3D-друк: авто і яхти, люди та скульптури
- 13.06.16, 13:18
Delphi Corporation буде виробляти автомобільні комплектуючі за допомогою технології швидкого 3D-друку Carbon
Великий виробник автомобільних комплектуючих Delphi Corporation і один з основних постачальників General Motors Delphi Corporation вирішив співпрацювати з компанією Carbon, яка розробила технологію швидкісного SLA-друку. За допомогою новаторського методу виробництваDelphi Corporation буде виготовляти функціональні прототипи і невеликі партії готових виробів для автомобільної промисловості.
Технологія швидкісного тривимірного друку за допомогою установок CLIP M1 знайшла своє застосування ще до офіційної презентації. Зокрема, її почав використовувати концерн Ford, голлівудська студія спецефектів Legacy Effects, компанії Johnson & Johnson і Kodak. Не дивно, що представники Delphi Corporation також звернули увагу на нову технологію.
Компанія, яка займається створенням і впровадженням безпечних і екологічних систем, вже давно застосовує адитивні методи виробництва для прототипування. Тепер же фахівці побачили, що можливості 3D-друку можуть бути набагато ширше. Принтер CLIP M1 дозволив компанії виробляти функціональні прототипи і готові вироби.
Менеджер відділу адитивного виробництва Delphi Corporation Джеррі Райнхарт розповів, що раніше послойний 3D-друк не давав можливість робити готову продукцію, яка задовольняла б високим стандартам якості і була б стійкою до механічної втоми. Тепер є технологія Carbon, завдяки якій команда фахівців може робити з надійних матеріалів електричні роз'єми, корпуса, прокладки та інші компоненти зі складною геометрією. Новий метод лиття під тиском ідеально підходить для створення однорідних виробів з відмінними механічними характеристиками. Перша партія компонентів увійде в серію з 25 автомобілів, які незабаром будуть проходити дорожні випробування.
Великий виробник автомобільних комплектуючих Delphi Corporation і один з основних постачальників General Motors Delphi Corporation вирішив співпрацювати з компанією Carbon, яка розробила технологію швидкісного SLA-друку. За допомогою новаторського методу виробництваDelphi Corporation буде виготовляти функціональні прототипи і невеликі партії готових виробів для автомобільної промисловості.
Технологія швидкісного тривимірного друку за допомогою установок CLIP M1 знайшла своє застосування ще до офіційної презентації. Зокрема, її почав використовувати концерн Ford, голлівудська студія спецефектів Legacy Effects, компанії Johnson & Johnson і Kodak. Не дивно, що представники Delphi Corporation також звернули увагу на нову технологію.
Компанія, яка займається створенням і впровадженням безпечних і екологічних систем, вже давно застосовує адитивні методи виробництва для прототипування. Тепер же фахівці побачили, що можливості 3D-друку можуть бути набагато ширше. Принтер CLIP M1 дозволив компанії виробляти функціональні прототипи і готові вироби.
Менеджер відділу адитивного виробництва Delphi Corporation Джеррі Райнхарт розповів, що раніше послойний 3D-друк не давав можливість робити готову продукцію, яка задовольняла б високим стандартам якості і була б стійкою до механічної втоми. Тепер є технологія Carbon, завдяки якій команда фахівців може робити з надійних матеріалів електричні роз'єми, корпуса, прокладки та інші компоненти зі складною геометрією. Новий метод лиття під тиском ідеально підходить для створення однорідних виробів з відмінними механічними характеристиками. Перша партія компонентів увійде в серію з 25 автомобілів, які незабаром будуть проходити дорожні випробування.
Німецька компанія використовує 3D-принтер для друку яхт
Адитивні технології вже застосовуються для створення ракетних двигунів, конструкційних елементів автомобілів, медичних виробів, прототипів і готової продукції. Тепер адитивні технології будуть використовуватися і для розробки морських суден. Відома німецька компанія Hanse Yachts AG, користуючись підтримкою інженерів організації VBS-Print, вирішила надрукувати на 3D-принтері 10-метровий корпус яхти.
