хочу сюди!
 

Natalia

43 роки, близнюки, познайомиться з хлопцем у віці 35-50 років

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 12.09.17, 23:20

 

Висновки до розділу 2

У другому розділі нами теоретично обґрунтовано модель системи громадсько-державного управління освітою в умовах району, що утворена з шести складових: цільової (визначає мету і завдання управління щодо упровадження узгодженої освітньої політики громадських і державних суб’єктів управління в інтересах людини, громади й держави на основі демократичних процедур самоуправління та співуправління із забезпеченням пріоритету прав громадськості), теоретико-методологічної (закони діалектики, положення загальної теорії систем і синергетики, наукового пізнання, моделювання педагогічних процесів і систем; управління, методологія «м’яких» систем), організаційно-структурної (розкриває взаємодію державних, самоврядних, громадських і освітянських структур в управлінні освітою в районі: рад закладів та освітніх округів, педагогічних, батьківських, учнівських та піклувальних рад, керівництва закладів освіти, районних рад, рад об’єднаних територіальних громад, їхніх виконкомів, відділів освіти), процесуальної (функції, форми й методи управління освітою) та результативної (моніторинг і визначення рівня «м’якої» системної та синергетичної взаємодії в умовах району громадських, самоврядних і державних структур з реалізації узгодженої освітньої політики в інтересах людини, громади й держави).

Експериментальну перевірку ефективності розробленої в роботі системи ГДУ освітою в умовах району проведено на базі Селянщинського освітнього округу Черняхівського району на основі визначення рівня «м’якої» взаємодії освітянських, громадських і самоврядних структур з реалізації узгодженої освітньої політики в інтересах людини, громади й держави.

Результати експерименту продемонстрували, що рівень участі громадських управлінських структур (міжшкільної методичної ради, батьківської ради, учнівської ради, піклувальної ради, сільських рад) в реалізацій функцій громадсько-державного управління у Селянщинському освітньому окрузі дорівнює 0,608 (що більше, ніж 0,5), відповідно управління освітою в окрузі є громадсько-державним.

У роботі обґрунтовано перспективи формування й розвитку громадсько-державного управління освітою в районі в умовах чинного законодавства України.

Установлено, що на сучасному етапі значні можливості для формування системи громадсько-державного управління освітою в умовах району мають освітні округи – добровільні об’єднання рівноправних суб’єктів, які діють на основі врахування позицій освітян, батьків, учнів, громади, органів виконавчої влади і самоврядування, що сприяє формуванню колегіального характеру управління, вдосконаленню діяльності педагогічних рад, методичних об’єднань, органів учнівського і батьківського самоврядування. Перспективними шляхами розвитку громадсько-державного управління освітою в умовах району стало формування об’єднаних територіальних громад, яким передається опікування комунальними освітніми закладами.

0

Коментарі

112.09.17, 23:28

а когда у тебя текст закончитсо?