Про співтовариство

Хватит ныть и стонать под пятой реальных и вымышленных врагов и конкурентов. Украина достаточно сильна, чтобы стать чем то большим, чем быть постоянным посмешищем у всего мира. Потому мы и создали это сообщество главной задачей которого является создание сетевой структуры, задача которой - формирование новой повестки дня для Украины.

Наш девиз - думаем вместе, движемся вместе, вместе изменяем Украину
Вид:
короткий
повний

Украина-Четвертый Рим

Юг Украины - зона тюркской колонизации? Когда?

По материалам статьи Александра Попова( "2000", 28.11. 2007 г., блок А стр.5) "Многозначительное упоминание. Зачем Ющенко говорил о ногайцах в дни голодомора?"

"Я вспоминаю массовые репрессии народов СССР- крымских татар, поволжских немцев, венгров, болгар ,финнов, калмыков, ингушей, чеченцев, карачаевцев, балкарцев, ногайцев, турок-месхетинцев, понтийских греков", сказал Президент Виктор ющенко на международном форуме, посвящённом голодомору, перечисляя "впечатляющие примеры политики ненависти к человеку , которая была воплощена коммунистическим режимом" http:/www.president.gov.ua/ru/news/12120.html

...О депортацях НОГАЙЦЕВ не говорится ни в многочисленной литературео репрессированных народах, ни на специализированных  ногайских сайтах.( затом много уже который год пишется в газетах "Авдет" и "Голос Крыма"---прим.Терджимана)Три русскотурецкие войны  в 18 веке--------------часть ногайцев,( жителей "заперекопья" Крымского ханства, то есть примерно 75 % его территории---прим.Терджимана)уходили на турецкую территорию, чатсь принимали российскоен подданство. Российские войска стремились депортировать ногайцев в Зауралье, на их прежнюю историческую родину.

В 1790 году Потёмкин вернул ногайцев в Украину. предоставив им для расселения обширный треугольник в нынешней Запорожской области ,между устьем реки Берды, озером Молочными верховьем реки Токмак.

В 1860-62 гг.- массовая эмиграция в Турцию( на современных сайтах её называют "депортацией") вызванная призывом Стамбула.

После Крымской войны по различным данным из России в Турцию переселилось от 190 до 500 тыс.ногайцев и татар.

Сейчас в России проживает около 90 тыс.ногайцев , но ,видимо, их не меньше в Турции, где, впрочем, с этнической статистикой плохо....и тогда окажется, что в турции не десятки, а сотни тысяч.или миллионы ногайцев. Это вызовет одобрение российской диаспоры, рассеянной между несколькими субъектами РФ( Чечня, Дагестан, Ставрополье, Карачаево-Черкесия, астраханская обл.)

.....Кстати, показательно, что украинский президент заговорил о депортированных ногайцах вскоре после визита в Турцию. А, как известно, любые  украинско-турецкие переговоры  на высоком уровне затрагивают и крымско-татарскую проблематику.

 П.С. Украина проморгала. Теперь, когда поток репатриантов в Крым иссяк, время "перезагрузки" садо-мазохистского сценария. В прицеле -Запорожская и Херсонская области-------------прим.Терджимана

Как снести Конституцию Второй республики

Вчера и позавчера общался со Збитневыми и другими товарищами. Они оказывается также работают над сносом конституции. Вот показали механизмы 

