Ах!
- 28.04.18, 16:20
Cord 812.
Передний привод, V8, турбонаддув, независимая подвеска, полуавтоматическая коробка передач, 170 л.с. «Скрывающиеся» фары, скрытые петли дверей. Тахометр и радиоприёмник в стандартной комплектации.
1937 г, ага.
Передний привод, V8, турбонаддув, независимая подвеска, полуавтоматическая коробка передач, 170 л.с. «Скрывающиеся» фары, скрытые петли дверей. Тахометр и радиоприёмник в стандартной комплектации.
1937 г, ага.
5
Коментарі
Zmeelove
128.04.18, 16:33
Там брезентовый верх Но были и купе
Гість: NoTaRь
228.04.18, 18:51
З радіо тоді було набагато легше, з огляду на частоти
Анна-Марія
328.04.18, 19:20
цяця, що сказати
Zmeelove
428.04.18, 21:14Відповідь на 2 від Гість: NoTaRь
Просто серийно не ставили ни то, ни другое
Zmeelove
528.04.18, 21:15Відповідь на 3 від Анна-Марія
Признак классного дизайна – вневременность Ему сейчас широкопрофильную резину поставить – и опять ах!
Zmeelove
628.04.18, 21:16
ДеЛорин там же, ну и что? Автомобиль, опередивший своё время
Гість: NoTaRь
728.04.18, 21:25Відповідь на 4 від Zmeelove
Тепер ам- шкала на старому радіо передає хіба що космічні шуми ))
Niccars
829.04.18, 23:15Відповідь на 2 від Гість: NoTaRь
Шось мені здаєтся шо сильно складніше з огляду на ті самі частоти, антени треба сильно великих габаритів
Niccars
929.04.18, 23:16
А совок в 70 начал делать ВАЗ на забугорном оборудовании
Гість: NoTaRь
1030.04.18, 00:08Відповідь на 8 від Niccars
Так вони такі і були-радіо було засобом пропаганди, на який коштів не шкодували