Інтеграцію адитивних технологій в дизайн і виробництво суден відомий виробник вітрильних яхт і моторних човнів почав з розробки 3D-друкованої моделі Hanse 3D15. Щоб створити габаритний корпус, компанія спочатку сконструювала спеціальний 20-метровий принтер, який зможе друкувати судно з полімерного композитного матеріалу з деревним наповнювачем. Таким чином, 3D-друкована яхта буде на 60% складатися з деревних волокон.
Головний інженер проекту Карл Делер розповів, що впровадження адитивних технологій дозволить компанії робити більш міцні яхти за мінімально короткий час, при цьому технологія 3D-друку дозволить задовольнити індивідуальні запити кожного замовника.
Експерти вважають, що розробка Hanse Yachts AG стане першим кроком на шляху революційної трансформації всієї галузі суднобудування. Представники компанії впевнені, що спочатку фахівці будуть насторожено ставитися до нової технології створення судів, проте через деякий час вона приживеться, як і скловолокно, яке раніше вважалося спірним матеріалом для конструювання човнів.
Адитивні технології вже застосовуються для створення ракетних двигунів, конструкційних елементів автомобілів, медичних виробів, прототипів і готової продукції. Тепер адитивні технології будуть використовуватися і для розробки морських суден. Відома німецька компанія Hanse Yachts AG, користуючись підтримкою інженерів організації VBS-Print, вирішила надрукувати на 3D-принтері 10-метровий корпус яхти.
Інтеграцію адитивних технологій в дизайн і виробництво суден відомий виробник вітрильних яхт і моторних човнів почав з розробки 3D-друкованої моделі Hanse 3D15. Щоб створити габаритний корпус, компанія спочатку сконструювала спеціальний 20-метровий принтер, який зможе друкувати судно з полімерного композитного матеріалу з деревним наповнювачем. Таким чином, 3D-друкована яхта буде на 60% складатися з деревних волокон.
Головний інженер проекту Карл Делер розповів, що впровадження адитивних технологій дозволить компанії робити більш міцні яхти за мінімально короткий час, при цьому технологія 3D-друку дозволить задовольнити індивідуальні запити кожного замовника.
Експерти вважають, що розробка Hanse Yachts AG стане першим кроком на шляху революційної трансформації всієї галузі суднобудування. Представники компанії впевнені, що спочатку фахівці будуть насторожено ставитися до нової технології створення судів, проте через деякий час вона приживеться, як і скловолокно, яке раніше вважалося спірним матеріалом для конструювання човнів.
У Китаї двом пацієнткам успішно пересадили 3D-друковані кісткові імплантати
Китайські медики завжди одними з перших впроваджували інноваційні підходи при лікуванні пацієнтів. Так вийшло і з адитивними технологіями. Поки вчені інших країн намагаються друкувати реалістичні моделі органів для планування операцій, лікарі з Китаю вже встигли надрукувати два кісткових імплантати і замінити ними деформовані кістки пацієнток.
Захворювання суглобів і дефекти кісток є причиною болю і не дозволяють людям нормально пересуватися. Раніше в таких випадках лікарі пересаджували пацієнтам кісткову тканину з іншої частини організму самого пацієнта, донора чи трупа. Однак подібні операції мали ряд недоліків. Дуже часто кісткова тканина не приживалася, її було важко підігнати під індивідуальні особливості будови кістки пацієнта і т.д. Тепер же існує спосіб 3D-друку, за допомогою якого можна не тільки створити ідеальні кісткові імплантати для конкретного випадку, але і мінімізувати вплив хірургічного втручання на здоров'я пацієнта.
Операція з пересадки кісток була проведена в Південно-Західній лікарні Третього військово-медичного університету. Дві літні пацієнтки звернулися до лікарів з діагнозом - серйозна деформація гомілковостопного суглоба, причому обидві до цього перенесли невдалі операції.