Обґрунтування необхідності створення Конституційної Асамблеї

Активні дискусії щодо необхідності внесення змін до Конституції розпочались ледве не з моменту її схвалення у 1996 році. І вже у 1998 році у Верховній Раді України були зареєстровані перші законопроекти, якими передбачався перегляд окремих положень Основного Закону, насамперед - в частині засад взаємодії між гілками влади. Пошук оптимального співвідношення повноважень у трикутнику „президент-парламент-уряд" завершився у 2004 році, коли до Конституції було внесено зміни, які „по формі" запровадили в Україні „парламентсько-президентську" республіку, а по суті – остаточно дестабілізували функціонування вищих органів держави. В силу того, що переглядом Конституції займались політики, інститути громадянського суспільства були відсторонені від конституційного процесу, а одним з головних завдань „реформи" 2004 року було задоволення кон’юнктурних інтересів окремих політичних груп, Україна отримала нетипову для більшості демократій організацію виконавчої влади (з поділом уряду на „президентську" та „прем’єрську" частини, збереженням подвійного підпорядкування голів місцевих державних адміністрацій главі держави і уряду), закріплення імперативного мандату (який на сьогодні зберігається лише в країнах „розвиненого соціалізму"), закріплення в якості підстави розпуску парламенту припинення існування парламентської більшості, а також ряд інших подібних сумнівних „позитивів", нетипових для демократичних країн. Ті ж положення Конституції 1996 року, які дійсно потребували суттєвого перегляду, у 2004 році були або взагалі обійдені увагою ініціаторів конституційної реформи, або ж відставлені на другий план – до „кращих часів". Це стосується, зокрема, конституційного регулювання прав і свобод людини, гарантій їх реалізації, конституційних засад адміністративно-територіального устрою та місцевого самоврядування, принципів взаємодії між органами місцевого самоврядування та місцевими державними адміністраціями. Таким чином, події 8 грудня 2004 року вперше переконливо засвідчили, що в українських умовах зосередження монополії на перегляд Основного Закону в руках політиків дозволяє перетворити конституційну реформу на інструмент задоволення їхніх особистих політичних амбіцій. Чергові розмови про конституційну реформу активізувались наприкінці 2007 – на початку 2008 року, коли Президентом було утворено Національну конституційну раду (НКР), а 2008 рік проголошено роком реформування Конституції. Вже на початку формування персонального складу НКР виникли сумніви стосовно того, в чиїх саме інтересах здійснюватиметься її діяльність: до складу НКР загалом було включено 97 осіб, з яких 40 - народні депутати України, 9 - працівники Секретаріату Президента, 4 - працівники органів парламенту, 2 - урядовці, 13 – представники наукових установ. Незаангажованих представників громадських організацій до складу НКР було включено лише двоє . Ці сумніви ще більше посилились після проведення першого засідання НКР під головуванням Президента, на якому було вирішено приступити до негайного написання тексту нової Конституції і створити для цього робочу групу і 5 комісій. Крім того, глава держави наголосив, що у разі блокування прийняття нової Конституції парламентом, вона буде затверджена всеукраїнським референдумом. Такий підхід до підготовки та реалізації конституційної реформи дозволив багатьом політикам і експертам обвинуватити главу держави у написанні Конституції „під себе". Аналіз інших проектів змін до Конституції, підготовлених, зокрема, БЮТ та Партією регіонів також дозволяє говорити про те, що вони спрямовані насамперед на задоволення кон’юнктурних інтересів відповідних політичних сил, і мають мало спільного із забезпеченням інтересів тих, для кого, власне, мали б ухвалюватись конституційні зміни – українських громадян. Для підтвердження цього достатньо звернути увагу хоча б на пропоновані депутатами фракції Партії регіонів зміни до статті 77 Конституції: „політична партія, яка отримала більшу відносно інших партій кількість голосів виборців, але меншу тієї, що забезпечує обрання більшості від конституційного складу Верховної Ради України отримує двісті двадцять шість депутатських мандатів", скасування недоторканості Президента (яка існує в усіх демократичних державах) змінами до статті 105 Конституції, або ж пропозицію ініціювання імпічменту Президента за „дії, що шкодять національним інтересам України" . На таку ж оцінку заслуговують і положення законопроекту про внесення змін до Конституції України, підготовлені БЮТ: пропонованими змінами до статті 36 Конституції передбачається закріпити неможливість оскарження партійних рішень до суду; змінами до статті 77 Конституції - запровадження пропорційної системи з голосуванням за партійні списки у два тури (аналогічне положення містить законопроект депутатів фракції Партії регіонів) і можливість зміни черговості проходження кандидатів до парламенту за рішенням партії; змінами до статті 98 Конституції – надання Рахунковій палаті право проводити дізнання та досудове слідство (що повністю не відповідає природі Рахункової палати як органу парламенту); змінами до статті 108 Конституції - скасування недоторканості Президента; змінами до статті 106 Конституції – фактичне позбавлення Президента будь-яких владних повноважень тощо. Юридичні конструкції, відображені у законопроектах Партії регіонів та БЮТ дозволяють говорити про те, що ні громадськість, ні фахівці у сфері конституційного права до їх підготовки не залучались. Як бачимо, ініціативи політиків щодо перегляду Конституції України швидше нагадують перетягування ковдри і повністю дискредитують основну ідею конституційних змін – прийняття такої Конституції, яка б відповідала кращій демократичній практиці, враховувала потребу проведення в Україні реформ (насамперед, реформи адміністративно-територіального устрою та місцевого самоврядування), а також реальні потреби українських громадян. У зв’язку з тим, що потреба внесення змін до Конституції не викликає особливих сумнівів, виникає просте питання: як забезпечити внесення до Основного