Арештовано журналіста Дорожнього Контролю

Сьогодні, 15.03.13, представники Святошинського РВВС заарештували журналіста Андрія Дзиндзю в якості обвинуваченого в кримінальній справі.
Передмова.
26 листопада минулого року, журналісти "ДК" разом з "потерпілими" прибули на штраф-майданчик, щоб відзняти сюжет, як буде віддаватися авто. Охоронець майданчика заявив, що авто не віддасть доти, доки власник не сплатить 150 грн. за кожну добу перебування авто на охороняїмій ним території. В ході суперечки почалася бійка з невідомими "бритоголовыми". Дивно, але під час інциденту, на місці знаходилася міліція, але як завжди - бездіяла.
Всі постраждалі журналісти написали заяви про злочин. Нападали на них, а правоохоронці вирішили інакше.
У лютому 2013, журналістам подзвонили з міліції, запропонували прийти та дати свідчення по вище вказаній справі. "Уже в кабинете, следователь РОВД рассказала, что будет рассматриваться вопрос не по факту нападения на журналистов, а по факту якобы хулиганских действий журналистов "ДК" в отношении охранника стоянки - Кушнира М.П." - пише Дорожній Контроль.
Сьогодні, Андрій Дзиндзя прийшов на прийом до начальника УДАІ м. Київа взяти інтерв'ю, але начальник побачивши жерналіста, хутко зник. Намагаючись вийти з управління, Андрій Дзиндзя помітив, що в УДАІ ніхто не може зайти і вийти. Вхідні двері виявилися зачиненими. Спроби дізнатися щось у чергового не дали успіху і він покликав прес-офіцера, вона питання вирішила швидко - двері відчинили.
На виході, Андрія вже чекали. Не дозволивши дочекатися адвоката, його "запросили" в приватне авто.
Відео події:
http://youtu.be/IltESgBaaqs

23 лютого для України свято, чи звичайний день?

23 лютого - 54й день року в григоріанському календарі. Окрім купи подій, що сталися в цей день впродовж багатьох сторіч, деякі держави визнають цей день як свято.
23
День захисника Вітчизни - свято, що встановлене в СРСР в 1922 р. як «День Червоної Армії і Флоту». З 1949 до 1993 рр. носив назву «День Радянської Армії і Військово-Морського флоту». Дивлячись на назви свята, виникає декілька питань, але про них пізніше. Зараз, трохи історії.
Робітничо-Селянська Червона Армія - заснована 15 (28) січня 1918 року. Приблизно в цей же час, 9 (22) січня 1918 року, відбувається проголошення IV Універсалу Української Центральної Ради. Причинами проголошення Універсалу стали: втрата надій на створення федеративної демократичної Росії; загроза захоплення більшовиками України; необхідність ведення мирних переговорів з іншими державами. Наслідки були як приємні, так і не дуже: створення самостійної української держави; самостійне ведення переговорів з іншими державами; 8-годинний робочий день; більшовицьке повстання у Києві; бій під Крутами між радянськими військами  та загоном українських добровольців, який складався з курсантів військової школи та студентів, тощо. На початку лютого 1918 р. більшовицькими військами було захоплено більшу частину України і Криму.
Червона Армія заснована в Росії, більшовики, що захопили Україну у 1918 р. та війська під Крутами - теж з Росії. Виходить, що ми святкуємо свято людей, які нас вбивали та відібрали нашу незалежність.
Мало хто знає, але  в Україні, День Збройних Сил відзначається щорічно, 6 грудня.
Записати
Якщо Україна має свої свято, аналогічне радянському, чому 23 лютого для нас все ще свято? Відповідь на це питання зовсім не складна.
Другий президент України, вельмишановний та всіма улюблений Л. Д. Кучма, видає указ Про День захисника Вітчизни.
Записати
У 2008 році третій, теж вельмишановний, президент В. А. Ющенко, спробував змінити ситуацію. Він проголосив "справжнім Днем захисника Вітчизни" 29 січня (бій під Крутами). Але ініціативу не підтримали, все лишилося без змін.
Особисто мені, людині, що народилася вже в незалежній Україні, 6 грудня ближче до душі, хоча в дитинстві мені таки нав'язували радянське свято. 23 лютого - день який мав лишитися в СРСР, але реальність інакша. Більшість людей, все ще живе в СРСР.
Читачу важливо зрозуміти, я не змушую відмовитися від радянського свята, кожен має сам визначитися де він живе і що він святкує.

Матеріали:
Вікіпедія
Практичний довідник "Історія України". Автори: Т. Ю. Земерова, І. М. Скирда.