На основі знімків КТ медики надрукували для кожної з пацієнток кістковий імплантат і спеціальні сталеві кріплення. Після операцій хірурги розповіли, що з 3D-друкованими кістками було набагато зручніше працювати, так як вони були спочатку підігнані під індивідуальні параметри пацієнток. Лікарі кажуть, що обидві операції пройшли успішно і жінки скоро зможуть відчути радість безболісного руху.
Кістки, створені на 3D-принтері, мають масу переваг:
кістки і кріплення створюються відповідно до індивідуальних особливостей кожного пацієнта;
матеріал для друку відрізняється міцністю і відповідає структурі натуральних аналогів, за рахунок чого мінімізується ризик рецидиву і повторної операції;
виготовити імплантат на 3D-принтері набагато простіше, ніж пересадити власну кісткову тканину пацієнта або знайти відповідний донорський матеріал.
Китайські медики завжди одними з перших впроваджували інноваційні підходи при лікуванні пацієнтів. Так вийшло і з адитивними технологіями. Поки вчені інших країн намагаються друкувати реалістичні моделі органів для планування операцій, лікарі з Китаю вже встигли надрукувати два кісткових імплантати і замінити ними деформовані кістки пацієнток.
Захворювання суглобів і дефекти кісток є причиною болю і не дозволяють людям нормально пересуватися. Раніше в таких випадках лікарі пересаджували пацієнтам кісткову тканину з іншої частини організму самого пацієнта, донора чи трупа. Однак подібні операції мали ряд недоліків. Дуже часто кісткова тканина не приживалася, її було важко підігнати під індивідуальні особливості будови кістки пацієнта і т.д. Тепер же існує спосіб 3D-друку, за допомогою якого можна не тільки створити ідеальні кісткові імплантати для конкретного випадку, але і мінімізувати вплив хірургічного втручання на здоров'я пацієнта.
Операція з пересадки кісток була проведена в Південно-Західній лікарні Третього військово-медичного університету. Дві літні пацієнтки звернулися до лікарів з діагнозом - серйозна деформація гомілковостопного суглоба, причому обидві до цього перенесли невдалі операції.
На основі знімків КТ медики надрукували для кожної з пацієнток кістковий імплантат і спеціальні сталеві кріплення. Після операцій хірурги розповіли, що з 3D-друкованими кістками було набагато зручніше працювати, так як вони були спочатку підігнані під індивідуальні параметри пацієнток. Лікарі кажуть, що обидві операції пройшли успішно і жінки скоро зможуть відчути радість безболісного руху.
Кістки, створені на 3D-принтері, мають масу переваг:
кістки і кріплення створюються відповідно до індивідуальних особливостей кожного пацієнта;
матеріал для друку відрізняється міцністю і відповідає структурі натуральних аналогів, за рахунок чого мінімізується ризик рецидиву і повторної операції;
виготовити імплантат на 3D-принтері набагато простіше, ніж пересадити власну кісткову тканину пацієнта або знайти відповідний донорський матеріал.
Відомі скульптури відтворили за допомогою 3D-принтера
Уже два роки в рамках проекту Scan the World люди з усього світу завантажують на ресурсMyMiniFactory скани видатних творів мистецтв. Однак справа не закінчується виключно моделюванням відомих скульптур. Користувачі з різних країн вирішили роздрукувати тривимірні моделі, відтворивши таким способом реалістичні копії світових шедеврів. Ось десять з них, які неможливо залишити без уваги.
Уже два роки в рамках проекту Scan the World люди з усього світу завантажують на ресурсMyMiniFactory скани видатних творів мистецтв. Однак справа не закінчується виключно моделюванням відомих скульптур. Користувачі з різних країн вирішили роздрукувати тривимірні моделі, відтворивши таким способом реалістичні копії світових шедеврів. Ось десять з них, які неможливо залишити без уваги.
0
Коментарі