Закону таких змін, які б слугували інтересам суспільства, а не ситуативним інтересам політиків? Способи перегляду Основного Закону на сьогодні окреслює сама Конституція України, а саме – Розділ ХІІІ Основного Закону. Ці способи носять політичний характер – адже зміни до Конституції мають ініціюватись одним з центрів політичної влади – главою держави або парламентом, що неодмінно породжуватиме ті проблеми, про які йшла мова вище. Законопроект про внесення змін до Конституції підлягає обов’язковому розгляду парламентом, що, знову ж таки, призводить до політизації конституційного процесу і перетворення конституційних змін на інструмент задоволення інтересів кваліфікованої парламентської більшості. В рамках чинного Основного Закону можливим є й інший шлях перегляду Конституції: прийняття нової редакції Конституції України на референдумі, що прямо випливає з положень статті 5 Конституції. Проте такий підхід до конституційного перегляду породжує декілька проблем: перш ніж виносити на загальнонаціональний референдум нову редакцію Конституції, потрібно спочатку з’ясувати саму доцільність такого перегляду (це прямо випливає зі змісту Рішення Конституційного Суду України від 16 квітня 2008 року , у відповідності до якого „процес прийняття нової Конституції України (нової редакції) може бути започаткований лише після з’ясування волі Українського народу щодо необхідності прийняття нової Конституції України"); після цього сам Український народ має ініціювати референдум щодо прийняття нової Конституції України (нової редакції). Практика проведення в Україні всеукраїнських референдумів за народною ініціативою (зокрема, референдуму 2000 року) показує, що цей інститут може стати одним із інструментів політичної боротьби між центрами владного впливу. Таким чином, між українським народом як суб’єктом ініціювання всеукраїнського референдуму з питання затвердження нової Конституції та українським народом як суб’єктом затвердження нової Конституції України має бути введена певна проміжна інституція, яка б умовах мінімального політичного тиску напрацювала текст нової Конституції, який би враховував загальносуспільні інтереси, був винесений на референдум і підтриманий суспільством. Досвід багатьох зарубіжних країн говорить про те, що найбільш ефективно роль такої інституції здійснюють органи установчої влади – установчі збори. Зокрема, установчими зборами було прийнято Конституцію Норвегії 1814 року, Конституцію Бельгії 1831 року, Конституцію Італії 1947 року, Конституцію Португалії 1976 року, Конституцію Болгарії та Конституцію Румунії 1991 року; можливість розробки нової конституції Установчими зборами передбачена Конституцією Російської Федерації . Ухвалені органами установчої влади конституції можуть вступати в силу як безпосередньо (без додаткового затвердження), так і після затвердження загальнонаціональним референдумом. В нинішніх політичних умовах, які характеризуються високим рівнем протистояння з одного боку – глави держави, органу законодавчої влади та уряду, а з іншого – між представленими в парламенті політичними силами, напрацювання та затвердження нової редакції Конституції органом установчої влади (Конституційною Асамблеєю) є чи не єдиним і найбільш ефективним механізмом запобігання впливу особистих інтересів лідерів політичних сил на зміст нової редакції Основного Закону нашої держави. Питання, які потребують врегулювання в процесі створення Конституційної Асамблеї Основною проблемою на шляху створення Конституційної Асамблеї, визначення меж її повноважень, а також прийняття нової редакції Конституції України Конституційною Асамблеєю є те, що порядок перегляду Основного Закону визначено Розділом ХІІІ Конституції України. А у ньому, як відомо, не міститься будь-якої згадки про орган установчої влади і можливість схвалення ним змін до Конституції, у тому числі – затвердження нової редакції Конституції України. Таким чином, „легалізація" Конституційної Асамблеї потребує внесення змін до Розділу ХІІІ Конституції України в порядку, передбаченому цим же розділом. Іншими словами, проект закону про внесення змін до Розділу ХІІІ Конституції України має бути внесений на розгляд Верховної Ради України Президентом України або 300 народними депутатами (стаття 156 Конституції). Перед тим, як розглядати цей законопроект, Верховна Рада України має направити його до Конституційного Суду України для отримання висновку про його відповідність статтям 157 та 158 Конституції (стаття 159 Основного Закону). У разі надання Конституційним Судом висновку про відповідність законопроекту згаданим статтям, він може розглядатись Верховною Радою України, бути схваленим 300 голосами (як це передбачено статтею 156 Конституції), після – чого – винесений на всеукраїнський референдум. В контексті цієї процедури виникає щонайменше три проблеми. По-перше, сама по собі необхідність ініціювання законопроекту про внесення змін до Розділу ХІІІ Конституції парламентом або президентом містить в собі загрозу політизації як конституційного процесу в цілому, так і статусу Конституційної Асамблеї (порядку формування, сфери компетенції), який визначатиметься Розділом ХІІІ Конституції. По-друге, для того, щоб такий законопроект відповідав вимогам статті 157 Конституції в частині закріплення за Конституційною Асамблеєю права схвалювати нову редакцію Основного Закону, його внесенню на розгляд парламенту і наступній передачі до Конституційного Суду має передувати проведення референдуму щодо доцільності прийняття нової Конституції Конституційною Асамблеєю (це прямо випливає із вже згадуваного рішення Конституційного Суду від 16.04.2008 р: процес прийняття нової редакції Конституції України може бути започаткований лише після з’ясування волі Українського народу щодо необхідності прийняття нової Конституції України..., порушення цієї вимоги „ставить під сумнів чинність Основного Закону України, що може призвести до послаблення встановлених ним основ конституційного ладу в Україні, прав і свобод людини і громадянина"). Простіше кажучи, якщо в законопроекті про внесення змін до Розділу ХІІІ Конституції буде