають дату випуску і значок (С) -- несвіжий товар видно здаля.
VIP товари. Не кожному трапляються на око. Продаються з-під прилавку, і далеко не всім. Треба для покупки мати клубну картку товариства закритого типу, або дістати товар по блату від друга-виробника.
Акційні товари. Не можу сказати, щоб вони були погані. Причини різні бувають, але результат спільний. Вони годинами висять на транспарантах з приємним запрошенням познайомитися з ними поближче. Для них виділяється окреме місце, продавці йдуть на все нові і нові уловки, щоб впихнути вам цей товар. Геніально модна і прибуткова фішка - бліц. Можеш купити партію товару на багато годин наперед, а коли час забирати товар настає, то з сумом дивишся, як ти єдиний на нього покупець.
Товари з віддділу ХХХ. Ні.ні, не подумайте, що в тому відділі товари тільки для збоченців. Вони там просто лежать, але шкоди решті не завдають. Гірші ті, що під покровом ночі пробираються туди, різні тварі всякі, коти і собаки, деколи зі своїми хозяїнами: там же вони морально у трупи свої і розкладаються. Але й ці збоченці не є небезпечними, просто спокійно реагувати треба на їхнє настирливе бажання послати вас до місць використання їхніх улюблених іграшок.
Дитячі товари. То і кашка, і дитяче харчування, і анкети всякі, розмальовки. Ссилки на грульки і самі грульки. Найчастіше то дешева поліграфія, яка обсипана питаннями "Що? Де? Коли?" Продається лише з рекомендацією розмістити покупку у свій щоденник.
На кожен товар є свій покупець. Питання відкрите, що купуєш ти?
З.І. мало не забув про якісний товар написати. Він є у всіх категоріях. Просто треба затрачати більше зусиль на його пошуки .