Датчик стану тормозної системи. М- 412

чи потрібен він? суть його роботи в тому, що коли з двоконтурної тормозної системи почала витікати рідина, а точніше ушкоджено шланг він має увімкнути червону лампочку. при цьому мох передні хоч задні тормоза будуть прцювати полюбе. як я зрозумів він незовсім справний. є підозра що при справжному обриві гальмівної системи буде розгерметизовано двоконтурну систему. саме через датчик.

поскоку я нечасто стикався з гальмами то незнаю чи удаляти цю фінтіфлюшку. що порадитие. без неї все буде точно працювати.

я більше зхиляюся до видалення. 

 

 

 

шановні блогери, запрошую до друку заміток та вступу у співтовариство

Цитата блогера про Україну

 

 

 

 

"Україна бідна країна, але в ній живуть заможні люди"

[ null ]
 

Куди вона? ( http://blog.i.ua/user/1084547/290097/ )

  • 13.07.09, 16:16

Куди вона, http://blog.i.ua/user/1084547/290097/ , я нелюблю коли зі мною прощаються блогери. вони прощаються ніби йдуть із цього світу, а не з сайту. Мене це лякає. Це неправильно.

 

Хай вона повертається.

 

Вона майже ніколи не присилала мені своїх, однак хай повернеться. Скажіть їй....

Заміна сайлентблоків. М 412


нижній ричаг москвича підвіски я нарешті відкрутив. лише один маленький болтик з гійкою не піддавався. здавалося щоб його відкрутити потрібно зняти двигун. жодним ключем неможна було підлізти. вирішив обрізати його болгаркою. на це зважувався два дні. 2 дні думав якже його всетаки туди закрутили.

   і нарешту взяв болгарку. заліз з іншого боку тільки хотів її включити і..... ЕВРИКА! гайку я відкрутив менше ніж за хвилину. а здавалося що підлізти просто ніяк. просто потрібно було з іншог8о боку заглянуи.

на фото нижній лівий ричаг. збираюся замінти сайлентлоки на ньосму. вибив резинову втулку. залишилась металева обойма. в книжках рекомендують провести випресування спеціальним пристроем. в мене його нема.

тому я раджу взяти пилку по металу заставити її як видно з фото і розпиляти навпіл втулку. але уважно, гловне не пошкодити корпус. потім все баз гемору можна вибити.

пресуючи чи забиваючи сайлентболки раджу їх та посадочне місце натерти милом. торді все жде дуже добре, майже без опору. маслом не мажте, пробував, гірше.

дотримуйтесь техніки безпеки, це ваше здоровя та життя.

 

шановні читачі, запрошую до реєстрації і подачі заміток із власного досвіду.

Хочу а топ.

  • 08.07.09, 15:57
Ну плиз, хочу в топ. Ну пожалуста, ну хоч разок. Ну шо, важко?

62%, 8 голосів

38%, 5 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Звернення до АВТОВЛАСНИКІВ.+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+**++*+*+*+**

ПАЦАНИ І пацанки, хлопці і дівчата, мужи і жінки. заради святого маховика поздирайте наклейки із своїх авто. ваше авто стоїть 50 штук, 20 штук, 100 штук якої небудь зелені а ви на свої машини ліпитте різну дрянь, типу наклейок лук-ой-л, вован за ПЯТЬ гривень. це позор. 

не позорортесь. наклейки роблять для радянських авто! за 5 тисяч гривень.

+++******про співтовариство та учасників. можна не читать+++****

15 учасників, 17 читачів, 1 модератор. і лише один модератор пише замітки. народу, що любить авто, сказать тутички http://blog.i.ua/community/1717/info/ нічого? тим більше що можуть зробити всі охочі. подібних співтовариства на юані здаються чотри. два взагалі не діють. дане функціонує лише за мій рахунок. інше функціонує, але в нього спрямування інше.

ремонт рульвого в фото. М 412.

до москвича, як видно, я придбав рульові тячги. 202 грн. волговські. вони підходять. говорять що ходять довше за москвичовські. купив корончаті гайки та шплінти. + придбав для ремонту рульового механізму (колонки рульової) дві бронзові втулки і сальник. гемору із заміною втулок трохи було. вони більші ніж потрібно. тому їх потрібно розсвердлювати райбером. оскільки в мене його не було то я це робив напильником і наждачним папером. увага. робіть це не з середини, а з наружі втулки. ++ якщо із вашої колонки побігла змащувальна рідина то це жопа сальнику. а сальнику жопа тоді, коли ті самі втулки  розбиті. +++ аще мен іпорадили розтопити салідол і теплим залити в рульову калонку. тоді ніщо витікати не буде. але я нераджу так робити.


пердня підвіска. видно тяги. видно палець маятника.

машина стоїть на колодках. вигляд знизу. ставити на колождкти чи кірпічі доведеться полюбе. тому будьте уважні. крім цегли раджу ставити пробиті колеса із ободом і опускати на них авто. для надійності.

а це моє НОУ-ХАУ. ХРІНЬ хрінь що на фото стоїть в рульвому. нею  регулюється зачеплення червячної пари. вона піднімається і опускається. так от. наявна виработка в ній вже недозволяла опусканням компенсувати виработку. тому я зробив слідуюче. тем де тицяю викруткою по кругу напилком зняв 2 міліметри (!не по валу!!). тобто на 2 мм удлінив вал. що дало змогу компенсувати несправність. тепер на погуляній колонці нульовий ллюфт. цю операцію можна і потрібно робити на токарному станку. але потрібно дивитись виходячи з кожно окремої деталі.

 

____________________________________________________________

всім вдалого ремонту.

Теорія покраски авто.

Моєму авто незабаром 30 років. солідний1 вік для автомобіля. покраски він потребує вже давно. проте її вартість в місцевих СТО мене здивувала і розсмішила. 5000 грнивень за саму роботу. всі розходні матеріали свої + маєш зняти сам і встановити все навісне обладнання. тому будем на той рік красить самі. рекомендації щодо цього візьмем тут http://www.krasimavto.ru/ звичайно якщо пройдемо ТО 2009.

Несправність двигуна за нагаром на свічках запалення

несправність двигуна, чи проблеми які в нього є можна визначити за нагаром на свічках запалення. мотористи, вони ж автомайстри що ремонтують двигуни це знають. але від нас, рядових водіїв приховують. тому для вас, атомобілелюби, силочка на http://moto.w6.ru/obshee/poleznoe/162-analiz-sostojanija-svechejj-zazhiganija.html