закріплено положення, за яким Конституційна Асамблея матиме право приймати нову редакцію Конституції, і референдум стосовно доцільності прийняття нової редакції Конституції проведено не буде (або він буде проведений, однак питання доцільності на референдумі схвалено не буде), законопроект в цій частині буде визнано таким, що не відповідає статті 157 Основного Закону, оскільки він обмежуватиме права і свободи людини і громадянина. По-третє, в Україні відсутня належна правова основа для проведення будь-яких референдумів (загальнонаціональних, місцевих) у відповідності до демократичних стандартів – Закон „Про всеукраїнський та місцеві референдуми" був схвалений ще до здобуття Україною незалежності, і з тих пір не переглядався. Висновок очевидний: цей закон має бути схвалений у новій редакції парламентом і підписаний главою держави. Оскільки певні політичні сили прагнуть (і, скоріш за все, прагнутимуть і в майбутньому) включити до законопроекту про референдум питання, які не підтримуються іншою частиною політикуму (як-то: винесення на обов’язковий референдум питань вступу до НАТО, статусу мов тощо), підготовка нової редакції закону про референдуми має всі шанси стати аналогом підготовки конституційних змін, яку ми мали можливість спостерігати у першій половині 2008 року. Окреслення в Конституції України засад правового статусу Конституційної Асамблеї потребує вирішення декількох важливих питань: 1) визначення суб’єктів і процедури скликання Конституційної Асамблеї; 2) визначення складу Конституційної Асамблеї, засад її формування; 3) визначення кваліфікаційних вимог до членів Конституційної Асамблеї (очевидно, що суб’єкти, які не мають елементарної освіти, досвіду діяльності у певних сферах (наприклад, права), відповідного віку, - навряд чи зможуть ефективно здійснювати свої функції у Конституційній Асамблеї); 4) визначення сфери компетенції Конституційної Асамблеї (при цьому очевидно, що для внесення змін до окремих статей Основного Закону, скликати орган установчої влади навряд чи доцільно); 5) окреслення засад діяльності Конституційної Асамблеї (форм роботи тощо); 6) порядку припинення діяльності Конституційної Асамблеї; 7) обмежень щодо подальшого обрання (працевлаштування) членів Конституційної Асамблеї (з метою запобігання конфлікту інтересів між діяльністю в органі установчої влади та подальшою політичною діяльністю), строків дії відповідних обмежень; 8) доцільності направлення текстів законопроектів про внесення змін до Конституції на розгляд Конституційного Суду України для отримання висновку про їх відповідність статтям 157 та 158 Конституції (на наш погляд, відповідні законопроекти не повинні бути об’єктами конституційного контролю); 9) доцільності затвердження законопроекту про внесення змін до Конституції (у тому числі й нової редакції Основного Закону), схваленого Конституційною Асамблеєю, всеукраїнським референдумом; 10) процедури перегляду законів про внесення змін до Конституції, прийнятих Асамблеєю. Внесення змін до Розділу ХІІІ Конституції України, затвердження цих змін на всеукраїнському референдумі, створить необхідний конституційний „фундамент" для діяльності Асамблеї.  На основі цього фундаменту мають бути здійснені чотири основні кроки: 1) прийнято закон про Конституційну Асамблею (або закон про процедуру внесення змін до Конституції України Конституційною Асамблеєю), який розвиватиме відповідні положення Розділу ХІІІ Конституції (визначатиме форми і організацію роботи Асамблеї, порядок фінансування її діяльності, організаційного, матеріально-технічного забезпечення, відносин з органами публічної влади тощо); 2) прийнято закон про вибори до Конституційної Асамблеї; 3) внесено зміни до закону України про бюджет на відповідний рік з метою забезпечення проведення виборів до Конституційної Асамблеї та фінансування її поточної діяльності протягом періоду здійснення її повноважень; 4) скликано Конституційну Асамблею уповноваженим Конституцією суб’єктом. В контексті визначення порядку формування Конституційної Асамблеї, на нашу думку, слід враховувати такі основні питання:  1) роль політичних партій (і, насамперед, - парламентських) у висуванні кандидатів у члени Асамблеї має бути обмежена з тим, щоб після початку роботи Асамблея не перетворилась на аналог національного парламенту, і вплив ключових політичних гравців на діяльність Асамблеї не мав вирішального значення; 2) частину (причому значну) членів Асамблеї доцільно обирати шляхом непрямих виборів або делегування (наприклад, представників регіональних та місцевих органів самоврядування, навчальних закладів, наукових установ, громадських організацій тощо) - такий підхід, з одного боку, забезпечить зменшення бюджетних видатків на проведення виборів до Асамблеї, а другого боку – забезпечить обрання до Асамблеї осіб, які не мають достатніх коштів для здійснення передвиборної агітації і конкурування з кандидатами, прямо або опосередковано висунутими партіями та, відповідно, - шансів на обрання в умовах проведення прямих виборів, а також які є відносно незалежними від промислово-фінансових груп та партій; 3) та частина Асамблеї, яка має „політичне забарвлення", іншими словами – представники суб’єктів формування політики, має обиратись до Асамблеї шляхом прямих виборів, причому за такою виборчою системою яка б забезпечувала найвищий рівень персоніфікації (мажоритарною виборчою системою з голосуванням в одномандатних або багатомандатних округах, або пропорційною виборчою системою з повністю відкритими (а не закритими чи напіввідкритими) списками); 4) визначення кількості осіб, які обираються до складу Асамблеї шляхом проведення прямих виборів, має здійснюватись на основі обґрунтованих критеріїв, а не довільно підібраних цифр, зокрема з обов’язковим врахуванням: а) меж районів, міст обласного значення; б) кількості виборців в межах районів, міст обласного значення; в) принципу рівного виборчого права (рівності ціни голосу у різних округах); г) ступеня віддаленості центра округу від його меж (тобто, округи, в яких проводяться прямі вибори, повинні бути невеликими, максимум – 10 мандатів).

