Ось вже майже як тиждень у Кривому Розі були вивішені бігборди, націлені проти комуністичної партії та її лідера Петра Симоненко. Суть такої антиреклами проста: комунізм - руїна, Симоненко - скотина. За неперевіреними даними такі ж бігборди мають місце бути у Січеславі (Дніпропетровську) Зовнішній вигляд всього цього можна побачити нижче:
Тут виникає досить логічне запитання - хто автор цього всього дійства? Прямих підписів на бігдордах нема. Інформація є у виконавця, себто рекламного агентства але є ще таке поняття, як комерційна таємниця. Тому на теперішній час нам залишається тільки гадати.
Отже, давайте спробуємо вгадати, хто це робить? Така собі загадка. Варіант перший -
замовником є ПР. Звучить безглуздо так як КПУ є їхнім технічним кандидатом. ПР не зацікавлена в критиці КПУ та падінні їх рейтингу. Хоча якщо поглянути на ситуацію з іншої сторони, то стає цікавіше. Пам'ятаєте ситуацію з бігбордами з бабкою та котом. Бігборди були зрізані в надкороткі терміни, а на замовника та виконавця почали переслідування. Тут же - все тихо та спокійно, вже тиждень як. Окрім того, матеріал висить на дорогих центральних та досить таки поточних місцях - 95 квартал, Зарічна, 17 квартал, Дружба тощо. І їх ніхто не чипає... А ще пам'ятаєте, що казав регіонал Колісніченко, коли його спитали щодо того, чи не заважає йому жити така купа негативу над його персоною? І він відповів - для кожного політика як реклама, так і антиреклама - це дуже добре, адже ім'я політика так більше крутиться на язику та пресі. І він прав же! Якби не ця антиреклама, навряд чи я зараз писав про комуністів... Навряд чи тоді мені дзвонив з питаннями про те, що тут відбувається з комуністами. Це досить важке та суперечне питання, де усі варіанти можуть мати право на існування.
Варіант другий -
замовник КПУ. Повна нісенітниця, але ситуація така ж, як і з регіонами.
Варіант третій -
замовник опозиція (котра балотується у ВР). Також не думаю. Стиль не той. По-перше, дзвонив до знайомих свободівців, вони і гадки не мають, хто це, та і самі не проти взнати. По-друге, у них є більший та сильніший конкурент, на подолання якого вони витрачають величезну купу грошей та людських ресурсів. На теперішній момент їм це не цікаво. Перетягти рейтинг КПУ опозиція не зможе, адже ідеології різні, як полюси магніту Електорат КПУ скоріше перетече до ПР, соціалістів чи якоїсь там Королевської, але ніяк не до Свободи. І це факт.
Варіант четвертий -
замовник звичайна людина або громадська організація, яким просто дуже набридла брехня комуністів. Чесно кажучи, мав би я стільки вільних коштів, сам би зробив подібне. Але один нюанс - навряд чи воно провисіло б довше доби. З мотиваційної сторони цей варіант є найбільш вірогідний, але з технічної - найменш. Дуже високий ризик за наслідки. У нас в країні зараз далеко не демократія тому подібні витівки - це не тільки викинуті в трубу гроші, це ще й можливі карні справи, за будь-якими статтями, як тільки побажають господарі...
Відповідь до загадки: Все-таки є інформація про замовника. Ним виявився
Сергій Литвиненко, кандидат в депутати по округу №37 від... ВО Свобода! Так, саме так. Це схоже сюжет холодноярівців, коли ті переодягались у більшовиків для проводження диверсій. Російська може обурити деяких виборців, але тут, саме в цьому випадку це все зроблено грамотно. Хіба ні, панове?