Василь Сухомлинський про предмет української мови...

[Приєднана картинка]...першим до нас приходить слово. З колисковою материнською піснею, тихо казкою, доброю ласкою. Які дивні перші двоскладові слова! А потім назі знання зі словесності поширюються. Дитина, яка зіп'ялася на ноги, пізнає за день десятки нових слів. Співучих і красивих! І з кожним словом світ ширшає, розкриває свої принадні обрії... Світ, мов казка. І пізнаємо ми його за допомогою слова.. Збагачені словом, ми приходимо до школи. І за допомогою його пізнаємо таємничість і...

Читати далі...

Музейна витинанка

У вересні 2018 року в етнографічних музеях закладів освіти Деснянського району міста Києва (№ 212, 278, 294, 189, ЦДЮТ) розпочато систему тематичних заходів народознавчого спрямування «Музейна витинанка» для учнів 6-7 класів. Теми занять І семестру:«Облаштування українського житла», «Історичне минуле нашої місцевості» («Відголоски минулого»), «Українська оселя у народних символах та повір’ях», «Мова рушникова»...

Читати далі...

Чорнобиль не має минулого часу

26 квітня 2018 року в нашій школі учнями 8-А класу було проведено захід, присвячений річниці Чорнобильської трагедії. Присутніми були учні 7-Б, 8-В та 9-А класів, вчителі. На меті заходу було ознайомлення учнів з однією із трагічних сторінок України; вшанування пам’яті трагічно ...

Читати далі...

Майстер-клас з виготовлення квітів маку

25 квітня 2018 року у школі №294 міста Києва відбувся майстер-клас з виготовлення квітів маку до Дня пам’яті й примирення з нагоди перемоги над нацизмом у Європі та завершення Другої світової війни.[Приєднана картинка] ...

Читати далі...

Поетично-музичний етюд (за мотивами поетичних творів Т.Г.Шевченк

Поетично-музичний етюд (за мотивами поетичних творів Тараса Шевченка) [ Читать дальше ]

Схема-алгоритм фiлологiчного аналiзу тексту

Художнiй текст здебiльшого в цiлiсностi та завершеностi поєднується зi своїм автором – вiдправником iнформацiї. Адресатiв – отримувачiв iнформацiї – необмежена кiлькiсть у часопросторовому вимiрi. Кожне ознайомлення з текстом – суто iндивiдуальне. Тож зрозумiло, що суто iндивiдуальним, неповторним є всякий (окремо взятий) фiлологiчний аналiз тексту (текст – незмiнний; змiнними є час, можливо, простiр, отримувачi iнформацiї (адресати)). Пропонуємо схему-алгоритм фiлологiчного аналiзу...

Читати далі...

Що таке карти пам'яті?

Що таке карти пам'яті? Майндмеппінг (mindmapping, ментальні карти) — це зручна і ефективна техніка візуалізації мислення та альтернативного запису. Карти пам'яті (англ. Mind map) — спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем. Також може розглядатися як зручна техніка альтернативного запису. Карти пам'яті використовуються для створення, візуалізації, структуризації і класифікації ідей, а також як засіб для навчання...

Читати далі...

Українська світлиця

Таку світлицю-музей створила вчитель української мови і літератури ЗСШ №294 м. Києва Любов Митрофанівна ...

Читати далі...

Сторінки:
1
2
3
4
5
6
7
8
10
попередня
наступна