К годовщине оранжевой революции

.

Народ оцарен! Царь низложен!

Свободно слово и печать.

Язык остёк как меч без ножен!

Жизнь новую пора начать!

Себя царями осознали

ещё вчерашние рабы,

разбили вздорные скрижали

веленьем солнечной судьбы!

Ты, единенье,-златосила,

тобою свергнут строй гнилой!

Долой что было зло и хило!

Долой позорное! Долой!

Долой, вчерашняя явь злая!

Вся гнусь! Вся низость! Вся неправь!

Долой, эпоха Николая!

Да здравствует иная явь!

Да здравствует народ великий,

который вдруг себя обрёл!

Перед тобой клоню колени,

народ- поэт! Народ орёл!

....

Игорь Северянин , 8 марта 1917 года

................................roseroserose..........................

Конец эпохи Леонида!

Восходит солнце-помаранч,

моей Украины планида,

а на Майдане- гам и срач.

Гуцулы в барабаны лупят;

поляки водку с перцем пьют:

коль Влада Владу не уступит,

вот ...эти стёкла Ей побьют.

Они- студенты, хулиганы,

спортсмены, безработный люд.

Их "иегова" кормит манной-

они "псалмы" ему поют.

Привет вам ,бравые евреи!

Будь славен, Виктор-Моисей!

Гуцул, помойся и побрейся.

Поляк, от водки не косей.

Зимой случился замах sadстану,

державный бишь переворот.foo

Мне водки....РУССКОЙ полстакана...drink

и колбасы...кусочек...в рот.preydevil

 

Мы ,граждане....Гражданское общество?

  • 30.11.08, 00:37

"Сущестует представление , сформировавшееся в 18-19 вв., согласно которому есть государство и --- гражданское общество как сфера , охватывающая всё многообразие социальных связей , лежащих меду индивидом и государством .Но ведь надо ещё знать ,каково это многообразие. И что оно думает насчёт государства. мы передадим ему в руки государство- и что они с ним будет делать? А ну как срочно распиливать? и почему оно должно что-то делать с государством, а не государство с ним? Гегель, например, считал, что государство должно руководить гражданским обществом, а не наоборот.

А есть ещё представление о гражданском обществе как совокупности всех сообществ. Общества любителей рыбной ловли и эсперанто будут использовать государство для обеспечения порядка в условиях дебюрократизации и деисториофизации?(....)

Аристотель, Локк,Фергюсон, Мэдисон и так далее -все понимали гражданское общество по-своему.

для Мэдисона гр.общ.-гарантия от тирании( в нашем контексте читайте- от тирании Медведева).Для Локка гр.общ.- это система неприродных сообществ(семья- для енго природное сообщество, а вот другие -это политическое, гражданское общество).