Історія однієї ями

  • 23.01.13, 19:50
Майже два місяця тому, в Краматорську на досить жвавому перехресті, коли стовпчик термометру піднявся до позначки +, з'явилася яма вкрита водою. По суті, дивного нічого немає, якби не трамвайні колії, біля яких безпосередньо і з'явилася яма.
12
    06.12.12 на сайті газети "Новости Краматорска" (далі "НК") з'являється стаття про те, що "Уже несколько десятков автомобилей повредили колеса об острый край трамвайной рельсы..." Один з "потерпілих" каже: "Основательно распорол себе колесо. Не смертельно, но неприятно. Тем более, что место оживленное, много транзитного автотранспорта. Кстати, вместе со мной на обочине стояло около 10 машин с аналогичными повреждениями."
Я сам особисто декілька разів проїжджав повз калюжу, але навіть і подумати не міг, що там є яма, до того ж небезпечна. Наслідки насправді можуть бути жахливими, бо хто знає як поведе себе автомобіль, коли "втратить" одне колесо. Може статися серйозна аварія, бо як казав "потерпілий", місце дуже жваве, багато великогабаритного транзитного транспорту, міських автобусів і т.і.
    Кажуть, що у страху очі великі. Комунальні служби все виправлять, дорогу зроблять, людям гроші повернуть. Все це може і правда, але хіба в Україні так буває? Звісно не буває! Наша влада, приймаючи рішення, керується якимись невідомими мені, правилами маразму.
    Так, 27.12.12 "НК" публікує статтю про те, що "...начаты подготовительные работы к капитальному ремонту улицы Социалистической. Не обращая внимания на неподходящую погоду."
Записати897
biu
    "...город получил один миллион гривен субвенции из областного бюджета на капитальный ремонт дорог. Что бы эти деньги у города не отобрали, нужно было их освоить до конца этого бюджетного года." - сказав керівник УЖКГ.
    Мабуть передбачивши те, що від керівників міста чекати ремонту доведеться довго, один з потерпілих вирішив самостійно залатати яму. Латав тим, що було.
123241

    "В ГАИ сообщили, что ответственность за содержание дорог лежит на Управлении жилищного и коммунального хозяйства. Проезжая часть подлежит ремонту, если на это дано согласие специальной комиссии и депутатов, и главное - если на это выделены деньги". - пише "НК" з посиланням на газету "Восточный проект". Але ми знаємо, що той, хто робити хоче - той робити буде!
    На жаль, через деякий час, яма знову нагадала про себе. В січні, вже 2013 року, активістами автомобільного клубу "Motor Style", було виготовлено і встановлено знак "Яма".
34
    "Знак простоял на дороге до 16.00 следующего дня." - повідомляє "НК".
    Так і не дочекавшись "не слова, а діла" від міських начальників, активісти клубу "Motor Style", знову вирішили проявити себе. Не виробляючи вже знаків, не чекаючи на дозвіл комісій, депутатів, виділення грошей і т.і., вони самостійно латають яму. Ввечорі, 8.01.12, яма вже мала такий вигляд:
25
     В Україні діє проект "УкрЯма", який, як не дивно, займається ямами. З посиланням на Державний стандарт України 3587-97 "УкрЯма" стверджує:
Повреждениями дорожного покрытия являются:
  • Яма — 0,5 м (весной и осенью — 3 м) на 100 000 м;
  • Глубина просадки или выбоины — от 6 см;
  • Высота наплыва — от 4 см;
  • Отклонение высотной отметки крышки люка относительно уровня покрытия проезжей части — 1 см, а дождеприемного колодца — 2 см;
  • Отклонение верха головок рельсов трамвайных или железнодорожных
    путей, расположенных в пределах проезжей части, относительно поверхности
    покрытия — 2 см.
Срок устранения повреждения — 1—10 суток с момента обнаружения.
   
    "Автолюбители решили измерить яму казалось, что ее длина – почти 2 метра, ширина – 30 сантиметров, глубина – 8 сантиметров." - пише "НК". Під який стандарт підпадає наша яма, мені не зрозуміло.
    Коли яму залатають остаточно, лишається не відомим.
    Мною, був направлений інформаційний запит в Краматорську Міську Раду, відповідь надійшла швидко, але по суті нічого не було.

Записати
    Наступного дня, прийшла обіцяна відповідь від УЖКГ .

   21.01.12, коли в Краматорську пів дня йшов дощ, яму нарешті зробили.
Записати

    Не довго шукаючи, в мережі інтернет знайшов технологію укладання асфальту. Почитавши, дізнався, що "холодний асфальт"  можна укладати навіть в дощ та в диапазоні температур від -15С до + 30С.  На скільки я зрозумів, "холодний асфальт" - річ відносно нова на ринку, а тому, маю сумніви щодо його використання у нас.
    Як би там не було, справа зроблена. Майже 2 місяця яма давала про себе знати, але тепер її немає. Лишається тільки чекати коли цей чудо асфальт, знову лусне.
iXmr1VSMYO8cTeq95SeNzQ

Використані матеріали бралися з:
http://hi.dn.ua/
http://ukryama.com/
http://vk.com/motor_style
http://vp.donetsk.ua/
http://ua.sinoptik.ua/
http://www.elittehstroy.com/

Вступительная компания 2012.

Всем привет. В очередной раз моя "заметка" слишком длинная, не знаю может я что-то не так делаю, может что подскажете?=)
А мои впечатления о вступительной компании 2012 читайте здесь:
http://pasha-datskiy.livejournal.com/2686.html
или здесь:
http://pasha-datskiy.blogspot.com/2012/07/2012.html
Спасибо ;)

Лист президенту.

"... мені не соромно що я народився в Україні, мені соромно що Ви - наш Президент!" На жаль сюди лист не вліз, тож ось посилання: http://pasha-datskiy.blogspot.com/