Всё это хорошо для умного разговораи  не имеет отношения к реальной политике. Что же имеет отношение? То, что для ОЧЕНЬ КОНКРЕТНЫХ И ВЕСЬМА ВЛИЯТЕЛЬНЫХ СИЛ гражданское общество- это антагонист государства и его могильщик. Причём эти, поввторяю, ОЧЕНЬ ВЛИЯТЕЛЬНЫЕ И ВЕСЬМА КОНКРЕТНЫЕ СИЛЫ  интересует не любое государство, а государство ,представляющее опрасность.  И ,соответственно, они(Сорос прежде всего , но не только) вплотную занимаются гражданским обществом.

Но, может бытьб, гр.общ. следует вырвать из их рук и передать в руки подлинных реснителей государства?

Внимательный исторический анализ показвает, что только в очень специфичной англосаксонской культуре , от которой мы особо далеки, выработаны какие-то (тонайшие и деликатнейшие механизмы сотрудничества государства и гр.общ. Причём в критической ситуации эти механизмы ломаются.

В любой другой культуре гр.общ.- это или фантом или враг государства. И в этом смысле инструмент в очень определённых руках. И в чём тогда ценность этого самого гр.общ.?Ведь соответствующий контингент старается доказать,что без гр.общ. старна существовать не может, и ссылавется на всю мудрость мира, которая якобы солидарна в этом вопросе. На самом деле такой солидарности нет и в помине.

Для Канта гр.общ.- это этап в движении к "обществу граждан мира".Для Гегеля -момент в историческом развитии, который уже снят (преодолён ) в форме прусского государства.Маркс считал, что гр.общ.- это буржуазия да и только. А использование  государства гр.обществом как своего средства- это просто обнажение классовой природы явления, то есть того, что гос-во в эпоху буржуазии- это государство ,которое служит интересам буржуазии.(......................)

Сейчас всё в большей и большей степени становится ясно, что Маркс был прав"

("Завтра", ноябрь 2008 г, №46(782), цитата из статьи Сергея Кургиняна "Медведев и развитие")

Баллада о Партбилете( окончание)

_____5________________________

Тебе не дали партбилета

Дурак, Осёл и Долбоёб,angry

а дело было жарким летом

(Лопух,как слышимость? Приём!)

Тебя на БАМ не посылали-

ты САМ ИХ во пизду послал,

простых совков обросших салом

и дефицитодоставал.

Они дурней себя искали,

чтоб дырки ими затыкать,

ГУЛАГ и Кобу поминали:

"Сажать! Ловить! Давить! Стрелять!"

Теперь такие, но моложе

"За ридну Нэньку" в сполох бьют;

Тарас на Ленина похожий;

Страна-на  гибельном краю.

Теперь на БАМ не посылют

косить в Якутии укроп-

потрохи мовам научают

чернорабочих для европ.

Мораль сей матерной баллады:

не верь партейным пиздунам,

для них Народ- овечье стадо,

источник мяса и руна.

Мир -не театр, Народ- не бляди,

Житьё- не пошлое кино!

В Театре под ноги не гадят!

Мой друг, не сотупись в говно.

Теперь обилье ВСЯКИХ партий:

Страна- бескрайний туалет.

Тебя за рукава хватают:

"Приди.Получишь партбилет"

Не торопись:

            устав понюхай,

                 программу к носу поднеси,

            смотри: сидела не ней муха?

Коль нет, лизни да откуси,

пожуй запив горячим чаем,

вни-ма-тель-но пе-ре-ва-ри.

Пускай безумствует начальник,

того гляди, сорвётся в крик.

Будь осторожен,

оставайся

                вне партий,

нюхай,

          жуй,

                ХИТРИ.

Гляди под ноги, огибая love

параши. БУДЬ! ЖИВИ! ТВОРИ!

Сходи в Театр, хоть на "Отелло",

там Негр Чувиху задушил-

рога наставила: за дело!

ТЕАТР ПОЛЕЗЕН ДЛЯ ДУШИ.

              heartrose твердо есть рцы добро живете иже мыслете азъ нашъbravo

Баллада о Партбилете (продолжение)

_____________2______________

Мой друг, читатель и товарищ,

крымчанин, крымец- всё одно:

дыханье классовых пожарищ

сдержал ведь Рейгана гондон.

Донбасс английский Машка Тэтчер

сумела пивом охмурить,

футболом коммунизм заперчить,

Железка, мать её етить.

Марксистов чёрных косит глод,

берёт за яйца подлый СПИД.

Накрыл весь мир зелёный доллар-

один Ирак ещё гудит.

________________3_____________

...Боец сказал :"Вот бы на танке

послать тебя утюжить Рим,

а там- гулявые испанки,

а ты сопьёшься, паря, в дым.

Там колбасы сортов шашнадцать,

разнообразие витрин,

приволье сексом заниматься...

Ты- в коллективе, -не один!

Освой вначале-ка лопату

в стройбате, лом и мастерок.

Построишь дачу пратократу-

какой с тебя, салаги. прок?!"

А дело было жарким летом.

В раствор окошка кто-то дул.

Сиренью пахло, туалетом:

в райцентре- это не аул.

Тебе явилось озаренье

иль конопляная шиза:

на лом делягам продан Ленин;

в кооператорах замзав.

Те обменяли партбилеты

на колбасу и "римы" жрут.

А эти- верят, верят слепо

и пенсии как манны ждут.

А кабинет покрыт весь тленом.

В окно струит осенни свет.

На занавеске- сколопендра.

Снаружи- ПЛАТНЫЙ туалет.

Где был посев- гнилая пажить.

Страна

                 зашлась

                               в предсмертном

                                раже.

Быки, дельцы, служаки, пажи и звон

                                                 легчающих монет....

_____________4___________________

Рабочий выл о чувстве локтя,

труде ударном у станка,

о том ,что дух подлее плоти,

а план херовей табака,

орал, чекушину сжимая

своей мозолистой рукой,

иную руку простирая

вперёд и дёргал головой.

Он был, конечно, славный малый,

простой рабочий у станка,

отец детей, рыбак удалый

седой у левого виска.

Любой плебей имеет пунктик,

занозу в жиденьком мозгу,

застрявший в жопе розгу-прутик,

иголку в жизненном стогу.

 "А если вдруг шарахнут бомбу,

ты в эпицентр не побежишь?

Придёт китаец в Симферополь,

а ты под турком задрожишь?

А спал ли ты, сопляк, в окопе,

носил прстреленную рвань,

ходил по белорусским топям

до самых кенигсбергских бань?

Мочил бандеру во сортирах?

Со снегом спирт из кружки пил?

За мир во всём ебаном мире

боролся? Шо мовчиш, дебил?"

Ты понял враз: своих детишек

партеец-сука бережёт.

Своих -в тылы: жирнее, тише.

В Афган кого дурней пошлёт.

Абрам, тот первенца зарезать

готов был- так велел Закон.

Суров Егова, БогЪ Еврейский,

но всё же Безпартеен ОН:

барана сунул Ибрагиму

Егова, тьху ты, чорт, Аллах.

Абрам достал тесак голимый-

и по горлянке борьку, вах!

.

окончание следует

Третья Республика: вопрос не выживания, вопрос жизни

Никакая система не может существовать в постоянном состоянии кризиса. Никакое государство и общество не могут и не должны мириться с кризисом. Сегодня, испытав на себе все «прелести» кризисных явлений в политике и экономике, Украина не может не задаться вопросом, даже не как выйти из кризиса, а может ли для нее вообще существовать такой выход? И вынуждена ответить однозначно: такого выхода для нее нет. По крайней мере, с этим государством и с этой – нет, не властью, а политической системой.

Статья нашего подполковника 

Російськомовні українські газети- ЗАКОРДОННІ ? Мовний фашизм

"Кримська світлиця", 21.11.2008 р.(передрук з "Літературної України", №44, 2008 р.):

"...Всё інше- чужоземне -має оподатковуватися на сто відсотків.Навіть якщо там 10 відсотків чужоземного продукту ,починає працювати податок -так у багатьох країнах.(..........)Це буде лобіювання всього українського за рахунок збільшення податків з чужоземних виробників. Умовно кажучи, нехай російськомовна газета утримує дві українські (.....) є надія, що і вітчизняний бізнес запрацює на українську культуру..."

(виділено мною----Терджиман)  Інтерв`ю Міністра культури і туризму України Василя Вовкуна

 

Баллада о Партбилете

_____________1_______________________________

Вступая в партию, подумай

о том, что идеалы сном

однажды могут обернуться,

догматы славные- говном.

Ведь было раз: графин,стаканы,

скатёрка- с бахромой кумач;

звались товарищами паны;

ещё не вылинял Горбач.

Ты шёл к столу, дрожа в коленях,

надувши щёки как хомяк.

С прищуром бутафорский Ленин

смотрел на одного тебя.

Там , за столом, их было трое:

Рабочий, Пахарь и Боец.

Боец крутил усы ,"не бойся"-

 и ты подумал: "всё, пиздец",

забыл в мгнвенье даты съездов,

цекушных членов имена...

Шептали губы :"Нам победа,

одна, кровавая, нужна...."

Гутарил Пахарь:"Любишь землю?

Соседа сможешь полюбить?

Трудом ударным злую еблю

на пятилетку подменить?

Всю жисть питаться чёрным хлебом?

Весь год в фуфаюшке ходить?

В покосе спать укрывшись небом?

Балдой шутя рекорды бить?

Рушник, не нитку Ариадны,

от мамки ,плача, принимать?

У них, американских гадов,

жена- одно, другое- мать!"....

ты вспомнил енту Ариядну,

Быка, Клубок и Лабиринт,

что скатерть- Красную Помаду,

лобок, не "Спутником" побрит...

ЛЮБОВЬ, ОДНУ- ПО-ИТАЛЬЯНСКИ:

вино, корыто макарон,

под мандолину сказки-пляски...

Бычара- сицилийский Дон...

ЕЩЁ! ЛЯМУР, ЛЯМУР ФРАНЦУЗСКИЙ:

вино, в корыте- кокаин.

Она,

        в корсете очень узком,

у лижку з вамы- щэ одын...

И ты.....кивнул подобострастно,

но прошептали губы "нет".

Кумач лоснился чем-то красным,

кумач, роскошный что минет...

.

heartrose........................................................................

продолжение следует

Бублик в сортире, баллада

.

"Казнён ещё один козел!"- кричат передницы газет

Запор ветрами унесён, а мерса не было и нет.

"Погиб осёл во цвете лет, средь натуралов -голубой..."

Смердит чеченский туалет. В говне увяз городовой.

В гробу отправлен в Анадырь пропахший калом мокрый гроб,

чтоб неповадно молодым плевать на путинский сугроб.

...........

Слита вода. Погашен свет. Без нас пленяет туалет.

Пока чечена мочит мент, пердит печально Президент.

Министр по кличке Иванов творит на брифинге минет

и уползает без штанов в Брюссель на НАТОвский фуршет.

Сливая воду, гасим свет и ,дверь прикрывши за собой,

садимся в тот кабриолет, что нас уносит в мир иной.

Сливая воду, гасим свет...Хай мэн, скажи войне "ФАК ЗЭТ!",

в огне,

          агонии,

                   говне

                          скажи : "Война, тебе михнец!"

.

Страшится дерзости поэта чувак по имяни Антон...

В мундире чистаго латекса хохол в погонах Комитета

по яйца самыя внедрён в охрану Вовы-президента.

("Не может  быть ,чтоб Мыльниченко: по документам Иванов!")

Вертлява серая кассета. В Москве украинская ночь.

....- Йес, Раша. Правда, что у вас политик есть на Же, еврей,

не знавши сызмаль женских ласк, открыто пользует мужей?

Другой- на Е, больной старик на батарейках, алкоголь

как минералку пить привык. Теперь- безвреден, тих как моль,

а был силён, уральский бык, сыграл значительную роль

средь недоумков и больных......

--- А мистер Пу из КаГеБе? рядится в юбку понежней,

приёмом "йаа--а-ах!" отвадил Же,

увязший по уши в говне на гексогеновой лыжне,

готовит, стало быть побег?

.....................................................................

......................................................................

Пока не требует Кувейта Ирак ООНом изнурён,

вертИтся бабушка-Планета в плаще безумно-голубом,

спит Бублик в позе пистолета и видит архистрашный сон.....

Спит Буш в Оральном кабинете и видит неприличный сон:

как будто Моника в декрете- порвался долбаный антон

(грозили Жёлтому ракетой, а он- резинкой поборол!).

"ОТ ПЕТТИНГА РОДЯТСЯ ДЕТИ"- ВЕРДИКТ ВЫНОСИТ ПРОКУРОР.

Развода требуют газеты "и дочку Васей назовём".

Трусы на фото. Пятна цвета чалмы Бен-Ладена, приём!

Тряхнули копы сигареты, а там- косяк за косяком...

На снимке- Моника сприветом пинает Жру каблуком.

----- Ху из зэт миста Иванофф, всегда раздет, всегда готов?

------ Довольно импортных министров: панель для местных голубков !

...И натуралы большевеют : пора ,мол, ленинским путём:

"Что дочка- это уши греют. Родится сын в ботинке левом, в обнимку. блин, с броневиком....

.......

Вдоль по Бродвею

                            утром мглистым

                                                   маньяк, наверно Майкл Джорж,

                                                   крадётся,

                                                   Призрак Коммунизма,

                                                   и садит Джонсонов

                                            на нож.

"Бомбицций. Без ушей.Несчвежий. Совсем .Однако. Нехорош"....

............................

Проснулся Бублик. На подносе- шприц с дурой, кофе с дураком,

конверт со свастикой,подбросил Бен-Ладен, с белым порошком.

.....а на стене- не карта мира,

                               но План Глобального Сортира......

.....Ах! Вам охота свежих роз? В эпоху ядерных угроз?

Хотя бы потрошёных кур? но среди дур- какой амур?......

Курить? Колоться? В чём вопрос? Кого

                                                     ещё

                                                     втоптать

                                                     в навоз?!

.